Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nu cumparati masini de la Filcomex.be
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Emanoel-Adrian
Sa va spun istoria!. M-am hotarat sa-mi iau masina straina,eu personal,de acolo..!.Am gasit pe mobile.de firma Filcomex din Belgia/Bru.
Am vazut masina pe internet,daca nu ma insel si acum mai este poza pe net(www.filcomex.be),m-am urcat in avion si dus am fost.Frati Romani,norocul meu (am plecat singur) a fost intalnirea cu alti compatrioti de-ai nostri care mi-au deschis ochii si mi-au spus cum sta treaba cu Filcomex.A doua zi (in garda fiind pus) m-am dus sa vad masina,care bineinteles era alta decat cea din poza si pana nu le-am aratat poza masinii pentru care am venit nu au recunoscut adevarul,care si asta este altul decat al lor.Uite cum sta treaba:o mana de yugoslavi s-au aciuat prin Bruxelles si au inceput sa faca negot cu masini incercand sa-i pacaleasca pe unii.Am fost atentionat (de cei cativa Romani cu care am calatorit)sa nu dau nici un ban imediat cum vad masina,sa cer acte si numere de export,sa platesc dupa procurarea acestora(nu au fost de acord cu nici una din conditiile mele si actele ma obligau sa le fac in Olanda).Ce sa va mai spun, o mare,mare, TEAPA. :bandit:
Pentru cei interesati cu placere pot da relatii despre aceasta nedorita aventura.
Maff
Si ai mai fost si prin alte parti?Ma intereseaza ca poate fac si eu un trip pana afara sa-mi schimb masina.
Emanoel-Adrian
Sigur ca am fost,am batut 2 zile Brussels-ul si am luat toti dealerii la rand.
Cel mai tare si mai tare (si la preturi) este My Way,daca incercati il puteti gasi usor pe internet.Masina ca cea pentru care m-am dus eu acolo era cu 3000 Euro mai scumpa,dar iti ofereau si garantie si totul era foarte legal si rapid efectuat. In sediul central aveau computere pe niste pupitre si iti afisa imediat tot ceeace este in parc disponibil in functie de cerintele tale si aveau un parc auto blush.gif de cateva sute de autoturisme,a era sa uit numai VW si Audi, nimic altceva.
guerilla
pai si de ce te-ai dus in Belgia ?! de curiozitate te intreb.
e mai ieftina piata de masini acolo decat in germania?
adi45619
Nu e mai simplu din Romania? Totusi, pana in Belgia si Germania pentru o masina mi se pare cam mult. Si pana la Bucuresti sau Timisoara mi se pare mult.
Emanoel-Adrian
Pentru Guerilla,
m-am dus in Belgia pentru ca asazisul dealer (Filcomex) care de fapt este un reseler avea postat pe mobile.de ofertele,dintre care una mi-a placut si am vrut sa o cumpar.De fapt acesti yugoslavi cu filcomex-ul lor participa la licitatiile firmelor de leasing,iau autoturismele,le gareaza pe unde apuce(nu au nici macar un parc al lor) si le vand la gramada.Am vazut multe sei inmatriculate in yugoslavia(serbia/muntenegru) pline cu masini neinmatriculate,de fapt asta a fost prima propunere a lor,sa mi-o trimita cu un tir cand il vor gasi spre Romania blink.gif Bineinteles ca banii ii achitam si veneam cu avionul acasa.Cum vi se pare??.
raul-27
Nu m-ar deranja sa dau citiva dolari in plus pentru "legalitate".
Parerea mea insa e ca daca vezi o masina si mai dai si banii pe ea,te sui taticu' la volan si vii cu ea acasa caci daca accepti sa vina cu tiru' poti avea surpriza sa fie altceva...
Oricum e o idee buna sa cumperi o masina la mina a doua de-afara decit o masina noua din Romania.E alta calitate... blush.gif
Parerea mea.
eddie
QUOTE(raul-27)
Nu m-ar deranja sa dau citiva dolari in plus pentru "legalitate".
Parerea mea insa e ca daca vezi o masina si mai dai si banii pe ea,te sui taticu' la volan si vii cu ea acasa caci daca accepti sa vina cu tiru' poti avea surpriza sa fie altceva...
Oricum e o idee buna sa cumperi o masina la mina a doua de-afara decit o masina noua din Romania.E alta calitate... blush.gif
Parerea mea.

De ce e o idee buna,pentru economie de bani nu?Iar daca ma contrazici,e ca si cand ai spune ca e mai bine sa iei de nevasta pe una divortata decat o domnisoara,nu? biggrin.gif
adi45619
QUOTE(raul-27)
e o idee buna sa cumperi o masina la mina a doua de-afara decit o masina noua din Romania.E alta calitate.


Adica un Mondeo nou din Germania e mai bun decat un Mondeo nou din Romania? Nu e aceeasi masina, acelasi producator, acelasi standard?
Maff
O fi acelasi producator si acelasi standard, dar scuza-ma, la drumurile din Romania, o masina se uzeaza mai repede decat pe drumurile din afara, in afara de asta calitatea benzinei este alta, deci si uzura motorului este mai mare in Romania.Daca ai iesit in afara cu masina cred ca stii ce spun.Chiar si benzina de calitate "buna" de la noi este cam varza.Acum bag benzina 100 de la OMV, pe care scrie ca este adusa din Austria si se vede diferenta, dar gandeste-te ca 90% din soferi baga benzina 95 care este foarte proasta.Nici de aia 99+ de la Petrom n-am fost prea multumit, se veea o mica schimbare, dar nu cat sa justifice pretul.
adi45619
Da, dar era vorba de o masina noua.
raul-27
Sa-mi fie cu iertare dar eu asa am auzit;ca o masina construita pentru Germania de exemplu are cu totul alta calitate decit o masina construita pentru Europa de Est...Cica au si linii separate de constructie...
Poate ma insel blush.gif
eddie
Si eu am auzit un zvon din asta,dar am mai auzit ca masinile pentru ei ar fi mult mai scumpe decat cele pentru Europa de Est si nu cu putin......8000-10.000 de euro ! la o masina pana in 30-40.000 de euro .
Nu stiu daca e real......
Liviu46804
Io va zic ce am vazut pe site-u vw inainte sa apara noul vw passat smile.gif . In Germania noul Passat incepea de pe la 23 000 de Euro , iar in Romania la lansarea lui pretul DDP era in jur de 19 000 de Euro :-? ...oare de ce era asa de ieftin? Va spun eu ca masinile pt. Europa de Est si S-E nu sunt facute cu piese din Germania ci cu piese facute pe la unguri...cu instalatii electice facute in Romania smile.gif) .
Asta e adevaru ca astfel nu se justifica diferenta de pretz:P
madalina
Esti tu sigur ca masinile pentru Europa de Vest sunt facute cu piese din Germania? Din acest motiv, Audi TT se face in Ungaria, Mercedes are anumite componente facute exclusiv prin Europa de Est...

Diferenta de pret este data de nivelul veniturilor medii ale populatiei. In tari bogate, adaos mai mare, in tari sarace, adaos mai mic. Exista diferente la optionale, la termenul de livrare, iar la unele marci, pe mine m-a frapat diferenta la Peugeot, se pot folosi piese de interior mai ieftine, mai slabe calitativ, plastic mai dur, etc etc
TDiFan
Emanoel-Adrian : in primul rand sunt croati biggrin.gif si sunt printre cei mai mari tzepari din Belgia impreuna cu Autobedriejf - hedrickx din Olanda (Beers). La filcomex nu sunt masini pentru noi cei cinstiti doar pentru cei tzepari care cumpara masini si le dau pentru 200 - 300 euro... imagineazati si eu am luat aceeasi tzeapa dar acum vreo 3 ani !!! atunci eram la inceput si sa vezi ce preturi ofereau atuncea !!!! cand am ajuns prima data acolo am ramas surprins!!!! nimic !!! nici nume de firma nici masini nimic!!! doar un bulevard mare in centrul brusselului (aka Louisaalan Blvd.) ce sa vezi... la aceea adresa era o firma de turism sau de transport nu mai stiu exact... aveam bani destui la mine imi era frica sa ma duc singur acolo sus la birourile de la aceea firma si noroc ca am mai avut si 1 sofer cu mine si a urcat si el cu mine.... bun ce sa vezi.... ajungem sus discutam in franceza cu ei si ne spun sa revenim peste 3 ore cand va venii patronul de la parcul auto NICO(era atunci un croat) si un francez Pascal mecanic.... bun. revenim peste 3 ore si ne duce la vreo 30 km de brussel !!! acolo avea parcul!!! cand l`am vazut am ramas surprins!! masini pe vreo 3-4 hectare!!! gramada gramada ... cred ca atuncea avea parca o groaza de passaturi din 2000 si 2001, in vremea aceea masini aproape noi.... ce sa vezi .... incepem sa cautam eu cu soferul nostru masini care le aveam pentru comanda si ce sa vezi.... din 24 de passaturi de-abia am ales 1!!!! care nici acela nu era "excelent".... si astea am pasit si eu dragul meu Emanoel-Adrian ...

PARCURI DE TZEPARI sunt si ZK-AUTOMOBILE, AUTO KISIN, MAYER AUTOMOBILE din Neu Munster(probleme cu cutiile de viteza si cu gazele de carter) nordul Germaniei, Auto Popa Hajer din Wurzburg(au vandut la niste prieteni o masina cu turboul defect!!!!), aaa... si Autobedriejf - Hendricks(x) din Olanda... Beers.... aaa mai este si Haverkamp din Teuge tot Olanda... aaa si sa nu cumparati masini de la parcuri apartinand altor natii diferite de tara de provenienta a masinii!!!!!! important!!!!!!!


daca o sa mai gasesc parcuri de tzepari o sa va anunt!!! toate aceste parcuri trebuie evitate!!! daca vreti sa va confingeti vizitati :::: mobile.de si in meniul din stanga o sa gasiti Handlersuche.... dati un click pe el si in prima casuta din dreapta completati numele parcului.... pentru mai multe informatii va stau la dispozitie pe privat
Geo51640
Mie, mi'a recomandat cineva, sa merg in Germania, si sa cumperi 'masini' din ziare ca acolo da omu de rand anunturi, ci nu pe Internet. Pe internet e o mare teapa, putini din furnizori sunt seriosi.
Recent am auzit ca aaaauto.cz, a 'ajuns' si pe la noi, ce parere aveti despre ei, poate ati cumparat, orice informatie e de folos, multumesc
geeoo30
In primul rand toti care vand o masina sh incearca sa-i ascunda problemele fie in olanda-germania-romania, nu cred ca puteti sa-i numiti tepari mai mari ca la noi in vitan. De la parcurile mentionate mai sus ca tepe sunt aduse in romania 50% din masini. Toti vrem o masina buna si ieftina, acum daca vezi ca pretul este scazut la o masina de top trebuie sa iei in calcul si eventualele probleme. Daca nu te pricepi nu ai ce sa cauti pe afara sa cumperi sh-uri mai ales daca nu stii limba tarii de unde vrei sa iei.
Eu am luat de la FILCOMEX 3 masini in decurs de 1 an si uite cum a mers treaba
-te duc sa vezi masina, o pornesti te uiti pe la ea, verifici actele daca are euro3
-o platesti, ti se elibereaza o factura, dupa care astepti ca la randul lor sa achite masina sa o poti ridica din parcurile alea care nu sunt ale lor ei fac doar comision, asta poate dura si 1 zi de la achitarea masini
-ei iti iau masina de acolo si o duc la Rar-ul lor pt a lua nr de tranzit, in cazul in care nu vrei tu sa te duci sa o iei pe platforma sau remorca
-te duci sa iei masina la o zi dupa ce ai achitat-o cu nr si asigurare care costa separat 310 euro si formularul euro1 care il elibereaza prin fax fabricantul-75 euro
Si eu am fost sceptic la inceput cand am vazut conditiile care le impun, dar am fost cu un belgian acolo si acela m-a asigurat ca daca iti iau banii si ai o factura la mana nu ai cum sa iei teapa, au si ei ceva legi. Problema e ca tu sa te pricepi un pic la masini, in general sunt masini care stau prin parcuri mult timp si asta le scade pretul. Pentru cine e interesat si vrea o masina sh pot sa-l ajut cu informatii.
James Kilowatt
Fii atent, ca procedura e dubioasa
Formularul Euro1 (cel roz) nu se elibereaza prin fax, ci in momentul in care masina trece de controlul tehnic, si legea spunea ca este OBLIGATORIU SI PE CHELTUIALA VANZATORULUI. Daca masina pica controlul tehnic, el nu se elibereaza si nu poate fi vanduta in mod normal. Si nu costa nici 75€, ci cam 40. Ideal este sa te duci cu el cand face controlul tehnic si ia formularul ala.
Apoi, pe formularul ala pune o stampila de la asigurare si un timbru (30€) si te duci si iei numerele. Daca faci rost de numere inainte sa ai formularul roz completat, undeva este mafie. Iar daca formularul roz vine prin fax fara control tehnic, iar e mafie!

Pentru informatii legate de inmatriculare si formalitati, uitati-va pe

http://www.mobilit.fgov.be/fr/index.htm

PS. In plus, nu prea scrie nicaieri in actele unei masini daca e euro 3 sau nu. Daca au ei un certificat special in care scrie asta, e posibil sa fie o mica manareala, si nu neaparat un act foarte oficial. Ar putea sa nu fie nimic grav sau incorect la urma urmei, insa e mai bine sa fiti prudenti. Degeaba belgienii spun ca masina respecta euro3 daca istetii de romani nu o au in catalogul lor.
geeoo30
Am fost eu la vama cand am facut formalitatile si vama a cerut prin fax asta, ce am mai observat ca costa diferit in functie de producator adica pt un volvo am platit mai mult 83 euro, pt un ford 45 euro, nu fac caz de catava euro + sau -, formularul nu e obligat el sa ti-l dea il poti procura si singur, dar e de preferat sa ti-l aduca el sa nu mai faci tu drumuri prin oras.
La masinile care au euro3 e specificat in brief-ul masinii asta, acum ca sunt masini care se incadreaza la euro 3 dar nu e trecut acolo o iei pe riscul tau, adica treb facuta o verificare speciala la rar dupa care iti acorda, sau nu, euro3
James Kilowatt
Ba da, legea spune ca formularul e obligatia lui. Asta e pana la urma, mai putin important. Formularul e eliberat de cei care fac controlul tehnic, si ideal ar fi sa fii prezent, sa fii convins ca s-a facut pe bune. Cei de la controlul tehnic verifica daca masina din acte corespunde cu cea din realitate, si verifica noxele, franele, suspensia, directia si luminile, si pun prima stampila. Formularul are jos cateva stampile care trebuiesc luate. Eu cred ca cea de la verificarea tehnica ar trebui sa fie luata pe bune, nu data o mica spaga si luata asa, ca-ntre amici. Din pacate, se practica asta si-n Belgia... am vazut-o cu ochii mei.
geeoo30
spaga e sfanta peste tot, ai dreptate treb sa stai dupa ei sa verifici daca e facut totul pe bune.
In certificatul de inmatriculare -cel rosu in be- e specificat clar la un punct pt ce norme se incadreaza, in general la masinile mai noi, dupa 2001.
James Kilowatt
La mine e gri certificatul de inmatriculare... si nu scrie nimic de euro. Oricum, o sa trebuiasca sa-l schimb in curand. Sunt curios cum va fi cel nou.
Iulian53383
Salut
Ma bag si eu in vorba ,nu prea ma cunosc ,cum se cumpara o masina din EU .mai precis germania , frantza (ma rog poate uni sintetzi profi )
1.Toata lumea vb ca sint masini mai ieftine in belgia(gasesti parcuri auto gramada)
De ce sint mai ieftine in belgia (si tara in care se fabrica) nu? in ex:germania ?Pt ca in urma unui accident in care asigurarea (conform normelor de circulatie) acorda despagubiri (majoriatea la masini noi au fulll casco) nu mai au voie sa fie reparate si repuse in ciculatie !!!
Acea masina este preluata de asigurare ´si trimisa la fiare vechi !
BUN!!Si daca eu vreau sa o repar(ma refer la cei de la dezgoase) ?Nici o problema dar masina figureaza dupa serie etc... nenmatriculabila in tara in care sa produs accidentul !!!Daca te prinde potera ai dat de draq cu ei !!!
Atunci se aplica urmatoarea schema ohmy.gif scotzi afara din tzara , ex belgia , spania ,italia o repari si o vinzi !!!!!!
2.Pt obtinerea certificatului de origine (a nu se confunda cu EURO 1) nu se plateste nici un cent!!!!Ti-ai luat X masina te duci la dealar´ de la X !!!Sint obligatzi sa va dea certificatul !!!Inainte mergea prin FAX wink.gif beer.gif dar acum vine la scrisoare cu semnatura si aia itzi este recunoscuta la vama interna a statului respectiv !!! alfel nu itzi da EURO 1, care este de fapt o foaie de transport biggrin.gif
3. Este mai buna o masina din afara daca vi tu sa o cumperi decit daca itzi este adusa beer.gif DA
Trixfixinpix :maninca ulei ,bagi valvolina;scoate fum (motorinar) bagi 15% benzina amestec;urla cutia sau diferentzialul , deschizi geamu putzin tongue.gif maninca cauciucu` ca e axa strimba ?punei noi ca se arunca tzarani ,bate directia sau suspensia ?oricum nu stiu ei pe unde sa mearga sa o testeza ii bagi pe drum ca in palma !EXPORT!
4. In certificatul de inmatriculare scrie intodeauna daca are euro sau nu D4 nu se imatriculeaza in RO decit cu ff.noroc wink.gif Tre´buie sa scrie EURO 3
Ma scuzatzi ca va-m intrerupt din aberatii sad.gif
geeoo30
iulian ai noroc ca si eu ma trag din pitesti si te inteleg, dca ai chf de carcoteala dute la R21.
1. Maasinile care sunt prin parcurile serioase sunt estimate dupa un tabel in care introduci tipul, anul, km, intretinerea, accidente si rezulta pretul care il gasesti, in germania sunt un pic mai sus preturile datorita dealaru-lui care ridica preturile cand cererea e mare si mai ales cand romanii, bulgarii, rusii, se bat pe masini pe la ei.
2. In belgia formalitatile sunt un pic mai greoaie si de aici cererea mai mica si oricum dealarii de acolo tin sa atraga si ei lumea pe la ei de aia arunca pe piata cate o masina la un pret mic, dintr-un parc mare, cand ajungi acolo iti spun ca aia nu mai e si daca tot ai facut drumul pana acolo te fac sa alegi din ce au.
James Kilowatt
In plus, chestia cu accidentele nu e tocmai exacta. Indiferent daca ai sau n-ai casco, daca accidentul nu e din vina ta, reparatia nu o faci pe banii tai ci pe al celui care te-a busit.

Daca pretul reparatiei e mai mare decat pretul de catalog ( de care spunea amicul de mai sus ) atunci societatea de asigurare, oricare ar fi ea te despagubeste, si masina e casata. Daca nu, se repara.

Daca vb de un BMW din 2000 sa zicem care costa 10000euro, si reparatie costa mai mult de 10000, trebuie sa fii masochist sa scoti masina din tara, sa o repari pe banii tai (reparatiile in strainatate nu ti le ramburseaza nimeni) si apoi sa o vinzi cu 10000... Ai iesi clar in pierdere.
Daca reparatia costa doar 1000euro, atunci nu esti despagubit pentru masina, si nu se caseaza, ci doar se repara... De casat se caseaza rablele care costa pana pe la 2000 euro si la care o reparatie costa mai mult decat masina. Un amic cu un Golf2 voia sa-l dea la piese de schimb, se intelesese cu un garajist pentru 200€, si cu cateva zile inainte a fost lovit din spate de o gagica. A fost despagubit cu 1600€, pretul de catalog al masini... nici nu visa el atata smile.gif

Diferente de pret pot aparea de la accize, care deocamdata nu sunt la fel in toata UE. In Franta, exista mici firmulete care iti aduc Renault sau Peugeot nou, cu garantie, din Spania, cu 15% sub pretul de catalog din Franta. Nemtii si belgienii sunt mai pasionati de masini decat francezii, de exemplu (se vede dupa ce masini circula pe strada) si piata este mult mai dinamica... se vinde, se cumpara mai mult, iar garajele pot scoate profit si reducand din adaosul lor. In Belgia, preturile sunt aproape identice la garaj cu cele de la particulari. In Franta, la particular preturile sunt cat de cat corecte, comparabile cu Be sau Ge, insa la garaj te-au rupt.
HalbaSus
Asta ma bucura nespus ca la anu' ma gandesc sa ma duc in belgia sa-mi iau masina biggrin.gif... deja imi imagineam flota de masini fumigene care merg stramb si mananca ulei... Sa tineti piata dinamica si sa nu mariti preturile pana la anu' ca ma supar biggrin.gif
Iulian53383
MR2xxx poate nu mai inteles ,deci reiau ,masina implicata intrun accident va fi platita de o asiurare a ta sau celalalt depinde cine este vinovat !
Daca este afectata structura de rezistentza (lonjeroane, axa spate ,stilpii si mai stiu eu ce naiba mai intra la chestia cu sigurantza masini) masina este platita integral si preluata de asigurare dar nu este casata !!!!Asigurarea lucreaza si ea cu anumitzi handleri la care o vinde pentru demontaj deci isi mai ia si asigurarea niste bani pe ea .
Bun,si acum joaca handleru cartea pt ca se poate repara in 70% cazuri el o va repara nu dezmembra dar nu o poate vinde in tzara respectiva ,daca e busita in italia e adusa in germania sau invers, ia uitat-te cite masini sint pe mobile.de la care scrie ca au acte italiene .
Daca masina are pina in 12luni se da o alta masina noua in caz de accident chiar daca are un accident minor beer.gif in germania, nu stiu in alte partzi cum este, crezi ca ar casa o masina pt o simpla indoitura si ceva zgirieturi biggrin.gif


Locuiesc in germania si am cumparat destule masini pt romania ,spania si italia ca sa stiu ce vb si nu fac caterinca deloc !!!+ ca am cunostintze printre handleri si asigurari sa stiu lantzu´slabiciunilor .
Asta nu inseamna neaparat ca nu exista masini ieftine si bune
Emanoel-Adrian
Iulian ai dreptate!!,
eu abia m-am intors din Belgia,am lucrat o perioda pe aeroportul din Brussels,nu are importanta,trebuie sa va spun ca firma Filcomex a disparut cu totul,de pe net,la sediu nu mai raspunde nimeni la telefon si m-am dus de curiozitate in oras pe strada Louizalaan unde avea sediu si minune!! disparuse numele firmei de pe butonul suneriei.
Acum pentru cei ce vor sa cumpere masini din Belgia sfatul meu,si cred ca 3 luni cat am lucrat pe aeroporturile din Oostende,Liege si Brussels am cam vazut targurile de masini si dealerii,deci sfatul meu este sa NU cumparati masini din Belgia decat de la Dealerii consacrati pe marca de masina sau de la cei gen MyWay.Am ajuns la targurile din Oostende,mai precis langa Oostende,localitatea se cheama Roeselare,apoi am batut targul de la Antwerpen si nu in ultimul rand pe cel mare le la Brussels.Targurile put de Marocani,astia sunt ca tiganii nostri din targul Vitan,am intalnit multi Yugoslavi(orice ar fi ei acum),si chiar cativa Moldoveni din Republica.
Masinile in Belgia nu sunt alergate ca in Germania dar din nefericire sunt supuse la o clima dura cu cate 5 ploi pe zi si iarna cu multa SARE aruncata pe sosele!!
Pentru cine are intrebari despre Belgia si masinile de acolo sa intrebe!!
geeoo30
Am cumparat pe 24 aug o masina de la filcomex, si din cate vad sunt inca pe net, se poate ca atunci cand ai fost acolo sa nu fii fost nimeni in birou. Nu le iau apararea, pana acum nu am avut probleme cu ei, iar ca preturi mi se pareau cei mai ok. Ei lucreaza si cu My Way si cu toti marii dealeri de masini sh care nu vand decat companiilor nu persoanelor fizice. La ultima masina pe care am luat-o ei au negociat si comisionul l-au luat tot de la My way. Masinile din be mi se par mult mai putin alergate si intretinute muuult mai bine ca in germania, chestia cu sarea si ploile le gasesti si in germania si la noi etc. Si eu am lucrat in vara langa brussel 2 luni, nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga prin targurile de masini de acolo unde e plin de arabi.
James Kilowatt
QUOTE(Iulian53383)
Salut
Atunci se aplica urmatoarea schema ohmy.gif scotzi afara din tzara , ex belgia , spania ,italia o repari si o vinzi !!!!!!sad.gif



Am prins ideea... deh, se aplica si la altii mica ciupeala, si in plus am vazut cu ochii mei cum se da spaga la controlul tehnic ca sa treaca unele masini dubioase. Si erau belgoizi amandoi, nu arabi.
Problema este ca in foarte multe cazuri, reparatia unei masini atat de avariate costa mai mult decat se poate obtine pe masina dupa revanzare. Pentru o capota indoita, un spoiler infundat si un far spart reparatia pentru un hyundai pony costa 2000€ (masina a fost cumparata cu 2200). La una atat de indoita incat are structura de rezistenta afectata, sau si motorul atins, nu*mi dau seama cum o pot repara si revinde incat sa iasa si cu profit. Cred ca asta se poate aplica la masini foarte scumpe, care sa se vanda la peste 10-15k€, insa nu cred ca cineva sta sa repare un Megane (sau daewoo nubira biggrin.gif) din 2000 facut praf, ca sa-l vanda apoi cu 3-4k€. O reparatie chiar incompleta a unei masini accidenta serios costa mai mult de atat.

In plus, in Belgia preturile sunt mai bune decat in alte parti si la particulari, si la concesionarii seriosi, nu doar la garajele arabesti. Eu de exemplu inainte sa iau nubira, gasisem un Lanos GPL din 2001 la dealerul Mazda, la un pret foarte bun, oferea garantie un an, etc. In Franta, ar fi costat dublu la orice garaj.

Iulian spunea ca pot fi gasit si masini bune la pret mic smile.gif Eu prefer sa fiu mai optimist si sa spun ca pot exista si tepe, insa nu cred ca sunt generalizate. smile.gif

Apropo, pe autoscout apar periodic anunturile unuia torino nu stiu cum care da numar de telefon romanesc. Sunt numai masini luxoase, A6, BMW, Sonata, Mercedes la niste preturi de nimic. Si niste texte patetice, te pufneste rasul smile.gif In asemenea cazuri, si eu as fi suspicios.

Later edit

Nu toti arabii sunt hoti, si nu toti blonzii sunt cinstiti... Nu sunt convins nici macar ca sunt mai multi blonzi cinstit decat arabi cinstiti, desi nu m-ar suprinde sa fie totusi adevarat. Dintre arabi, cei nascuti-crescuti in tarile arabe si nu sunt aici la a doua generatie, sunt mai onesti dupa parerea mea decat "blonzii". Cei aflati aici cel putin la a doua generatie sunt cu totul altceva.
Iulian53383
MR... te inseli prietene masina este reparata cu mina de lucru ieftina oameni la negru , sau nu crezi ca tinichigii arabi nu stiu de chit ?si cu cartea technica care multzi cred ca este adevarata nu isi dau seama ce vb
vrei sa ai o carte technica ok? cauta-ma si ittzi pun stampile de 2008 revizie pe bune , cu adresa unui service care exista ,asta nu trebuie luata ca model cartea technica cum cred multzi, Nu te supara beer.gif nu zic ca asa este ca mine dar ca-m asa se procedeaza pt export ,eu aici timp de 14 zile pot sa duc masina inapoi daca nu imi convine, de aceea se feresc sa dea aici masini naspeta ,se trezesc cu potera pe cap si nu le convine ca aia gasesc seria matricola rapid si ai imbulinat-o ca handler,cea ce am spus este realitatea traita de mine nu de la vecin sau coleg
Iar pt autoscout24 da-mi linku exact si il zbor !Asa au capiat pretul pietzei
cu preturi fantoma !!!#I
Si exact cum ai zis sint arabi ok si nemtzi mu*ti perfect de acord!Dar eu am zis cum se minareste o masina indiferent de cine :angel:
Daca cumva imi spargi stopu si imi indoi bara si am masina de max 11 luni eu imi iau alta noua si asigurarea poate sa o bage la presa peaia veche de 11 luni ?tu crezi ca o va face MR"?
James Kilowatt
Am spus ca masina e casata daca pretul reparatiei e mai mare decat cel de catalog al masinii. La un BMW daca spargi stopul, nu costa 30.000 euroi reparatia. Si nici nu m-as teme sa cumpar un BMW la mana a doua care a avut un stop spart.... Parca discutam de masini busite grav, care au avut structura de rezistenta afectata....

Recomanda-mi si mie un garaj care lucreaza la negru cu preturi mici biggrin.gif
enache59933
V-as sfatui sa va luati masina de la particular dar trebuie sa cunoasteti un pic limba in mod cert in belgia anumite marci de masina sunt mai ieftine siinvers vis a vis de olanda si germania . de ce de la particular? pentru ca nu are asa multi km la bord si e si mai ingrijita. o sa vedeti si dvs daca oi sa va duceti pe acolo. pe mobile de sunt multe tzepe fiindca majoritatea care au preturi bune sunt turci polonezi yugo sau alte natii . daca parcul auto e adminstrat de un neamt aceasta are sa va dea relatii 100% sincere in comparitie cu ceilalti. eu personal am adus cateva masini din aceasta frumoasa europa si am vazut mari diferente : in belgia te costa mult numerele si taxele cam pana in 400 in germania cam pana in 200 ce sa va zic vedeti diferenta de 200 din start la o masina , am luat si eu m asina cu furtunul de la turbo spart si l-am skimbat, nu va speriati in primul rand ascultati motorul , majoritatea le cumpara asa cum le gasesc estetitcul nu e tot. mai aveti griaj la cutia de viteza si la transmisie . va doresc multa bafta
Skywalker
Site-ul www.filcomex.be e gol apare numai pagina cu albastru, am verificat azi 11.12.2005 ora 09:30
Emanoel-Adrian
Salutare stimati colegi,m-am intors de la munca din Nigeria,prin Germania,cu intentia de a-mi lua o masina(VW Passat).Masina am ales-o cu ceva timp inainte, in Africa fiind,cu ajutorul internetului,dupa ce am fost in posesia tuturor informatiilor puse la dispozitie de un Dealer VW-Audi din Germania,orasul Bautzen (Germania de est).Zis si facut,am ajuns din Nigeria-Africa la Amsterdam si de acolo schimband 4 trenuri am ajuns seara la Bautzen.A doua zi la prima ora dimineata m-am prezentat la dealer sa vad masina si sa semnez actele.Banii erau deja in contul Autohausului trimisi de sotia mea din tara.La prima vedere masina era impecabila,km.79800,carte service,un singur proprietar,de fapt o puteti gasi si acum pe site-ul Autohausului dar la un pret cu 600 Euro mai mare.Masina aparea initial cu 11800 Euro (MwSt.inclus) dar eu din Africa am cerut sa-mi fie schimbate toate elementele de distributie care se schimba la controlul de 90.000 km., suportand eu costul de 4-500 Euro aferent operatiunii mai ales ca TVA-ul il recuperam in totalitate.Am vazut masina pe rampa, cu toate curelele schimbate, pompa de apa etc.. si bucuros am plecat sa semnez contractul in original,urmand a doua zi sa ne ocupam impreuna cu rep.autohausului de toate actele.Intre timp masina a fost scoasa afara in parc si bine inteles spalata,eu m-am dus din nou sa-mi vad bijuteria si cand colo STUPOARE!!,in partea de spate stanga,la imbinarea dintre bara spate (spoiler) si aripa,o lovitura de peste 20-25 cm.patrati,reparata cu chit in mod primitiv si vopsita cu spray cred ca se vedeau urme de vopsea cursa.In Africa fiind, primisem asigurari din partea Dealeru-lui ca masina este Unfallfrei.Va dati seama ca am ramas perplex dar am si realizat ca am un avantaj prin declaratia trimisa de rep.autohausului mie.Trebuie sa va spun ca dimensiunile acestui Dealer VW-Audi erau destul de mari si ca o comparatie cam cat sediul VW-Porsche din Aviatiei.L-am chemat pe Mathias,i-am aratat,a ramas si el la fel de uimit si din acel moment am simtit ca se poarta cu mine cu mare atentie si ca devine foarte maleabil.M-a intrebat ce am de gand? daca doresc banii inapoi -nici o problema,o alta masina -nici o problema si ca imi face un discount special pentru acest caz,si-a cerut scuze in numele lui si al autohausului de nenumarate ori. Bineinteles ca eu aveam un plan B,pe care l-am pus imediat in aplicare si am cerut un discount de 1200 de euro pentru Opelul pe care l-am cumparat de la ei.Discountul a fost aprobat, dar nu imediat ci dupa o discutie avuta cu unul din responsabilii firmei,care, dupa tonul si mimica discutiei(la care am fost si eu parte indirecta) nu a fost foarte fericit .Ce trebuie sa va spun, camera de hotel a fost rezervata de autohaus si in urma incidentului platita in intregime de ei,eu m-am intors cu Opelul in tara si cred,dupa toata aceasta experienta ca nu poti fi sigur niciodata,oricate asigurari primesti, ca o masina este conform cu cele prezentate pe net.
A,inca ceva,nu am putut face actele la politie pana ce masina nu a suportat o inspectie tehnica facuta de Dekra,o statie de inspectii tehnice deosebit de moderna.Am ramas placut surprins,inspectia a fost facuta cap-coada,rezultatul dat de computer foarte operativ si corect.
Nu cred ca am sa mai cumpar foarte curand masina din Germania dar recomand tuturor, daca o fac in nume personal si pentru folos propriu,sa apeleze la Autohausuri de marca,dealeri ai unei marci sau la firme detinute de nemti,cu nume nemtesti...intelegeti ce vreau sa spun.Aveti o garantie in plus ca veti fi tratati corespunzator si in mod corect.
Sa auzim de bine !! :wave:
geeoo30
QUOTE(Skywalker)
Site-ul www.filcomex.be e gol apare numai pagina cu albastru, am verificat azi 11.12.2005 ora 09:30

Incearca aici www.mobile.de/Filcomex
Emanoel-Adrian
Eu unul dupa experienta traita in Belgia, incercand sa cumpar o masina de la Filcomex, nu recomand nimanui aceasta firma !! sunt cei mai neseriosi oameni pe care i-am intalnit vreodata !!
geeoo30
QUOTE(Emanoel-Adrian)
Eu unul dupa experienta traita in Belgia, incercand sa cumpar o masina de la Filcomex, nu recomand nimanui aceasta firma !! sunt cei mai neseriosi oameni pe care i-am intalnit vreodata !!

Spune mai exact ce ai patit, eu am luat de la ei si am avut parte de cele mai bune masini.
Emanoel-Adrian
Citeste primul post pe care l-am pus eu, si in plus m-au plimbat o dimineata intreaga dupa ei,fara sa-mi arate masina pentru care venisem,
iar cand mi-au aratat-o era alta decat cea in discutie!.
Ei nu sunt Autohaus,nu au un parc propriu de masini,toate masinile lor sunt raspandite prin tot Brussels-ul,prin parcari,garaje sau parcuri de masini ale altor companii,nu iti ofera nici un fel de GARANTII !!,ai plecat de la ei si ti-a crapat masina,paguba e a ta!, in ceeace priveste actele lucreaza la limita legalitatii sau chiar in afara ei,cineva spunea ca a avut mari probleme traversand Germania si a fost pur si simplu arestat pentru ca filcomex-ul i-a aranjat sa plece cu niste placute false si actele si asigurarea nu erau in ordine iar mie personal mi-au spus ca pentru masina mea,daca tim neaparat,putem merge sa facem actele in Olanda ca in Belgia nu se poate,daca nu, stiu ei o cale mai ieftina sa aranjam actele,intelegeti voi cum!!.
Poate pentru cine cumpara cu zecile de masini de la ei si le transporta cu tirul sau platforma este o afacere,pentru mine insa a fost o nefasta experienta,mult timp si bani pierduti!!.
Tinand cont de clima f.f.umeda din Belgia,ploua de cate 5-6 ori pe zi,iarna se imprastie SARE pe sosele,eu personal nu recomand masinile cumparate de acolo!.
geeoo30
in mare ai dreptate, mai putin cu garantia, pe care mai nou acum sunt obligati sa ti-o dea nemtii, dar e relativ, eu am avut surpriza ca atunci cand am tradus actul de v-c sa vad un paragraf in care scria: vehicul vandut in starea care se afla, bine cunoscuta de catre cumparator.
Masina nu a avut probleme dar paragraful in cauza ce insemna?... daca nu o acoperire in caz de...
Loterie e inntotdeauna atunci cand iei un sh fie el cu garantii sau nu..
Mie mi-au oferit dealuri mai bune decat daca as fii negociat eu direct cu marile companii, in special My Way si ALD, de aceea am preferat sa cumpar prin ei.
Cu transportul e o problema pe care am mai discutat-o, ori trailer sau numere belgiene de export si atunci ti se face si o verificare tehnica.
Garantie nu iti da nimeni, dar cunosc pe cineva care a avut probleme si iau schimbat masina dupa ce a aduso innapoi de la 700 km.
Ovidiu63944
Toti cei care cred ca in Belgia,Olanda sau Germania,vor gasi autoturisme folosite in conditi foarte bune,adica noi.!!! Vreti sa cumparati doar PRETURI,nu masini!!!!!!!
Inainte sa pleci dupa masina ,ai citit anuntul bine ,ai inteles exact ce scria in acel anunt,sau ai avut impresia ca masina este in stare impecabila si foarte ieftina! O masina ieftina are tot timpul cate ceva,sau?

Sa va spun istoria!
. M-am hotarat sa-mi iau masina straina,eu personal,de acolo..!.Am gasit pe mobile.de firma Filcomex din Belgia/Bru.
Am vazut masina pe internet,daca nu ma insel si acum mai este poza pe net(www.filcomex.be),m-am urcat in avion si dus am fost.Frati Romani,norocul meu (am plecat singur) a fost intalnirea cu alti compatrioti de-ai nostri care mi-au deschis ochii si mi-au spus cum sta treaba cu Filcomex.
Ovidiu63944
Mesaj Cenzurat!

Pentru ceea ce ai scris aici si prin alte parti primesti un ban :ban: , (Mike.omega)
Emanoel-Adrian
Ovidiu,nu prea inteleg ce vrei tu sa spui,eu sunt un cumparator de buna credinta si nu fac afaceri cu masini,meseria mea este alta si ca domenii indepartata...Am fost jignit de felul cum s-au comportat sarbii de acolo cu mine si felul in care vroiau sa-mi vanda masina(o pot numi hotie!). Atata tot,nu am comentat in nici un fel masinile pe care le vand Filcomex, or fi si ocazii,masini foarte bune,DAR, ei nu sunt Autohaus !!,nu au un parc de masini,service,ateliere,etc.Acesti sarbi sunt mai mult hoti decat vanzatori de masini!!.Parerea mea!!.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.