Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PASSAT 2001 benzina 1,8 T - ce probleme apar?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
MARIUS47667
salut

la un passat benzina 1,8 T din 2001 ce probleme ati intalnit? (fara revizii normale: ulei, placute, etc.)?

Marius VR6
mircea43669
TURBINA FRATE
G e o r g e
la tine cuvintele sunt pe bani ?

de acum incolo te rog sa detaliezi si sa scri fara caps lock.

multumesc.
MARIUS47667
ok, turbina. ai patit-o tu sau altcineva? chiar ma intereseaza..
Ediz33425
Am un Passat B5 1.8T (cod motor AEB) Highline,an fabricatie 1997,deci sunt offtopic,dar totusi indraznesc sa-mi dau cu parerea.Masina am luat-o acum cca 2 ani(un an si 9 luni smile.gif) la 80.000 km,de la verisoara-mea(ea fiind primul proprietar).

La 65.000 km a fost schimbata toata bucsaraia fata(suspensia este multilink:cate 4 brate/fiecare roata fata;aprox.100 Euro fiecare brat!)

La 76.000 km a fost schimbata turbina(cica la modelele fabricate in 1997 pozitionarea incorecta/neadecvata(prea aproape de galeria de evacuare) a conductelor de ungere tur/retur ale turbinei+ineficienta termoizolatie a acestor pipeline-uri ar cauza "arderea" uleiului,depunerea pe aceste conducte,urmata de reducerea fluxului de ulei ce asigura ungerea turbinei finalizand cu uzura prematura a acesteia)

La 86.000 km am schimbat 2 brate si toate cele 4 amortizoare.

La 95.000 km am schimbat simeringurile casetei de directie(caseta noua este cca. 1000 USD)

La 104.500 am mai schimbat 2 brate fata(sensibila suspensia asta multilink)

Cam atat pana acum(106.500 km)

Punctele cele mai sensibile cred ca ar fi turbina si suspensia fata multilink,dar ca la orice masina s/h conteaza cum a fost folosita si intretinuta de precedentul proprietar!

Numai bine!
MARIUS47667
thx pt informatii (chiar daca nu sunt foarte incurajatoare, de fapt daca ma gandesc bine eu fac max. 10.000 pe an si nu ar trebui sa ii fac prea multe in urmatorii 2-3 ani, mai ales ca are acum 58.000 km. la bord - cel putin asa sper sa fie si real).
100 EURO bratu'?? da'i in kilu' meu de nesimtiti - incep sa fac economii smile.gif

bafta
Ediz33425
Ultimele 2 brate schimbate au fost marca Lucas,nu VW genuine,la pretul de "doar" 60 Euro/bucata.Si placutele de frana sunt Lucas si sunt multumit.Pentru mai multe info iti recomand www.vwforum.ro

Sa stapanesti sanatos masina!
adrian47392
Am sa zic numai de problemele cu care ma confrunt eu si nu ce mai aud din folclor.
Motorul are eterna boala WV, ghiduri de supapa prea moi si simeringuri de supapa ce pica prea devreme. Deci maninca un pic de ulei. Nu am vazut peste 100000 km sa nu aiba problema asta, la mine asa au ajuns.
Multilink-ul suspensiei fata are un neajuns de bun simt: la 5 articulatii sferice pe roata ai mai multe sanse sa-ti crape un burduf de protectie-articulatie si sa cedeze implicit caja de polimer din jurul nucii. Daca si bieleta antirului potcoava e in varianta cu nuca iata inca 2 AS deci 7 pe roata. Nu mai amintesc de surubul transversal al bratelor de sus, prost tratat anticoroziv si care gripeaza. Casetele de directie au neajunsul de a avea burdufele de bieleta din plastic si nu din cauciuc, nu etanseaza perfect pe corpul casetei intra apa si particule abrazive care scot din uz simeringurile , caseta plinge.
Ma mir de turbine, aminteste un coforumist mai sus, nu am avut belele , de exemplu cele de la dieselurile WV .Intepenirea voletilor geometriei variabile,cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.
Si alta belea, intinzatorul curelei de anexe care cedeaza lesne daca apare cea mai mica problema la tensiunea din curea. El e pus acolo sa mentina constanta forta de intindere din curea si sa compenseze variatile ei cu sarcina. Dar daca ai o rola din traseul curelei cu depunere, joc sau mai stiu eu ce, cursa bratului intinzatorului devine prea mare( se zbate ca nebunul) cedeaza lagaruirea facuta pe diametrul de 16 mm si gata. La pravalie, banutzul si altul nou. Bine ca am pus la punct tehnologia de reparat, am facut citiva romani fericiti. De fapt aceasta problema e valabila la toate masinile cu acest tip de intinzator, fie ele Wv sau nu.
Si ar mai fi dar marunte, macarale geamuri, amortizoare spate prinse aiurea la partea de sus.
VALI69784
Salut .Vad ca se discuta numai din ca am aflat de la prieteni etc.Ok. Eu am cumparat un Passat nou 4 motion full neagra piele fite si toate alea.Am cu ia 18000.Sa o iau cu inceputul:Dupa 2saptamani si 600 de km facuti,au aparut zgomote in usile din spate ale masinii,un fel de bazait suparator,la difuzoarele de inalte,sau in manere undeva.Am fost la CARDINAL MOTORS, cu jalba-n protap si zice:da,demontam usile,vedem cand e liber tinichigiul si incercam sa rezolvam.Am zis ca pica,,, casa pe mine.Sa demonteze usile la doua saptamani dupa ce am numarat 32000 pantru o masina.pe la 10200km facuti la 70 la ora se aprinde un bec si scrie pe display engime motor failed.Trag pe dreapta ,sun la Cardinal motors Ploiesti ,dupa zece apleluri ridica cineva telefonul si zice sa vad daca mai porneste si daca da sa vin a doua zi la ei.Zis si facut.Am dus masina si m-au trimes la plimbare.Dupa 6 ore ma suna si spune ca pot sa o iau,ca a fost o eroare de soft.Nu inteleg de ce a trebuit 6 ore sa vada eroarea asta. Si acu urmeaza faza nr 1.La o luna de la faza cu softul,adica azi 28.09 plec dimineataDupa 10 km parcursi,se opreste motorul pur si simplu si raman in mijlocul unei intersectii pe un drum pe care se circula in special cu trafic greu.Suportand cu destoicism privirile de batjocura ale camionagiilor ,sun la seviciul de urgenta.Mi se raspunde promt si primesc 2 nr de telefon de la Cardinal Ploiesti de unde luasem masina.Incep sa sun in disperare,NIMENI,NIMENI,nu ridica nici un telefon,nici fix ,nici,mobil.Am sunat o ora incontinu,sub ploaia de clasoane.Si masina nu putea fi urnita nici chip.Se blocase tot,volan,directie,tot.Renunt sa mai sun,ca riscam sa fac infarct,chem 2 taxi,trimet femeia si copilu acasa si plec la CARDINAL PLOIESTI sa vad poate vreo calamitate necunoscuta ia ras de pe fata pamantului.Cand ajung acolo,BAIETII STATEAU LA CALDURICA SI SAVURAU CAFEAUA DE DIMINEATA.Dupa ce am facut un binemeritat circ,cu gandul la masina ramasa la mila tuturor,au plecat dupa ia cu platforma.AM FOST SUNAT ACU ZECE MINUTE CA POMPA DE MOTORINA E DUSA .Nu pot sa cred e un passat nou nout.Cinci zile stau fara masina,desi promit masina la schimb in perioada de garantie. CONCLUZIILE VA ROG SA LE TRAGETI SINGURI
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.