E.39846
Apr 29 2005, 06:35 PM
Stie cineva cat costa barele laterale de fixare a portbagajului de acoperis la IGNIS? Si unde anume se poate gasi asa ceva? Am vazut la spare.suzuki.hu sub denumirea LÉGTERELŐ. Mi se pare ca sunt asemanatoare cu cele de la Matiz, dar nu am gasit nici macar pentru Matiz.
Andrei Suzuki
Apr 29 2005, 09:17 PM
Pai asteapta sa intre Carina pt ca e cea mai in masura sa iti dea un pret.
Carina Big
May 3 2005, 09:27 AM
Buna "E.39846" si Hristos a Inviat!
Referitor la pretul pentru barile de fixare portbagaj de care ati intrebat, va pot spune ca pretul lor este de 250 EUR/set (originale Suzuki).
Termen de livrare estimativ 2 saptamani si le puteti comanda direct la mine.
O zi buna.
duta41455
May 27 2005, 12:56 PM
Despre chip tuning sau obd tuning la un Ignis 1.5 stie cineva ceva ? Am intrebat la cateva firme de profil si au spus ca nu fac asa ceva la masini japoneze din pricina injectiei !!!!!!!!
Andrei Suzuki
May 27 2005, 09:25 PM
Ba se face chip tuning.INjectia este Bosch multi-punct si merge.Vorbeste cu baietii de la Aspad,eventual intra pe forum sau fa-le o vizita,si sigur te vor ajuta.
duta41455
May 29 2005, 12:43 PM
Multumesc Andrei pentru raspuns, dar i-am sunat si pe ei si mi-au spus ca nu.....
Oricum as dori sa stiu daca cineva si-a facut asa ceva la Ignis 1.5 si cu ce rezultate ( putere, cuplu, consum).
Multumesc anticipat !
Andrei Suzuki
May 29 2005, 01:32 PM
Posibil sa-ti raspund eu peste vre-o luna si ceva.Sper...
Mihai 36955
May 31 2005, 01:14 PM
Ia legatura cu baietii de la www.dimsport.ro. Sigur te vot ajuta.
Hai -40582
May 31 2005, 04:11 PM
Eu nu inteleg agitatia asta cu tuningul... Pentru citiva CP in plus, iti fac unii motorul varza. Vreti masina sport? Luati-va Impreza WRX sau macar un Clio Bicorp Sport. Bicorp Sport va "lua" orice Ignis tunat de Tatal Tuturor Tuningurilor. Cam la aceiasi bani.
G e o r g e
May 31 2005, 05:30 PM
pai un ignis de 1.5 il poti face de vreo 200 cp . cu ceva bani
si sa nu uit : a modifica o masina pentru unii e scopul de a avea masina . adica pentru mine unul orice masina as avea , nu m-as simti bine daca nu as umbla la ea sa fie mai speciala .
Hai -40582
May 31 2005, 05:46 PM
Eh, chiar 200CP? El are 99 "in original". Nu prea cred... Doar daca imi arata cineva o masuratoare pe bune, nu doar "asa au zis aia de la tuning".
Chestia cu umblatul la masina ca sa nu fie ca altele o inteleg. Dar nu e cazul la mine. Eu pina si soneria de la mobil am lasat-o asa cum a venit din fabrica (unii ar zice ca n-am personaliate...) LOL
Si oricum, mai degraba merge un tuning pe o masina sport decit pe un SUV...
G e o r g e
May 31 2005, 05:48 PM
cum sa-ti explic eu tie . hmmmm tuning nu inseamna , chip , filtru , tobe , daca ma intelegi .
un tuning profesionist presupune multiple modificari .
sa-ti dau un exemplu. in australia acum 2 ani un mare concurs de tuning a fost castigat de un motor de 1.6 modificat la vreo 450 cp. da ai citit bine. cilindreea a fost marita la 1.8 , nos de 150 instalat si muuuuulte alte, gen turbina in varianta "suparata" samd .
mai citeste, no offence .
cat despre telefonul mobil , poate tie nu-ti place sa descoperi lucruri noi
Andrei Suzuki
May 31 2005, 06:28 PM
QUOTE(Hai -40582)
Bicorp Sport va "lua" orice Ignis tunat de Tatal Tuturor Tuningurilor. Cam la aceiasi bani.
La aceeasi bani?Hmmm,Bicorp Sport bate spre 20k,daca nu si sare.Ignisu cel mai "suparat"cred ca e pana in 15k ddp.Eu sunt de parere ca daca bagi 5-6k in motor,faci de ras clio sport.Zic eu...
G e o r g e
May 31 2005, 06:42 PM
nici chiar asa andrei
vezi ca eu tin cu tine dar ...
clio sport ,
15.543 Euro (Pret CIP)
16.165 Euro (Pret fara TVA)
si ca dotari e full ! nu poti sa-i pui decat incalzire in scaune si vopsea
Lama rigida sub bara de protectie fata
Pack Sasiu Sport
Vopsea speciala (de personalizare)
Scaune cu incalzire
astea sunt optionalele
multe rau .
asa , un ignis : 10.823 CIP optionale cateva si ignisul .
daca la ignis mai bagi vreo 6000 in el doar in performante , il aduci la nivel de clio sport
doar ca la clio sport daca bagi 6000 in el il duci la nivel de WRX
samd ... daca intelegeti .
se poate dar merita ?
Andrei Suzuki
May 31 2005, 06:57 PM
De acord cu tine.Dar cu toate taxele incluse,adica DDP,este fix 19 236 euro.Da ma oftica ca nu are trapa.
Deci muult mai scump ca Ignis. Sper ca am citit bine acolo. :angel:
G e o r g e
May 31 2005, 07:11 PM
si ignis cat e DDP ? vreo 13 000 tot e
asa ca nu e cu muuuult mai scump , ci doar cu 6000 mai scump
daca ar fi sa alegi intre un clio sport default si un ignis cu performante de clio sport ? ce ai alege ? cu diferenta ca pe ignis nu-l poti duce mai sus . . . pe cand pe clio da .
Andrei Suzuki
May 31 2005, 07:14 PM
BIne sefu,gata,m-ai facut knok-out.Nu mai zic nimic. Ai dreptate.
Mihai 36955
Jun 4 2005, 12:14 PM
QUOTE(G e o r g e)
si ignis cat e DDP ? vreo 13 000 tot e
asa ca nu e cu muuuult mai scump , ci doar cu 6000 mai scump
daca ar fi sa alegi intre un clio sport default si un ignis cu performante de clio sport ? ce ai alege ? cu diferenta ca pe ignis nu-l poti duce mai sus . . . pe cand pe clio da .
Fara sa clipesc as lua un IGNIS, si nu ca sunt posesor, dar RENAULT este RENAULT adica undeva putin peste DACIA. Am prieten care are LAGUNA ESTATE 3.0 V6 FULL - FULL, acum 2-3 ani cand a luat-o a dat ~30.000EUR. Pe langa faptul ca i-a picat cutia de viteze ( e din aia desteapta TRIPTRONIC ), pe langa ca a inceput sa ii bata bucsile, si vreau sa -ti spun ca daca nu mergi cu trebuie pe langa masina te bate posesorul, adica este foarte foarte atent cu masina, o ingrijeste, nu alearga prin gropi, ca mine spre exemplu, pe langa toate astea nici motorul nu mai trage asa cum tragea la inceput. Si ca sa inchei cu RENAULT, sef-ul de la MACH1 i-ar fi zis sa schimbe firma RENAULT pentru urmatoarea masina, adica lasa-te de renault. Fara suparare RENAULT este o masina slaba din punct de vedere al fiablitati si calitatii interioare, de aceea are si preturile care le are, mult mai mici decat concurenta
G e o r g e
Jun 4 2005, 07:12 PM
renault ul nu are denumirea triptonic
aia e denumire VAG :angel:
G a B r I e L
Jun 5 2005, 06:55 PM
eu am condus un renault laguna II si merge foarte bine... avea 2 ani si ceva si vreo 110000 km .. si nu era tare ingrijita.. avea reviziile la zi ... nu avea nici o problema tipu cu ea.. nu comparati voi renault`urile fabr. franta cu, cutia de logan din ro ... :furios: NO OFENCE :stretcher: :pet:
:nope: :coolspeak:
Mihai 36955
Jun 6 2005, 09:35 AM
QUOTE(G e o r g e)
renault ul nu are denumirea triptonic
aia e denumire VAG :angel:
Dar ce denumire are? Ca doar sti la ce m-am referit, cred.
G e o r g e
Jun 6 2005, 11:04 AM
la renault se cheama BVA , boite de vitesse automatique.
Hai -40582
Jun 6 2005, 11:48 AM
Xscuse me, dar Clio Bicorp Sport este facut la Dieppe, in Franta. Laguna nu stiu exact unde este asamblata, dar sigur este tot in Franta (mi se pare ca la Sandouville). Asta suna bine, nu a Dacia (Renault mai nou) made in Oltenya.
Concluzia: sint Renault-uri si Renault-uri... Nu le amesteca.
G e o r g e
Jun 6 2005, 01:17 PM
bicorpul se fabrica si in spania din cate stiu eu :angel:
Andrei Suzuki
Jun 10 2005, 10:15 PM
Din cauza si pt ca topicul "Totul despre masina mea" a disparut,o sa spun aici ce am de zis.
Buun.MI-am pus neoane!!! Nu va ganditi la neoane sub masina.Nici nu ma gandesc la asta.Neoane in masina,mai exact sub bord.2 la numar.Discrete.Sper sa va placa,desi nu se vede foarte bine in poze,din cauza camerei(care e foarte buna,dar nu stiu de ce au iesit asa-aviz lui Mike sa nu se ia de mine
).
Andrei Suzuki
Jun 10 2005, 10:16 PM
....
Andrei Suzuki
Jun 10 2005, 10:17 PM
Ultima.
Andrei Suzuki
Jun 10 2005, 10:20 PM
SI o poza ca sa vedeti cum era inainte sa pun neoanele.
Mihai 36955
Jun 13 2005, 07:30 AM
COOL
:-)
Imi place cum arata
Daca nu as da masina mi-as mai baga si eu " prostii " din astea
Arata bine, imi place.
P.s. Nu mi-ai zis cum iti merge masina cu filtru de aer instalat?
Andrei Suzuki
Jun 13 2005, 07:33 AM
E misto cu filtru.Pe langa zgomotul superb pe care il face (George stie
) simt ca urca si mai usor in ture.Cu alte cuvinte au meritat banii.
Mihai 36955
Jun 13 2005, 08:06 AM
De unde l-ai luat, cat ai dat pe el
Am si eu unul dar nu-l pot monta, e prea mare si nu-mi ntra sub capota
Andrei Suzuki
Jun 13 2005, 08:29 AM
L-am luat de la Aspad,pe Lacul Tei.80 eur+tva a costat si mi l-a montat un baiat de acolo.
Mihai 36955
Jun 13 2005, 03:53 PM
Ii stiu. AM fost la ei sa-mi CHIP la motor, si mi s-au parut ca slabuti profesional.
Am sa incerc si eu sa ma duc la ei sa-mi monteze.
Ai idee ce firma este filtru, si cata garantie ai la el?
G e o r g e
Jun 13 2005, 04:06 PM
filtrul este pipercross al lui andrei
slabuti profesional ? adica ?
mie mi s-au parut super ok .
Andrei Suzuki
Jun 13 2005, 05:25 PM
Ba chiar tin sa te contrazic:sunt super baietii..pe mine cel putin m-au ajutat f mult si repede.Cand am cautat filtru am umblat si pe la alte firme (nu dau nume) si..pauza.Am fost la Aspad si in 15 min eram cu filtru in masina (inca nemontat). Au fost si la salonu de la Baneasa,am fost la ei...si chiar daca nu aveam de gand sa cumpar ceva..foarte amabili (Andrei si Costel)..m-au intrebat cum merge masina..etc.
Filtru nu stiu exact ce garantie are.Mi se pare ca 1 an.
E Pipercross..si atat.Nu are alt nume..mai special.
Mihai 36955
Jun 14 2005, 09:06 AM
QUOTE(G e o r g e)
filtrul este pipercross al lui andrei
slabuti profesional ? adica ?
mie mi s-au parut super ok .
Ti s-au parut. :-)
Mihai 36955
Jun 14 2005, 09:09 AM
QUOTE(Andrei Suzuki)
Ba chiar tin sa te contrazic:sunt super baietii..pe mine cel putin m-au ajutat f mult si repede.Cand am cautat filtru am umblat si pe la alte firme (nu dau nume) si..pauza.Am fost la Aspad si in 15 min eram cu filtru in masina (inca nemontat). Au fost si la salonu de la Baneasa,am fost la ei...si chiar daca nu aveam de gand sa cumpar ceva..foarte amabili (Andrei si Costel)..m-au intrebat cum merge masina..etc.
Filtru nu stiu exact ce garantie are.Mi se pare ca 1 an.
E Pipercross..si atat.Nu are alt nume..mai special.
Pare mare. Imi poti face si o poza sa-l vad montat. La mine nu prea e loc sa-l montez.
G e o r g e
Jun 14 2005, 10:34 AM
mihai scorul e 2:1
Mihai 36955
Jun 14 2005, 04:23 PM
ma dau batut
Andrei Suzuki
Jun 14 2005, 05:31 PM
Gata sefu am bagat.
P.S:tocmai spalasem motoru.
Mihai 36955
Jun 15 2005, 05:13 PM
Da, misto
Am facut si eu rost de unul mai mica, sa vad daca intra.
markus49617
Jun 23 2005, 11:57 AM
sunt posesor nou de suzuki ignis, 4x4, client la B&S - sa se stie, c-am vazut ca e important
Am vazut la Rm. Valcea un Ignis cu cadru in fata, ca la veritabilele 4x4, si arata super! Vreau si eu sa-mi pun
dar nu stiu de unde... stie cineva din cei cu mai multa experienta???
In alta ordine de idei: pneurile cu care a venit masina mi se par cam inguste. Am vazut ca ungurii fac tuning si pun roti mai late (nu ma pricep la specificatii) si ma intreb daca nu are rost sa-i pun pneuri mai late, macar alea de iarna.
Multumesc de raspunsuri.
Hai -40582
Jun 24 2005, 09:59 AM
Adica bull-bar? Nu e o idee prea buna sa pui bull-bar pe o masina echipata cu airbag. Interfera cu timing-ul airbag-ului. Daca se deschide citeva milisecunde mai devreme, el devine complet inutil. Trebuie intrebat la Suzuki pentru un model de bull-bar compatibil.
Sorin49476
Jun 24 2005, 11:56 AM
Si eu sunt client B&S. In octombrie, cand am cumparat masina, am solicitat de la dealer (Mircea Sandru) o lista cu preturile la accesori. Din pacate nu o mai am dar tin minte ca bara (bull bar) costa 400 de EURO fara TVA. Cat despre jante, poti monta de 15'' dar asta depinde de statutul masinii. Daca nu vrei sa pierzi garantia, trebuie sa le montezi la service-ul lor autorizat si sa le cumperi de la ei si asta costa, din punctul meu de vedere, mult prea mult. (Aproximativ 200 euro/roata). Si, cand spun jante de 15'' ma refer la jante din aliaj usor. Avantajele tehnice sunt ca planetarele sunt fortate mai putin si deci rezista mai mult iar stabilitatea este mai mare datorita suprafetei de contact a pneurilor mai mare. Creste si viteza de deplasare dar si consumul.
Cam asta e!
G e o r g e
Jun 24 2005, 12:00 PM
cred ca glumesti la faza cu garantia pt roti !
200 E pt ce ?
ca imi iau niste superbitati din comert la banii astia pe 17 ! :bash:
Andrei Suzuki
Jun 24 2005, 12:09 PM
Si oricum,daca te-ai fi uitat la poza ai fi vazut ca el are deja jante de 15.
Carina Big
Jun 30 2005, 04:31 PM
Trebuie sa ii dau oarecum dreptate lui "Sorin49476" in ceea ce priveste preturile la jante originale luate direct de la Suzuki.
Preturile se invart in jurul sumei de 200 eur/buc., ceea ce este intradevar scump.
Pretul este asa mare, deoarece se comanda ca si piesa de schimb, direct la dep. piese, oarecum ca si aerul conditionat cand il comanzi separat...
Insa nu este intocmai corect ca esti obligat sa cumperi doar de la Importator jante pentru a pastra garantia masinii.
Poti sa iti achizitionezi de unde vrei tu jante sau cauciucuri, atata timp cat pastrezi limitele si recomandarile producatorului.
Sorin49476
Jun 30 2005, 07:47 PM
Obligatia de a cumpara doar de la producator depinde si de modul in care ai achizitionat masina. Daca e platita integral, cred ca e treaba fiecaruia de unde le cumpara, daca e in leasing, nu cred ca se poate. Poate ma insel! Sper sa o fac, pentru ca si eu vreau sa imi pun!
guerilla
Jun 30 2005, 08:09 PM
sorin si la leasing poti opta tu de unde cumperi accesorii.
singurul impediment este ca in momentul in care (in cazul nefericit in care nu ai platit ratele) ti se ia masina prin contract ai fost de acord sa nu primesti despagubiri sau remuneratie pentru accesoriile puse de tine!! asta e tot.
daca stii ca esti financiar vorbind, ok, atunci du-te la dealeri specializati si cumpara-ti ce jante vrei tu si ce anvelope iti trebuiesc, fara grija. respecta totusi dimensiunile din talon sau, daca producatorul iti accepta in cartea de service si dimensiuni mai mari, ai grija sa te duci la rar sa faci modificarea in talon.
Carina Big
Jul 1 2005, 07:27 AM
"guerilla" are dreptate.
Trebuie neaparat mers la RAR pentru a se mentiona schimbarea (orice schimbare efectuata) deoarece stiu cazuri concrete in care fie Politia fie Vama din RO sau straina, nu va lasa sa intrati sau sa iesiti din tara sau veti fi sanctionat.
Deci puteti merge linistit sa schimbati si nu uitati si de roata de rezerva sa fie acelasi cu ce veti pune pe masina, pentru ca in cazul in care veti fi nevoit sa puneti rezerva, intervine situatia de mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.