Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Thief TEST !!
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Endo
PRECIZARE:
E VORBA DE FURAT MASINA CU TOTUL, NU SPARGERE PT. BUNURI DIN EA


Cum se fura masinile ...

Revista italian? Gente Motori a supus optzeci de masini unui test,
pentru a descoperi care sīnt modelele cel mai bine protejate
īmpotriva furtului. Rolul principal īn aceast? operatiune l-a jucat un
hot profesionist de automobile, pe care jurnalistii l-au contactat prin
intermediul Scotland Yard-ului. Testul s-a desf?surat īn felul
urm?tor: hotul - care si-a p?strat anonimitatea - a avut la dispozitie cīte cinci minute pentru fiecare automobil, pe care trebuia s?-l descuie
f?r? s? deterioreze īncuietoarea sau s? produc? m?car o zgīrietur?
caroseriei.
De asemenea, singurele unelte pe care le-a avut la dispozitie au fost
un patent si un speraclu.
Īn interviul acordat revistei, "specialistul" sustine c? nu exist?
masini care nu pot fi furate, ci hoti care renunt? dac? pierd prea
mult timp cu neutralizarea alarmei. Acesta ar fi, dup? p?rerea sa,
singurul avantaj pe care-l poate oferi montarea unei alarme foarte
scumpe: lungirea timpului necesar deschiderii automobilului. Cīt despre
antifurtul tip "immobilizer", care īmpiedic? pornirea motorului dac?
nu se foloseste cheia de contact original?, acesta nu este o piedic?
("mai greu este s? ajungi la fire f?r? a provoca stric?ciuni", dup?
declaratia sp?rg?torului), iar sistemele mecanice de blocaj pentru
pedale si volan sīnt banale, pentru c? sīnt pe baz? de īncuietoare. Dup?
respectivul hot, nici alarmele prin satelit nu sīnt o problem?, dac? se opereaz? īntr-un grup organizat si se foloseste un camion.
Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele,
chiar cu sculele rudimentare avute la dispozitie "profesionistul"
reusind s? porneasc? si chiar s? se distanteze cu automobilul f?r? probleme. Trebuie spus c? el pr?duieste īn general automobile scumpe, pe care le pred? la cīteva minute dup? sustragere celui care i le-a comandat si c? dispune de o aparatur? care poate s? decupleze orice sistem de alarm?. "Dac? aveam toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una", le-a declarat reporterilor, zīmbind.

Not?: Calificativul a fost acordat īn functie de dificult?tile pe
care hotul le-a īntīmpinat si de timpul īn care a reusit s? plece
cu masina. Calificativul IMPOSIBIL īnseamn? doar c? hotul nu a reusit s? porneasc? automobilul īn cele 5 minute cu sculele mentionate mai sus.

Clasa mic?
Model Timp deschidere Calificativ
Peugeot 206 2 secunde *
Opel Agila 2 secunde ***
Fiat Punto 15 secunde ***
Ford Ka 23 secunde ***
Renault Clio 25 secunde ****
Skoda Fabia 43 secunde ****
Toyota Yaris IMPOSIBIL *****

NOTA: Peugeot 206 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgīnd 1,8 kilometri īn cele cinci minute

Clasa compact?
Kia Shuma 4 secunde **
Renault Megane 16 secunde ***
Opel Astra 21 secunde ***
Seat Leon 27 secunde ***
Audi A3 29 secunde ***
Volkswagen Golf 50 secunde **
Ford Focus 65 secunde ****

NOTA: Golf-ul a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

Clasa medie
Model Timp deschidere Calificativ
Subaru Legacy 12 secunde **
Seat Toledo 26 secunde ***
Peugeot 406 29 secunde **
BMW 325 coupe 70 secunde ****
Honda Accord 83 secunde ****
Nissan Primera IMPOSIBIL *****
Lexus IS 200 IMPOSIBIL *****

NOTA: Peugeot-ul 406 a permis si neutralizarea immobilizer-ului,
hotul parcurgīnd 2,3 kilometri īn cele cinci minute. A cedat si Vectra, fiind parcursi 2 kilometri


Clasa medie superioar? si clasa mare
Model Timp deschidere Calificativ
Alfa Romeo 166 5 secunde ***
Cadillac Seville 5 secunde ***
BMW seria 5 36 secunde ****
SAAB 9-5 58 secunde **
Jaguar S-Type IMPOSIBIL *****
Volvo S80 IMPOSIBIL *****

NOTA: SAAB-ul 9-5 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgīnd 2 kilometri īn cele cinci minute

Clasa coupe si spider
Model Timp deschidere Calificativ
Honda S2000 18 secunde **
Porsche Boxster 22 secunde ****
Jaguar XKR 40 secunde ****
Porsche 911 50 secunde ****
Audi TT IMPOSIBIL *****
Toyota Celica IMPOSIBIL *****
Toyota MR2 IMPOSIBIL *****

NOTA: Honda S2000 a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

Categoria monovolume
Model Timp deschidere Calificativ
Chrysler Voyager 6 secunde ***
Citroen Picasso 15 secunde ***
Opel Zafira 21 secunde ***
Renault Espace 24 secunde **
Mercedes A-Klasse 30 secunde ***
Nissan Almera Tino IMPOSIBIL *****
Toyota Previa IMPOSIBIL *****

NOTA: Renault Espace a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgīnd 2,3 kilometri īn cele cinci minute


Masini de teren
Model Timp deschidere Calificativ
Suzuki Grand Vitara 2 secunde **
Honda HR-V 5 secunde ***
Ssangyong Musso 7 secunde **
Land Rover Freelander 26 secunde ****
Range Rover 93 secunde ***
Opel Frontera Sport 96 secunde ***

NOTA: Ssangyong Musso a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

____________________________________________________
G e o r g e

G e o r g e



f instructiv oricum
RCS
Oaaaaaaa !
gogo
CONCLUZIA:
Nu va luati masini scumpe! Iar daca totusi va luati faceti-va asigurare.
Eliptic
Da' Dacia Solnitza de ce nu a fost testiKolata ? Ca multi Zice ca si DINSA e masina .
LOL

PS Pe cind si la noi un asemenea test?
PS2:Se para ca dpvd al sigurantei , Toyota sta bine pe toata linia (incluzind si clasa de lux , Lexus) .Cool

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-08 12:54 ]
Horatiu5
Dragii mosului, voi nu vedeti ca e aberant. Daca iti dau cheia de la orice masina tot nu poti sa intrii in ea in 2 secunde . Si ala a spart-o in 2 secunde !!!
Chiar credeti toate tampeniile ?
Dacia o spargi doar daca te uiti la ea , dar tot iti trebuie 10 secunde . Si ala a spart masini in doua secunde ? ..unu doi .. Si era in masina cu motoru pornit ?
Si Toyota Yaris super masina imposibil de spart ??????

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-08 13:20 ]
G e o r g e
ma poate ala fara cheie poate sa faca ce tu cu cheia in mana nu poti ...
drc
si problema era doar s-o descuie nu s-o si porneasca.

deci........in 2 sec a descuiat-o...
v_ilie
dacia solnitza e f. vulnerabila la casetofon.
campionul la alergari (suplu) intra in masina (vezi raspuns 1) apoi foloseste o tija pentru a scoate casetofonul.
(viteza initiala minima la iesirea din masina cu casetofonul in mana 10m/s)
a se folosi ca anticonflict: gasca dupa colt intr-un bmw.
ora de preferat - dupa 1:00am.
clienti cu masini noi (rodaj) mutati de curand sau care si-au cumparat masini de curand si au sperat ca nu vor fi furati asa repede. eventual clienti care se misca greu sau femei
a fi in relatii f. bune cu sectoristul (spaga lunara)
inainte de a opera se testeaza masinile de un copil sau de un cuplu care se saruta chiar langa usa masinii rezemati de ea (eventual o deschid pentru a nu mai pierde timpul carl lewis)
Dragos4
Horatiu nu este chiar asa. Vezi de un Tico sau Cielo sau alta anumita masina, tu te pui la portiera din stanga din fata cu cheia in mana, si pe mine ma pui la portiera din dreapta cu unealta mea. Ambele usi incuiate, si iti arat ca intru inaintea ta in masina tu cu cheia in mana. Sunt unele modele, de care nu iti vine sa crezi ce usor pot fi deschise...
Rai
Imi vine sa rad.De ce?oare chiar asa?Nu sunt cunoscatori ca unii de pe aici dar la anumite modele nu merge asa usor si mai si porneste.
Ma intreb sau nu mai au unii ce sa scrie sau cineva vrea sa-ti asiguri masina mai bine. tongue.gif .Ha,Ha,Ha.
Si cred ca rad si mai bine ca unii si cred asa ceva.
cristianc
Desi nici eu nu sunt lamurit cu cele 2 secunde - probabil a pocnit incuietoarea si a spart-o sau a sarit arcul?! - in restul ramane ideea cu parcatul masinii in pozitii care sa nu-i lase mult timp la dispozitie (locuri intunecate. laturalnice, etc.) si punerea de dispozitive care sa il intarzie(blocarea volanului si a pedalei de ambreiaj).
Cert e ca de acum ma uit altfel al incuietorile masinilor as putea spune cu o privire de hot :oops: Cat poate rezista?

P.S. In Politehica a fost la moda un hot sau mai multi (ca se pare ca nu au foat prinsi) care lucrau masinile cu husa noaptea: le descuiau rapid si apoi sub husa faceau contactele si le porneau (Dacii in principiu) si se plimbau cu ele noaptea. Dimineata le abandonau dupa ce praduiau tot ce era in ele, inclusiv roata de rezerva tongue.gif
madalina
Apropo de siguranta unei masini! am vazut zilele trecute o faza de tot hazul: un domn si-a pierdut cheile de la o dacie papuc, le-a cautat ceva timp, nu le-a gasit, s-a asezat in strada si a inceput sa faca cu mana la toate daciile papuc. A oprit unul in cele din urma, i-a imprumutat cheile si a intrat in masina si a pornit cu firele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.