eddie
May 26 2005, 02:40 PM
Pentru posesorii de Logan,sa ne spuna si noua cum se comporta masina si daca au avut probleme majore.Nu stiu de ce dar cred ca se ascund multe....am vazut ieri pe raza comunei Movilita un tip disperat cu o masina cu capota saltata si vorbind la telefonul mobil !?
ncristi
May 26 2005, 06:44 PM
Este nerelevant eddy...eu am vazut unul cu un volvo pe dn1 spre campina in aceeasi situatie
mihai38772
May 26 2005, 08:23 PM
La 8.500 de km se comporta perfect
Nu mi s-a stricat absolut nimik la ea
Are consum mediu 7,8
Sunt extrem de multumit de ea
Spre surprinderea multora
Apropo : si eu am vazut unul cu un Clio pe margine drumului cu o sticla goala din plastic in mana, nu stiu ce vroia
James Kilowatt
May 27 2005, 09:41 AM
O coca-cola
Adevarul e ca la o masina noua daca ai o problema, ramai pe marginea drumului. Cu dacii berline ati vazut multi cerand ajutor? Astea cand pica pui mana pe surubelnita si le faci sa mearga
Daca astea ar fi un criteriu de fiabilitate, atunci n-ar mai trebui sa cumparam nici o masina. Eu am vazut oprite si Mercedes, si Toyote, si BMW, etc. De peugeot si citroen nu mai vorbesc, cand e traficul nasol le vad zilnic cu oprite si scotand aburi de sub capota. Insa am vazut si tampiti care pun antigel pana se umple vasul de expansiune, asa ca e normal ca unora le mai sar furtunele in aer....
Cu alte cuvinte, shit happens... Eu zic sa-l asteptam pe Iulian sa ne puna niste statistici serioase inainte sa ne dam cu parerea
gabi4
May 27 2005, 11:14 AM
eu sunt curios cum se comporta "superbele" pneuri montana :puke:
ce senzatii ai in timpul iernii pe zapada si polei. pleaca de pe loc din panta s-au trebuia tractata? :angel:
madalina
May 27 2005, 02:24 PM
Pe timp de iarna iti cumperi niste cauciucuri adevarate. Daca ar fi cauciucurile unica problema, ar merita Dacia/Renault multe premii si aprecieri.
Dar cum ramane cu tehnologia invechita, cu materialele cele mai ieftine folosite etc
Maff
May 27 2005, 07:17 PM
Eh, lasa ca pneurile sunt destul de bune zic eu, pe Clio am Goodyear parca si deja cele din fata au facut cate o galma.........Cand am avut SuperNova, acum vreo 2 ani (cea mai proasta masina facuta vreodata), era echipata parca tot cu Montana, si eu zic ca erau destul de bune.
Si in legatura cu fiabilitatea goLanului, am fost tare mirat cand una din angajatele mele mi-a spus ca a fost sa se intereseze pentru a-si cumpara un goLan si dealerul i-a spus (va redau exact cuvintele lui):" Sa stiti ca sunt masini bune si le-am imbunatatit putin, sunt cu mult mai bune decat primele modele pe care le-am livrat".Adica ce vroia sa zica?Cei care si-au luat goLan pana acum o luna doua au luat cea mai mare teapa din viata lor?Sau chiar atat de putin respect ai fata de clientii tai incat sa razi de ei, ca ce afacere proasta au facut luandu-si masina de la tine?
silviu40187
Jun 1 2005, 03:14 PM
Daca comparam cu masinile din gama de pret 5-8000 (adica matiz si matiz - ca masina noua ) e greu de spus. Trebuie sa tinem cont si de drumuri (masini de marca nu "apuca" in romania 2 ani fara ajustari la articulatii) Daca ne fixam pretentiile de confort, stabilitate si tinuta de drum la matiz nu stiu ce sa spun.
- Confort cistiga - golan (e mai mare si nu "topaie" ca o masina mica)
- Stabilitate - nu stiu; am mers prea putin si cu una si cu alta
- Tinuta de drum - nu stiu; idem
Sa se dea cu parerea un proprietar (cu doza de subiectivism implicita) :boxing:
- Securitate pasiva si activa - stau prost amindoua(golan prin neprezentare)
http://www.crash-test.org/marques/resultat...aemat_1999-2000
- Fiabilitate - aici in mod sigur matizul da lectii; dar si echipamentele sunt rustice ca sa nu zic altfel
gabi4
Jun 4 2005, 12:03 AM
Équipements :
Airbags conducteur, passager, latéraux (thorax) et rideaux.
Ceintures avec prétensionneurs et limiteurs d'effort.
are asha ceva matizul??
oricum 3 stele eu zic ca este destul de bine pt o masina de categoria matizului.
loganul cred ca tot pe acolo se invarte...in jurul a 3 stele. mai mult nu cred ca poate
eddie
Jun 4 2005, 07:04 PM
QUOTE(mihai38772)
La 8.500 de km se comporta perfect
Nu mi s-a stricat absolut nimik la ea
Are consum mediu 7,8
Sunt extrem de multumit de ea
Spre surprinderea multora
Apropo : si eu am vazut unul cu un Clio pe margine drumului cu o sticla goala din plastic in mana, nu stiu ce vroia
Eu merg de cateva zile cu un Logan de teste,superdotat,super pus la punct,are relantiul la 500 rpm,ceea ce ma surprinde placut,dar are consumul mediu afara 8,6%,maxim 120km/h,in oras nu va mai spun.....!?Logan 1,6 90 c.p. are demaraj mai slab decat Clio 1,5 Dci 80 c.p. in realitate.Ce e scris in scripte....11,5 sec/100 km/h Logan 1,6 90 c.p. si 12,2 sec/100km/h Clio bicorp 1,5 DCI 80 c.p. e publicitate gratuita in favoarea Logan-ului.....
G e o r g e
Jun 4 2005, 07:08 PM
500 rpm ?
nu cred vreo 750 fara ac si 900 cu ac
eddie
Jun 4 2005, 07:17 PM
George,pe bune,poate la relanti mai mare,cine stie ce se intampla !?Parol ca are 500 rpm !!! 750 rpm la pornire si scade la 500rpm dupa ce se incalzeste .Dar cred ca e reglata pentru un consum mai mic si pentru condusul unor profesionisti.....
Cosmin48381
Jun 5 2005, 06:07 PM
QUOTE(eddie33)
QUOTE(mihai38772)
La 8.500 de km se comporta perfect
Nu mi s-a stricat absolut nimik la ea
Are consum mediu 7,8
Sunt extrem de multumit de ea
Spre surprinderea multora
Apropo : si eu am vazut unul cu un Clio pe margine drumului cu o sticla goala din plastic in mana, nu stiu ce vroia
Eu merg de cateva zile cu un Logan de teste,superdotat,super pus la punct,are relantiul la 500 rpm,ceea ce ma surprinde placut,dar are consumul mediu afara 8,6%,maxim 120km/h,in oras nu va mai spun.....!?Logan 1,6 90 c.p. are demaraj mai slab decat Clio 1,5 Dci 80 c.p. in realitate.Ce e scris in scripte....11,5 sec/100 km/h Logan 1,6 90 c.p. si 12,2 sec/100km/h Clio bicorp 1,5 DCI 80 c.p. e publicitate gratuita in favoarea Logan-ului.....
Am si eu un logan full options din aprilie. Perfect de acord. Consumul mediu este intr-adevar este in jur de 7.7-7.9 l/100km, accelereaza evident mai repede decat un clio. Masina e surprinzator de buna si sunt f. multumit de ea.
Ref. la cei care scriu ca are turatia de relanti 500 rpm, ar trebui sa se uite mai atent la ceasurile de pe bordul masinii, dup-aia sa se lanseze in comparatii cifrice defavorabile loganului. Turometrul de la bordul masinii este GRADAT DE LA 500rpm, iar indicatorul sta la jumatatea distantei intre 500 si 1000rpm, ceea ce inseamna EXACT 750rpm.
eddie
Jun 5 2005, 07:07 PM
Cel care a citit din greseala 500 rpm in loc de 750-800 rpm eu am fost,nu am comparat turatia asta cu nimic,era ceva favorabil Logan-ului,dar acum nu l-am lasat pe varu' pana nu mi-a aratat,ca totul pleaca de la 500 rpm.Asta era o lauda cu turatia mica,dar ma miram degeaba,alarma falsa !!!
Iar chestia cu demarajul,stai linistit Cosmin,ca eu pot sa am putut sa fac comparatia dintre cele 2 in practica !
G a B r I e L
Jun 5 2005, 07:18 PM
eu am luat un logan si mai bine luam o dacia berlina... e ca o cutie pe 4 rotzi.. finisaje de proasta calitate... fata de audi a6 pe care il conduc (e a lu taicamiu da mai mult eu il conduc
) zici ca mergi cu roaba cu roata de fier ... nu cred ca isi merita banii deoarece la 8000 e cat e versiunea de top iti iei un golf sau un astra dupa 2000 cu destule optionale ! :bandit:
ncristi
Jun 5 2005, 10:03 PM
QUOTE
eu am luat un logan si mai bine luam o dacia berlina... e ca o cutie pe 4 rotzi.. finisaje de proasta calitate... fata de audi a6 pe care il conduc (e a lu taicamiu da mai mult eu il conduc )
Iata subiect de versus :logan vs audi A6
Ce comparatie...
mihai38772
Jun 6 2005, 08:50 AM
Era sa mor de ras
Gabi tata .Sa treci de la Audi la Logan intr-adevar este masochism.
Bine ar fi sa faci trecerea invers .Dupa cate stiu A6 pleaca de pe la 35.000 euroi asa ca CE COMPARAM ???
Ciprian48628
Jun 7 2005, 11:01 PM
Eu am Logan Laureate 1.6 de citeva zile. Poate e cam devreme sa-mi dau cu parerea dar mie imi place. Am condus Dacie berlina, Oltcit, Nova, Tico, Matiz, Clio bicorp, Espero - si nu de ici pina colo ci sute, mii de km. Concluzia e ca e ceva diferit - tinind cont ca e facuta in Romania cu conceptie frantuzeasca . E mare, confortabila (eu compar confortul cu Espero, o masina care mi-a placut foarte mult, cu deosebirea ca e mult mai inalta decit acesta ceea ce e un lucru bun). In Clio bicorp deabia incapeam la volam, stateam incomod, postul de pilotaj o fi fost gindit pentru chinezi.
Cred ca filosofia masinii (de a fi ieftina dar cu dotari decente, incapatoare, la nivelul zilelor noastre chiar daca motoarele sint proiectate acum 10 ani, mai inalta si cu roti R15 tinind cont de soselele (sau de lipsa lor!!!!) din Romania samd) a fost aplicata cu succes si scopul a fost atins. Sa vedem fiabilitatea deocamdata e prematur sa ne dam cu parerea (e vorba chiar si cei care au luat Loganu in septembrie anul trecut).
Apropo de cauciucuri. De vreo luna se livreaza incaltata cu Kormoran - niste cauciucuri bune - zic eu.
mihai38772
Jun 7 2005, 11:53 PM
Deocamdata cam vedem fiabilitatea , asta e problema multora
Maff
Jun 8 2005, 11:52 AM
QUOTE(Cosmin48381)
Am si eu un logan full options din aprilie. Perfect de acord. Consumul mediu este intr-adevar este in jur de 7.7-7.9 l/100km, accelereaza evident mai repede decat un clio. Masina e surprinzator de buna si sunt f. multumit de ea.
Accelereaza mai repede decat ce model de clio?Ce motor?Ma indoiesc ca cel de 1.6 90cp accelereaza mai repede decat cel de 1.4 16v..........probabil ca te referi la motorul de 1.4 75cp, dar ma indoiesc si de data asta, Loganul fiind mai greu.
G e o r g e
Jun 8 2005, 12:04 PM
asta inseamna un 12% in oras .
accelereaza mai bine ca un 1.4 8v
sebastian40251
Jun 8 2005, 01:16 PM
3000 km
8.7 l/100km in oras
nici o problema pana acum "Doamne ajuta"
p.s.
ah ! ba da, s-a defectat mecanismul de la reglare inaltime scaun sofer
Obuzel
Jun 15 2005, 06:57 PM
Referitor la acceleratia mai rapida la Logan 1.6 decat la Clio dCi sunt pentru Logan.
Valorile date nu sunt din burta.
Dau doar doua motive pentru care pare Clio mai rapid:
1. Loganul fiind mai mare se simte mai putin aceleratia, cine a fost cu Passat sau Merc stie ce vorbesc.
2. Daca cel care le conduce e obisnuit cu una din ele si nu cu cealalta. O benzinara se calca altfel decat un diesel, mai viguros si la rotatii mai mari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.