Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Frine Dacia Berlina - Ajutor !!
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Catalin9
Dupa cum spune si titlul subiectului am probleme cu frina. Pe scurt, nu imi mai mergea repartitorul de presiune si a zis sa-l schimb. Zis si facut dar dupa asta doar pe primii 60-80 km pedala de frina imi "tine sus" apoi tine doar f. aproape de podea. Daca faci aerisirea totul revine la normal dar numai pentru aceeasi distanta. Mentionez ca nu sunt pierderi de lichid si deci nu-mi pot explica aerul ce apare in instalatie. Am schimbat si garniturile de la pompa cu dublu circuit si degeaba. Daca cineva s-a intalnit cu acesta problema si a rezolvat-o il rog sa-mi raspunda
George Serban
daca toate garniturile sunt cum trebuie, si problema se rezolva prin aerisire, e atunci clar ca pe undeva, fara sa fie vizibil, ai pierderi de lichid, ca doar nu ti-l mananca nimeni si iti pune aer in loc, nu?
sugerez o bservare mai aenta a intrebului circuit, pate ai pierderi pe la conducte si, dupa bunul obicei romanesc, putin ulei pe sub nu strica, ca protejeaza de rugina - si e adevarat, dar in cazul asta pe tine te dezavantajeaza.
marius50491
sigur ai schimbat toate garniturile si nu ai pus vreun lichid de frana strain adica nu lifrom pt ca eu am auzit la unul ca a pus alt fel de lichid nu lifrom si a ramas fara toate garniturile mentionez ca nu stiu ce fel de lichid a folosit cert este ca nu a folosit lichidul nostru romanesc
marius50491
si inca ceva si eu am niste probleme la sistemul de franare parerea mea este ca trrebuiesc facute mi se pare cel mai periciulos lucru sa nai frane
V l a d
se muta la service
Gociu75
vezi daca nu cumva se incing franele. Ca de obicei asta e cauza. Ramane blocata cate o roata, se incinge, fierbe lichidul de frana, produce aer, si nu mai ai frana.....Aeriseste-le, si dupa aia mergi 30-40 km in afara orasul de preferinta, calcand frana cat mai rar. Verifica rotile, vezi daca e vreuna incinsa. Daca frige vreo roata, ai gasit problema. Daca nu, verifica daca vreun "meserias" din ala la care ai fost nu ti-a luat cumva jocul liber al pedalei. Ca pedala are un pic de joc din fabrica ca sa nu stea pompa de servo atacata tot timpul, si am vazut meseriasi care strangeau jocu la pedala si ramanea pedala atacata.Uneori ramane frana de mana blocata din cauza cablului care rugineste. Se incing sabotiii, samd. Nu este obligatoriu sa pierzi lichid de frana, ca sa ramai fara frane. tu pur si simplu dintr-una din cauzele astea faci aer pe instalatie. Din cauza asta tine pedala jos.
James Kilowatt
In plus, mai fa un test simplu. Fa pedala dubla. Adica apesi pe pedala, ii dai drumul si apesi imediat din nou. Daca a doua oara pedala tine mai sus, atunci e clar ca ai aer sau lichidul fierbe.
marius50491
miam facut franele ce bucuros sunt dar mai am o sumedenie de lucruri de facut la masina miam completat si ulei la cutie parca e alta viata






VA DORESC LA TOTI MULTE IMPLINIRI CA ALE MELE DOAMNE CE BUCUROS SUNT
Andrei52677
[/b]Daca vrei sa ma asculti Cataline, la catzi am facut franele, la toti care nu am stiut ce sa le mai fac ca orice faceam , dupa 1 zi prindea aer si iar nu aveau frane, le-am schimbat CILINDRII RECEPTORI pe spate...asa ca nici nu iti mai bate capu`...cu 500.000 ai rezolvat problema....e vorba de garniturile de pe spate la cilindrii...deoarece au mizerie nu revin drept si trage aer pe langa....pe cand atunci cand tu apesi pedala...nu e problema pt ca ei sunt conici...cred ca si la tine asta e problema...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.