Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cea mai sportiva masina din lume !
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
alex46383
Salut

Care este cea mai sportiva masina din lume de strada (nu de curse) in momentul actual?
alex46383
FORD MUSTANG 96 BOSS CONCEPT !!!

ENGINE

Configuration: V8

Displacment: 9804 cm³, 598 cu in

Power: 855 bhp @ 6200 rpm

Torque: 1072 Nm, 794 lb-ft @ 5200 rpm

Compression Ratio: n/a

HP/Liter: 87.2

Bore/Stroke: n/a

POWERTRAIN

Layout: front engine, rear drive

Gearbox: 3-speed-automatic

Tires: BFGoodrich g-Force

Front: 275/40 ZR 17; Rear: 315/35 ZR 17

DIMENSIONS

Length: 4610 mm, 181.5 in

Width: 1824 mm, 71.8 in

Height: 1356 mm, 53.4 in

Wheelbase: 2573 mm, 101.3 in

Curb-Weight: 1687 kg, 3695 lb

Weight-Ratio: 1.97 kg/hp

PERFORMANCE

Top-Speed: n/a

0-60 mph: 1.9 s with slicks !!!!!!!!!!

0-100 mph: 5.5 s with slicks

Quarter Mile: 10.55 s @ 217 km/h, 135 mph with slicks

GENERAL

Price: Concept car

Units built: 1

Production Time: 1996



ENGINE

Configuration: V8

Displacment: 9804 cm³, 598 cu in

Power: 855 bhp @ 6200 rpm

Torque: 1072 Nm, 794 lb-ft @ 5200 rpm

Compression Ratio: n/a

HP/Liter: 87.2

Bore/Stroke: n/a

POWERTRAIN

Layout: front engine, rear drive

Gearbox: 3-speed-automatic

Tires: BFGoodrich g-Force

Front: 275/40 ZR 17; Rear: 315/35 ZR 17

DIMENSIONS

Length: 4610 mm, 181.5 in

Width: 1824 mm, 71.8 in

Height: 1356 mm, 53.4 in

Wheelbase: 2573 mm, 101.3 in

Curb-Weight: 1687 kg, 3695 lb

Weight-Ratio: 1.97 kg/hp

PERFORMANCE

Top-Speed: n/a

0-60 mph: 1.9 s with slicks

0-100 mph: 5.5 s with slicks

Quarter Mile: 10.55 s @ 217 km/h, 135 mph with slicks

GENERAL

Price: Concept car

Units built: 1

Production Time: 1996
G e o r g e
pai e concept car laugh.gif

ar fi bugatti veyron , masina de serie wink.gif enzo , sau mai pune tu ce vrei aici tongue.gif
alex46383
Salut

Ca sa ajungem la o concluzie posteaza modelul de masina si specificatiile tehnice
Bugatiti e o masina f frumoasa dar mai mult ca sigur ca nu e cea mai sportiva !!!
G e o r g e
eu ti-am dat un raspuns ca sa intelegi de ce nu o sa aiba appeal aces topic biggrin.gif

nu prea ma interesesaza subiectul sincer sa fiu.

bafta.
f1anatic
Pai man, asta nu e masina sportiva...e concept. Asa daca vrei potzi sa cumperi un Ferrari mai vechi a lui Schumi. Pai ce...aia e masina ?

Si apoi ce intzelegi prin sportiva ? Sportiva adica iute ? Sportiva adica sa arate ca o masina iute (dar sa nu fie?) Adica sa aiba numai 2 usi ? Sa fie accesibila la pretz ? Pentru un raspuns cit de cit inteligent e nevoie de o intrebare mai precisa ?

Multe masini sint sport. Sint multe puncte de plecare...au macar 100 CP pe litru...fac sfertul de mila sub 15 sec...au acceleratzie 0-100 kph sub 7 sec... decide-te.
Maff
Un Maybach tunat de Brabus?
alex46383
Salut

Fratilor , care e cea mai sportiva masina din lume de strada inseamna care e masina care e cea mai rapida si este de strada.

Nu ma intereseaza cum arata cate usi are ca e concept sau nu.

Oricine cine are poze cu specificatii tehnice e binevenit sa le aduca , pur si simplu vreau sa gasesc cea mai rapida masina care este pe sosea acum sau a fost !!!
Ideea este sa luam ca reper : CP ,
0-100 ; 0-200 ,
VITEZA MAXIMA .

Si inca ceva boss concept ala chiar a fost facut la vremea lui , si cred ca a fost cea mai rapida masina de la 0-100 din lume dar de la 0-200 era mai inceata.
bAFTA[img][/img]
eddie
Eu zic sa nu confundam masinile concept cu masinile de strada !
alex46383
1. McLaren F1
Stats:

Length: 168.8 in.
Width: 71.6 in.
Height: 44.8 in.

Performance:
Top Speed: 231 mph

0-60: 3.2 sec.
0-100: 6.3 sec.

Probleme smile.gif

si

Ferrari F50
Height: 44.1 in.

Performance:
Top Speed: 202 mph
0-60: 3.7 sec.
0-100: 6.0 sec.

Astea sunt oficialele , am niste amici care mi-au prromis niste poze cu niste japoneze preparate din sua care depasesc valorile astea..
alex46383
3. Ford GT90

Performance:
Top Speed: 220+ mph
0-60: 3.1 sec
0-100: 6.2 sec.
Watcher
ALEX, de ce nu cauti date despre veyron, ca sunt postate chiar aici pe forum, 14 sec la 300KM/h si 1001 CP in varianta de serie (1101 sport) cred ca ar trebui sa iti atraga atentia.

Si chiar nu ar trebui sa amesteci conceptele cu masinile de strada. De multe ori diferenta intre concpete si masina care iese din ele este imensa. De multe ori masinile prezentate la saloane sunt lipite cu clei etc., sunt desenate numai pentru prezentare (ma refer la concepte).
James Kilowatt
Thrust SSC, a depasit viteza sunetului in 1997 biggrin.gif
alex46383
Am gasit ceva mai bun decat bugatii :

CRYSLER ME412

All-aluminum, quad-turbo, 6.0-liter V-12 engine with electronic sequential

0-60 mph in 2.9 seconds,
0-100 mph in 6.2 seconds;
quarter mile in 10.6 seconds at 142.0 mph (projections/modeling); estimated top speed of 248 mph (400 km/h)

Mai sunt probleme ceva smile.gif
Watcher
CAnd a fost prezentat in AMS anul trecut sau acu 2 ani (da parca anul trecut) il cam criticau. Din pacate nu mai tin minte ce se spunea...
Iulian53383
ULTIMA GT si la un pretz de nimik blush.gif
Teodor53113
Ce ziceti de Dodge Tomahowk ... apropo de concept, are tot 4 roti, are doar un loc totusi, al pilotului, dar la capitol viteza 500+ Km/h iar demaraj ...
G e o r g e
ARIEL ATOM biggrin.gif
www.arielmotor.co.uk
Watcher
La Top Gear pe pista a iesit sub Enzo. PEste POrsche GT ce-i drept, dar sub ENZO smile.gif
G e o r g e
pai bagam aici si un mic factor si anume pretul biggrin.gif

la 29 000 LIRE e muuuult sub enzo .
Watcher
CORECT, si sub PORSCHE, etc. Pe de alta parte, in Enzo nu te ploua, ai muzica, si nu iti ramane fata in urma masinii (dc ati vz TG duminica stiti despre ce vbesc biggrin.gif:D).
G e o r g e
de plouat nu te ploua dar muzica nu ai !
Valentin50014
QUOTE(alex46383)
Am gasit ceva mai bun decat bugatii :

CRYSLER ME412

All-aluminum, quad-turbo, 6.0-liter V-12 engine with electronic sequential

0-60 mph in 2.9 seconds,
0-100 mph in 6.2 seconds;
quarter mile in 10.6 seconds at 142.0 mph (projections/modeling); estimated top speed of 248 mph (400 km/h)

Mai sunt probleme ceva smile.gif


Pentru un forum de specialitate, ma asteptam la mai mult... blush.gif
Aproape toata lumea stie ca VAG a proiectat cel mai puternic/rapid motor/auto de serie construit vreodata. Iata-l mai jos:

Bugatti Veyron
Number of seats 2
Engine
Engine code 16/W8 2xBiturbo+Intercooler = 4 turbine
Engine type Otto, Mid longitudinal
Number of cylinders 16/8, W
Engine capacity 7993 cm3
Number of valves 64 DOHC
Fuel Petrol, Injection by cylinder
Supercharging BiTurbo + Intercooler
Bore 86.0 mm
Stroke 86.0 mm
Compression ratio 9.0
Max Power 736 kW (ECE) (1001 bhp) 6000 rpm
Max torque 1250 Nm (rpm) 2200-5500 rpm
Transmission & Drive
Drive rear-wheel drive
GearBox 7 Manual
Steering type Hydraulic power
Brakes & Tyres
Wheels 255x500A/355x540A
Front tyres 265-690R500 A
Rear tyres 365-710R540 A
Front brakes Ventillated disc
Rear brakes Ventillated disc
Suspensions
Dimensions
Wheelbase 2700 mm
Length 4466 mm
Width 1998 mm
Height 1206 mm
Track (front) 1723 mm
Track (rear) 1632 mm
Performance
Top speed 406 km/h
Acceleration 0-100 km/h 2.9 s (in alte locuri 2.7 s)
0-300km/h 14.0 s


QUOTE
Volkswagen has formally announced the production version of the long-awaited Bugatti Veyron at Monte Carlo in June 2003. Staying true to the concept that was displayed at the 2002 Geneva Auto Show, with small changes such as air outlets behind the front wheels and slightly redesigned headlights. Expected to be very pricey indeed, the Veyron marks the truimphant return of Bugatti under the leadership of the Volkswagen Group.

Little has been spared in the way of interior luxuries, such as a full leather cockpit for two people, and other basic amenities missing in the McLaren. But it detracts from the original mission of the Bugatti - to be the fastest car in the world, no matter what.

The production Veyron retains the record-breaking 1001 DIN hp (987 SAE hp) output from its 8.0L quad-turbo W16, with 922 lb-ft of torque, but it narrowly missed its weight target of 3410 lbs, weighing in at 3520 lbs. With a power-to-weight ratio much better than a McLaren F1, performance claims of 0-62 mph in 2.9 seconds, 0-186 mph in 14 seconds and top speed of more than 250 mph seem believable, making it the new fastest production car in the world for the 21st century. Sure, there are are numerous tuner Skylines and Corvettes out there that can go just as fast, but they are haphazard individual jobs.

Other notable new entries would be the Porsche Carrera GT and Mercedes Benz SLR McLaren, but they are not expected to even top the McLaren F1 in performance. The resurgent Bugatti brand raises the exotic car game to a whole new level.
Valentin50014
QUOTE
For Chrysler, the ME412 was completely about the engine. Before we get into the details of the unit itself, the specifications should be shown. Over the rear wheels lies a 5.9 liter V12 engine which creates 850 horsepower and 850 lb-ft of torque. Yes, that's right 850 on both counts making as serious power case out-doing Ferrari, Porsche, Pagani and any other manufacturer you could think of. The only thing standing in the way of total dominance is Bugatti and their yet-to-be-seen 1001 horsepower Veyron, but that's another story.
Watcher
QUOTE
Pentru un forum de specialitate, ma asteptam la mai mult..


Dezamagirea ta e nejustificata wink.gif
reciteste raspunsurile nr 2 si nr 11 din acest thread si o sa vezi ca s-a pomenit de Veyron.
De asemenea, exista de multa vreme un topic special pentru Veyron...
Valentin50014
Am citit tot topicul, la momentul potrivit. M-am referit strict la persona cititata, deoarece a fost indemnat de mai multe ori de catre tine si George sa caute specificatiile Veyron-ului, fara insa a o face.
P.S. si oricum dezamagire... e prea mult spus
G e o r g e
suntem profund dezamagiti . dar o sa incerc sa trec peste ... daca o sa reusesc , nu stiu ...

domnu' e greu sa dai cu search ?

si BV are multe probleme incepand cu cauciucurile . dar matale sti toate astea smile.gif cu siguranta .
cristescu55337
cea mai rapida masina de serie nelimitata(in sensul ca nu e un numar fix de bucati, desi se produc foarte putine) care poate fi cumparata fara restrictii(cum e cazul la enzo ferrari), e Mercedes SLR: 0-100 km/h 3.7 s ... lamborghini murcielago cam tot pe aici se invarte, dar nu cred ca e asa performant...

in rest, prototipurile, masinile tunate - nu cred ca au relevanta...
robert
Va jur ca am vazut saptamana trecuta in Sardinia, in partea vestica a regiunii, un Veyron pe strada.Nu am inteles cum se poate asta,din moment ce nu s-a comercializat.De fapt cred ca era in teste..nu stiu.Cert e ca nu am putut sa-i fac poza..pana am pornit io aparatu..s-a dus dracu'.Nu mergea foarte tare dar...nu l-am prins.Masina arata intr-un mare fel pe strada...e o aratare...nu se poate descrie.Era gri metalizat cu negru...un vis.Am ramas blocat!Cand va intra in productie de serie,nu va avea curand adversar.Puterea imensa insa pune probleme si pilotilor de teste.Citeam undeva ca pana si ei se aratau circumspecti de cum o sa conduca o persoana neprofesionista un asemenea bolid pe strada.
Skywalker
Pentru cea mai sportiva masina din lume ma gandesc ca va referiti doar la cele cu combustie interna, nu?
Ca daca nu atunci cam ce a-ti prezentat aici este egal cu zero. cem mai sportiva masina din lume este aia ce a mers cu mach 1 in desert cea cu 2 motoare cu reactie de pe F 14
G e o r g e
aia e cea mai rapida, dar o invit pe un circuit ... :angel:
Skywalker
daca este un "circuit" in linie dreapta sa sti ca vin cu masina aia. :romania:
G e o r g e
laugh.gif

baga o masina biggrin.gif ceva cu combustie interna totusi
admin
Ia aruncati o privire aici:

http://www.forbes.com/lifestyle/2005/08/26...?thisSpeed=6000
Maff
Uitati un top cu The World's Fastest Cars

2.6 - 1994 Dauer 962 LeMans
2.7 - 2000 Chevrolet Camaro ZL1 Concept
2.7 - 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT
2.7 - 1999 Leblanc Caroline
2.7 - 1993 Dauer 962 Le Mans
2.8 - 1996 Renault Espace F1
2.9 - 1991 Audi Avus Quattro
2.9 - 1997 Callaway C7 Corvette
2.9 - 1997 Dodge Viper GTS-R
3.0 - 2003 Bugatti 16/4 Veyron
3.1 - 1995 Ford GT-90
3.1 - 1993 Jaguar XJR-15
3.1 - 1998 Koenigsegg CC
3.1 - 1991 Lotec C1000
3.1 - 1991 McLaren F1
3.1 - 1995 Yamaha OX99-11
3.2 - 2002 Koenigsegg CC 8S
3.2 - 1992 Bugatti EB110 SS
3.2 - 1996 Quadraduce
3.3 - 1997 McLaren F1
3.3 - 2001 Saleen S7
3.3 - 1987 Vector Avtech WX3
3.4 - 1992 Bugatti EB110 GT
3.4 - 1985 Koenig Competition Evolution
3.4 - 1994 Schuppan 962CR
3.4 - 1987 Westfield SEI
3.4 - 1997 Dodge Viper Venom 600 GTS
3.5 - 2002 Pagani Zonda C12-S 7.3
3.5 - 2002 FERRARI ENZO
3.6 - 2002 Lamborghini Murciélago
3.6 - 2003 Ferrari Enzo
3.6 - 2001 Lamborghini Diablo
3.6 - 1997 Porsche 911 GT1
3.6 - 1987 Porsche 959
3.6 - 1997 RUF Porsche CTR-2
3.7 - 1991 BMW Nazca C2
3.7 - 1996 Ferrari F 50
3.7 - 1994 Lamborghini Diablo SE30 Jota
3.7 - 1996 Porsche 911 GT2
3.8 - 2003 Dodge Viper SRT-10
3.8 - 2000 Porsche 911 Turbo
3.8 - 1997 Campagna T-Rex
3.8 - 1992 Jaguar XJ220
3.8 - 1996 Lamborghini Diablo SV
3.8 - 1998 Lotus GT1
3.8 - 1994 Ultima Spyder
3.9 - 2001 B. Engineering Edonis
3.9 - 2003 Viper SRT/10
3.9 - 1987 Ferrari F 40
4.0 - 2002 Chevrolet Corvette Z06
4.0 - 2000 Dodge Viper ACR Coupe
4.0 - 2001 Porsche Carrera GT
4.0 - 2003 Porsche 911 GT2
4.0 - 1993 Lamborghini Diablo SE30
4.1 - 2001 Ferrari 550 Barchetta
4.1 - 1990 BMW Nazca M12
4.1 - 1993 Lamborghini Diablo VT
4.1 - 1996 Lamborghini Diablo Roadster
4.2 - 2000 BMW Z8
4.2 - 2000 Ferrari 360 Modena
4.2 - 2002 Ferrari 575 M Maranello
4.2 - 1994 TVR Cerbera
4.2 - 1985 Vector W8 Twin Turbo
4.3 - 2003 Porsche 911 GT3
4.3 - 1996 Bugatti EB112
4.4 - 2002 Aston Martin Vanquish
4.4 - 2002 Lotus Esprit V8
4.4 - 1988 Cizeta Moroder V16T
4.4 - 1997 Dodge Viper GTS
4.4 - 1997 Gillet Vertigo
4.4 - 1996 Mega Monté Carlo
4.4 - 1996 Porsche 911 Turbo
4.4 - 1996 Spectre R42
4.4 - 1990 TVR Griffith
4.4 - 1996 Vector Aeromotive M12
4.5 - 2003 z06 Corvette
4.6 - 1996 Dodge Viper RT/10
4.6 - 1994 Ferrari F 512 M
4.6 - 1996 Ferrari F 355 GTS
4.6 - 1996 Ferrari F 355 Spider
4.6 - 1982 Lamborghini Countach
4.7 - 2003 Mercedes-Benz SL600
4.7 - 1992 Aston Martin Vantage
4.7 - 1996 Chevrolet Corvette ZR1
4.7 - 1997 Ferrari F 550 Maranello
4.7 - 1985 Isdera Commendatore
4.7 - 1996 Lotus Esprit S4S
4.7 - 1997 Rinspeed Mono Ego
4.8 - 1997 Chevrolet Corvette C5
4.8 - 1996 Lotus Esprit V8
4.8 - 1997 Panoz Roadster
4.9 - 2002 Acura NSX
4.9 - 1994 Chaterham Seven HPC
4.9 - 1989 De Tomaso Guara
4.9 - 1996 Ferrari F 355 Berlinetta
4.9 - 1996 Ford Mustang Saleen S351
4.9 - 1997 Italdesign Scighera


http://www.2sportscars.com/fastest-cars.shtml
Maff
Si cea mai rapida masina data de Forbes:





alex46383
Deci pana la urma nu e bugatii veyron cea mai rapida , acum e posibil sa fie cea mai rapida pana in 200km/ora deoarece are mai multi cp.
James Kilowatt
Deocamdata vitezele alea sunt estimate, iar masina va trebui omologata. Daca pentru a fi omologata i se va pune un eleron sau ceva pentru stabilitate, s-a zis cu viteza lor estimata.

Bugatti a omologat veyronul pentru 407 km/h parca. La viteza respectiva este manevrabil si perfect controlabil. Asta a insemnat modificarea aerodinamicii in primul rand pentru a-i conferi stabilitate, si pentru a atinge cei 400 si ceva de km/h au mai fost nevoie de vreo 100CP, pentru ca au fost nevoiti sa creasca fortele deportante si prin urmare a crescut si rezistenta aerodinamica. Versiunea care a trecut testele pentru omologare are peste 1100CP, nu "doar" 1001 asa cum a fost anuntat initial.
Watcher
2 chestii:

recent am vazut un documentar pe Discovery si caracteristicile Saleen S7 erau sub McLaren F1.

La Veyron stiam ca versiunea de 1100 Cp este Veyron 'sport' biggrin.gif
Maff
Si eu stiam ca versiunea sport are 1100cp, versiunea "normala" are 1001cp.
Oricum timpii sunt pentru 0-100km/h
Valentin50014
Pai parca era vorba de masini de serie!?

Daca am inteles eu gresit, atunci "The Greatest Racing Car of all time" este urmatoarea (potrivit "specialistilor + Discovery Channel"

Partea amuzanta este ca tot de Volkswagen a fost facuta. (Asta era pentru simpatizantii Subaru, No offence beer.gif )


In 1971 a stabilit cateva recorduri mondiale printre care viteza medie (Le mans) , record care n-a mai fost doborat niciodata. Din anul 1972, deoarece concurenta (Ferrari, Ford, Matra, Alfa Romeo, Renault etc) era spulberata, Porsche 917 a fost scoasa din competitii de catre F.I.A.
Tot in 1971, la Le Mans, atingea viteza de 396 Km/h, desi viteza maxima anuntata de Porsche era mai mica.

O chestie amuzanta: desi masina a fost proiectat de inginerii de la Porsche, ea a fost construita de VW. Conditia pusa de acestia pentru a realiza masina a fost accea de a folosi acelasi sistem de racire pe care il folosesc ei pe cea mai cunoscuta dintre creatiile lor: Broscuta biggrin.gif

Top speed: declarat/realizat: 386 Km/h / 396 Km/h
Performance: 0-100 km/h: 2.10 s
Power: 1100 hp @ 7800 rpm
Torque: 1531 Nm @ 6400 rpm

P.S. Inginer sef a fost Ferdinand Piëch, actualul CEO al VW AG.
Sunt tari astia de la VW, nu?

Mai multe detalii aici
Valentin50014
QUOTE(robert36564)
Va jur ca am vazut saptamana trecuta in Sardinia, in partea vestica a regiunii, un Veyron pe strada.Nu am inteles cum se poate asta,din moment ce nu s-a comercializat.De fapt cred ca era in teste..nu stiu.Cert e ca nu am putut sa-i fac poza..pana am pornit io aparatu..s-a dus dracu'.Nu mergea foarte tare dar...nu l-am prins.

Citeam acum cateva luni pe un forum din strainatate mesajul unuia care sustinea acelasi lucru ca si tine. Nu a reusit sa-l fotografieze la timp si ma toata lumea de pe forum radea de el spunandu-i ca era beat. blush.gif. Ulterior, dupa cateva zile, a avut bafta sa-l mai vada o data si de aceasta data n-a mai ratat ocazia. Mai fa si tu o plimbare pe acolo, poate ni-l arati si noua, muritorilor.
Parca era vorba sa-l lanseze la Frankfurt, stie cineva ceva?
Valentin50014
The beast is unleashed



QUOTE
Too Cool to be Forgotten
But I'm still glad the Veyron exists and am truly in awe of its abilities. Any car that does things no other car has ever done is intrinsically interesting but there's more to the Veyron even than this. It's not just an unbelievably fast and powerful car, it is also an exquisitely engineered car. If you had told me when I was road testing the McLaren F1 that one day someone would create an entirely usable, docile street car with 1,000 hp, I'd have laughed in your face. But they have, it's here, it's called the Bugatti Veyron and I, for one, will never forget it.


http://www.edmunds.com/insideline/do/Featu...cleId=108032#14


P.S. Subaru stinks
T u d o r
Stiti, vad ca ne certam deja si noi nu stim de fapt ce numim "cea mai rapida masina". Adica mai rapida la ce?

Cred ca cea mai rapida masina ar trebui sa fie cea care are cel mai rapid tur al unui circuit, nu cea mai rapida masina in linie dreapta. Pentru ca la asta americanii sunt "tatici", cu muscle car-urile lor inca din anii '50. Doar ca daca incercai sa iei o curba cu o astfel de masina...iti trebuia noroc sa scapi... biggrin.gif
Iar daca vrem cea mai rapida masina pe un tur de circuit, poate ne ajuta TopGear, ei au un astfel de top, cu diverse masini si cu acelasi pilot.
DragosV
Pai clasamnetul la Top Gear e asa :

Maserati MC12 - 1.18.9
Ferrari Enzo - 1.19.0
Ariel Atom - 1.19.x
T u d o r
Cam asa ceva, scuze ca nu am spus-o eu, dar ma gandeam ca s-au schimbat si nu eram la curent. smile.gif
Valentin50014
Mai oameni buni, voi nu cititi ce s-a scris inainte?
Cea mai rapida masina de serie este Veyron (este vorba de 0-100).
Cea mai rapida masina ever a fost Porsche 917, masina care a fost scoasa de FIA in afara circuitului pt. ca zdrobea tot. Daca participau 4 masini La Mans, primele 4 locuri erau ocupate de Porsche. Datorita faptului ca se pierdea imaginea competitiva, FIA a scos clasa 5000. Porsche a fost foarte indignat si s-a retras o vreme din competitie.
Are recorduri mondiale care dainuiesc si azi, adica de peste 30 de ani...

P.S. Enzo si Masserati sunt biciclete pe langa aia...
Valentin50014
QUOTE
In spite of the efforts from Ferrari, Alfa Romeo and Matra among other makes, it´s supremacy was so evident, that the F.I.A. determined with a new change in regulations, that 1971 would be tha last year that the 917 would ever race.


Iata rezultatele din 1971
1º ROUND - 10/01/71 1000 km. BUENOS AIRES
Pole: Jo Siffert - Porsche 917K
1º Jo Siffert-Derek Bell - Porsche 917K
2º Pedro Rodriguez / MEX - Jackie Oliver / GB - Porsche 917K
3º Rolf Stommelen / D - Nanni Galli / I - Alfa Romeo T33/3

2º ROUND - 31/01/71 24 Hs. DAYTONA
Pole: Mark Donohue ó David Hobbs? - Ferrari 512 spec.
1º Pedro Rodríguez-Jackie Oliver - Porsche 917K
2º Ronnie Bucknum / USA - Tony Adamowicz / USA - DNS - Alain De Cadenet / GB - Ferrari 512 spyder
3º Mark Donohue / USA - David Hobbs / GB - Ferrari 512M spec

3º ROUND - 20/03/71 12 HS. SEBRING
Pole: Joseph Siffert - Porsche 917K
1º Vic Elford-Gerard Larrousse - Porsche 917K
2º Nanni Galli / I - Rolf Stommelen / D - Alfa Romeo T33/3
3º Andrea de Adamich/I -Henri Pescarolo/F -Nino Vaccarella/I -DNP- Alfa Romeo T33/3

4º ROUND - 04/04/71 500 miles BRANDS HATCH
Pole: ?
1º Andrea de Adamich / I - Henri Pescarolo / F - Alfa Romeo T33/3
2º Jacky Ickx / B - Clay Regazzoni / CH - Ferrari 312PB
3º Jo Siffert / CH - Derek Bell / GB - Porsche 917K

5º ROUND - 25/04/71 1000 km. MONZA
Pole: Pedro Rodríguez - Porsche 917K
1º Pedro Rodríguez-Jackie Oliver - Porsche 917
2º Jo Siffert / CH - Derek Bell / GB - Porsche 917K
3º Andrea de Adamich / I - Henri Pescarolo / F - Alfa Romeo T33/3

6º ROUND - 09/05/71 1000 km. SPA
Pole: Jo Siffert - Porsche 917K
1º Pedro Rodríguez-Jackie Oliver - Porsche 917
2º Jo Siffert / CH - Derek Bell / GB - Porsche 917K
3º Henri Pescarolo / F - Andrea de Adamich / I - Alfa Romeo T33/3

7º ROUND - 16/05/71 TARGA FLORIO
Pole: Vic Elford - Porsche 908/03
1º Vaccarella-Hezemans - Alfa Romeo T33/3
2º Andrea de Adamich / I - Gijs van Lennep / NL - Alfa Romeo T33/3
3º Jo Bonnier / S - Richard Attwood / GB - Lola T212 Ford

8º ROUND - 30/05/71 1000 km. NÜRBURGRING
Pole: Jacky Ickx - Ferrari 312 PB
1º Elford-Larrousse - Porsche 908/03
2º Pedro Rodriguez / MEX - Jo Siffert / CH - DNP- DNS - Jackie Oliver / GB - Porsche 908/03
3º Gijs van Lennep / NL - Helmut Marko / A - Porsche 908/03

9º ROUND - 13/06/71 24 Hs. LE MANS
Pole: Vic Elford - Porsche 917L
1º Marko-Van Lennep - Porsche 917K
2º Richard Attwood / GB - Herbert Müller / CH - Porsche 917K
3º Sam Posey / USA - Tony Adamowicz / USA - Ferrari 512M

10º ROUND - 27/06/71 1000 km. ZELTWEG
Pole: Pedro Rodriguez - Porsche 917K
1º Rodriguez-Atwood - Porsche 917K
2º Toine Hezemans / NL - Nino Vaccarella / I - Alfa Romeo T33/3
3º Rolf Stommelen / D - Nanni Galli / I - Alfa Romeo T33/3

11º ROUND - 24/07/71 6 hs. WATKINS GLEN
Pole: Derek Bell - Porsche 917K
1º de Adamich-Peterson - Alfa Romeo T33/3
2º Jo Siffert / CH - Gijs Van Lennep / NL - Porsche 917K
3º Derek Bell / GB - Richard Attwood / GB - Porsche 917K

FINAL STANDINGS WORLD CHAMPIONSHIP


1º Porsche

2º Alfa Romeo

3º Ferrari

P.S. Atunci cand a participat, a spulberat tot ce a existat, desi au fost campioni si la penalizari. Intr-una din curse, desi o castigasera, Ferrari a facut o plagere la FIA prin care cereau sa nu se ia in considerare victoria lui 917 deoarece acesta s-a acrosat de un bolid Ferrari si a pierdut un element de caroserie, devenind mai usor blush.gif

QUOTE
In 1971, by midyear, Engineer Pieter Falk - right arm of Engineer Hensler, who was Director of Porsche’s Experimental Division of Structures in 1971- announced the retirement of the German house of the World Championship of Makes for 1972, resigning to defend the 1971 title that was almost safe by that time of the year, given the spectacular campaign until that moment.
T u d o r
QUOTE(Valentin50014)
Mai oameni buni, voi nu cititi ce s-a scris inainte?
Cea mai rapida masina de serie este Veyron (este vorba de 0-100).
Cea mai rapida masina ever a fost Porsche 917, masina care a fost scoasa de FIA in afara circuitului pt. ca zdrobea tot. Daca participau 4 masini La Mans, primele 4 locuri erau ocupate de Porsche. Datorita faptului ca se pierdea imaginea competitiva, FIA a scos clasa 5000. Porsche a fost foarte indignat si s-a retras o vreme din competitie.
Are recorduri mondiale care dainuiesc si azi, adica de peste 30 de ani...

P.S. Enzo si Masserati sunt biciclete pe langa aia...


Pai tu ai dreptate, dar atunci si cine zicea de Thrust SSC are...nu? biggrin.gif Detine recordul absolut de viteza, ce vrei mai mult decat atat?
Noi zisesem de Maserati si Ferrari pentru ca totusi au omologare pentru drumurile publice. Daca luam in calcul masinile de curse, nu crezi ca orice F1 ar matura pe jos cu orice masina de Le Mans? Si cred ca si cele din Indy... blush.gif
Asa ca vezi, chestiunea nu e chiar asa de simpla, ar trebui sa stabilim niste reguli dupa care judecam, altfel o dam in discutii de-astea. beer.gif
Echo
Aici gasiti o lista cu superlative auto, nu raspunde la intrebare dar informatiile sun pertinente
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/...ve+superlatives
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.