Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda S2000!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
Radu44722
Care stiti cate cava de masina asta ,ziceti-mi si mie.Pare super ok,si motorul ala de 2 litri si 240CP ....Sunt posesor de Alfa,dar ma gandesc la o Honda S2000.
Iulian HondaFan
excellent choice man... nu pot spune decat ca si eu visez la una ca a 3-a masina...

o bijuterie tehnica la un pret mai mult decat rezonabil.
Radu44722
Parca as fi tentat si de un Z4.Nu stiu ce sa zic S2000 sau Z4?Sunt tare indecis...
Iulian HondaFan
tough choice. aici S2000 e mai ieftina bine decat Z4, deci pt. mine e usor... in Europa e poate pe dos. in fine, probeaza-le pe amandoua si vezi care-ti place mai mult. nu vei da gres cu niciuna.
Radu44722
Iulian ,zi-mi si mie cu de in State sunt mai ieftine janonezele decat europenele?Explica-mi daca poti.
Merci
Paul46623
Daca detii genul ala de bani iti recomand Z4. E adevarat ca are cu 10 (OK, 9) ponei mai putin (varianta de 3 l), dar are cuplul, viteza si acceleratia mai mari. Plus ca in mod ciudat e mai ieftin cu 1600 euro (S2000 - 35500, Z4 <3.0l> - 33900).
V l a d
eu zic S2000. E cu mult mai buna decat un z4. E mai puternica, se decapoteaza mai repede, etc. AM un filmulet facut de cei de la top gear cu o comparatie intre z4 si s2000 si honda iese clar castigatoare. Eu zic sa iei S2000-ul.
Iulian HondaFan
QUOTE(Radu44722)
Iulian ,zi-mi si mie cu de in State sunt mai ieftine janonezele decat europenele?Explica-mi daca poti.
Merci


s2000 e 32000$ in USA plus taxe de 3-9% de la stat la stat.

z4 incepe de la 35000$ si trebuie sa mai dai cateva mii ca sa iei optionalele care sunt standard la S2000. Z4 de 3l e numai marginal mai rapid dar incepe de la 42000$ deci e deja in alta categorie de pret. z4 de 3l ajunge aproape de 50000$. si deja la 55000$ este Corvette cu 400CP si 520Nm, 0-100km/h in 4,2 sec... imbatabil pana la pretul de 80000$.

S2000 are 240CP... BMW Z4 3,0 are 225CP. sprintul e o idee mai rapid la Z4 pt. ca are cuplul mai mare la turatii mici (aprox 6sec suta pt. s2000, si 5,8sec pt. z4 3,0)...
Paul46623
Vlad> Depinde ce test au facut cei de la TopGear. Daca era test de echivalenta motorizarii, no comment; motorul de 2 l de la Honda il bate pe cel de 2, 2.2 si 2.5 litri de la BMW. Dar (cel putin dupa tech specs) un Z4 cu motor de 3 l e mai rapid decat un S2000.

Iaca si niste specs:

Honda S2000 (arata oribil din cauza formatarii, scuze):

2.0 VTEC Roadster 2.0 VTEC GT Roadster
Cilindree (cmc) 1997 1997
Putere maxima (cp @ rpm) 240@8300 240@8300
Momentul maxim (Nm @ rpm) 208@7500 208@7500

Viteza maxima (km/h) 243 243
Acceleratie 0-100km/h (sec) 6.2 6.2

Consum:
Urban L/100km 13.7 13.7
Extra urban L/100km 8.0 8.0
Combinat L/100km 9.9 9.9
Emisii CO2 (g/km) 237 237

Pret: 35500 euro (care-i keycombo pt euro ?) CIP, amandoua variantele (cred).

Diferenta intre Roadster si Roadster GT e o bucata de plastic denumita de unii hard-top (daca nu ai hard-top exista varianta batraneasca cu ispolul). Site-ul folosit a fost www.honda.com.ro .

BMW Z4 (varianta de 3l; o pun pe asta pentru ca e in acelasi price range, cea cu motor de 2.5 costa 28900):

Capacitate cilindrica 2979 cmc
Putere 231/5900 cp/rpm
Cuplu 300/3500 Nm/rpm

Viteza maxima 250 [244] km/h
Acceleratie (0-100km/h) 5.9 [6.2] s

Consum:
Urban 13.5 [13.5]
Extraurban 6.6 [7.3]
Mixt 9.1 [9.5]
Emisii CO2 221 [231] g/km

Pret: 33900 euro CIP

Valorile trecute intre paranteze sunt cele ale Z4-ului cu StepTronic (sau cum s-o numi cutia automata). Site-ul folosit a fost www.automobilebavaria.ro .

N-ar strica sa te uiti si la Nissan 350Z. E tot cam pe la 34000 (uita-te pe www.nissan.ro ). Din nefericire nu stiu caracteristicile tehince, dar stiu ca are motor de 3.5 l si cai putere din belsug. Daca poate cineva sa gaseasca specs...
Iulian HondaFan
totusi la Z4 trebuie sa mai pui si cateva optionale deci in final iese mai scump chiar si pe terenul lui propriu ( Europa adica)...

350Z are 287ponei cu un sprint de 5,8-6sec pana la suta...

si e 1-7000$ mai scump decat S2000 aici.
Paul46623
Tin sa te contrazic (stiu ca nu e un mod bun de a incepe activitatea mea forumistica, but anyway): S2000 (si suspectez ca si 350Z), vin cu niste taxe de ti se usuca gura. Deci chiar de-ar fi mai scump (CIP) Z4 cu optionalele pe el, per total este mai ieftin deoarece nu are taxele 'ruinous' cu care vine S2000 (si probabil si 350Z). Ca dotari optionale ce ar fi trebuit sa fie standard pe Z4 sunt radio-CD si vop. met. (standard pe S2000). Pe de alta parte airbagurile laterale si proiectoarele de ceata sunt standard pe Z4 dar nu exista deloc p S2000, iar A/C automat este oferit ca optional pe Z4, dar iarasi nu exista in oferta S2000. Concluzia mea este ca sunt relativ echilibrate, cu un usor avantaj Z4.
Sursa:
http://www.autoexpert.ro/piata_auto/autono...php?id_auto=321
(Honda S2000; gasesc ciudata contradictia cu site-ul oficial: pe oficial, consumul in oras era de 13.7 iar aici este de 12.6, iar pe oficial pretul era 35500, iar aici este 34000)
http://www.autoexpert.ro/piata_auto/autono...php?id_auto=112
(BMW Z4; aceeasi contradictie in ceea ce priveste pretul)
Despre 350Z... alta poveste:
http://www.nissan.ro/ro/autovehicule/car_c...;ci=R&o=143
guerilla
offtopic.gif
de ce va legati voi de taxe ?!?!
cine isi mai cumpara masina cash in ziua de azi? :angel:
bine, exceptand pe cei pe care ii dau banii afara din casa... laugh.gif
ceilalti, cadn cumpara o masina mai scumpa, gasesc ca e mai bine sa investeasca banii si sa o plateasca in leasing. e mai decent si scapi si de taxele alea aiurite.
offtopic.gif
Paul46623
Nu prea sunt la curent cu stirile (din principiu nu ma uit la jurnale de stiri decat daca se intampla sa fie televizorul deja deschis la ora respectiva), dar parca guvernantii au adoptat de curand ceva legislatie care reduce efectul scapator-de-taxe al leasingului...
Si, in orice caz, exista situatii in care e mai avantajos/preferabil sa pui banul jos si sa pleci cu cheile in buzunar fara 'obligatii'.
guerilla
in ceea ce priveste accizele, da, nu mai faci economii daca o iei in leasing ca pana acum.
dar taxele vamale se platesc tot la valoarea reziduala ca si pana acum.
andrei27237
hai sa intrerup putin "cearta " asta si sa ne delectam cu ceva.....
andrei27237
uite si poza....
andrei27237
o sa profit de ocazie si imi spun si eu parerea....
este o alegere f grea......
sunt 2 masini deosebite,eu zic ca in acest caz(avand in vedere ca preturile sunt apropiate),e bine sa lasam bani afara din discutie,pt c daca iti doresti una cu adevarat faci rost de bani oricum.
pana la urma e vorba de design si de comportment.depinde de gusturile tale.
legat de design,..... treaba e complicata,la fiecare ii place altceva,gusturile nu se discuta.... (mie imi place mai mult s2000)

legat de comportament.... aici e treaba aia "serioasa"
am vazut si eu mai multe teste , in toate se spune ca s2000 e f f f sportiva,gandeste-te ca zona rosie incepe la 9000 rpm!,pe cand la bmw nici nu este pe turometru gradatia asta....
tebuie sa faci un drive test cu fiecare....

eu asi alege s2000,si tin sa mentionez ca sunt fan bmw,dar in comparatia asta...... degeaba
andrei27237
inca ceva,si am terinat.
citeam intr-o revista,o chestie interesanta:un ziarist spunea asa:
"in ziua de azi nici nu sti ce sa mai zici;honda e un bmw japonez,sau bmw e o honda europeana?...."

interesant nu?
Paul46623
Redline-ul unui motor nu este o masura a sportivitatii unei masini. Cand e vorba de turatii, 'less is more'. Un motor cu Cmax si/sau Pmax la turatii de 5000-6000 e destul de lenes la turatii 'de oras'.

Per total, consider ca S2000 e mai potrivita pentru o locatie... post-atlantica (sa zicem asa); undeva unde masinuta poate sa atinga (si nu in ultimul rand, sa mentina) rev-urile alea, sa poata arata ce stie. Pentru o locatie... schengen-ica, sa zicem, Z4-ul ofera putere considerabila la rev-uri 'urbanistice'.

Asta nu inseamna ca sunt neaparat fan Z4. Dintre S2000 si Z4 as alege cat ai clipi Nissan 350Z Pack Plus biggrin.gif. Bineinteles daca as avea banii si nu as sta la bloc sad.gif ...
Iulian HondaFan
poti merge si 40km/h la 5000rpm, adevarat ca e mai solicitant pt. sofer sa conduca in regim de turatii peste 5000rpm ( cere mai multa indemanare) dar fanii S2000 gasesc ca tocmai asta e farmecul masinii. la condus in regim de turatii VW ( zic VW ca ei au de obicei motoare cuploase) S2000 se comporta ca un Civic, nimic spectaculos. distractia vine numai la peste 4500rpm cand intra prima treapta a VTEC-ului.

un avantaj minor este ca masina poate fi condusa relaxant in regim urban cu un consum mai mic decat Z4 de 3l... consumul urban testat de CR este de 20mpg (12l%) si ei se invart in zona metropolitana a New York City care e congestionata si dupa standarde europene. ca poti scoate si 20l% in oras daca insisti e altceva...

cat priveste locatia trans-atlantica situatia in realitate e de fapt pe dos... S2000 aici are varianta de 2,2l a motorului cu un cuplu mai mare dar si o turatie maxima mai mica dar cu aceeasi putere maxima.

multi dintre cei care compara 2 masini se uita la cuplul motorului care de regula nu se vede si in cuplul la roata mai ales in treptele inferioare. Hondele au un deficit de cuplu motor dar folosind rapoarte de multiplicare mai mai mari atat la cutia de viteze cat si la diferential ajung la cupluri la roata f. bune. in final adevaratul cuplu la roata se vede in timpii de sprint. si reprizele de la viteze de croaziera, fie ea 10km/h sau 100km/h sunt remarcabile pt. S2000 daca faci ceea ce trebuie bine: RETROGADAREA VITEZEI !!!

un S2000 se conduce diferit de un Z4 asta e clar... dar asta depinde de preferintele si abilitatile personale. performantele pure sunt apropiate pt. S2000 si Z4 3.0l.

S2000 pare a avea un avantaj la manevrabilitate desi are o tendinta supraviratoare mai mare decat Z4...
Iulian HondaFan
check this out:

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=6846

si atentie testata e varianta de 2,0l care a fost initial si in America dar ulterior inlocuita de cea de 2,2l.
Paul46623
"...excitement for a fraction of Porsche and BMW prices..." - erm... not over here, it isn't. Preturile sunt prin aceeasi zona aici.

"...would love it as an interstate cruiser..." - revin la postul meu precedent. S2000 se muleaza perfect pe zona 'transoceanica' datorita distantelor lungi, unde masinuta poate sa-si "strut its stuff" fara sa intalneasca o zona de relief (majoritar europeana ce-i drept) numita 'corners'. Despre care in mod ciudat se gaseste 'little to no referrence' in testul facut de cei de la C&D (tipic american as spune). Aici ar intra (foarte) mild rantul meu despre de ce nu citesc reviste americane de masini dar ma abtin.

In orice caz, nu incerc sa conving pe cineva sa-si ia o masina in detrimentul alteia (de fapt mint, fac asta; Nissan 350Z ! t3h b3st biggrin.gif tongue.gif , vezi linkul ala lung) ci doar sa stabilesc genul de 'environment' in care fiecare masina s-ar 'desfasura'' cel mai bine. Orsomthin'.
Iulian HondaFan
350Z e sub S2000 si Z4 la curbe...

de acord ca pt. americani comportamentul in curbe nu conteaza atat de mult ca pt. europeni. Car&Driver e insa o revista de entuziasti ai volanului ( cele mai apreciate sunt masinile cu manevrabilitate exemplara: serie3, TSX=Accord european, S2000- masini apreciate si peste ocean) si de probitate la fel ca si Autocar, AMS, etc... din Europa.

are cineva o copie a review-ului din TopGear? pe site cer 9lire sterline pt. o copie...
Paul46623
La tine arata 9 ? La mine vad ca zice 3... Insa neavand CC tot dejaba. Desi m-ar interesa numarul din iulie 2004, cu testul intre BMW Z4 3.0, Audi TT 3.2 DSG, Lotus Elise 111R, Mercedes-Benz SLK 350 si Nissan 350Z Roadster (e group road test).

Esti sigur ca e sub S2000 ca manevrabilitate ? Ca vad ca ofera un morman de electronice (ABS+EBD+EBA, ESP+TCS)... Teoretic astea ar trebui sa mai 'tighten the ride'.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.