Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Maybach Exelero
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Impuls
Engine
Type: V12, Twin-turbo
Displacement cu in (cc): 360 (5908)
Power bhp (kW) at RPM: 700(515) / 5000
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 753(1020) / 2500
Redline at RPM: n.a.
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: n.a.
Driveline: n.a.
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 229.7 × 83.5 × 54.2
Weight lb (kg): 5863 (2660)
Performance
Acceleration 0-62 mph s: n.a.
Top Speed mph (km/h): 218 (351)
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.


Doar ca observatie:
Iata ce se poate face dintr-un motor de 6000 cc domnilor! 700 CP nu 400!
Impuls
Si interiorul
Impuls
Si spatele.
Marturisesc ca este frumos interiorul dar exteriorul nu imi place deloc. Grila din fata parca este facuta de cineva in garaj si spatele pare luat de la vechile Skoda...
cosmin45741
impuls, vrei sa ne oftici de tot????ajunge!!!!!!!!!!!!!
guerilla
daca ala e interior frumos....
uita-te la contrastul penibil dintre bord si fetele de la usi.
bordul plin de tehnologie si gadgeturi, iar usa - in stilul anilor 80.
ca sa nu mai zic ca este o masina de "fite" inutila, scumpa si mai pot gasi alte apelative daca imi pun mintea.
doar motorul l-as lua laugh.gif
cosmin45741
bai guerilla, esti rautacios...
stii tu proverbul ala cu vulpea cand nu ajunge la struguri?
guerilla
chiar nu sint rautacios. eram doar critic. biggrin.gif
mercedes poate mai mult de atat.
cand o firma isi creaza o imagine si apoi vine cu "incercarea" asta e normal sa o critici.
si apoi.. gasesti in piata interioare cu mult mai apetisante decat asta si la fel de exclusiviste.
si cred ca la bani mai putini.
Watcher
Deocamdata eu sustin ca pozele nu sunt oficiale.
Adica nu pot sa cred ca se poate interiorul ala rosu chiar urat la o astfel de masina. Si nici exteriorul nu-mi pare prea realist.

Si daca mai tinem cont si de http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=4242&start=0 unde s-a hotarat ca nu e aia poza...
aaa44038
Ce motor genial ! 700 CP din 6 l nu 400 ! Sunt in extaz !
Cine a mai reusit vreodata sa scoata 119 CP/l dintr-un motor TURBO ?
E o minune a tehnicii !
Parca mai aveau unii,Subaru am impresia,unul de 112 CP/l la o masina de 23.000 EURO,133 CP/l la 30.000 EURO,sau o firma obscura,Mitsubishi,avea parca 205 CP/l...dar ce-i 119 ce-i 205 ?! Tot pe acolo.
Watcher
De data asta exagerezi, pornind numai de la problema ta cu Impuls de pe threadul celalalt. Exista multe masini cu performante laudabile la CP/l. Honda S2000 care se discuta acum pe alt thread este un alt exemplu foarte bun.

Gandeste-te insa ca si Impuls are dreptate cu comparatia cu masinile americane al caror raport CP/l este in general dezastruos (tin minte ca am vazut undeva un Cadillac mai vechi, model din alea tunate cu coarne in fata, care avea vreo 38 de CP/l).

Problema principala insa este eventuala autenticitate a modelului.
Maff
Eu zic ca seamana un pic cam mult cu Batmobilul ca sa fie adevarat.Oricum motorul este dupa mine unul de exceptie, care promite performante deosebite, acum pana cand aceasta masina va deveni realitate, cred ca va mai dura.Dar motorul nu cred ca este exclus sa-l vedem in scurt timp pe vreun model Mercedes.Mai ales ca CL65 AMG are 612cp, asa ca ce ar mai fi?.............
Impuls
Masina exista deja.

Am gresit cu acea poza privitoare la M3 si nu stiam ca este doar o sugestie sau pura imaginatie. Am adus-o aici si am postat-o in vederea unei discutii. Orice discutie (desigur purtata in maniera normala) este constructiva.
Nu cred insa ca trebuie sa fiu amendat de cate ori pun ceva pe aici. Citesc in paralel alte 8 site-uri, unele pur serioase si nu cred ca se poate pune la indoiala.

Pentru lamurirea dumneavoastra pun link-ul respectiv mai jos:
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050512.001

Nu este insa singurul. Masina a aparut la o diferenta de o zi si pe alte forumuri sau pagini auto.

Va las pe voi sa constatati.

PS Sub titlul articolului scrie cine le-a furnizat pozele...
Watcher
Sigur ca nu, dar trebuie sa intelegi si tu acum suflatul in iaurt smile.gif

Neincrederea mea insa pornea de la interior, care mi se pare (dupa gusturile mele si dupa interioarele de alte masini sport/lux) cam 'nereusit'...

Pozele cele multe pe care le-am gasit la linkul respectiv ma cam conving ca e reala masina, in special din cauza ca au testat-o altii smile.gif

Si chiar ca seamana cu BatMobilul
Maff
Mda, masina pare destul de convingatoare.Am mai vazut poze cu ea si pe alte site-uri.


Zice si ceva pe un site dar nu inteleg germana asa ca poate ma ajuta cineva
Für den neuen Hochgeschwindigkeitsreifen Exelero suchte Fulda nach einem geeigneten Imageträger. Weil sich nichts Passendes fand, gaben die hessischen Gummibäcker kurzerhand ein Maybach-Coupé in Auftrag: 2660 Kilogramm schwer, 700 PS stark und über 350 km/h schnell – mit TÜV-Abnahme.
mike.omega
1. URAT!!! :puke:
2. Daca nu era twin-turbo oare cati cai avea??? biggrin.gif
3. Parca-l vad si cu o motorizare diesel, numai asa de dragul dieselului bicycle.gif
G e o r g e
il astept pe jiji biggrin.gif
Andrei Suzuki
QUOTE(Tudor45951)
Zice si ceva pe un site dar nu inteleg germana asa ca poate ma ajuta cineva
Für den neuen Hochgeschwindigkeitsreifen Exelero suchte Fulda nach einem geeigneten Imageträger. Weil sich nichts Passendes fand, gaben die hessischen Gummibäcker kurzerhand ein Maybach-Coupé in Auftrag: 2660 Kilogramm schwer, 700 PS stark und über 350 km/h schnell – mit TÜV-Abnahme.


"For the new high speed tire Exelero, Fulda searched for a suitable image carrier. Because did nothing be found suitable, the Hessian rubber bakers gave abruptly a Maybach-coupé in order: 2660 kilograms heavily, 700 HP strongly and over 350 km/h quickly – with TÜV-removal."
freetranslations.com biggrin.gif
HalbaSus
Eu nu stiu cum nu poate sa va placa masina asta... e minunata... desigur nu cred ca arata bine pe alta culoare in afara de negru... iar interiorul e OK pt o masina sport... poate un pic cam tipator... dar masina asta nu a fost creata sa fie normala... 700 de cp... OMFG... pt ala care facea comparatii cu subaru si evo care au un raport cp/litru mai bun tin sa precizez ca nu-i tot una sa scoti din 2 litri 260 de cai sau din 6 litri 700 de cai... in formula 1 au existat masini cu peste 1000 de cp scoase din motoare 1.5... asa ca nu e o problema
Iulian HondaFan
in F1 scot aprox 900cp din 3l cilindree FARA turbo... mai e pana acolo. motoarele alea merg insa numai cateva sute de km...
Maff
Pana una alta sa vedem daca chiar o sa o scoata in productia de serie, si oricum chiar daca nu este o minune a tehnicii, ar fi un motor foarte performant.
ncristi
Este greu sa spui ceva...
Superb!
f1anatic
Eu unul...tot un Mertz CLK sau si mai bine CL 600 (si asta-i cu V-12) sau chiar CL 55 AMG (asta-i cu V-8ul cu compresor) mi-as lua. Masina...e la fel...dar mai scumpa.

Si nici nu ma incinta prea tare. Pare masina lui Batman...si vad ca si altzii au aceeasi opinie.

Vad ca Daimler, care avea deja o marca de lux, rafinata si testata (Mertz), a simtzit nevoia unei marci de lux-prost-gust-excentric. Oricum stiam ca Panzer- si Tiger-ele nemtzesti din WW2 aveau motoare Maybach...si ca tancurile lor erau cele mai meseriase. De ca ma mai mir. Dar intr-adevar, Roman Abramovich, Bernie Ecclestone, Donald Trump etc au si ei nevoie de masini noi la fiecare 3-4 luni...

Momentan am 120 CP/L si meseriasii din club au chiar 150-160CP/L. Masinile de F1 din era turbo...1.5 L V6 sau I-4 scoteau si 1500 de CP adica...ooooops 1000 CP/L. Ce este neobisnuit la masina asta nu intzeleg asa cum nu intzeleg nici ceilaltzi participantzi la discutzie.

Sumar: banii sa ma dea afara din casa...tot nu as cumpara-o.
Maff
Heh, ca bine zici, sau chiar un CL65AMG care are 612cp.O duci un pic le Veilside sau Carlsson si nu mai ai nevoie de nimic.Faci vreo 800cp si dai si mai putin decat un Maybach.
G e o r g e
nici tu ? biggrin.gif nici eu n-as cumpara-o smile.gif
Watcher
Eu cred ca nu vizualizati intreaga situatie. Masina asta nu se adreseaza celor care au acum una de 30 k, 50 k, 100k. Ci celor care au FOARTE multi bani (gen cei enumerati mai sus de F1).
Problema este: ai multi bani, nu esti singurul, ce faci ca sa iesi in evidenta? Cauti masini cat mai rare, exclusiviste, etc. De ce si-ar cumpara cineva Maserati MC12? Din aceleasi motive pe care le-am zis.
Maff
Da, dar daca ai bani sa iei un CL65AMG si sa-l si tunezi inseamna ca chiar ai bani.Nu de alta dar costa si ala vreo 200k euro..........
Maff
Heh, uite ca scrie si pe site-ul autoshow de exelero.
Maybach a realizat acest model unic ca o interpretare moderna a legendarului model aerodinamic din anii 1930, creand astfel o legatura cu predecesorul sau care, in acea perioada, era bazat pe un al model Maybach – SW 38, utilizat de Fulda pentru testarea noilor pneuri. Dincolo de unicitatea conceptului, Exelero este expresia pura a capacitatii Maybach de a oferi produse individuale, realizate pe comanda.

Mai mult, in timpul testelor efectuate pe ovalul de mare viteza Nardo din Italia, Exelero a atins o viteza maxima de 351,45 km/h (conform masuratorilor FIA). Creionat cu ajutorul studentilor colegiului de design Pforzheim, Maybach Exelero a fost construit de specialistii Stola (Torino).

Conform oficialilor, nu exista planuri de a produce acest model in serie. Pentru mai multe detalii despre acest proiect unic, dar si amanunte legate de ideile care au stat in spatele acestuia nu pierdeti numarul urmator din AUTOSHOW, pe piata incepand din 19 mai.

Caracteristici tehnice

Motor: V12 biturbo
Cilindree: 5908 cmc
Putere maxima: 700 CP/5000 rpm
Cuplu maxim: 1020 Nm/2500 rpm
0-100 km/h: 4,4 secunde
Viteza maxima: 351 km/h

Lungime: 5890 mm
Latime: 2140 mm
Inaltime: 1390 mm
Ampatament: 3390 mm
Rezervor: 110 litri
Greutate: 2660 kg
Maff
Si datele pentru CL 65 AMG

281.191 USD*
228.302 EURO*

Rate asigurare:
15.887 USD/an - clasa Mediana**
16.871 USD/an - clasa Extinsa**






Caroserie: coupe/cabrio
Numar usi: 2
Numar locuri: 4
Cilindree: 5.980 cmc
Alimentare: benzina
Putere: 612 CP
Transmisie: automata cu 5 trepte
Viteza maxima: 250 km/h
Acceleratie 0-100km/h: 4,4 secunde
Consum (l/100km): urban 23,2 litri
extraurban 10,2 litri
mediu 14,9 litri
Dimensiuni: lungime 499 cm
latime 186 cm
inaltime 140 cm
Capacitate portbagaj: minim 450 dmc
maxim 450 dmc
Greutate: 2.155 Kg
Maff
Deci la Exelero ar fi acelasi motor de pe CL 65 AMG doar putin mai evoluat.Oricum CL65AMG a fost lansat parca in 2003, deci era normal sa existe o evolutie.........
Impuls
Eu personal prefer M6. Motorul ii confera 507 CP.
Desi CL65AMG are 604 CP prinde suta in 4.4 sec iar M6 in 4.6. Deci nu prea mare diferenta. Torque-ul este intr-adevar mai mare, dar M6 dispune de mai mult decat este necesar. Comfortul este acelasi, calitatea la fel. Iar pretul este la jumatate.... In plus este BMW blush.gif
Maff
Da, dar eu oricum dadeam un exemplu apropiat de "minunea" respectiva.
HalbaSus
M6... defapt seria 6 (mai ales aia noua) e unul din cele mai urate BMW-uri... pana si fanii BMW accepta ca la clasa respectiva SL-ul si CL-ul arata mult mai bine... ca sa nu mai zic de putere...

Mie imi place masina (Exelero asta) cu toate ca se vede ca e mai mult pe post de show-car decat pe post de mijloc de transport... Nu toate masinile trebuie sa fie "fine si elegante"... unele trebuie sa fie brutale, excentrice si exclusiviste... Asta e una din ele, cel mai rau imi pare ca nu fac parte din target-ul de clienti (mulimilionari in euro/dolari smile.gif)

Si 700 de cp... sunt... wow... 700 cp... si cuplul de 1020 Nm... la cifrele astea mai greu e sa construiesti cutie, ambreaj si pneuri care sa reziste decat obtinerea efectiva a cailor putere... mai ales ca masina nu e una de circuit (care trebuie sa reziste o cursa/doua) ci una pe care dai o suma obscena ca sa te dai mare... si soferii care o vor conduce nu sunt soferi profesionisti ci mulimilionari cu talpa grea... avand in vedere cifra de la cuplu cred ca fara ESP si ASR ar fi burnouturi involuntare pe la stopuri bicycle.gif Extraordinara masina oricum...
Impuls
Proprietarii BMW (Quandt Family) au cerut designerilor sa schimbe total masina indiferent daca fanii sunt de acord sau nu. Si mie imi placea foarte mult conservatorismul BMW si cred ca trecerea la un nou design se putea face mai usor si nu atat de brutal. Problema insa este ca BMW prin noul "curent" deschide era schimbarilor in design asa cum a fost in anii 85 -90.
Vrem sa acceptam sau nu, noi forme mult mai futuriste si mult mai neobisnuite vor aparea. Te uiti astazi la cate o masina din 80 dupa care iti curgeau ochii si te intrebi acum cum de ti-a placut acea masina.
Este drept ca BMW a socat foarte multi fani si a dezamagit foarte multi hardcore si pe aici dar el vrea sa urce si sa schimbe imaginea.
BMW este number one in tehnologie de varf si de ultima ora si mai ales foarte multe optiuni sunt standard in timp ce Mercedes cere foarte multi bani pentru lucruri care eu unul consider ca ar trebui sa fie nelipsite intr-o masina de asa renume si mai ales valoare.
BMW detine locul de frunte la cel mai bun motor iar clasa 3 este una dintre cele mai fiabile din lume. Am cochetat si cu ideea unui C 4Matic dar el este situat undeva departe tare in clasamentul celor mai buni, iar la dotari este incomparabil cu un BMW (experienta proprie). In afara de acest lucru, Mercedes a inceput sa aiba probleme serioase de calitate.
Mie imi place foarte mult M6. M-am dat cu el la lansare si este foarte frumos. Eu personal nu agreez lemnul in masina si consider ca este urat. Insa un interior finisat in piele si aluminiu are alt aspect (parerea mea deci nu aruncati cu pietre). Este bine ca ai de unde alege. Iar exteriorul este agresiv si aerodinamic.
Sunt de acord ca Mercedes are un design frumos si multi conservatori se indreapta acum spre el tocmai datorita designului, dar din cate am vazut eu la ultimele Show-uri si Mercedes va intra curand in schimbari radicale de imagine. Eu personal consider ca SLK (mai ales cel vechi, deci uite ca si ei le mai uratesc) si SL au un design mult mai frumos decat CL. CL are deja o fata banala si mirata dar mai ales imbatranita.
Cred ca noul M6 este destul de reusit si nu imi displace noua imagine.
Chestia cu "e urat" deh! Chestie de gust. Pe mine m-a socat la inceput dar acum chiar imi place!
Impuls
Oamenii au fost intdeauna frustrati de nou si putini au imbratisat de la inceput futurismul. Totusi, evoluam. Iata mai jos un exemplu.
M6 este intr-adevar frumos, agresiv, elegant dar mai ales...unic! Sa fim open minded!
HalbaSus
OK, poate nu e urat... ca si o dacie daca ar avea finisajele, materialul, vopseaua, rotile, etc. pe care le are un M6 ar fi frumoasa... dar designul e :bash: ... Iar seria 6 mie nu mi-a placut foarte mult niciodata dar parca asta ultimul e chiar urat... nu imi place nici seria 5 noua...
La C vs seria 3 si mie imi place mai mult seria 3... pt ca mertzul are sens fie de la e-class in sus, fie supersportiva... nu prea inteleg rostul A-class-ului (desi exista editii limitate extrem de potente) si nu prea agreez ideea SLK-ului care dupa cum ii zice numele e un SL for Kids... adica e frumos si slk-ul nimic de zis... dar cand exista SL-ul... biggrin.gif

dar hai s-o lasam cu mertz vs beemer ca suntem deja offtopic.gif ... oricum felicitari pt masina ta care e destul de sus in wishlist-ul meu :help: asta si S4... defapt mai degraba S4, pt ca am condus destul de mult un A4... cu care am reusit sa dau si intr-un stalp cu 110 la ora sad.gif dar in curand va fi back on streets. biggrin.gif
Impuls
Seria 6 este foarte fain! :bash:
S4 este foarte frumos si mai ales are performante excelente. Si mie imi place masina aia. Are la mine insa un mare minus: accesul la locurile din spate (chit ca are 4 usi) este foarte dificil iar spatiul pentru genunchi este extrem de mic. In rest, jos palaria! :help:
Sa inteleg ca ai un A4 la reparat? pai cand este gata il udam? drunk.gif

PS : iti place noul seria 3? Ma gandesc la anul sa il schimb cu unul nou..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.