Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clio bicorp 1,4 16v
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
ben41696
sal, am un clio bicorp 1,4 16v, 98cp si ma bate gandul sa incerc sa mai storc ceva performante din motorasul asta smile.gif cum nu prea ma pricep la tuning, va intreb pe voi ce as putea face?! momentan performantele motorului sunt: 0-100 10,5 sec, vit max 185, cuplul 127...

merita sa incerc sa-l tunez, mai scot ceva din el? sau strang bani pt un clio sport? biggrin.gif smile.gif
HalbaSus
numai 185 km/h vit maxima ? eu la vectra mea de 1.5 tone si 83 de ponei dieselari am viteza maxima 182 km/h...

oricum, eu zic ca motorul e deja destul de impachetat cu cai putere... nu zic ca nu se poate mai mult, dar nu stiu daca merita, eventual pentru un plus de sportivitate ai putea incerca un filtru de aer sport, e ieftin si da o senzatie misto.. urca ceva mai repede in ture si se aude mai tare.

p.s: filtrul de aer de aer nu da prea multi ponei (defapt nu da mai deloc dupa parerea mea) dar ajuta acceleratia (deci s-ar putea sa obtii un timp 0-100 mai bun ca inainte deoarece urca mai repede in ture, deci ajunge mai repede la puterea maxima).

dar decat sa bagi bani seriosi in cativa cp care ii poti scoate din fortarea bietului motoras de 1.4 mai bine strangi bani pt unul de 2 L beer.gif
ben41696
eu am dat datele tehnice de la producator mai sus,asa viteza maxima pe autostrada batea spre 200,insa exista si o anumita eroare la cadranele de bord.. wink.gif

eu ma gandeam daca exista cipuri sau alte chestii d-astea sa-i mareasca puterea, dar si un filtru ar fi o idee... smile.gif
G e o r g e
tuningul clasic ar fi asa :
chip , filtru sport , esapament cu diametru marit din inox.

cost total , vreo 400-450 chipul, vreo 200 kitul de aer rece , si vreo 800 esapamentul . castig pe urma , sa zicem vreo 15 cp .
DragosS
Chipul este mai ieftin.350 maxim pentru ca nu este turbo.
Andrei Suzuki
Conform chiptuning.ro un chip pt aspirate e 260eur+75 instalarea.
Iar cel mai scump filtru este defapt intregul kit de admisie si costa 264eur.Dar sunt si mai ieftine.Deci din start vreo 500+eur s-au dus.biggrin.gif
HalbaSus
avand in vedere ca e normal aspirata cred ca cea mai importanta modificare care o poti face e sa-i bagi muult aer... gaseste o modalitate de a baga mai mult aer (nu doar prin filtru ... ci printr-un burlan care sa bage), am vazut o modificare din asta la un opel normal aspirat cu motor de 1.8 si rezultatul e chiar OK !

Din pacate in cazul masinii mele nu prea mai am loc pt burlan/priza de aer asa ca un filtru sport si eliminarea "labirintului" prin care venea aerul sunt singurele modificari... dar si aceste modificari isi fac simtita prezenta (urcare mai rapida in ture... acceleratie mai puternica... zgomot mai mare beer.gif )
Maff
Daca faci vreo modificare sa-mi spui si mie, pentru ca sunt curios ce se poate face.Oricum eu sper sa scap in curand de Clio dar ma batea gandul si sa fac cateva modificari.Just for fun!
Nicolae30758
@ george: oare merita sa platesti 1.200 euroi pentru 15 cp in plus? parca nu, totushi. scuzati opinia unui diletant.
Maff
Din cate stiu chipul iti da cam 12cp.Si ala costa doar vreo 300 E.
Maff
Ai facut ceva la motor?Ca sunt curios, dupa cum ziceam ma gandeam si eu la un chip tuning.Este cineva care si-a facut la Clio 1.4 16v?Am citit acum intr-o reclama dintr-o revista auto ca pt motoare normale chipul costa 265Euro +TVA.M-ar interesa cam ce imbunatatiri se aduc motorului (cp, Nm).Pe chiptuning.ro nu arata decat pt motoarele turbo pe benzina sau diesel.Unde pot vedea si eu pt motorul asta de 1.4 98cp?
Andrei Suzuki
Intra pe http://www.pipercross.ro/forum/index.php?act=idx si sigur o sa primesti raspunsuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.