Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tunning la Clio Sport 2.0i
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
RCS
Vreau sa stiu daca se poate face un tunning la motorul de 2.0i(16v) de la Clio Sport si daca da cat este el de eficient?
Birkoff
Nu stiu daca se poate pune turbina pe el, dar ca tuning potzi sa ii schimbi esapamentul si sa ii pui admisie directa. probabil ca mai scotzi vreo 12 cai in total. Dar ce ai cu "saraca" masina? nu face bemveurile?
RCS
Nu se poate ,,dopa'' motorul cu turbina(am citit nu mai stiu unde) sau chiar daca s-ar putea vreau ca motorul sa ramana simplu aspirat si am inteles ca doar umblandu-se la partea de electronica a masinii s-ar mai putea scoate inca 30 de cai (atunci chiar ca le plang de mila celor cu B.M.W.-uri desi si in situatia actuala a puterii motorului multi ,,baieti de baieti'' cu B.M.W.-uri s-au cam fript) dar nu stiu daca partea de mecanica a motorului ar mai rezista la cei 200 de cai ai motorului.
OMEGA
PT clio-ul tau ai putea sa faci asa:
schimbat chip plus filtru si schimbate setarile motorului si a cutiei de viteze
La exterior poti pune spoilere si jenti marite
Poti schimba sistemul de evacuare in intregime de la serpi la toba finala!
Poti schimba suspensile cu unele mai sportive
Poti schimba si franele.
La interiro depinde de gustul fiecaruia!
RCS
Si unde in Romania se poate face asa ceva? Imi garanteaza vreo firma de tunnig ca in momentul in care schimb electronica la motor mecanic motorul asta mai rezista(adica piesele mecanice nu se vor uza mai repede sau chiar distruge).Merci oricum pt.sfatul dat
OMEGA
Pai tu de ce crezi ca schimbi electronica cutiei si daca vrei performante adevarata te apuci si schimbi componentele motorului( ax cu came, pistoni, arbore coti, supape etc)

Si asta poti face la C&C sau Zeno!
Ca idee e in buc un clio 2.0i cu tuning! da nu stiu de cine e tunat!
RCS
Nu prea am curajul sa-i las pe ,,specialistii nostri romanasi'' sa-si bage nasul in motor(la pus spoilere si alte alea merge) dar atata timp cat nu sunt specializati pe o marca de masina (Lorrinser cu Mertanu, ABT cu Audi si alti tuneri) sincer nu prea am curaj (am sau nu dreptate?)
Paul2
Turbo nu poti sa pui pe masina pt ca un motor aspirat are o compresie masre si un turbo momtat pe un asemnea motor ar duce la aparitia detonatiilor .. singura solutie sa montezi un turbo ii sa ii schimbi pistoanele si chiulasa.

Chip tuning. Ce sa zic .. sunt mult chipuri care fac si nu fac. Unel iti cresc puterea si scad consumul , altele cresc consumul prea mult comparativ cu puterea pe care o dau. In Romania nu exista o firma serioasa care sa se ocupe cu asa ceva .. care se creeze unu chip dar sunt multe care au copiat chipuri si acuma le vad la supra preturi. Legat de chip tuning .. m-am fript o data si nu vreau sa o mai fac inca o data. Pe un VW Passat de 1.8i (miotorul de GTI de pe golf 120hp) am montat unu copiat si rezultatul a fost dezastruos... motorul la cald nu mai pornea. Pana nu se incalzea un pic motorul .. consumul nu scadea sub 30 l/100(asta o zic ca aveam computer de bord care ii indica consumul mediu si instantaneu) si puterea .. ce sa zic .. simteam ca are un sprint mai bun dar nu merita din cauza celorlalte efecte. Asa ca l-am montat pe cel vechi si am ramas la fel de multumit.

Filtru de aer .. merita montat .. dar atentie scade viata motorului si creste consumul.

Roti(cauciu+jenata) . Aici depinde ce vrei sa faci. Daca vrei vitenaza maxima mare iti pui roti cu diametru mare daca vrei un sprint mai bun iti pui roti cu diametru mic dar scade viteza maxima.

C&C tuning sau mai bine zis bataie de joc. ar trebui sa ii intrebam ce se intampla cu copyright-u de calitate... sau mai bine zis copywrong. NU ti recomand defel. Iti ofera lucruri de foarte proasta calitate

Oricum daca vrei sa iti faci o chestie buna te duci cu ea afara ... chiar si la unguri.Acuma tu sti de ce capital beneficiezi . Dar cu 2500 de euro iti faci chipu, franele, montezi un radiator de ulei(foarte important), filtru de aer+priza, nu stiu ce sa iti zic de volanta si arbore .. daca se mai pot usura sau nu(asta iti spune producatorul). Daca faci toate astea eu iti recomand cu incredere suspensie sport .. dar spor nu gluma.. si cand zic sport ma refer la suspensie tare+reglebila+facuta cu cap.

Poate mi-a scapat ceva acuma si daca imi pica fisa sau aflu alte chestii le voi posta aici
Pana una alta la cat mai mult span.
PS: nu va mai luati de BMW-uri. NU are rost is niste GLUME de masini.
Paul2
Completare
- scuze greselile de ortografie
- daca lucrurile vor merge cum trebuie se va deschide o filiala ABT in Romania, prima locatie fiind Brasovul. Se va ocupa de toate marcile si modelele da masini dupa 1992(nu numai de audi)
-:S)
RCS
Multumesc pentru sfat. Si eu m-am gandit tot la varianta de plecat cu masina afara pt.tuning. Din pacate noi suntem la faza de inceput in ale tuningului.
Ovidiu5
intra pe www.dog-motors.ro

la oferte o sa vezi un Clio dragut...cred ca o sa-ti placa.
Marian4
http://www.alwaystuning.com
Marian4
http://www.adriatuning.it/
griffonu
k-tec racing - prin uk - o sa aiba in curand un kit de turbo pentru clio 172 si clio 172 cup. face cam 250cp la roti si costa cca. 6000 de lire sterline, cu tot cu montare. bineinteles, se schimba o gramada prin motor, nu se pune doar un "ventilator"

-nm


[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-23 02:45 ]
andrei27237
din ce an e clio-ul tau?
Bogdan28846
Omega, zi-mi si mie cum schimbi electronica cutiei!
Vrei sa modifici parametrii electronici ai motorului? Oare ce se va intampla cand va creste temperatura uleiului cu 8-10 grade? Plus ce e aspirat si oricum dus spre maximum de performanta. Schimbat axe cu came, arbore, supape. Specialistii care pot sa efectueze asa ceva ca la carte ii numar pe degetele mainii unui ciung.

Schimba admisia de aer si esapamentul. E suficient. Suspensii MAI sport? Mie mi se par destul de tari. Mai ales dace e o masina de zi cu zi.

In rest da-i bataie cu stopuri lexus spoilere si praguri ca nu strica cu nimic, dar vezi sa nu le lasi prin gropi.

Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic impotriva tuningului cu atat mai mult cu cat ma ocup cu asa ceva, dar orice modificare trebuie facuta cu mare grija si cu multa minte.
RCS
OFF TOPIC: mersi George !!! biggrin.gif
RCS
QUOTE(andrei27237)
din ce an e clio-ul tau?

Din 2002 !!!!
krysty
oho, lume noua. bine ai revenit. :yup:
RCS
QUOTE(krysty)
oho, lume noua. bine ai revenit. :yup:

Era si cazul...prea mare a fost pauza !!! :coolspeak:
krysty
eh... un an... un fleac laugh.gif
RCS
Ma bucur ca am reusit sa aflu parola ca altfel..stateam si ma uitam de dincolo de gard, pe cand acuma...!!! Ideea este ca acest forum, cu si despre masini, este primul pe care m-am inscris si vb proverbului ,,prima dragoste nu se uita niciodata'' !!! biggrin.gif
G e o r g e
nenea nenea ... si tuningul ?
RCS
QUOTE(G e o r g e)
nenea nenea ... si tuningul ?

Te referi la topic sau daca eu am facut ceva la masina ???
eddie
QUOTE(G e o r g e)
nenea nenea ... si tuningul ?


Cred ca se referea si la una si la alta....eram curios ce puteai sa-i mai faci unui......
RCS
Pai de facut se pot face multe...am gasit un kit turbo care zice ca duce puterea motorului pana la 250 cp..si costa 5.000 lire sterline sau am gasit la o firma din franta tot un kit care duce puterea motorului la 220 cp, lasand motorul simplu aspirat, kit care am inteles ca este undeva la 6.000 euro..asa ca de facut se pot face fff multe dar totul ...costa..si nu putin !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.