Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ignis vs. Cine?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Carina Big
Buna,
Intalnesc zilnic potentiali clienti care intra in show-room interesati de Ignis iar la un moment al discutiei se ajunge la comparatii intre Ignis si diferite alte masini.
Sincera sa fiu de multe ori chiar nu reusesc sa inteleg pe ce criterii stabilesc ei aceste comparatii.

Astfel as vrea sa vad care sunt dupa parerea voastra concurentii directi ai lui Ignis.
Cei care ati achizitionat Ignis, cu ce l-ati comparat sau intre ce ati oscilat inainte sa va decideti asupra lui Ignis.

Astfel sunt convinsa ca cei interesati ar putea sa inteleaga mult mai limpede.
Andrei Suzuki
Eu l-am comparat cu 206,corsa,punto...si cam atat cred.Oricum,cu masini din aceeasi clasa;masini mici,de oras.
Carina Big
Andrei,
Si de ce l-ai ales pe Ignis? Ce te-a determinat sa te hotarasti?
Care au fost criteriile tale de selectie?
Nu ti sa parut ca 206, corsa, punto sunt cam mici comparativ cu Ingis?
Cornel2
Fiat panda 4x4 ?!
G e o r g e
cornel cred ca glumesti. saracia aia de panda nu poate fi comparata cu altceva decat cu tico matiz la spatiu interior.

carina niste dimensiuni ar fi bine venite biggrin.gif

IGNIS
Dimensiuni
Lungime (mm): 3.770
Latime (mm): 1.605
Inaltime (mm): 1.565
Ampatament: 2.360
Ecartament fata: 1.420
Ecartament spate: 1.410
Raza de virare: 5,0
Numar de persoane: 5
Portbagaj: 1002
Cu scaun rabatat: 526
Cu scaun ridicat: 236
Capacitate portbagaj: cu bancheta din spate: 236 litri; maxim:1.002 litri
Caroserie: 5 usi, 5 locuri

206 :

lungime : 3836
latime : 1425
inaltime : 1426
ampatament : 2442

307 :
lungime : 4202
latime : 1730
inaltime : 1510

corsa:
lungime : 3817
latime : 1646
inaltime : 1440

punto:
lungime : 3800
latime : 1660
inaltime : 1480
Hai -40582
Eu am stiut exact ce caut, nu am oscilat intre un SUV si un 206 de ex (mere vs. pere) smile.gif... Am vrut o masina noua AWD sau 4x4 cu caroserie SUV. Deci au zburat din start 206, 307, Astra Caravan (minunata masina BTW), Meriva, si Clio (astea erau pe lista mea de prospectari).

Bani nu aveam de dat pe masini (atlfel as fi luat Mercedes ML 270 CDI - hehehehe...), asa ca aveam de ales intre Aro (no way!), Lada Niva (un 4x4 foarte capabil, dar prea mic, consuma mult, dotari zero, NU este fiabil), si Suzuki Ignis AWD (descoperire intimplatoare - sa traiasca WWW-ul).

Am ales Suzuki AWD cu motor de 1.5. Nu este 4x4 ci doar AWD, dar are una din cele mai bune transmisii AWD existenta pe piatza (vasco-cuplu de la Subaru). In plus, dotarile sint generoase la pretul asta: ABS, EBD, 2xAirbag, pretensioners, power steering, AC, radio-CD, 4+2 boxe, geamuri electrice, telecomanda, faruri ceatza, bumpers, spoiler, etc, etc.

Pacat ca n-are ESP! Ma rog, putine masini au, desi ar trebui sa fie obligatoriu - e genial sistemul!
Pacat ca versiunea AWD e doar pe benzina!!
Pacat ca e cam mic spatiul in portbagaj.
Mihai 36955
Concurentii lui Ignis, dupa mine sunt Daihatsu TERIOS ( cam slabut prezent pe piata noastra, dar este un SUV veritabil ), Ford Fusion si....cam atat. Mi-a placut designul interior si exterior, exterior seamana un pic un HONDA CR-V, la fata ma refer, si da impresia de SUV. L-am ales pentru ca are garda la sol relativ mare ( 170MM ) comparativ cu 206, corsa, fabia si alte clase mici care o au mult mai mica ( ~140mm ), am ales-o pentru ca era ceva nou pe piata si in continuare mi se pare ceva nou si deosebit ( SUV la ~12000EUR nu prea gasesti ) si l-am ales datorita dotarilor ( ABS+EBD, GEAMURI ElECTRICE FATA, JANTE ALIAJ 15", SCAUNE INCALZITE, DIRECTIE ELECTRICA, SCAUN REGLABIL PE INALTIME, PROIECTOARE, AC, CD, etc ), toate astea erau ce-mi doream eu la vremea aceea ( plecam da la un TICO biggrin.gif ). Deci in continuare eu o consider o super masina cu putini concurenti.

Consider IGNIS net superior masinilor din clasa mica prin simplu fapt ca are garda la sol mai mare, air spatiul interior este altfel configurat, e o masina relaxantala drum atata pentru mine, ca sofer, cat si pentru ceilalti ocupanti. Cam mic portbagajul in schimb :-(
Hai -40582
Daihatsu Terios este foarte instabil. Ignis sta lipit de asfalt fatza de Terios.
Andrei Suzuki
QUOTE(Carina Big)
Si de ce l-ai ales pe Ignis? Ce te-a determinat sa te hotarasti?

Pai Ignisu avea pe vremea aia avans 0 la leasing,iar banii fiind (din pacate) o problema,asta a atarnat cred ca cel mai greu.

QUOTE(Carina Big)
Care au fost criteriile tale de selectie?


Pai vroiam o masina de oras,mai ieftina,la care sa nu ma omoare intretinerea.Ignis-u mi-a oferit pe langa astea un motor super (la cilindreea lui),o garda la sol considerabila si un interior foarte spatios.
Horatiu Hadrian47137
Salutari,

as avea nevoie de ajutor / lamuriri


1.Am vazut prin mai multe reviste reclama la SUZUKI IGNIS - ca cel mai dotat standard la doar 8.922 EUR. E adevarat? Pt. ca m-am uitat peste site-ul celor de la Sara Motors unde IGNISUL de 1.3 - cel mai ieftin era pe la 9.400 EUR.

2. De asemenea am vazut o reclama in care se spunea faptul ca se preiau masinile vechi si se face mai face un discount pana la 70.000.000 lei - asta ar fi super pentru ca imi reduce pretul cu 2.000 EUR.
Asa este?

3. Poate vi se pare ciudata comparatia dar eu (in funtie de banii pe care ii am, si in cazul reducerii de care vb. mai sus) as avea de ales intre un LOGAN (de 1.6, preference) si acest IGNIS (1.3 cel mai ieftin).
Voi ce spuneti? care din ele?
-care motor e mai bun? ce provenienta are motorul de suzuki?
-care masina e mai inchegata?

mersi mult,
beer.gif
Carina Big
Buna "Horatiu Hadrian47137",
In ceea ce priveste nelamuririle Dvs.:
Este cat se poate de adevarat iar oferta cu 8.992 EUR (toate taxele incluse) mai este valabila pana la 1 iulie 2005.
Din pacate site-ul nu este actualizat, inca se lucreaza la el, speram sa fie la zi in cel mai scurt timp posibil.
Imi cer scuze, pentru confuzii.

Comparatia intre Logan si Ignis nu mi se pare ciudata absolut deloc, asa cum ati spus si Dvs. este in functie de bugetul alocat pentru aceasta "investitie".
Ca sa ma pronunt eu in ceea ce priveste cele doua modele, risc sa devin subiectiva si nu doresc acest lucru, motiv pentru care am sa-i las pe cei care sunt posesorii lui Suzuki Ignis sa isi spuna parerea.
Pot sa spun insa ca motorul de pe Ignis este de provenienta Suzuki si vine asamblat direct din Japonia, urmand ca in Ungaria sa fie montat pe masina.
Daca mai aveti nevoie de informatii, puteti sa-mi trimiteti un mesaj privat.
Hai -40582
Carina, eu stiam ca motorul pe benzina de la Ignis este de conceptie Subaru, fiind fabricat de General Motors. Fabrica Suzuky din Ungaria asambleaza Subaru Justy (modelul 2004) pentru piata asiatica. O parte din productie este vinduta in Europa (si numai in Europa) sub numele de... Suzuki Ignis. Exact aceeasi masina sub 2 denumiri. Doar masca difera, la Justy fiind in stilul clasic Subaru. In concluzie, motorul pe benzina de la Ignis e motor Subaru.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=94730 (cel argintiu e Subaru, cel albastru e Suzuki)

Motorul Diesel de pe Ignis este un model Fiat; mai multe nu stiu despre el.

Sa ma corecteze cineva gresesc.
Horatiu Hadrian47137
Da...

Am fost azi la dealer, ai dreptate Carina, este sub 9.000 EUR iar cu 353 EUR ai si aer conditionat. Dotarile sunt full in ceea ce priveste siguranta, dar lipsesc cele de confort: geamuri electrice si inchidere centralizata cu telecomanda - problema ce se poate rezolva prin montarea unei alarme de catre cei de la SUZUKI (la vreo 2 mil). Revizia costa cam 4 mil (pt cei ce nu stiu).

Ca si pret - si anume 9.000 - este peste LOGAN. Reducerea de care vb eu se pare ca se refera la GRAND VITARA ceea ce este peste bugetul meu.

Intrebare pt Carina: cel de la SUZUKI mi-a spus ca nu se mai preiau masinile de peste 12 ani. Asa este? Te intreb pt ca cel de acolo, nu era prea sigur cand a afirmat acest lucru... mersi mult.
blush.gif

Vorbeai de IGNIS versus cine? Ei la acest pret se poate compara cu un RENAULT SIMBOL FIDGI.
Avantajele SIMBOL-ului ar fi dotarile care sunt aproape de full, sau altfel spus destule pentru noi romanii (in medie, cei se suntem obisnuiti cu DACII); portbagajul super incapator, faptul ca e cea mai raspandita marca straina in Romania (service mai dezvoltat).
Totusi IGNIS-ul ar avea ca avantaje consumul mult mai mic, garda la sol (super), si un lucru impotant, sau cel mai important zic eu, aspectul care este net superior.
Ca urmare in conceptia mea: IGNIS versus SIMBOL FIDJI => bate IGNIS
biggrin.gif
Carina Big
Buna "Hai -40582",
Motoarele pe benzina sunt de origine Suzuki, varianta diesel 1.3 DDiS de pe Ignis si Wagon sunt intradevar de fabricatie Fiat (colaborare cu G.M.) iar cel de 2.0 TD (de pe Grand Vitara) e de origine Peugeot.
In ceea ce priveste "colaborarea" intre Suzuki si Subaru, ea a inceput inca de pe vremea lui Swift si a continuat cu Wagon, iar acum cum bine ai spus cu Ignis.
Din informatiile care ne parvin nou reiese ca aceste masini sunt Suzuki iar cu anumite modificari (majoritatea au volanul pe dreapta, paleta de culori difera, nivelul de dotare este diferit, etc) si sigla schimbata (cu tot cu masca) ies pe poarta fabricii sub denumirea de Subaru, cu destinatia "piata asiatica".
Tractiunea 4AW (pe Ignis si Wagon) este luata de la Subaru, pentru care ei sunt recunoscuti pe plan mondial.
Un exemplu zic eu important, fiind si faptul ca masina a fost lansata pe plan mondial la Salonul de la Frankfurt in 2003, de catre Suzuki...

Merita sa mai discutam pe baza acestui subiect, cu informatii noi...
Carina Big
Buna "Horatiu Hadrian47137"
Ma bucur ca ai reusit sa ajungi in show-room si sa te convingi de oferta Suzuki.
In ceea ce priveste "programul RABLA" nu suntem inscrisi deoarece am preferat sa facem o super oferta la toate modelele Suzuki si astfel, vor putea beneficia toti cei interesati.
Acum sa fiu sincera, s-a dovedit a fi cu doua taisuri, au fost care s-au interesat si au fost care nu s-au aratat absolut deloc interesati in schimb au preferat reducerea.
Deci ca la nunta...
Sorin49476
Buna,
in ce ma priveste, am ales Ignisul dupa o navigare pe net de o luna. Am observat ca majoritatea celor care au raspuns au prezentat multe criterii. Eu zic ca nu e lipsit de importanta, pentru cei care se gandesc sa achzitioneze masina in leasing, modul in care se face CUSTOMER SERVICE la show room si modul si promptitudinea analizei dosarului la firma de leasing. Pentru mine au contat.
In alta ordine de idei, masina nu prea are cu ce fi comparata pe piata noastra, daca luam in calcul pretul, dotarile, aspectul si service-ul. Este o aparitie deocamdata solitara.
Pana acum nu sunt nemultumit de ea. Uneori insa, as vrea ceva mai mult de la ea in treapta 5. Asa, ca e facuta pentru oras.
Din cate am mai citit, motorizarea este japoneza, insa dupa o colaborare cu FIAT iar interiorul este european, dupa o colaborare cu OPEL. Suspensia McPherson spune ca e facuta sa dureze.
Fiind o masina relativ noua pe piata, astept sa vad forumul peste 2-3 ani sa vad daca parerile bune se pastreaza.

Cam asta!
Ionut-35
Eu cautam o masinutza cu abilitati in teren accidentat, neaparat 4x4, cu o garda la sol mai mare decat la modelele destinate exclusiv mersului in oras si cu ceva dotari. Dupa o indelunga cautare am dat pe net peste un site care prezenta modele Suzuki si m-a atras IGNIS-ul. M-am prezentat la dealer, am vizionat masina, am testat-o si m-am hotarat s-o cumpar fiind cea mai buna oferta 4x4 la momentul respectiv. Pana atunci ma mai uitasem la Octavia 4x4, dar era mai scumpa si nu mi-o puteam permite, asa ca am ales IGNIS-ul 1.5 AWD 99CP. M-a atras raportul pret-calitate, manevrabilitatea masinii si usurinta cu care se actioneaza comenzile masinii (servodirectia, cutia de viteze...) si pozitia inalta la volan. Eu zic ca am facut o alegere foarte buna pentru ca nu ma pot plange de absolut nimic in ~9000 km. In rest numai de bine despre masina.
Daniel49701
Am devenit și eu de o săptămâna posesorul unui Ignis 1.5 4WD luat de la B&S Motors.

Vă povestesc care a fost defășuarerea eventimentelor pentru a va face o idee cum au evoluat lucrurile..

Am devenit proaspăt tătic și am descoperit ca Matizul (clasa mini), pe care îl am, a devenit neîncăpător și neconfortabil pentru încă un membru al familiei + anexe (carucior, scaun auto etc).

Familia a hotărât că e timpul urcăm o clasă și să luam o mașină relativ ieftină care să ne satisfacă.

Cerințele au fost:
1. Mașină clasă mică, nouă, preț acceptabil
2. Mașina să fie versatilă și să aibă neapărat hatchback sau 5 uși
3. Să consume puțin
4. Să fie fiabilă
5. Spațiu decent pentru clasa mașinii
6. Să aibă la un preț decent dotările cerute (AC, jante aliaj, vopsea metalizată, faruri ceață etc).
7. Să aibă fun și să fie mai kiki.

Am cercetat am studiat prețurile și am făcut o listă în ordinea prețului.

1. Dacia Logan, cea mai ieftină, dar care a căzut pentru că nu are 5 uși, are toată lumea, nu e kiki și e ... Dacia.
2. Fiat Panda diesel, ieftină, economică, dar care a căzut că nu dispune de spațiul necesar.
3. Chevrolet Kalos, ieftină, dar a căzut că era banal și spațiu era la limită.
4. Chevrolet Lacetti, relativ ieftină, dar nu mi s-a părut versatilă (deși mi se părea cel mai bun concurent pentru Ignis pe benzină la prețul care îl are)
5. Skoda Fabia combi diesel, cea mai puternic concurent, ieșea relativ scumpă la dotările cerute și nu-mi place Skoda
5.Peugeot 206 SW diesel, scumpă la dotările cerute.

și a învins Suzuki Ignis, pentru atuurile pe care știți că le are.

La început am dorit sa-mi iau varianta diesel (atuuri de SUV - cuplu mare, garda la sol și economică), dar am aflat că nu se mai produce.
Fără diesel deja Ignis nu mi se părea mașina câștigătoare.
Dar pentru că îmi intrase în cap Ignis, la același preț am ales 1.5 4WD, tocmai pentru 4WD, deși punctul 3 din cerințe a fost dat peste cap.

Ignis 1.5 4WD respectă toate cerințele mele excepție punctul 3 (asta e...) și parțial un compromis la punctul 1 (la prețul pe care l-am achitat puteam să-mi iau două Loganuri).

Referitor la achiziție (aviz importatorilor).
Nu am putut să-mi aleg cularea preferată (argintiu metalizat), pe motiv că importatorii vând loturile pe care le trimit fabrica. Așa că am am primit o mașină verde.
Pentru mașină argintie trebuia să aștept lotul de 4WD argintiu, despre care nu se putea știi când sosește.
Oricum, și pe cea verde am luat-o cu greutate pentru că este penurie :)de varinata 1.5 4WD.
Se pare că 1.5 WD este o pasăre rară, în oferete apărând varianta cu 1.3 4WD (poate pentru punctul 3 menționat de mine anterior).

Masșina mă mulțumește, dar are și unele inconveniente pe care nu le aveam la Matiz (nu vă mirați) și cu care trebuie să mă obișnuiesc.
Hai -40582
Pai exista AWD cu motor de 1.3? Ma rog, chiar daca exista, e cam mic pentru o masina AWD de cca. 1100Kg.
Referitor la culoare, trebuia sa mai astepti. Caci nu e camasa sa iti cumperi alta miine daca asta pe care ti-ai luat-o ai realizat ca nu iti place. smile.gif Eu am vrut argintiu metalizat si NUMAI asta am acceptat de la dealer. Arata beton argintiul ala (silky silver metallic parca se cheama)...
Mihai 36955
Arata foarte bine argintiu. Banuiesc ca nu stiai de SARA MOTORS? Eu sunt din buc. dar m-am dus tocmai la Timisoara sa o iau tocmai din cauza stocului limitat care il aveau ( in 2003 ) cei de la B&S. Ca idee eu am luat-o in 10 zile. :-) asa cum am vrut eu cu toate nebuniile posibile.
Trecand peste ce a fost, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea.

P.S. Nu stiam ca nu se mai fabrica DIESEL? Asa e?
Andrei Suzuki
Carina unde esti?VIno si lamureste oamenii.
Daniel sa-ti traiasca masina!
Daniel49732
Mulțumesc pentru urări.

Înainte de a cumpăra mașina, bineînțeles că am discutat și cu cei de la SARA (datorită, în parte, și prezenței active pe forum a Carinei).

Cei de la SARA nu aveau 4WD și mi-au spus că până în septembrie n-am nici o șansă, dar s-au dat peste cap și mi-au găsit un Ignis 4WD 1.3 argintiu, tocmai în Bulgaria. Nu am vrut 1.3 iar până în septembrie nu puteam să aștept datorită unor circumstanțe privind finanțele (puteam să nu mai dispun de cash-ul necesar cumpărării), așa că până la urmă am luat 1.5 4WD verde metalizat.

Ca o paranteză, ambii importatori vroiau sa-mi vândă ori 1.3 ori 1.5 4x2, că e mai economicoasă etc., eu o țineam sus și tare cu AWD, nevasta se uita chiorâș la preț, ei că totuși să mă mai gândesc, până la urmă am câștigat eu biggrin.gif .

Apropo, vânzătorii cu care am discutat (cu cea de la SARA telefonic și email) au fost în ambele cazuri ... vânzătoare. Nota 10 la amândouă pentru profesionalism.
Andrei Suzuki
Felicitar!
DIn pacate eu nu am avut acelasi noroc cu vanzatorul.Tot de la B&S e luata,numai ca eu am asteptat vreo 4 luni si ceva...daca nu mai mult pt un amarat de 1.3.Nici nu mai tin minte.Oricum,de la Craciun (2003) pana la Paste 2004.
Carina Big
Buna ziua,
Imi cer scuze ca am lipsit de pe forum pentru un timp (din motive foarte intemeiate, insa) dar ma bucur sa observ ca mi-ati simtit lipsa... :proud:
Doresc sa va multumesc in numele colegilor de la vanzari si al meu personal, pentru cuvintele frumoase adresate.
In ceea ce priveste productia motorului diesel pe modelul Ignis, inca se produce, insa cererea nu este foarte mare atat in europa de est cat si in Ungaria, motiv pentru care termenul de livrare poate fi mai mare decat cele 2 saptamani pe care noi le avem la varianta 1.3 benzina.
Insa nu neaparat obligatoriu, in cazul in care exista pe stoc, cazul lui Sara Motors, automat termenul ramane de 2 saptamani.
Daca exista interes, scrieti-mi va rog un mesaj pe privat pentru detalii.
Referitor la varianta 1.3 4WD, este vorba de un stoc destul de limitat care este pentru o alta parte a europei, insa datorita lipsei motorizarii 1.5, colegii nostri din Ungaria, ne-au ajutat cu cateva unitati 1.3 4WD.
Despre varianta 1.5 4WD, pot sa spun ca daca cineva isi doreste aceasta varianta, nu trebuie decat sa ne contacteze si sigur ii se va gasii o masina cu un termen de livrare zic eu acceptabil, iar in ceea ce priveste culoare vom vedea la momentul respectiv ce anume putem oferii.
"Ionut-35", pot sa afirm ca "planul" vostru de bataie, a fost foarte bine gandit si strategic, nimik nu a fost lasat la voia intamplarii, motiv pentru care mie imi place ca sustin ca ati facut o alegere buna, iar culoarea verde daca pot sa imi dau cu parerea, chiar este o culoare frumoasa si placuta totodata.
Felicitari si sa fie intr-un ceas bun. Sa o stapaniti cu placere.
As vrea totusi sa imi spuneti care sunt acele "inconveniente" pe care Matiz nu le are, va intreb acest lucru deoarece doresc sa aflu parerile posesorilor, atat cele bune insa cel mai important, cele mai putin bune (ca sa nu spun rele) whistling.gif

Sper ca am reusit sa lamuresc o parte din "intrebarile" care au fost lansate in discutii si la care eu am lipsit, din pacate.

Andrei, ti-am explicat odata cum cred eu ca s-a intamplat situatia neplacuta cu masinile tale, deci sunt convinsa ca nu a fost cu rea intentie sau din rautate, sigur cei de la B&S au facut tot ce a tinut de ei sa aplaneze situatia.
Deci, enjoy the car!!!
Daniel49732
Carina, pentru că m-ai întrebat enumăr aici, într-o ordine aleatoare, câteva diferențe, pe care eu, obișnuit cu Matizul, le consider inconveniente:

1. Parbrizul. La Matiz și datorită formei parbrizului și datorită existenței unei benzi albastre care filtra lumina, nu mă deranja soarele chiar dacă era mai jos, la Ignis mă deranjează și trebuie să las mereu parasolarele.

Alt aspect la parbrizul Ignis: se reflectă bordul în el, mai bine zis se reflectă unele muchii curbe de deasupra și e deranjant.

2. Ambreiajul. Pedala de ambreiaj are cursa prea lungă, ceea ce mă face să fac mușchi la piciorul stâng în traficul din București la ore de vârf. Cea mai afectată e soția mea care este destul de nemulțumită de acest aspect, spre deosebire de Matiz la care schimbarea vitezelor se făcea apăsând ambreiajul din talpă.

3. Etajarea vitezelor. Pentru o mașină de oraș are vitezele mai altfel etajate. La Matiz foloseai viteza I numai la pornire, deplasarea cu viteză cât de mică se putea face în viteza a II-a. La Ignis deplasarea cu viteză foarte mică (aia pe care o ai la hâța hâța la semafor) în viteza a II-a se face cu motorul puternic subturat, ceea ce dă naștere unei vibrații supărătoare și deci trebuie să folosesc viteza I.

Din aceste două motive, Matizul este mult mai plăcut de condus în oraș (București) decât Ignis.

4. Oglinda. Oglinda cu două poziții de la Ignis vibrează în anumite condiții, astfel încât trenură imaginea, ceea ce este deranjant (nu știu dacă sepoate fixa cumva să nu mai vibreze).

5. Zgomotul de vânt. La viteze mari de 130 km/h Ignisul produce un zgomot de vânt foarte puternic dacă fluxul de aer al ventilatorului este dirijat spre parbriz (cred că prin intermediul unui volet). Practic zgomotul de vânt acoperă zgomotul motorului turat la 3800 rpm și zgomotul făcut de radio-CD.

6. Radio-CD sad.gif . Are niște boxe slabe (4 + 2 tweetere), se aude mai prost decât la radio-cas-ul de la Matiz. Urmează să le schimb cu niște boxe JBL.

7. Culoarea tapițeriei. Culoarea tapițeriei este neagră și nu a putut fi aleasă (oricum dacă a fost greu alegerea culoarii mașinii....). Este o culoare foarte pretențioasă la murdărie (praf) și contribuie la încălzirea habitaclului vara. Ar fi trebuit să pună niște culori mai deschise, că e SUV și merge prin locuri prăfuite. Culoarea neagră a tapițeriei nu se potrivește deloc cu caracterul tineresc și activ al mașinii.

Cam astea ar fi inconvenientele care le-am descoperit după 800 km rulați. Sper că te-am mai lămurit.
Hai -40582
Whoa... Ce pot sa zic... Bine ca nu ti-ai luat BMW.
Daniel49732
Mai știi, poate găseam și la BMW mici inconveniente vs. Matiz biggrin.gif.

Eu sunt mulțumit de Ignis, este altă mașină față de Matiz și nu le compar. Dar inevitabil obișnuit cu altă mașină, îți sar în ochi anumite aspecte de care nu te-ai lovit anterior.
Carina Big
Aveti dreptate insa ce ar fi sa vedem care sunt aspectele de care nu v-ati lovit anterior, insa la modul pozitiv...
whistling.gif

Ma refer strict la Ignis vs. Matiz, pentru ca daca e sa le aflam pe cele de la BMW vs. Matiz...imi e teama
:help:
Daniel49732
Comparația per global între cele două mașini ar fi forțată, anterior am scos în evidență doar unele amănunte legate de experiența la conducere. Nu pot să compar un mini SUV AWD cu o mașinuță de oraș.

Ignis este mult peste Matiz la comfort, spațiu, putere, ținută de drum, tren de rulare, putere de trecere etc.

Ca să inversăm comparația, la Matiz era jenant să cuplez aerul condiționat (deși făcea rece). Parcă instantaneu îți lega cineva o remorcă în spate. Ca experiență anecdotică, atunci când mergeam cu Matiz, la drum întins cu AC în funcțiune și făceam o depășire, îi spuneam copilotului (soției): "turbo" și acesta decupla aerul condiționat. Față de cum merega până atunci, mașina țâșnea parcă îi cuplam un sistem NOS biggrin.gif.

La Ignis nu simt aproape nici o diferență la cuplarea aerului condiționat, mașina comportându-se exemplar.

Legat de experiența de conducere în oraș, direcția asistată de la Ignis este mult mai bună decât servodirecția de la Matiz. Având și un tren de rulare foarte bun, comfortul de rulare prin Bucureștiul plin de linii de tramvai a crescut foarte mult.

Per global sunt mulțumit de Ignis și este ceea ce mă așteptam să obțin la banii pe care i-am dat - 14500 EUR - (cu tot cu micile "inconveniente" menționate anterior).
Andrei Suzuki
Daniel,stai sa vezi:adevarata distractie si satisfactie incepe cand o sa inceapa astia sa asfalteze la greu..de o sa fie cratere (nu ca acum n-ar fi).Sa vezi ce frumos e cand nu mai esti nevoit sa strangi din...partea posterioara de fiecare data cand cobori vreo bordura sau dai prin vreo groapa. biggrin.gif
Sau de locurile de parcare...ce sa-ti mai zic.. wink.gif
Mojito
Carina,
Scuza-ma ca insist pe proiectul IGNIS 1.5 AWD dar explicatiile primite direct de la concesionarul local nu m-au satisfacut. Deci ce se intimpla la modul concret.Care sunt informatiile de care dispui si pe care le poti face publice din partea departamentului de export al fabricii din Ungaria referitoare la livrarea acestui model pe piata romana. Presupun ca in urma schimburilor de mesaje dintre un importator si producator mangementul japonez al societatii ungare v-a comunicat ceva concret cu privire la viitorul acestui model .

Cu multumiri
Marius
Carina Big
Buna "Marius50583"
In ceea ce priveste comercializarea modelului Suzuki Ignis 1.5 4WD pe piata din Europa de Est (implicit Romania) este in functie de disponibilitatea stocului pentru Ungaria.
Si anume, toata Europa de Est vinde din productia/comenzile pentru Ungaria si asta datorita faptului ca vanzarile tarilor din est sunt mici comparativ cu Anglia, Italia, etc care vand in jur de 4.000 buc/luna.
Si cum acest model 1.5 4WD este destul de slab vandut in Ungaria automat si disponibilitatea noastra pentru acest model este afectat (negativ din pacate).
Ce pot sa spun in acest moment este urmatorul lucru, se poate vinde, insa cu mentiunea ca termenul de livrare poate fi mai lung decat cele 2 saptamani pe care le avem pentru toate celelalte modele de Suzuki Ignis.
Noi in continuare ofertam acest model de masina, cu rezerva unui termen de livrare mai mare.
Insa daca el exista disponibil de stoc (cazul unui client de acum 2 zile care a cumparat 2 unitati) termenul de livrare este de 2 saptamani.

Sper ca am reusit sa va satisfac nelamurirea in ceea ce priveste comercializarea/disponibilitatea modelului Suzuki Ignis 1.5 4WD, pe piatza din Romania.
Carina Big
Chiar azi a fost in show-room un potential client care facea comparatie intre Suzuki Ignis si Nissan X-Trail.
Am ramas foarte mirata si totodata foarte surprinsa.
Din pacate nu am putut sa asist la discutia intre el si colegul de la vanzari.
Oare care au fost criteriile de comparatie intre doua masini atat de diferite?
Oricum interesant... :help:
Daniel49732
QUOTE(Carina Big)
Buna "Marius50583"
Si cum acest model 1.5 4WD este destul de slab vandut in Ungaria automat si disponibilitatea noastra pentru acest model este afectat (negativ din pacate).


Scuză-mă Carina, dar situația asta va face, pe voi importatorii, simpli distribuitori ai unor produse comerciale.

E ca și cum m-aș duce la băcănie să iau brînză telemea de oi și ăia să-mi spună că Fabrica de brănză le-a trimis în magazin telemea de vacă și să o cumpăr p-aia. De ce ? Pentru că în zona lor de aia se mănâncă. Și dacă musai vreau telemea de oaie să aștept că poate, mai știi, se rătăcește un transport și de telemea de oaie.

Păi unde este satisfacția clientului?

Un client vrea să cumpere un anumit model de mașină, alegând EL culoarea, opțiunile și dotările, nu distribuitorul, că d-aia dă banu'.

Nu este normal ca unui client care dorește o anumită configurare a mașinii lui, să i se raspundă ceva de genul "de aia primim, de aia vă dăm".

Situația cu termenul de livrare este destul de nebuloasă, pentru că nu se dă un termen clar de livrare. Răspunsul pe care l-am primit atunci când am cerut un Ignis 1.5 4WD argintiu (de la ambii importatori) a fost că nu știu când poate sosi un transport care să conțină modelul cerut.

Mie, un timp de așteptare mai mare de 2 luni mi s-a părut inacceptabil, că doar nu e Ferrari să-l facă la comandă.

Trimiteți și voi un feed-back la distribuitor, ce naiba. Aici în Romania se cere Ignis 1.5 4WD.
Carina Big
Aveti dreptate, toti suntem Distribuitori, si recunosc ca nu este avatajos pentru client sa nu existe disponibil pe stoc toate configuratiile si toate variantele pe care le doreste, insa comparatia facuta :ntz: este "usor" exagerata, dar este un punct de vedere.
Spun ca este exagerata pentru ca nu suntem intr-un lagar unde la ora 9 trece camionul cu mancare si arunca din mers asa la intamplare cate ceva de manancare sau cum ati spus Dvs. poate din greseala uita cineva in camion o bucata de branza.
Nu uitati ca nu obliga nimeni pe nimeni sa cumpere nimic, ca nu este monopol si ca nu suntem ca pe vremuri cand se vindea doar Dacia. Astfel ca "de aia primim, de aia vă dăm" nu prea este valabila.
De asta este notiunea de "prospectare", de asta exista concurenta si de asta se vand toate marcile, nu credeti?
Chiar ieri am verificat disponibilitatea si pot sa va spun ca exista disponibil varianta 1.5 4WD, in termen de o luna.
As mai vrea insa sa fac o remarca, in ceea ce priveste raspunsul ambigu pe care l-ati primit de la colegii mei de la vanzari si anume ca nu se stie cand ajunge un transport care sa contine modelul in cauza, pot sa sustin cu incredere totala ca de la noi nu s-a dat un astfel de raspuns. Sigur trebuie sa fi fost o problema de comunicare.
Asa cum ati afirmant, pentru Dvs. termenul de 1-2 luni nu este ok, insa sa stiti ca nu este ceva imposibil, iar pentru alte persoane la care prioritatile sunt clasate altfel, termenul este acceptatbil.

Inca nu am dat comanda, insa tind sa cred ca termenul de livrare pentru un Ferrari la comanda este mai mare de 2 luni... :scratchchin:
G e o r g e
incearca 2 ani pentru serie limitata si de la 6 luni la 18 luni pentru ceva de serie . asta comanda la fabrica adica smile.gif
Mojito
Draga Carina,

Subiectul nu este Ferrari si poate Daniel a exagerat comparatiile tocmai pentru a pune in evidenta carentele pe care sistemul satisfacerii pietei auto din Romania il are.
1 Chiar daca Romania nu este un mare consumator de automobile ,totusi are o potentaial piata de cca 10 mil adulti care pot deveni cumparatori auto acum sau mai tirziu.
2. Asociatia d-voastra APIA unde nu raspunde nimeni la nici un telefon si email este ca inexistenta si nu face nimic ca piata romineasca sa fie respectata de producatori.La global Link-uri majoritatea producatorilor nici nu au Romania.
3. Numai citind forumurile auto rominesti si iti dai seama de bunele ,peste medie ale cunostintelor in domeniul auto al rominilor.
4.Nu cred ca politica unei firme Japoneze cum este Susuki chiar avind productia in Europa de Est poate trata cererea din Romania ca o cerere secundara undeva acolo din "firimiturile" pietei indigene maghiare. Daca este asa este trist si regretabil iar eu daca as fi in locul dumneavoastra ( SARA si B&S) as scrie o scrisoare la Head Quarters Japonia ,ba chiar m-=as rupe de 2000 Euro din firma si mi-as programa o intrare la President CEO d-nul Takeo Suzuki (daca nu gresesc) sa-i povestesc despre insatisfactia clientilor din Romania datorita intermediatului unguresc.

Iar punctul tau de vedere cu privire la asta avem nu este si obligatoriu sa si cumperi este un pic fortat.
Cind cineva s-a hotarit la Suzuki Ignis 1.5 AWD se presupune ca a refuzat celelate produse ale concurentei ,precum si celelalte modele ale producatorului. Incercarea de a-l convinge sa ia verde sau roz sau 1.5 2wd sau 1.3 AWD este doar un interes comercial al dealerului sau si al importatorului si nu are nimic de a face cu satisfacerea dorintelor clientului. Momentul receptiei masinii furnizate astfel se transforma dint-un moment de bucurie asteptat de intreaga familie intr-o ratare cu un gust amar.
Atit

Cu respect
Marius
Elena53357
buna,
m-ati inebunit cu masina asta, ma intereseaza sa stiu care este avansul pt masina asta frumusica, la leasing si tot ce inseamna rate, pe ce perioada?

trebuie neaparat sa merg sa vad cum arata, nu cred ca este foarte mare!

Cine ma ajuta cu mai multe detalii , Multumesc

pana la urma Sara Motors are sau n-are site?
Suzuki Ignis are in perioada asta reduceri ?

sa aveti o zi minunata
Andrei Suzuki
Pai,conform site-ului www.suzukimotors.ro,cel mai scump Ignis e 10800 cip,iar avansu este cuprins intre 15% si 50%,de la 12 pana la 48 de luni.
Daca vrei sa vezi cum arata,intra aici http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=5178
Altceva? biggrin.gif
Mihai 36955
Imi place cum ai facut-o, incearca si tu la asigurari ( daca ai pe cineva ) sa-ti pui jante de 15" cu cauciucuri 185/65/R15, schimba un pic aspectul masini si cel mai mult comportamentul.
Ti-ai pus tobe?
Andrei Suzuki
N-am mai pus tobe ca nu au mai fost bani.Concediu,alea,alea...intelegi tu.
Nu prea am inteles faza cu jantele.Mai incearca odata. biggrin.gif mai exact chestia cu asigurarea.
Mihai 36955
ti-am trimis mp
sper sa intelegi
Andrei Suzuki
Mai incearca odata pls ca nu am nimic.
marian rosu
Pai vs Ford Fusion, vs Mazda Demio...masini mai mult sau mai putin crossovere. In rest nu poti face comparatii
Sorin71828
Marian, daca te referi la Ignis, aprecierea specialistilor ar fi ca totusi este o masina de oras. Probabil ca ei nu gindesc ca noi, fiindca pe soselele lor si cu atit mai putin in orase, nu gasesti gropi, bolovani, noroi, etc. Eu personal nu am Suzuki, dar din cite am inteles de pe forum, faptul ca Ignis are o garda de 17 cm, ajuta f. mult - chiar si in oras.
Ionut-35
Probabil este considerata o masina pentru orasele din Romania biggrin.gif.
Sorin71828
Mi-am luat si eu un Suzuki Ignis 1.3 - 93 CP de curind. Am mers aproape 2000 km . Pot spune ca este o masina extrem de ascultatoare si usor de condus. Pentru drumurile noastre atit din oras cit si pt. celelalte este super. In raport cu Fabia ( fosta mea masina ) este mult mai puternica. Este un pic mai dura la suspensii - dar pot spune ca are un plus mare de tot pentru drumurile rele. Pot trece peste pietris, bolovanis, santuri si alte surprize de pe drum fara frica. Lucru pe care cu Fabia , nu mi-l puteam permite datorita garzii la sol mici. Iar la iesirile in natura - de multe ori renuntam sa intru pe vreun drum de caruta sau cu denivelari din cauza faptului ca atingeam burta masinii. Ori cu Ignisul - am scapat de aceasta problema. In rest comparaind cele 2 masini - Suzuki Ignis este peste Skoda Fabia ( 1.4 mpi - 68 cp ) Ca putere este incomparabil mai vioaie, mai ales la demaraj sau depasiri. Este comoda de condus si datorita pozitiei la volan ( inalta ) iar surprinzator pasagerii din spate sint mai multumiti de confortul din Ignis decit cel pe care-l aveau in Fabia ! Portbagajul este suficient pt. 3 persoane, iar daca rabati o bancheta devine prea mare.
Sorin71828
Piata auto europeana a scazut in aprilie cu 7.3%. Doar Volkswagen (+4.4%), Fiat (+16.9% - in mare parte gratie lui Grande Punto), Alfa Romeo (+9.7%), Honda (+6.5%) si Suzuki (+8.9%) se pot lauda cu cresteri vizibile. ( sursa : automarket )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.