Dragos49516
Jun 22 2005, 12:32 PM
[color=darkblue][/color] Am si eu un ford mondeo 130cp tdci ghia , are 11.000 km luat in noiembrie 2004 si de cand a inceput vara scoate fum cand bag talpa in ea bine de tot ! :evil: ce recomandare avetI ? am schimbat si motorina de la petrom omv rompetrol , si nimic da toata iarna nu a scos deloc si acu mai rau ca trabantu ? aveti vreo ideee? :pray:
G e o r g e
Jun 22 2005, 12:36 PM
schimba filtrele , mergi cu motorina E4 , mol sau omv , cea mai scumpa care o gasesti , minim 5 plinuri !
Dragos49516
Jun 22 2005, 12:40 PM
merg cu motorina numai e4 si filtrele sunt noi ca am fost cu ea la service si a zis ca nu are de ce sa le schimbe doar daca n-am ce face cu banii. sa folosesc o solutie dura lube ceva ?
Dragos49516
Jun 22 2005, 12:41 PM
merg cu motorina numai e4 si filtrele sunt noi ca am fost cu ea la service si a zis ca nu are de ce sa le schimbe doar daca n-am ce face cu banii. sa folosesc o solutie dura lube ceva ?
G e o r g e
Jun 22 2005, 12:42 PM
NU , in nici un caz dura lube sau mai stiu eu ce prostii !
uleiul cum e ?
oricum , daca scoate fum , schimbat TOATE filtrele , apoi pusa doar motorina E4 .
sa-ti verifice si functionarea turbinei
Dragos49516
Jun 22 2005, 12:45 PM
uleiu tre sa-l schimb la 15.000 km asa a zis nenea ala care parea de meserie. k o sa incerc cu filtre noi
G e o r g e
Jun 22 2005, 01:09 PM
schimba uleiul la 10 000 !
raul-27
Jun 23 2005, 07:05 PM
Du-te la Ford si spune-le sa-ti curete EGRV-ul.Ar fi trebuit sa stie ei asta...
G e o r g e
Jun 23 2005, 07:14 PM
clapeta de acceleratie pe limbaj ford? :hmmm:
raul-27
Jun 24 2005, 04:05 PM
Exhaust Gas Recirculation Valve.
Pe limbaj international.
E responsabila cu reducerea noxelor dar e eficienta doar la turatii inalte.Recircula o parte din gazele arse de evacuare reducind in acest fel temperatura in camera de combustie si implicit reducerea de Noxe care cresc odata cu cresterea temperaturii in camera de ardere.Trebuie sa inchida recircularea la ralanti si turatii reduse.Defectarea ei duce la motor zgomotos la ralanti si fum...Asta in linii mari.
G e o r g e
Jun 24 2005, 05:02 PM
nu prea pricep partea cu recircularea gazelor arse .
adica le arde din nou . ca daca da , mai bine fara !
raul-27
Jun 25 2005, 07:57 AM
http://www.misterfixit.com/egrvalve.htm
Uite aici o explicatie mai detaliata.
Tocmai s-au introdus si la motoarele intre 18000 si 100000 de cai (2 strokes)pe care lucrez eu (am fost la un seminar in sensul asta) dar au renuntat foarte repede momentan caci la turatii joase nu se putea sta la mai putin de...500 metri de eledin cauza vibratiilor si zgomotului
.
Scuze pt off topic.
G e o r g e
Jun 25 2005, 10:01 AM
atunci am si eu o problema ... nu e de preferat pentru puterea motorului sa nu se arda acele gaze deja arse ? adica nu e mai bine sa se arda oxigen cat mai pur ?
raul-27
Jun 25 2005, 09:10 PM
Ba da.Ai perfecta dreptate. Pentru motor e mana cereasca... pentru ceilalti nu...Cu cit nip (niu incarcatura proaspata) e mai mare cu atit mai bine.Dar spune-le asta si celor care fac normele euro.Aste este,nu avem ce face..Ar fi perfect sa ardem numai oxigen pur numai ca in aerul pe care il respiram oxigenul are un procent de numai 23 la suta.
In teoria combustiilor oxigenul e luat in consideratie ca fiind 21 la suta,azotul 79 la suta!!!!In realitate mai sunt si alte gaze in proportii infime...care se scad din procentajul azotului....No comments.
G e o r g e
Jun 26 2005, 01:30 PM
NOS
asta e ideal
hehehehehe
Cristian53964
Aug 24 2005, 10:26 AM
La mondeo astea noi se pare ca ii nevoie,in unele cazuri, de ceva update de soft.
Mai multe informatii despre asta si multe alte chestii gasiti pe un forum englezesc, dupa parerea mea cel mai bun forum de mondeo:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/341282/
Nu stiu daca am voie sa pun asa ceva in mesaj
... :wave:
Vlad48156
Oct 6 2005, 01:33 PM
Salutare,
Am avut si eu aceeasi problema....s-a rezolvat cu un upgrade de soft....nu costa mult...
Oricum rezolvarea prezentei fumului la Mondeo Tdci poate fi (de cele mai multe ori) una din urmatoarele 3:
-reprogramarea injectoarelor...cel mai frecvent...cam 1 mil. lei..
-schimbarea EGR-ului....cam 12-15 mil...
-schimbarea unui injector..cam 500-600 euro...
claudiu57777
Oct 7 2005, 05:36 PM
QUOTE(Dragos49516)
[color=darkblue][/color] Am si eu un ford mondeo 130cp tdci ghia , are 11.000 km luat in noiembrie 2004 si de cand a inceput vara scoate fum cand bag talpa in ea bine de tot ! :evil: ce recomandare avetI ? am schimbat si motorina de la petrom omv rompetrol , si nimic da toata iarna nu a scos deloc si acu mai rau ca trabantu ? aveti vreo ideee? :pray:
nu te mai chinui am mers cu un ford nou avea 1000km si scotea fum de spuneai ca-i locomotiva pe abur
nu cred ca-i intereseaza aspectul pe cei de la ford altfel ar face ceva.sa fie sanatosi eu ford nu-mi mai iau
claudiu57777
Oct 7 2005, 05:37 PM
QUOTE(Dragos49516)
[color=darkblue][/color] Am si eu un ford mondeo 130cp tdci ghia , are 11.000 km luat in noiembrie 2004 si de cand a inceput vara scoate fum cand bag talpa in ea bine de tot ! :evil: ce recomandare avetI ? am schimbat si motorina de la petrom omv rompetrol , si nimic da toata iarna nu a scos deloc si acu mai rau ca trabantu ? aveti vreo ideee? :pray:
nu te mai chinui am mers cu un ford nou avea 1000km si scotea fum de spuneai ca-i locomotiva pe abur
nu cred ca-i intereseaza aspectul pe cei de la ford altfel ar face ceva.sa fie sanatosi eu ford nu-mi mai iau
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.