Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce vor fetele ?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
HalbaSus
Stiu ca majoritatea membrilor de pe forum sunt barbati, dar totusi ar fi interesant de comparat masinile potrivite pt consoartele noastre. Am zis mai demult ca exista masini pur masculine (Hummer, A8, S, seria 7, ferrari, lambo, etc...) masini pur feminine (206-307 cc, polo, ford ka, tigra, new beetle) si masini unisex (majoritatea)

Aici as vrea sa comparam in primul rand masinile pur feminine si eventual masinile unisex cu tenta feminina (peugeot 407 e o masina unisex dar liniile ei sunt extrem de feminine).

Urmatoarea masina pe care o vom achizitona va fi pt sotia mea. Preferintele ei sunt: 307 cc, hyundai coupe, alfa romeo (dar nu 147 ca zice ca are fundul urat) eventual A-class. Ar merge si un golf... dar prefera primele 2... nu vrea masini extrem de mici (206, polo, ka, etc...). Deci clasa ideala ar fi cea compacta...

Consoartele voastre ce masini au (in caz ca au masina separata) sau ce masini isi doresc... fetele de pe forum ce masini au/isi doresc... cu alte cuvinte: ce vor fetele ?
alex46383
Salut

Intreaba-le pe ele smile.gif chiar tu ai zis ca forumul e cu barbati deci de unde sa stim noi ce vor ele .
guerilla
pai eu am zis deja ce vrea jumatatea mea:
ka sau street ka
peugeot 206

sint curios daca ii va place si toyota aygo :angel:
V l a d
a mea jumatate se gandeste la:

mini, toyota yaris, peugeot 1007 si citroen C2... acum ei ii plac astea, da cred ca se va alege cu matiz biggrin.gif
Andrei Suzuki
Prietena mea vrea un MG ZR 160.biggrin.gif Ne-am plimbat cum unu acum ceva timp si a fermecat-o. biggrin.gif
Ca fapt divers,maica-mea vrea sa-si cumpere RAV4. biggrin.gif
mike.omega
Am vazut o bunaciune bruneta intr-un phaeton deci presupun ca orice am dezbate ele tot dupa cum le taie capu vor face biggrin.gif

PS: Andrei, rav4 va fi 2wd??? bicycle.gif laugh.gif
Andrei Suzuki
Da,pe spate daca se poate. :evil:
madalina
Exista mai multe genuri!

Unele pentru care nu conteaza masina in sine, ci pretul ei, evident sa fie primita cadou.

Exista cele ce habar n-au de masini, habar n-au de alternative, habar n-au de preturi, vad un ape strada si zic pe asta o vreau, dau o suma uriasa pe o masina pe care nu o vor vinde in veci - exemplu: Corsa 1.2 cu piele, cutie automata, dar fara proiectoare, fara oglinzi electrice.

Mai sunt unele ce isi lasa sotii sa aleaga pentru ele.

Altele ce dispun de o suma de bani si vor sa aleaga o masina cat mai frumoasa, cu consum cat mai mic, cu dotari cat mai multe - dar majoritatea se gandesc la estetica, comfort si, poate, siguranta, la partea tehnica extrem de putine si cauta o masina cat mai buna in acesti bani.

Altele, putine, ce aleg cu date tehnice in fata.

Din cate am observat, femeile nu prea se intereseaza de costurile ulterioare ale masinii (revizii, consumabile, piese de schimb).
gabi4
QUOTE(madalina)
Exista mai multe genuri!

Exista cele ce habar n-au de masini, habar n-au de alternative, habar n-au de preturi, vad un ape strada si zic pe asta o vreau, dau o suma uriasa pe o masina pe care nu o vor vinde in veci - exemplu: Corsa 1.2 cu piele, cutie automata, dar fara proiectoare, fara oglinzi electrice.


noroc ca nu ai scris corsa 1.4 ca intrai la banuieli laugh.gif biggrin.gif
G e o r g e
madalina a ales masinile cu hartiile in fata si dupa performante / pref / oferta la data respectiva . este printre putinii oameni pe care ii stiu sa isi aleaga masinile asa . majoritatea isi aleg masina dupa cum arata , si barbati si femei sad.gif
dan48523
Eu cred ca le plac masinile pe care le pot conduce, adica acelea pe care noi, barbatii, le lasam sa le conduca. Bine, sunt si femei independente financiar si psihic, care isi pot permite sa conduca masina pe care o doresc, dar cred ca marea majoritate asteapta de la barbati sa le ghideze.
Sotiei i-as recomanda ceva in care sa o stiu in siguranta, si totusi ceva micut, ca sa se poata strecura si parca usor. La prima strigare i-au placut C1 si Aygo, dar n-au aparut inca la noi. Acum ar vrea 307SW fistic, ca a vazut prin oras, dar mi se pare ditamai tancul... Nu ca n-ar fi frumoasa...
G e o r g e
vezi ca n este epoca patriarhatului si remarcile tale sun misogine .

aporpo ea stie ca tu asa gandesti ? blink.gif
madalina
Gabi, ai pierdut esentialul...

Am dat exemplu una din masinile mele tocmai pentru a nu se simti cineva atacat. Sunt masini din clasele mica sau mini (uneori si compacta) cu motoare prea mici si dotari prea scumpe si inutile. O astfel de masina nu o mai vinzi niciodata sau o vinzi pierzand foarte mult.

Dan, din moment ce intr-o familie aduc doi oameni bani, iar masina si tot ce implica sunt platite de catre acesti doi oameni, de ce ar avea nevoie o femeie sa ii permita un barbat ce masina sa conduca?

Eu conduc cu aceeasi placere si yarisul si pick-up-ul si 626.
HalbaSus
Nevasta mea vrea 307 cc sau hyundai coupe ca "e dulce" (eh, are habar de ce e un cal putere, stie ce e janta de aliaj si cea de otel cu capac (am vazut fete care nu stiau), stie ce inseamna capacitatea cilindrica, si stie multe chestii tehnice pt o femeie (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar deobicei femeile sunt pasionate de chestii mai practice decat sa citeasca specificatii tehnice...) dar tot aspectul decide totul...

Deci vor masini FRUMOASE (ca ele nu biggrin.gif )...

Madalina: o Corsa 1.2 cu tapiterie de piele si schimbator automat nu e neaparat o chestie rea... femeile in general nu sunt intr-o goana permanenta dupa cai putere (ca noi barbatii) dar confortul, aspectul si comoditatea sunt lucruri foarte importante pt unele... ca nu o vor vinde decat unei persoane cu gusturi identice e adevarat... dar pe de alta parte cei care baga bani in personalizarea masinii sunt constienti (cred) ca nu vor scoate banii bagati niciodata... dar ce conteaza cand e atat de frumoasa biggrin.gif ? Daca in alegerea masinii am fi pragmatici atunci ar exista doar masini combi, cu motoare care consuma putin si merg incet, iar tapiteria de piele, sistemul audio performant, navigatia si scaunele incalzite ar lipsi de pe lista de optionale ale producatorilor...
madalina
La o masina din clasa mare sau clasa lux, la un SUV merita navigatia, scunele incalzite si tot felul de dotari, dar dotarile de comfort nu trebuie sa fie 50-60% din pretul masinii.

Daca ai o masina cu piele, scaune incalzite, cutie automata, navigatie, etc etc, dar nu ai proiectoare sau ABS?
HalbaSus
QUOTE
Daca ai o masina cu piele, scaune incalzite, cutie automata, navigatie, etc etc, dar nu ai proiectoare sau ABS?


atunci inseamna ca circuli oricum cu 50 la ora si in afara orasului (cunosc cazuri) - deci abs-ul si v8-ul sunt chestii total dispensabile... dar poate la confort nu vrei sa renunti.. eu sunt de acord cu tine ca abs-ul e mai util ca tapiteria de piele... si prefer cativa cp in plus fata de schimbator automat... dar daca toti am fi la fel masinile nu ar mai avea optiuni ci doar dotari standard wink.gif.

oricum la tine e destul de ambiguu ce vrei... cel putin dupa profil... ai de la compacte la pick-upuri presupunand ca nu conduci pick-upul... care e masina ta "preferata" dintre cele enumerate in profil ?
madalina
Masinile au fost luate in functie de nevoi si bani. Cand am vrut o masina, m-am decis asupre clasei, m-am dus sa vad absolut toate masinile din clasa respectiva, disponibile pentru Romania (cu exceptia Kia si Dacia), am luat fise cu date tehnice, motorizari disponibile, dotari, optionale, timp de livrare, preturi. Am citit clasamente de fiabilitate, am cautat cat mai multe opinii despre masinile din "lisat scurta' si am ales.

In ordinea utilizarii:

1.Yaris
2.626
3.Corsa
4.Pick-up

Yarisul si Corsa sunt personale, am luat Corsa drept masina comuna, a mea si a surorii mele, dupa jumatate de an, am luat Yarisul exclusiv pentru mine, 626 e masina de familie, dar si masina cu care fac drumurile lungi datorita consumului, iar pick-up-ul este masina de munca. Primele 3 sunt masini ce toaca bani, pick-up-ul masina cu care se fac bani.

Eu le-am ales, eu ma ocup de intretinerea lor.

Corsa mi-a facut cele mai mari probleme, dar imi este cea mai draga, este cea mai placuta la condus - datorita demarajului si manevrabilitatii.

Nu mi-as fi luat o masina o clasa mica, dar banii si-au spus cuvantul, decat o compacta cheala si puturoasa, mai bine o masina din clasa mica cu motorizare si dotari decente. Nu renunt nici la comfort, dar nici nu as conduce o masina fara proiectoare, cu un motor in 3 cilindri, sau demaraj peste 15 s. Daca nu erau taxele vamale asa de mari, luam un Yaris T-Sport.
Florin42855
as putea din ce am citit sa ma laud cu a mea sotie (si e si blonda)

vrea ori un Megane bicorp de minim 100cp... sau o Alfa 156 - dar mai degraba meganul din motive de costuri ulterioare (deh a aflat si ea zvonuri)
Luka
Ia sa o intreb....se gandeste din greu.....rezultatul este: citroen c2 sau c3.
Motive: sunt micute, se misca usor prin Bucuresti, ii place designul.
Nu stiu ce vor femeile, dar stiu ce vrea EA biggrin.gif
Rezonabil, nu?

PS: a mai raspuns opel tigra sau ford puma.
f1anatic
QUOTE
BBC NEWS
Girl Power softens Volvo's edges
By Jorn Madslien
BBC News Online business reporter at the Geneva motor show

Volvo's new concept car, launched at the Geneva motor show, is a car designed by women for women.

If the Calendar Girls were making cars, this is what they would look like.

Volvo's latest offering seems to be almost more of a break with tradition than the Women's Institute members stripping off for a calendar.

The 'Your Concept Car' (YCC), on display for the first time at the Geneva Motor Show, was designed by a team of women keen to change the way most cars are designed with male drivers in mind.

Swedes being Swedes, the Volvo concept car remains eminently sensible.

Only this time, it is common sense spelt with an F for Feminine rather than Farmer.

Stylish

Seat pads, attached with magnets, can be removed to be cleaned.

And the pads are available in different colours and textures to match a woman's outfit, or even the weather.

"The car is shown with a light yellow, embroidered seat pad, maybe for the more elegant occasion," Maria Widell Christiansen told BBC News Online.

"Then in winter you might chose a woollen seat pad, maybe in a strong cosy colour or you may go for the lighter, more Scandinavian looking one."

Practical

It is all very touchy feely, a mood encouraged by women-friendly Volvo boss Hans-Olov Olsson.


NEW MODELS ON SHOW
Volvo's concept car
But the YCC also offers a lot of practical solutions.

Take the back seats which, like cinema seats, are folded down only when needed for seating, leaving space for shopping and sports bags behind the front seats when they are not being used.

Or the special umbrella, coins and key compartments inside the car's bodywork.

"It is storage, storage and more storage," said Ms Christiansen.

Trust

The car's bonnet is another fun feature.

The whole front of the car is moulded in one piece which can be removed only by a Volvo mechanic.

"Honestly, the only time I open the bonnet on my car is when I want to fill up washer fluid," said Tatiana Butovitsch Temm.

"Do we need to have a one metre square hatch for that or could we do it in another way?

"So we shifted the filling station for washer fluid to the side of the car, next to where you fill up fuel, and we closed the bonnet for good."

The car should be programmed to discover any problems under the bonnet, then send a message to the garage to let them know.

The mechanics would then contact the women directly to invite them over.

"If the car says nothing, then everything is fine," said Ms Temm optimistically.

Such thinking may not convince anyone who has called the breakdown services lately, but the appeal of a low maintenance car may still be strong.

"It is minimal maintenance, really, because the customers have limited time and they don't want a car that gives them a lot of hassle," said Ms Christiansen.

Groovy

Comfort for female drivers is another area traditional car designers often ignore, according to Volvo´s women.

So they have implemented a body scanning system which enables the car to automatically adjust seats, mirrors, steering wheels and pedals.

And for women with ponytails, there is even a split in the middle of the headrest.

"It is very uncomfortable to drive with a ponytail," said Ms Christiansen.

Ideas

Volvo will never actually take this car into production, of course.

But many of the ideas hatched by the female think-tank may still appear in more conventional Volvos, as well as in other cars within the group.

Volvo is a subsidiary of Ford, and the Swedish carmaker's idiosyncratic insistence on practicality and safety seems to be spreading within the group.

Take the new Mondeo which is to be built on the Volvo S60 platform.

The decision was apparently taken after Volvo refused to accept plans to use a Mazda platform across the group since it did not live up to its safety standards.

Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/business/3528757.stm

Published: 2004/03/03 10:56:45 GMT

© BBC MMV

[size=18][/size]
Florin Ristei
Dat fiind faptul ca eu fac 18 ani abia peste 2 luni, si atunci sper ca-mi iau si carnetul, pot sa spun ca masina pe care o am este a mamei. Alegerea a fost in mare parte a mea, dar important e ca mamei i-a placut Opelul Astra pe care l-am luat. S-a obisnuit destul de repede cu masina (plecand de pe o dacie berlina) si ii place. Cat despre "ce ar vrea sa conduca", se uita deseori la un BMW X5 (stiind ca nu si-l poate permite), sau un Porsche Cayenne (stiind acelasi lucru smile.gif ) si a admirat foarte mult, declarand ca ar vrea, o Mazda 6, o Alfa Romeo, sau un Avensis. Asa ca pot spune ca la maica-mea primeaza comfortul si in mare masura sportivitatea. Plecand de la dacie (max 130 kph), a ajuns relativ repede la performanta pe Opel de a depasi 170 kph.

In alta ordine de idei, prietena mea se uita dupa un Mercedes CLS. I-o fi placand ei asa de mult, incat imi arata una de fiecare data cand iesim pe strada smile.gif. Asa ca... "fetele" mele, vor masini... la care ravnesc si eu.
HalbaSus
da in galati e plin de CLS-uri ? blink.gif
Florin Ristei
Sunt 3 de care sunt sigur. Doua negre (unu cu nr de bucuresti) si unul argintiu. Oricum, nu pot trece neobservate smile.gif
Obuzel
Noi acum in sept luam masina pentru sotie.
Ma lasa pe mine sa aleg, ea oricum este incepatoare la condus, are carnet doar din februarie.
Ce vrea, vrea masina mica de oras. Nu este in tema si nu o intereseaza optionalele. Vrea doar radio si servodirectie.
Ce a mai condus:
- Felicia mea si i-a placut
- Logan si nu i-a placut deorece datorita directiei pre moi la 90 pe ora pierdea contactul cu drumul
- Dacia 1300 si nu i-a placut
- Solenza si relativ i-a placut

Ce visam impreuna: Fiat Panda
Ce o sa cumparam din pacate pentru urmatorii 2 ani. Motive financiare. Tico SH.
dan48523
Ai urcat intr-un Panda? A fost una dintre variantele pe care le-am luat in calcul. Prima. Dar mi-a dat senzatia de inghesuit la volan. Loveam cu piciorul drept in consola cu schimbatorul de viteza. In rst arata super, era loc de 2 persoane in spate, si nu atingeam plafonul cu capul. Eu am 1,80 si am incaput... Dar nu la volan.
Obuzel
Pentru dimensiunile ei, Panda mi se pare o masina f. bine conceputa in interior.
Nici eu si nici sotia nu avem 1.80.
Oricum acum nu intra in calcule.

Peste 2 ani cine stie ce va mai aparea.

Poate ceva din tripleta Toyota/Peugeot/Citroen?
Poate Fox?
bogdan47077
la mine am vb de ele pana am invatat-o..ar vrea M3 sau Evo (sau M5 sa am si eu loc in portbagaj ca in masina stau prietenele ei...tongue.gif )..ca sa nu se nimeni de ea pe strada...dar daca ar fi dupa ea (dupa design)...Smart roadster coupe si Hyundai Coupe..mai merg CLS si cateva BMW...vrea ori putere si sa o arate ca are...ori ceva frumos si blajin...(smart)..a si mai ii place Lotus Elise..in rest se pricepe destul de bine la tehnica...desi e si (saten spre) blonda... biggrin.gif
Maff
Prietena mea vrea un Smart, insa sunt total impotriva din cauza spatiului interior insuficient.Daca intru eu in masina, mai este loc de o sacosa pe locul din dreapta.Acum ne uitam la un Opel Corsa pentru inceput.
CRG
Hop si eu..

Sotia, care inca mai are dubii care e pedala de ambreiaj, vrea fie Alfa 147 (da' rosie, ca altfel n-a facut nimic) sau noua Tigra cu hardtop..
mihai49141
a mea are matiz. cand am intrebat-o ce si-ar dori a raspuns, fara sa stea o clipa pe ganduri: tuareg. :boxing:
HalbaSus
Cred ca touareg-ul e SUV-ul care inmoaie cel mai repede inimile femeilor... cred ca are legatura cu formele masinii... x5-ul spre exemplu e mult mai brutal..
bogdan47077
nici Cayenne nu sta rau in inimile femeilor..
stiti ce mi-ar placea? sa vad o tipa cum se descurca cu Lambo ala vechi de teren..LM01..sau cum se numea...
ala da masina (parerea mea) stricta de barbati...ati auzit cat de greu se conduce...si cat consuma???
Mihai34891
Hai sa va zic si eu una legata de asta cu masini pentru femei.

Era cat pe-aci sa-mi iau un Citroen C3 (barbat fiind eu, dar masina o luam pentru familie), cand au inceput sa bage la TV si in ziare reclama aia desteapta cum ca C3 e pentru femei. Asa ca m-au convins, si n-am mai luat C3. Reclama si-a atins scopul... Am luat alta marca.
Pe de alta parte, chestia asta ca masinile mici si usor de condus sunt pt. femei, e o prostie (romaneasca, dar probabil ca nu numai...). Adica eu trebuie neaparat sa ma chinui sa conduc in orasele suprapline de masini, o Octavia, sau Opel Astra sau alte magaoaie cand as putea merge cu o Panda, Matiz, 206 sau C3...
Iulian HondaFan
consoarta m-a lasat pe mine sa aleg masinile si in mod ciudat s-a adaptat si i-au placut toate mai putin GTI-ul pe care nu il sufera din motive de turbo lag la pornire si schimbator mai tepenog.

A condus mai mult decat mine si Mazda323 si Accentul si Civicul. Ultima i-a placut cel mai mult. A plans si dupa 323 si dupa Accent cand le-am dat...

A avut probleme si cu Buick Regal 3.5l V6 200CP (care l-am avut imprumutat 1 luna anul trecut cat am avut GTI-ul in reparatii) desi era automat. week-end-ul trecut am fost in Orlando si am inchiriat un Ford Taurus 2005 3.0l V6 tot automat care a primit aceleasi "raspberries" atat din partea ei cat si a mea.

in mod surprinzator nu o deranjeaza cutia manuala, dar a apreciat cutia de pe Civic cand a trecut pe ea dupa Accent.

Nu isi doreste alta masina si duc munca de lamurire de cateva luni pt. o noua masina. pare pe jumate convinsa dar sustine ca trebuie sa dau GTI-ul pt. ca ea nu vrea sa il conduca.

Am fost cu ea la test drive cu VW Beetle, desi ii place exteriorul cand a intrat inauntru a spus NU ( nici eu nu stiu o masina mai putin practica dpdv al organizarii habitaclului)! desi a bombanit si la GTI din motivele mentionate, interiorul (si bineinteles eu care salivam intens) au imbunat-o...
CPI
A mea sotie tinde la un Jaguar S-Type.

Merge cu Vectra de 5 ani si e multumita dar vrea o schimbare. Sper ca doar la masina.... :nope:

Oricum, pina la S-type mai avem de asteptat iar pina o sa il putem lua se va schimba modelul, plus ca mai scot si altii modele interesante.
HalbaSus
Sotia mea nici nu vrea sa auda de automatic... am tot incercat sa o conving sa incerce si ea ML-ul sa vada cum se conduce un automatic dar zice ca ea nu intelege cum poate cineva sa conduca fara sa mestece in benzina... adevarul e ca eu l-am condus si e destul de frustranta lipsa ambreajului si a "mestecatorului"... dar asta e deja alta mancare de peste.

Nu vrea f multi cai (nu e vitezomana... din contra as zice eu) dar isi da seama ca niste cai putere in plus nu strica niciodata... Cat despre marimea masinii nu accepta masinile de clasa mica... poate un tigra twintop (ca e frumoasa) dar in rest vrea 4 usi cu 4 locuri decente... deci de la clasa compacta in sus... ii place foarte mult ca marime opelul (sedan mediu), dar Sharan-ul spre exemplu nu ii prea place (nici mie foarte tare de altfel) ca e mare... iar in oras poate fi un "real pain in the ass"...
bogdan47077
stii ca am auzit putine fete care mai vor automata?
poate doar la americani..
uneori e buna si cutia aia..dar la o fata mi-ar placea sa vad cum se distreaza cu schimbatorul pe serpentine...
Otto73
Sotia mea vrea noul mitsubishi eclipse, nissan 350Z sau noul mercedes SLK . Cutia trebuie sa fie automata.
AZAZEL
sotia mea ma batea la cap cu peugeot 206. spune ca e masina mica si ca o poate manevra usor in oras. de asemenea -zice ea- ca 206 arata bine.

a acceptat ideea de masina de clasa medie doar la insistentele si explicatiile mele.

Apropo, saptamana trecuta am fost cateva zile la mare.

Au mai mers inca vreo 8 persoane cu alte 2 masini.

Duminica la intoarcere ma lasau baietii in urma de imi era jena.

aveau un 307SW hdi de 90cp(5 persoane in masina) si M2 115 cp(3 persoane).noi eram 2 persoane.

cu a mea masina imi era frica sa intru mai tare in curbe, plus ca pe drum drept nu puteam trece de 140km/h(sosea denivelata-stabilitate mica).

in urma insultelor suportate de la ceilalti 2 soferi nevasta -mea repeta la fiecare jumatate de ora ca, trebuie sa ne luam masina " bazata"- s-a saturat si ea de porcariile de masini mici(cu motoare pe masura)
Watcher
La 140 kmph va injurau ca mergeti prea incet? Pe care drum v-ati dus voi la mare??

Pe autostrada e maxim 130 deci daca mergi cu 140 pe banda 1 nu te injura nimeni pentru asta. Parerea mea. E adevarat ca nu am facut autostrada acum in sezon dar in octombrie-februarie cred ca am facut Buc-CT de 20 ori si nu am patit niciodat asa ceva. Si eu nu merg tare.

Singurul motiv pentru care vad eu sa te ijure cineva este daca te bagi in fata lui la depasire cand el vine tare si tu abia te misti...
AZAZEL
avea dreptate HALBASUS : ceilalti 2 soferi care mai erau cu noi si conduceau celelalte masini ma luau la "misto"..
chiar la un anumit moment dat mi-a scapat afirmatia ca la anul vor avea sa-mi infrunte masina de minim 140CP (am dechis un alt topic pe tema asta), la care unul din ei imi da o replica usturatoare: "pana iti iei tu masina mai avem un an de zile sa te asteptam pe sosele sa ne ajungi din urma".

vis a vis de stabilitate : eu trebuia sa apas vartos pe frana in curbe pe cand la ceilalti 2 nu se aprindeau stopurile de frana. ce-i drept nu aveam masini din aceeasi clasa plus ca masinile lor erau mai incarcate deci mai stabile(teoretic). eu daca mai luam pe cineva in masina trebuia sa merg in rand cu carutele, deci nu imi puteam permite greutate in plus in masina.

drumul pe care l-am avut la intoarcere a fost CT-harsova- slobozia- dragalina- BUC. sunt unele portiuni inainte de a traversa dunarea unde drumul nu este asa bun(are denivelari) si la viteze intre 120 si 140 simteam ca scap masina de sub control cand franez.

cat despre demaraje pt depasiri, masina mea are 1.7Di 65cp si 130Nm. abia puteam sa ma misc.

Nu am mers pe drumul mai scurt(prin cernavoda) pt ca se tot anunta la radio ca sunt blocaje.

cei drept pe autostrada am mers super ok, dar WATCHER tine cont ca autostrada are 100km. restul e cam aiurea.


PS: am postat pe acest topic pt a scoate in evidenta ca a mea consoarta s-a lamurit definitiv (ieri) ca masinile micute nu prea sunt bune decat ca sa te misti de colo colo, si ca o masina maricica si destul de puternica iti da o anumita stare de confort si siguranta. acum nu mai vrea sa auda de 206 (febletea ei) nici in gluma, tinand cont de drumul facut impreuna cu alte 2 masini mai "sanatoase", noi fiind in cea de-a 3-a masina -relativ asemanatoare cu amaratul de 206 pe care ea tot incerca sa mi-l bage pe gat.
Watcher
Eu vreau sa reiau problema care m-a facut sa postez:
1) nu mi se pare o atitudine prieteneasca sa rada de tine ca mergi doar cu 140. Si mai mult nu vad de ce trebuia sa mergeti in coloana. Mai mult incurca decat sa ajute. Creste riscurile pentru ca cel putin unul o sa trebue sa mearga altfel decat ar face-o daca ar fi singur...
2) nu mi se pare motiv intemeiat de cheltuit bani pe o alta masina faptul ca niste 'prieteni' fac misto ca mergi prea incet. Daca simti tu singur nevoia de mai multi CP inteleg, dar pt ca fac altii misto, care NU AR TREBUI, daca iti sunt prieteni...
3) la 120 - 140 pe drum cu denivelari + frane pe denivelarile respective nu mi se pare un test valabil pentru o masina normala. Chiar cu o masina mai scumpa tot iti afectezi puternic amortizoarele in conditiile respective, si chiar si stabilitatea...
G e o r g e
motorul ala nu e unul pentru tras la liniute, dar 11.4 secunde cat are demaraj e onorabil pentru un SUV de 125 cp ! doar ca nenea ala se astepta ca masina mea sa faca suta in 13.1-13.5 secunde si i-am aratat ca a gandit gresit:)

supernova mea e top secret laugh.gif

halba sus , cu ce corsa te-ai dat tu sa ne lamurim si noi . eu m-am dat cu tigra de 1.8 si corsa de 1.4 . ambele exceptionale. 1.0 sau 1.2 nu am condus insa smile.gif
G e o r g e
nu e chiar offtopic .

si-ar dori fetele o corsa ? si daca da , una mai stabila si mai puternica sau una mai puturoasa ?
AZAZEL
QUOTE(madalina)
Eu cu Corsa mea am mers fara probleme si cu 190 (vorbesc de viteza indicata la bord, nu stiu cat era real).


a mea corsa nu trece de 165 km/h indicati de vitezometru nici sa o omori.
paradoxul este ca puterea maxima o are la 4400 ture , iar ea la 160km/h are 4000 ture.

in celelalte trepte de viteza se duce la 5200 ture dar in a 5-a doar la 4000.

credeti ca este vreo probleme???
mike.omega
:quiet: Sunteti offtopic.gif :thumbdown:
Aici vorbeam despre ce-si doresc fetele nu drumuri prin tara, diverse comparatii intre versiuni si modele!

Reveniti la ce vor persoanele feminine din viata voastra sau topic closed :bash:

PS: mama n-ar da tico pe nimic, asa cum acum 8-9 ani nu dadea oltcitu pe nimic biggrin.gif insa situatia se va schimba :@
AZAZEL
QUOTE(Watcher)
Eu vreau sa reiau problema care m-a facut sa postez:
1) nu mi se pare o atitudine prieteneasca sa rada de tine ca mergi doar cu 140. Si mai mult nu vad de ce trebuia sa mergeti in coloana. Mai mult incurca decat sa ajute. Creste riscurile pentru ca cel putin unul o sa trebue sa mearga altfel decat ar face-o daca ar fi singur...
2) nu mi se pare motiv intemeiat de cheltuit bani pe o alta masina faptul ca niste 'prieteni' fac misto ca mergi prea incet. Daca simti tu singur nevoia de mai multi CP inteleg, dar pt ca fac altii misto, care NU AR TREBUI, daca iti sunt prieteni...
3) la 120 - 140 pe drum cu denivelari + frane pe denivelarile respective nu mi se pare un test valabil pentru o masina normala. Chiar cu o masina mai scumpa tot iti afectezi puternic amortizoarele in conditiile respective, si chiar si stabilitatea...


baietii nu radeau in adevaratul sens al cuvantului, mai ales ca unul din ei imi este frate, ci pur si simplu ma necajeu un pic, dar suficient cat sa ma "atac".

nu as putea sa zic ca mergem in coloana, ci pur si simplu eram impreuna. la un anumit moment dat m-au lasat cu un km fara sa isi propuna acest lucru. este adevarat : eu riscam mergand altfel decat as fi facut-o daca eram singur.

alta masina vreau mai demult, nu dupa patania de acum. vreau alta masina pt ca m-am saturat de "putoarea" asta, vreau siguranta la volan, vreau confort, vreau portbagaj mare si in plus de astea, daca imi doresc sa merg un pic mai tare nu am chef ca un drum de 250 km sa ma oboseasca asa cum m-ar obosi un drum de 1000 km cu o masina de 20.000 euro.

vis a vis de punctul 3). nu te gandi ca mergeam prin hartoape , ci era un asfalt trecut de prima tinerete, care ma cam facea sa ma simt in nesiguranta cu opel-ul meu cand mergeam mai tare.
G e o r g e
marius concepe, pentru ca corsa ta nu are asa ceva smile.gif
AZAZEL
pt a con cluziona si a nu fi of topic:

SOTIA mea nu vrea sa auda de masini mici, implicit de corsa.

i-am cerut parerea ei de pe short list-ul meu (laguna, avensis, passat), si ea prefera avensis pt ca are cel mai bun raport calitate pret, nu este reprezentata in romania de HOTI SI INCOMPETENTI ca la PORSCHE ROMANIA, este masina de "oameni seriosi", si, nu ii curg tablele (dupa cum spune ea) cum se intampla pe renault -vezi megane-ul fratelui descris cu lux de amanunte pe alte topicuri.
AZAZEL
QUOTE(G e o r g e)
marius concepe, pentru ca corsa ta nu are asa ceva smile.gif


ideile astea cu siguranta, mi le-am format din pacate cam acum un an.

asta e!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.