Help - Search - Members - Calendar
Full Version: GOLF IV TDI 2001 + & -
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
bogdan47077
stie cineva plusuri si minusuri la acest Golf?..stiu cateva..dar astept propuneri!!!
James Kilowatt
Se spune ca motoarele de 19TDI de 110 si in special de 90 CP au probleme de fiabilitate, in special cu turbo. Cat e de adevarat e greu de stiut. Cica ar fi recomandate cele de 100 , 130 sau 150 CP.

Sursa Autoplus Fr. In numarul de saptamana trecuta au tratat special subiectul asta.
G e o r g e
pentru romania :

garda redusa la sol, baie de ulei nu are nici un fel de protectie !
hayonul scartaie sad.gif
inchiderea centralizata are un nush ce senzor care se buseste si nu se poate repara , se inlocuieste toata dracia (vreo 300 E bucata)
MAF ul deosebit de sensibil


am avut , destul de dragut, l-am dat ca era 1.4 ... care e prea mic pt g iv.
G a B r I e L
nu am avut timp si rabdare sa citesc raspunsurile dar dupa intrebarea din titlu pot preciza urmatoarele....
sa incep cu + ca da mai bine
-e o masina fiabila, robusta, care sta binisor in curbe, daca e un motor mai mare e bine .. ca ala de 1.4 e puturos pt. kg masinii, acum depinde si de optionale (am condus personal o masine de asta full options din dec 2002 .. a lu o ruda si daca as avea posibilitatea sa realeg masina eu as alege golf.. tinand cont ca acum am un opel astra g caravan, fabr. mai 2003

minusuri la aceasta masina sunt:
- baia de ulei care se duce f repede pe drumorile din ro
- o sa ai ceva probleme cu inch. centr. daca ai pe masina ... si persoana care avea golfu` pe care l`am condus avea aceasta problema... acum nu stiu daca e particulara problema sau e in general
- daca nu ai piele se uzeaza pe la max. 90000 km tapiseria... arata f. nashpa
- motorul de 1.9 tDI (DI cu rosu) de 130 CP e f. fiabil.. daca ai posibilitatea sa`l alegi pe asta ti`l recomand

succes la cumparare!! :wave:
CCI
Tatal unui prieten a schimbat turbina la 30.000 km la un 1.9 TDI 130 CP (adevarat ca pe Passat, dar cred ca motorul e acelasi).
Dan46669
Am luat un Golf 4 1.4 pe benzina din 2002. Are 50.000 pe bord si un singur proprietar in Germania. Am luat legatura cu neamtul si mi-a confirmat ca km sunt reali. In plus are si service-ul plan (cartea) In afara de faptul ca are garda destul de joasa nu as putea spune ca i-am gasit vre-un cusur. In oras papa cam 7,4 iar la drum intins sub 6%. Oricum abia dupa 130 Km/h incepi sa iti dai seama ca motorul masinii asteia functioneaza. Pana atunci nu il auzi. E o placere sa conduci masina asta. Am schimbat cateva masini pana acum. Oricum m-am jurat ca Dacie nu mai cumpar. Am preferat pe benzina pentru ca nu merg foarte mult cu masina...maxim 15-20 mii intr-un an. Sper ca am facut o alegere buna... Timpul va confirma sau va infirma asta....
Astept parerile voastre
G e o r g e
garda la sol redusa : baia de ulei este expusa ! monteaza scut
probleme la inchiderea centralizata
motorul este prea mic. o sa simti cand dai drumul la ac wink.gif si incarci un pic masina .
bogdan47077
TDI-90 CP, 2 usi (exact pe gustul meu,desi nu strica mai puternic..) 100.000 km, 1 proprietar germania, cas+CD4 boxe (nu prea ma omor cu muzica)..ABS, ESP,...etc -fara piele-...cu tot cu vama+drum 7000 e.
merci mult de raspunsuri!
marti (maine) imi vine...acum sa vad..
ati nimerit-o cu inchiderea centralizata..are probleme cu portbagajul!!
smile.gif dar asta na ma intereseaza..ca de mult vroiam GOLF IV TDI 2 usi!!
mai astept sugestii...mai ales sa o sa am grija la baia de ulei!!de unde fac rost de scut si cat costa???
G a B r I e L
daca vrei unul "origina" il poti lua cred ca de la reprezentanta VW ... dar daca nu tii neaparat la asta ti`l face un "tip" intr`un garaj cu un aparat de sudura si cu putina indemanare... parerea mea :)
bogdan47077
ok..de jante albe stiecineva..am pus topic si pe forumul de tuning...
lope49284
De 1 luna am cumparat un Golf IV TDI 90 CP, dupa parerea mea este o masina foarte buna, ca minus iti pot spune cu riscul de a repeta ca are garda foarte joasa si baia de ulei se poate sparge foarte usor (exact ca Skoda) dar acel scut de plastic se poate inlocui cu unul de metal, o alta problema (daca poti sa o numesti asa ) este ca articulatiile sunt destul de rigide, masina fiind gandita pt. drumuri nu pt. poteci cum aven noi in tara.
Macaraua de la geamul electric de la usa soferului sa te astepti sa iti cada am 4 prieteni cu golf 4 si tuturor le-a cazut macaraua aia, masina de 90 CP se poate modifica adaugandui inca 30 de cai printr-o schimbare de soft fara a fi nevoit sa ii pui chip, iar daca iti pui si un filtru de aer sport ii mai aduci 5 cai si daca mai pui si o toba sport inca 5 si o faci de 130CP.
Fi atent daca are ESP , daca are ai grija ca cei 3 senzori sa fie "ok" ca 1 senzor costa 800EUR, baia de ulei nu este o tragedie daca o spargi ca se invarte pe la 4.500.000, dar cel mai bine iti pui scut metalic.
Masina merge excelent iar in curbe pe autostrada sta foarte bine pe sosea, eu zic ca faci o alegere buna daca o iei.............vezi sa ii schimbi distributia TOT (cam 15mil) arigato.gif arigato.gif

Apropo ma intereseaza niste cauciucuri intermediare 205/55/16
lope49284
De 1 luna am cumparat un Golf IV TDI 90 CP, dupa parerea mea este o masina foarte buna, ca minus iti pot spune cu riscul de a repeta ca are garda foarte joasa si baia de ulei se poate sparge foarte usor (exact ca Skoda) dar acel scut de plastic se poate inlocui cu unul de metal, o alta problema (daca poti sa o numesti asa ) este ca articulatiile sunt destul de rigide, masina fiind gandita pt. drumuri nu pt. poteci cum aven noi in tara.
Macaraua de la geamul electric de la usa soferului sa te astepti sa iti cada am 4 prieteni cu golf 4 si tuturor le-a cazut macaraua aia, masina de 90 CP se poate modifica adaugandui inca 30 de cai printr-o schimbare de soft fara a fi nevoit sa ii pui chip, iar daca iti pui si un filtru de aer sport ii mai aduci 5 cai si daca mai pui si o toba sport inca 5 si o faci de 130CP.
Fi atent daca are ESP , daca are ai grija ca cei 3 senzori sa fie "ok" ca 1 senzor costa 800EUR, baia de ulei nu este o tragedie daca o spargi ca se invarte pe la 4.500.000, dar cel mai bine iti pui scut metalic.
Masina merge excelent iar in curbe pe autostrada sta foarte bine pe sosea, eu zic ca faci o alegere buna daca o iei.............vezi sa ii schimbi distributia TOT (cam 15mil) arigato.gif arigato.gif

Apropo ma intereseaza niste cauciucuri intermediare 205/55/16
bogdan47077
pe mine toate piesele originale de schimbat -au costat 7 mil! fara manopera..chiar azi e la schimbat!! (tineti-mi pumnii)!
despre ce soft vb pt cei 30 cai??cat costa si unde?
cum verific daca senzorii merg la ESP??se aprinde becul dac decuplez..dar asta nu cred ca e de ajuns! nu vreau sa ma dau in curbe pana ii testez..poate nu merg sau ma insel tongue.gif !
sunt multumit tare tare de ea -sau el!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.