QUOTE(Constantin48644)
Masina e superba , dar am nevoie de ceva piese. Adica , mai clar - imi trebuie o caseta de directie ca a mea e 'praf". Ma interesa cat costa ? si de unde fac rost de una , mai la mana a doaua asa!!
Contact : costel@bestsoftexpert.ro
ai nevoie de una servo..sau simpla?
QUOTE(alex74337)
O rezista la un motor asa de mare sau trebuie sa o ranforsez?
nu trebuie nici o ranforsare, in afara de acea bara transversala de torsiune intre oalele arcurilor/telescoapelor de pe aripi pt impiedicarea deformarii aripilor/oalelor...
pai au fost Capri modiifcate de dealeri cu motoare de Mustang in anii 70, fara modificari la structura..nu-ti fa probleme de fel, probleme vei avea la RAR, anume la cat de mult te va costa acea omologare si dk in cazul motorului de 5.8 va fi posibila omologarea dupa noile reglementari idioate implementate din Ianuarie 2006
QUOTE(petre 1)
Salut, vreau sa va intreb daca cunoasteti aceasta masina , este o masina foarte rara in romania , dar cum stiti nu se poate inmatricula in rom, stie cineva daca se poate adapta un motor euro 3 de Ford ?ati mers vreodata cu asa ceva ?
petre nu este deloc rara aceasta masina in Romania..exista destul de multe Capriuri I-II-III, nu e deloc necunoscuta(de pasionati), poate doar de cei care habar nu au k exista masini adevarate si inainte de 1990
nu poti importa asemenea masini pt k actualmente nu te lasa legea, iar din 2007 nu merita taxele si impozitele impuse de stat la introducere in tara, respectiv la inmatriculare.
Deci ramai la singura optiune, cumperi ce exista in tara
sau cu pile...faci o recarosare daca poti aduce de afara una..si treci de vama..fara sa platesti taxe...
de omologat motoarte Euro 3 nu are rost...in Ro nu omologheaza RARul as aceva..pt a permite k acea masina sa fie importata, ori corespunde acel model de masina cu catalogul alfat in dotarea RAR si specifica k are Euro x..ori poti sa-i pui ce motor vrei pt k nu intereseaza pe acei shmecheri de la RAR
pt a o pastra in circulatie cu numere/acte straine, trebuie iesit din tara la intervale de 3 luni, dar trebuie achitate taxele in acea tara(care se vor dovedi dupa cum vei afla foarte scumpe) si vei avea nevoie de o procura pe numele tau probabil si in final vei da si la politie niste shpaga, care din cate am auzit de la prieteni se reidica la 7-800.000 pana la 1.5 milioane, deci iarasi nu se merita, PLUS k o nou lansata lege de prin iulie precizeaza k amsinile cu acte straine intrate in posesia unor cetateni romani vor trebui inmatriculate in maxim 30 sau 40 zile parca de la intrarea in tara, deci..tot ghinon pt noi pasionatii..SUCKS...
cine e interesat in a restaura un Capri MK I din 1970 sa ma contacteze....