Edi45845
Jun 16 2005, 06:40 PM
Am si eu o intrebare:stie cineva o istorie a limitarii vitezei(din punct de vedere legal)?Si inca ceva cu ce argumente au ales ei 50,90,110?Mie sincer nu mi se pare correct :furios: .Adica hai sa fim sinceri:in ce v-ati simti mai sigur intr-o dacie care merge cu 120 sau intr-un mertan cu 200 ?Parerea mea ca fiecare ar trebui sa mearge cu ce viteza poate(de fapt asa se si intampla in realitate.eu sunt un fan al vitezei.Cel mai repede am mers cu 190 cu un cielo :stretcher: .I-ais fid at si mai mult(nu cred ca m-as fi oprit nici la 250),insa era masina mea asa ca…Stiti cumva ce limite sunt in alte state?Mai stiu in America ca parka era 70 mile(habar n-am cat inseamna).Si inca ceva pe autobah chiar te lasa sa-i dai in bot cat vrei?(pumni la nevasta)
Watcher
Jun 16 2005, 06:56 PM
Problema nu se pune "la ce viteza intri in pom si supravietuiesti", ca sa functioneze argumentul 'esti sigur cu 200 intr-un mertan".
Problema se pune la ce viteza poti lovi un pieton si sa scape. Asta in oras. Asa s-a ajuns la 30 mph (approx 50kmph).
Pantru afara e aceeasi situatie, date fiind spatiile mai mari libere, pana la ce viteza timpii de reactie normali combinati cu caracteristicile masinilor pot asigura o probabiitate suficient de buna sa se evite accidentele.
adi45619
Jun 16 2005, 08:24 PM
QUOTE(Watcher)
Problema se pune la ce viteza poti lovi un pieton si sa scape. Asta in oras.
Am auzit pe 'Explorer' ca cel mai bun lucru in legatura cu Peugeotul 407 e sa te loveasca pe trecere. Ai sanse mai mari sa scapi daca e 407 decat daca ar fi alta masina.
. Tine de forma capotei, materiale etc.
Mihailescu45464
Jun 16 2005, 09:56 PM
[quote="adi45619"][quote=Watcher]Problema se pune la ce viteza poti lovi un pieton si sa scape. Asta in oras.[/quote]
Am auzit pe 'Explorer' ca cel mai bun lucru in legatura cu Peugeotul 407 e sa te loveasca pe trecere. Ai sanse mai mari sa scapi daca e 407 decat daca ar fi alta masina.....
Parerea mea este sa va feriti sa fiti loviti si de bicicleta...Intamplator ma ocup de politraumatizati si nu as vrea sa va impartasesc experienta mea medicala cu cei implicati in accidente.
Si eu sunt fun al vitezei dar acolo unde se poate, si totusi sustin parerea ca este mai bine sa ajungi cu jumatate de ora mai tarziu decat niciodata!!!!
adi45619
Jun 16 2005, 10:23 PM
QUOTE(Mihailescu45464)
sustin parerea ca este mai bine sa ajungi cu jumatate de ora mai tarziu decat niciodata!!!!
Si mai era una :' Nu conteaza viteaza. Daca esti important, te vor astepta.'
Edi45845
Jun 16 2005, 10:33 PM
Totusi nu stiti care sunt vitezele legale in alte state si care e faza cu autobah-ul?
Mihailescu45464
Jun 16 2005, 10:37 PM
Ai dreptate Adi....foarte buna vorba:)
G e o r g e
Jun 16 2005, 10:47 PM
offtopic:
de unde leganza 2.2 ? eu stiam ca leganze e 2.0 ...
f1anatic
Jun 17 2005, 06:00 AM
QUOTE(Edi45845)
Totusi nu stiti care sunt vitezele legale in alte state si care e faza cu autobah-ul?
Illinois
Oras 30 mph
Rural 35-45 mph
Autostrada 55 mph
Interstatal 65 mph
Indiana
Interstatal 70 mph
Michigan
Interstatal 75 mph
Montana pina acum citziva ani - singurul stat fara limita de viteza.
Eu nu am masina sa merg iute...cind merg pe autostrada tremura din toate incheieturile si punctele de sudura. Asa ca e inutil sa itzi spun ca am atins limita de viteza in actuala masina.
Obuzel
Jun 17 2005, 08:17 AM
Viteze in Europa.
Pe intreg teritoriul UE, exceptie Germania.
Aceleasi viteze ca si la noi:
- 50 kmh oras
- 100 pe drumuri europene
- 110 pe sosele rapide
- 130 kmh autostrada
Germania:
- 50 oras
- 100 pe drumuri europene
- 110 pe sosele rapide
- fara limita de viteza pe autostrada (autobahn)
Din pacate in ultima vreme sunt destul de multe portiuni cu limitare pe autobahn: fie intre anumite ore sau zile (pe langa localitati) fie datorita traficului. Dar inca se pot gasi zone de 100-200 km pe care sa mergi constant cu cat poate masina sau muschiul tau.
octavian44495
Jun 17 2005, 02:22 PM
Mai Edi,las-o moarta cu viteza aia,las-o mai moale cu 190 km/h cu Cielo!Asta deja e prea mult.Stiu si eu pe unu' care mergea cu 200 cu Dacia...gogosi!
adi45619
Jun 17 2005, 03:41 PM
Daca mergi la vale, se poate.
Edi45845
Jun 17 2005, 05:19 PM
Da ia spune-mi de ce n-ar merge cu 190
Acuma nu stiu cum omori tu motoru la masina ta da la astea cu care am mers eu mergea fara probleme.Mai intreaba 190 nu e viteza mare.Am mers cu Passat din '93 cu 170.Treci prin Moldova si-ti arat.Dau si-o bere
Edi45845
Jun 17 2005, 05:23 PM
Tu cu nubira ce viteza ai prins spre ex?Toate masinile merg cu viteza chiar si dacia(160-daca ma contraziceti si la asta inseamna ca n-avet carnet :boxing: ) atat timp cat ii dai benzina,ajung doar mai greu la vit. respectiva.
Gicu47385
Jun 17 2005, 11:54 PM
Passat '93 1.9 TDI 185 km/h cu vant din spate pe Cluj-Turda
Passat 2000 1.9 TDI 115CP 195 km/h pe Autobahn
Eugen OmegaFan
Jun 18 2005, 07:23 AM
Salut,
Nu vreau sa intru in polemica cu nici un coleg, dar la noi in Romania am auzit multi soferi cu carnet care au obtinut consumuri foarte mici in comparatie cu cele date de producator, si chiar cu aceste consumuri cu 30% mai mici au obtinut viteze mult mai mari decat cele date de producator.
De exemplu la Cielo cu motor de 1,5 s-a obtinut viteza maxima mai mare decat cea data de producator la o masina de 2000 cm3 si putere de peste 115 CP.
Lasati oamenii sa se simta bine! :wave:
Maff
Jun 18 2005, 10:10 AM
Nu va mai certati asa, ati uitat de eroarea acului de kilometraj?La Cielo este destul de mare, cand ai 170 arata 190..........si asta se aplica la mai toate masinile la viteze mari.Si cand aveam DSN imi arata 180km/h desi sunt sigur ca abia aveam 160-165.........
Edi45845
Jun 18 2005, 11:06 AM
Vrei sa spui ca cu la Opel Omega de 2000 cm3 n-ai prins 190 la ora? Dapoi inseamna ca-s zapaciti rau de tot calutii aia.
Ce-ai facut cu ei - i-ai scos la arat?
Apropo tu ai condus Cielo vreodata (desi cred ca da ca e masina super comuna)?
Si inca ceva pt. carcotasi: Espero daca tragi de el prinde si 200.
Ps. Dca vroiam sa ma simt bine ma laudam cu-n BMW ceva (sau Subaru
) nu cu un amarat de Cielo.
Zetics40545
Jun 20 2005, 12:07 PM
Daca vreti sa stiti ce va poate masina, exista o solutie simpla si sigura:
Va dati prin fata radarului
!
Ala de l-au prins cu A8 cu 247km/h probabi ca îi arata ceasul vreo 280, but who gives a shit...
Maff
Jun 20 2005, 09:44 PM
Heh, oricum avea limitare la 250km/h.
HalbaSus
Jun 21 2005, 01:51 AM
QUOTE(f1anatic)
Eu nu am masina sa merg iute...cind merg pe autostrada tremura din toate incheieturile si punctele de sudura. Asa ca e inutil sa itzi spun ca am atins limita de viteza in actuala masina.
sper din tot sufletul ca glumesti...
Referitor la viteze... pai intr-un fel e incorect ca dacia 1300 are aceleasi standarde ca si A4... pt ca daca primul vede pietonul cand are 50 la ora s-ar putea sa nu mai poata frana pana ajunge la el... dar cu celalalt s-ar putea sa il poti evita la 80 la ora... pe de alta parte nu e diferenta foarte mare daca nu franezi si il lovesti in plin cu 50 km/h... (cu mici diferente in functie de crushtesturi cu pietoni... 407 etc..). Desi nu respect 50 km/h... nici nu pot comenta ca nu ar fi corecta reglementarea...
In plus exista oameni care nu tin cont de limitarile de viteza (ex: io) si merg in asa fel incat sa se incadreze la amenda... nu la suspendare permis (deci: maxim 90 in localitate), 150 in afara (la 150 stiu ca are acul o eroare destul de mare) si 180 pe autostrada... poate daca ar fi limita 80 in localitate si carnetul s-ar suspenda tot pt depasirea cu 50 km/h atunci as merge ca debilu cu 120 prin localitate... deci intr-un fel e buna reglementarea actuala (btw: eu nu conduc chiar asa, ziceam ca exemplu de conduita...). Singura chestie ca pe autostrada si eu as scoate limitarea de viteza.. ce naiba... unde sa testezi viteza maxima la masini tari ?
Watcher
Jun 21 2005, 03:22 PM
Halba, rapsunsul la intrebare ta este:
pe circuit unde isi testeaza toti 'seriosii' Lmaboghini urile, MC12-le, Ferrariurile, etc.
Iar distanta de franare sufera mult mai tare din cauza reactiei (lipsei de) a soferului decat din cauza tehnicii.
Faceti urmatorul test: fara sa fiti atenti la asta cereti unui partener sa dea drumul la cronometru cand TIPA "STAI" si sa il opreasca cand se pune piciorul pe frana. Apoi calculati cati metri se parcurg la 80/100/120 kmph in secunda aia si vedeti daca se contrabalanseaza cu castigul din distanta de franre dacia fata de audi (porsche for that matter)..
Sebastian50312
Jul 21 2005, 08:07 AM
nu cred ca poti merge cu un cielo 190,cel putin nu in Romania unde tot timpul trebuie sa franezi ca apare un istet tot timpul care merge incet.Si cu motorul de 1.5 de pe cielo nu mergi tu 190
eddie
Jul 21 2005, 12:29 PM
Cielo cu cutie automata viteza maxima in Turcia pe autostrada adevarata si bezina mai buna,de-a lor 180-185km/h(am mers eu),iar cel cu cutie normala in aceleasi conditii,190-195km/h(un prieten).Nici unul nu era Executive.
BandiT
Jul 22 2005, 12:18 PM
salut
eu am un hyundai elantra cu motor 1.6 gls . 16 valve si 115cp.
eu am mers cu masina asta cu 190 la ora , de la brasov spate , si mai aveam resurse sa depasesc 200...
la intoarcere , cu vint in fata n am ajuns abia la 170.
aveam benzina top99 de la petrom.
cu cielo executive am vazut 170 pe ora...
dar la 190..200 nu cred ca poate ajunge un cielo..
parerea mea
Bogdan44468
Jul 22 2005, 12:38 PM
Referitor la intrebarea initiale, alte limite:
Austria, Ungaria - autostrada 130km/h (ca la noi)
Germania - mama maniacilor de viteza - NO LIMITS! E chiar frustrant sa mergi cu 170 si sa treaca unul pe langa tine de sa ai impresia ca te-ai oprit pe loc si poti sa cobori. Eu am patit-o si e chiar dezarmant. Personal in Germania nu am reusit sa-i dau mai mult de 198 (si mai avea pedala, putin ce-i drept) din cauza traficului si experientei mici la asemenea viteze, desi cartea ei zice ca vit max e 187.
Maff
Jul 22 2005, 01:25 PM
De fapt in Germania exista destule portiuni de autostrada care au limitare. Eu in Austria i-am dat 200 (atat arata acul), eu zic ca era cam 190, dar este oricum de riscant cu o masina cum este symbolul.In Franta am luat un Stilo 1.9 JTD si i-am dat 215.Scotea fum ca tractorul, dar era stabila la viteza aia.
AZAZEL
Jul 23 2005, 08:58 PM
eu cu masina mea am mers cu 165km/h indicati de ceas. producatorul spune ca poate 162.
acum ca toata lumea il faulteaza pe edi, sunt nevoit sa ii iau apararea.eu zic ca are dreptate cu 190 km/h cu cielo. stiu si eu oameni de incredre care au mers cu acesta viteza cu cielo.
sa va zic un paradox. un coleg de al meu are megane 1.5dci de 80cp. si a mers cu el cu 200km/h indicati de kilometraj. eram cu el in masina.producatorul spune ca masina poate maxim 170km/h.
viteza maxima cu care am calatorit intr-o masina a fost 215km/h cu seful meu intre buzau si ramnicul sarat. volvo S80 diesel 163 cp.
Shade50025
Jul 24 2005, 10:31 AM
Toate masinile pe care le-am vazut indica o viteza mai mare decat cea reala; daca ma gandesc putin, e logic sa fie asa: tahometrele nu pot fi perfecte, chiar din fabricatie au o anumita eroare; din motive de siguranta, fabricantii aranjeaza ca eroarea asta sa fie intotdeauna in plus. In felul asta ei evita probleme cu unu care merge cu 50/h pe bord si il prinde radarul ca are 60/h.
E adevarat ca la masinile moderne eroarea e mai mica. La Vectra mea este de cca 15% in plus. Radarele au si ele eroare destul de mare. Daca vreti sa masurati mai precis viteza, tineti-o la viteza constanta 1km; nu trebuie sa fie o cifra rotunda, dor sa fie cat mai constanta si sa stiti cat este. Trebuie sa masurati timpul in care mergeti 1km; se poate face destul de precis cu un telefon mobil; rezulta un timp de t secunde. Pe urma,
viteza [km/h] = 3600 / t[s]
Daca manevrezi cu grija, eventual faci mai multe incercari poti sa scoti o eroare de 2..3%.
vlad51974
Jul 27 2005, 10:46 AM
pai daca schimbi diametrul cauciucului, viteza indicata va fi mai mare.
dar oricum din fabrica vitezometrul indica mai mult. asa ca...
Edi45845
Jul 29 2005, 07:39 PM
QUOTE
pai daca schimbi diametrul cauciucului, viteza indicata va fi mai mare.
Sau mai mica. :harhar:
Ia gandeste-te un pic.La o rotatie a unui cauciuc mergi x metri.La un cauciuc mai mare mergi x+y metri.Masina masoara cate rotatii faci in unitatea de timp.
Deci daca ai cauciucuri mai mari iti va indica o vit. mai mica decat cea reala.
Acuma na poti sa ai 50 la ora si sa stai pe loc (la verificare in service sau la pornire de pe loc cu Loganul
) da asta e alta treaba...
f1anatic
Jul 30 2005, 02:24 PM
QUOTE(Edi45845)
Ps. Dca vroiam sa ma simt bine ma laudam cu-n BMW ceva (sau Subaru
) nu cu un amarat de Cielo.
Subaru nu e iute. Nu ca un Bemve
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(f1anatic)
Eu nu am masina sa merg iute...cind merg pe autostrada tremura din toate incheieturile si punctele de sudura. Asa ca e inutil sa itzi spun ca am atins limita de viteza in actuala masina.
sper din tot sufletul ca glumesti...
Nu. Subaru e un fel de Dacia Samurai...o carutza mioritica de pe cimpiile de pe linga muntele Fuji.
Iulian HondaFan
Jul 30 2005, 02:55 PM
190km/h in cielo 1.5l e imposibil. e posibil ca sa vezi la bord viteza asta dar in mod real nu cred ca sari de 170km/h.
TOATE masinile au vitezometrele facute sa supraestimeze vitezele reale. de aceea multi dintre noi ne bucuram ca am depasit viteza maxima data de producator dar in realitate producatorul a vrut sa ne faca sa ne simtim bine supraestimand viteza la bord cu pana la 30-40km/h.
daca vreti sa aflati exact cat e viteza maxima fie masurati viteza direct fie va uitati pe testele din revistele auto care testeaza profesionist masinile.
mai e de retinut ca exista o intelegere intre toti marii producatori sa limiteze viteza maxima la 250km/h. desigur asta e o limitare electronica care poate fi scoasa.
f1anatic
Jul 30 2005, 03:19 PM
QUOTE(Iulian HondaFan)
mai e de retinut ca exista o intelegere intre toti marii producatori sa limiteze viteza maxima la 250km/h. desigur asta e o limitare electronica care poate fi scoasa.
Cu exceptzia modelelor sport gen M, S, AMG la passenger car sedan-uri viteza maxima la care sint limitate este de 140 mph in USA.
La multe masini americane, aceasta limitare este facuta mecanic, printr-un limitator la cablul de acceleratzie sau vreun "bump" - tampon - umflatura in podea, sub pedala de acceleratzie.
La modelele noi americane (cred, ca doar e cazul...gen Caddy CTS, Chrysler 300, etc) respectiv la restul masinilor mai acatarii limitarea este electronica. Vezi poza pusa de mine. Un ECU tuning scapa de limita de viteza... Bazat pe formule si rapoartele treptelor de viteza...se pare ca un Legacy este bun pt. vreo 158 - in varianta total stock dar fara limitator.
Maff
Jul 30 2005, 04:02 PM
Vai, urata poza, sa nu mai mergi niciodata cu viteza aia
.
Limitarile pot fi scoase chiar cand iei masina de la dealer.Pana la urma un M6 sau un S600 sau S65 AMG pot depasi usor viteza de 250km/h.Limitarea este si ea buna, oricum la 250km/h nu prea ramane nimic din tine la un eventual accident.Ce este de mirare, in Japonia masinilor le este limitata puterea la 280cp parca.Incearca sa traga un semnal de alarma in sensul ca viteza excesiva este periculoasa.
James Kilowatt
Jul 30 2005, 07:14 PM
Motocicletele sunt limitate la 300... fara sa dea nimeni legi, s-au inteles marii constrcutori japonezi asa. Si viteza asta e atinsa de o groaza de modele populare...
Sunt curios care au inceput sa limiteze primii, lumea moto sau cea auto.
f1anatic
Aug 2 2005, 01:14 PM
QUOTE(Maff)
este de mirare, in Japonia masinilor le este limitata puterea la 280cp parca.Incearca sa traga un semnal de alarma in sensul ca viteza excesiva este periculoasa.
Hmmm da...eu stiam de 276 CP. Tot un drac. Insa limiteaza numai CP nu si momentul motor - cuplul. Si in general ce te misca este cuplul NU caii putere. Si apoi ei limiteaza masina la 280 CP electronic...nu tzi-o vind cu mai mult de 280...insa pt japoneze...la diferite masini...este destul de usor sa dublezi CP.
James Kilowatt
Aug 2 2005, 01:41 PM
Pai cuplul si caii putere sunt strans legati. La o anumita turatie, pentru un cuplu dat ai o putere data.
P(W)=w(rad/s)*M(Nm/rad)
Ca sa limitezi puterea, fie limitezi turatia maxima, fie incepi sa scazi liniar cuplul cu turatia, incepand de la pragul la care se atinge puterea la care vrei sa te limitezi. Cred ca la asta se refera f1antic. Cu alte cuvinte ai o putere disponibila rapid inca de la turatii joase, insa limitata.
sorin37756
Aug 11 2005, 12:32 PM
[/quote]
"este mai bine sa ajungi cu jumatate de ora mai tarziu decat niciodata!!!!"[/quote]
Asta poti s-o mai spui odata !
Marius11
Aug 12 2005, 12:14 PM
Personal si eu cred ca vitezometrul are o eroare mai mare la vitezele apropiate de limita maxima (asa am invatat la fizica in generala, ca toate aparatele de masura analogice au o eroare mai mare in limita superioara
), dar eroarea e mai mica la o masina straina, de fabricatie relativ recenta si mai mare la una fabricata pe plaiurile mioritice (Cielo, Logan).
My 0.02$, un Cielo nu poate merge cu viteza REALA de 190-200km/h din fabrica (fara tunning), chiar daca-i arata atata vitezometrul
QUOTE(Edi45845)
...Cel mai repede am mers cu 190 cu un cielo :stretcher: .I-ais fid at si mai mult(nu cred ca m-as fi oprit nici la 250),insa era masina mea asa ca…
asta cu 250 la Cielo m-a amuzat teribil :clapping:
QUOTE(Edi45845)
Am si eu o intrebare:stie cineva o istorie a limitarii vitezei(din punct de vedere legal)?...
in anii '80, in Romania limita era de 60km/h in localitate si 80km/h in afara
lucian39229
Aug 12 2005, 04:10 PM
salut
daca vreti sa stiti cu ce viteza rulati e relativ simplu
va duceti intr-un Service atentie cu s mare de la important si dotat si va calculeza viteza reala dupa care va aranjeaza acul viteziometrului sa arate real
astfel pe loc el va arata 5 km 6 7 /h difera de la masina la masina ...... atunci cand rulati cu 20 veti avea 20 km/h
simplu nu incercati
o zi buna
Skywalker
Sep 11 2005, 03:18 AM
QUOTE(Iulian HondaFan)
TOATE masinile au vitezometrele facute sa supraestimeze vitezele reale. de aceea multi dintre noi ne bucuram ca am depasit viteza maxima data de producator dar in realitate producatorul a vrut sa ne faca sa ne simtim bine supraestimand viteza la bord cu pana la 30-40km/h.
Eu chiar nu cred ca pot fi erori in indicarea vitezei mai mari de 5% in nici un caz cum a spus Iulian 30 40 e cam mult !?
Chiar nu cred ca atunci cand ai motoru' turat pe rosu (la mine incepe de la 6700 rpm) sa-ti indice ceasu'ca ai 230 si tu de fapt sa ai 180?!
Trompeta mea idica aprox. 7300 rpm si aveam pe ceas 250 km/h chiar nu cred sa fi avut cu 40 mai putin.
HalbaSus
Sep 11 2005, 12:06 PM
Nu, intradevar nu au o eroare atat de mare. Eu cand m-am intors din Cehia vitezometrul imi indica 180, iar radarul care m-a prins indica 172... deci cam 4.5% in plus... in nici un caz 40-50 km/h... Acum am auzit si eu de masini la care vitezometrul indica 220 cand viteza maxima constructiva era sub 190... dar nu cred ca e o regula.
Iulian HondaFan
Sep 11 2005, 01:42 PM
eroarea e cu atat mai mare cu cat viteza la bord e mai mare. la 250km/h la bord cred ca intr-adevar sunt max 210-220km/h reali.
ex. Clio 2.0l 16V 182CP are viteza maxima data de producator de 222km/h. nu cred ca ClioSport-ul lui Cosmin e mult mai rapid decat e asta.
Skywalker
Sep 12 2005, 12:04 AM
Fac o liniuta de 1 km cu Clio 2.0l 16V 182CP si mai vedem. Ambele vor depasi viteza de 230Km/h. Toate masinile sunt testate pentru viteza maxima cu turatiile motorului in limita "verde". Eu la 6.500 rpm am viteza de 215 Km/h este exact cea data de Renault ca fiind maxima, de la 6.501 rpm incepe culoarea rosie pana la 7.500 rpm, eu am testat masina la vreo 7.000 - 7.200 rpm si nu iti recomand sa treci peste limita verde dar sound-ul de 7.000 rpm este fenomenal.
Clio 2.0l 16V 182CP eu zic ca trece de 250 Km/h lejer dar cu conditia sa-l turezi pe "rosu" altfel nu trece.
trompeta mea are 930 kile iar ala de 2l are cu vreo 200 kg mai mult
Trompeta mea are 1Kw la 7,32 kile si Clio de 2 l ar fi cam 1 Kw la 8,37 kile - deci cel putin la capitolui asta ma prezint mai bine.
Iulian HondaFan
Sep 12 2005, 03:21 AM
no way... puterea peste turatia de putere maxima scade asa ca ce castigi acolo din turatie este f. putin... viteza maxima se obtine aproape de turatia de putere maxima care este intotdeauna in zona verde. turarea in zona rosie e utila numai la sprinturi sub Vmax. in apropierea Vmax nu vei castiga nimic din turare. de fapt la unele masini nici nu poti atinge turatia maxima in ultima treapta de viteza ci numai in treptele inferioare.
Lancer Evo MR cu 276CP atinge Vmax (din teste profesionale si "drag limited" deci nu limitata electronic) de 243km/h. Datele date de Renault de 222km/h sunt credibile si rezonabile. fara mai multa putere din tuning ClioSport 182 nu poate atinge o Vmax mai mare decat Evo.
HalbaSus
Sep 12 2005, 08:25 AM
Iulian are dreptate aici... turarea pe linia rosie nu o sa mai aduca km/h in plus... iar clio sport sigur nu prinde 250 km/h... nu ca n-ar avea suficienti cai, e vorba si de aerodinamica 'n stuff like that...
C Z R
Sep 12 2005, 08:30 AM
deci pot trage concluzia ca atunci cand mergeam cu dsn si-mi arata vitezometru 180 km/h aveam conform spuselor de mai-sus 140-150 km/h
si fiind si dacie eu zic ca mergeam cu 120 km/h
HalbaSus
Sep 12 2005, 09:48 AM
La DSN mi se pare ca viteza maxima constructiva e 165-170... eu zic ca nu ai depasit aceasta viteza... probabil aveai in jur de 160... maxim 170.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.