Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 12-14.000 Euro DDP - C3 vs Yaris vs P206 vs Fabia vs...
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Xalanx
Salut,

In ultima vreme sunt un cititor asiduu al forumului de la masini.ro, mi se pare cel mai plin de pareri si mai ales de argumente. In concluzie, fiind si eu in preajma achizitionarii unei masini, supun atentiei problema urmatoare. Suma e cea din subiect, ar trebui sa includa taxe, tva, tot. In banii astia as dori o masina care sa consume putin (preferabil pe motorina) si cu care sa am cat mai putine probleme.
Am facut un calcul si mi-a iesit ca motorul diesel reprezinta o afacere buna, intrucat diferenta din pretul masinii se poate recupera in 2-3 ani la cat as merge eu cu masina.
Masina trebuie sa fie neaparat cu 4 usi (sau 5, in cazul hatchback) si nu va transporta persoane foarte inalte (1.95 si mai sus biggrin.gif)
Deci cam ce ar fi de ales intre urmatoarele:

- Skoda Fabia
- Toyota Yaris
- Citroen C3
- Opel Astra Classic II (da, stiu, e alta clasa, etc - banii sunt apropiati de suma mea)
- Peugeot 206
- Hyundai Accent
- Renault Clio bicorp

In cazul in care aveti si alte sugestii, sunt nerabdator sa le citesc.
Multumesc. biggrin.gif
ben41696
eu am avut de facut o alegere asemanatoare si am luat bicorp-ul...insa varianta pe benzina 1,4 16v... insa asta se intampla acum 2 ani jumate, iar acum nu prea mai sunt la curent cu motorizari/modele etc...

insa am vzt de curand o comparatie intre bicorp,206,yaris,polo,fiesta pe un canal nemtesc, iar clio iesea pe locul intai (ceea ce m-a facut sa ma umflu in pene pt ca urmaream emisiunea cu cineva care are un polo smile.gif )

din cate mai stiu eu din germana,si din cate scria pe-acolo, clio iesise cel mai bine la siguranta,distanta de franare,spatiu, performante motor ...iar restul n-am mai inteles... smile.gif era vorba in test de motoare pe benzina cele mai mici 1l-1,2l, intre 60 si 75 cp parca...
Xalanx
Da, am vazut ca bicorp-ul are multi fani. Si pare o masina buna. Alte pareri? Toyota, Citroen, etc..?
James Kilowatt
Cred ca la aceeasi bani, astra e intr-adevar alegerea cea mai buna.

Dintre cele mai mici, mie personal imi place si Fiesta 1.6 tdci. Are performante corecte, o tinuta de drum buna, si e mai confortabila decat renault clio, chiar daca e o idee mai zgomotoasa. Se poate sta si in spate, la renault e incomod chiar si pentru unul nu foarte inalt ca mine. 206 e si mai incomod, si cu motorizarile diesel mai moderne e mult prea scump pentru ce ofera.

Fiesta are acelasi motor diesel ca Citroen C3, insa e mai iute, franeaza mai bine, are tinuta de drum mai buna si pe deasupra costa si mai putin.

Hyndai CRDI e interesant ca raport pret/performante, insa nu prea ma tenteaza motorul ala in 3 cilindri.

Pe langa Fiesta, as introduce in lista si Fiat Punto. Diesele de ultim racnet, un design haios, iar versiunea Arbath de 100 CP vine cu toate optiunile posibile (jante aliaj, 6 boxe, ESP si control al tractiunii, etc) si e cea mai nervoasa din lista.


Cu Fabia si Yaris diesel nu am mers, asa ca nu pot da nici o sugestie. Despre Fabia probabil sunt multi care te pot informa. Personal nu prea sunt incantat de designul yarisului, nici pe dinafara nici pe dinauntru.

Dupa gusturile mele, as lua Astra. Dintre cele mici, competitia ar fi Clio vs Fiesta vs Fiat Punto. vs Fabia. C3 si 206 le-as elimina datorita raportului pret/performante, iar yaris si accent datorita gusturilor personale smile.gif

Trebuie sa te plimbi oricum cu toate inainte sa te hotarasti.
eddie
Da,Toyota,Hyundai,Peugeot,dar mai bine tot Clio bicorp Extreme! biggrin.gif
Xalanx
Ce chestie, nu stiam ca Hyundai Accent are 3 cilindri. Si ala pe motorina o fi tot asa?
Oricum, azi ma duc pana la Ford si poate si Renault, sa examinez un pic situatia.
James Kilowatt
Pai ala diesel e in trei cilindri. Eu tot ce-am scris m-am referit la diesele, ca am inteles ca astea te intereseaza.
eddie
Eu al patrulea piston l-am primit discount in punga de cadouri cu funda rosie !
CRG
Opel Astra Classic II 1.6 16v (4 sau 5 usi, depinde de cat spatiu ai nevoie). Cum spuneai si tu, e alta clasa. In plus, e facuta de nemti. Am condus-o si mi-a placut. Nu e cea mai "ultimul racnet", dar cred ca ofera cel mai bun raport calitate/pret/valoare reziduala. Pornesti de la 11 k DDP si ajungi la maximum 13,500 daca vrei o gramada de dotari. Nu mai zic ca se umbla cu discounturi maricele (vezi topicul dedicat modelului).
HalbaSus
Clar astra pentru ca e clasa superioara = spatiu mai mare, imagine mai buna, stabilitate mai buna, etc... cu yaris, 206, polo, etc. bancheta din spate e mai mult loc de depozitare al posetei decat bancheta... pur si simplu nu au fost concepute sa transporte mai mult de 2 persoane decat in situatii de criza si pe distante scurte (de oras... de altfel masinile sunt mai mult masini de oras, ori daca tu recuperezi banii de diferenta motorina/benzina in 2-3 ani atunci cred ca mergi destul de multicel... si nu cred ca doar in oras).
Xalanx
Okok - sper sa nu fac o impresie proasta - desi cred ca e inevitabil blush.gif pentru ca am aflat ca era foarte gresit calculul cu recuperarea banilor de la diferenta dintre diesel si motor pe benzina. In concluzie, dupa multiple sfaturi specialiste am ajuns la concluzia ca N-ARE SENS sa cumpar diesel. Am fost si am vazut Ford Fiesta, Toyota Yaris, Hyundai Accent, Skoda Fabia si... Citroen C4!!! In alte parti n-am reusit sa ajung azi, e deja prea mult. Concluziile mele ar fi:
- Yaris are un bord fantastic, cel mai bine realizat dintre toate marcile. Bancheta din spate se poate misca mai in fata (pentru un portbagaj mare) sau in spate, pentru confort sporit. Fara rabatare. E singura masina la care se poate chestia asta. Consumul e bun, cel putin teoretic. Aspectul exterior... nu prea e pe gustul meu.
- Ford Focus - trecand peste letargia domnului de la vanzari care cheltuia foarte mult lucru mecanic sa-si puna in miscare maxilarele se pare, este o masina buna in general. Fara dotari spectaculoase, si cu un pret... cam maricel. Nu m-a entuziasmat absolut nimic la masina asta.
- Skoda Fabia - masina buna, o stiu si de la un coleg. Se zice ca e o diferenta mare intre 1.2 si 1.4, ceea ce suna credibil. Consumul nu e stralucit, dar nici de speriat. Exteriorul este placut, un design bine realizat. Pretul de asemenea nu e prea convenabil, se pare ca tot ce tine de Porsche leasing sufera de treaba asta.
- Hyundai Accent - in specificatiile de acolo n-am gasit decat "12 supape", care inseamna cam 3 pistoane... in fine, am mers destul de mult cu o masina de-asta ca pasager si mi se pare foarte confortabila. Fara sa mai zic ca e cea mai ieftina dintre toate. Si designul modelelor actuale a capatat un mic face-lift, arata ceva mai bine. De ce naiba e asa ieftina, totusi???
-Citroen C4. Ce sa zic la asta.... WOW!!! Ca design, ca interior, etc-etc. Pret mare. Da' poate...


Pareri? (Multumesc foarte mult pentru opiniile existente in topicul asta).
ncristi
Da, c4 este o masina superba...si fiabila din ce am vazut pe siteurile straine.

Vezi whatcar.com
Xalanx
Si a propos, care este problema cu un motor in 3 cilindri? Care este dezavantajul? O opinie lamuritoare, nu funditele pe care le primeste eddie la serbarea cu parintii... :bandit:
eddie
QUOTE(Catalin46240)
Si a propos, care este problema cu un motor in 3 cilindri? Care este dezavantajul? O opinie lamuritoare, nu funditele pe care le primeste eddie la serbarea cu parintii... :bandit:

As vrea eu ca parintii mei sa fie dealeri de masini,daca atat ai inteles !?
Pur si simplu e un compromis motorul cu 3 cilindrii,de ce nu vrei in 2 timpi atunci ?Si in doi cilindrii...
Xalanx
QUOTE(eddie33)
QUOTE(Catalin46240)
Si a propos, care este problema cu un motor in 3 cilindri? Care este dezavantajul? O opinie lamuritoare, nu funditele pe care le primeste eddie la serbarea cu parintii... :bandit:

As vrea eu ca parintii mei sa fie dealeri de masini,daca atat ai inteles !?
Pur si simplu e un compromis motorul cu 3 cilindrii,de ce nu vrei in 2 timpi atunci ?Si in doi cilindrii...


Sincer nu mi se pare o parere lamuritoare. Compromis fata de CE ANUME? Ce se intampla, consuma mai mult, este mai putin fiabil, mai zgomotos (asta sigur nu e, ca am mers cu Accent-ul), nu se infige la drum ca unul de aceeasi putere si patru cilindri?? Solicita prea mult arborele cotit???
eddie
Cat de performante sunt motoarele in 3 cilindrii ?La ce capacitati maxime s-au oprit producatorii de motoare in 3 cilindrii ? Pai vezi ?
Xalanx
QUOTE(eddie33)
Cat de performante sunt motoarele in 3 cilindrii ?La ce capacitati maxime s-au oprit producatorii de motoare in 3 cilindrii ? Pai vezi ?

Bun, mi-am sunat un amic care printre chiuiturile copiilor care se alergau in jurul lui a reusit sa-mi transmita urmatoarele: motorul ar fi de 3 cilindri in 4 timpi. Ceea ce inseamna ca exista o anumita perioada de "timp mort" care poate fi considerata o "intarziere" - motorul nu produce. La motoarele in patru cilindri, in fiecare timp exista cate o explozie (detensionare, whatever). Ceea ce inseamna ca in fiecare din cei patru timpi motorul cu pricina produce energie care pune masina in miscare. In practica insa, se dovedeste ca diferenta asta este oarecum putin sesizabila, cel putin la masini destul de comune, din clasa Accent-ului. La masini de clase superioare, motorizari pretentioase etc., se pune altfel problema. Desigur, exista si motoare 12 in V si asa mai departe. Dar la masini de duzina diferenta asta este destul de mica. Nu suficienta pentru a-mi scadea interesul fata de oferta atractiva ca pret. E ok, nu? :bash:
guerilla
evita hyundai. are niste costuri la service de iti sare basca din cap.
revizia normala e undeva la 8.5 milioane. asta daca nu ai stricat si ceva piese ca atunci plangi in pumni.
fa comparatie cu yaris - 2-3 milioane la 15.000km. sau moca in promotie.
fabia - prea comuna.
c4 - frumos dar eu nu stiu mare lucru despre ea. arata bine si in exterior si in interior.
ai grija sa nu treci in partea cealalta. sa crezi ca iti permiti o masina si de fapt sa trebuiasca sa faci eforturi prea mari. e doar o masina.... laugh.gif
daca vei considera din calcule ca iti permiti c4 vei ajunge sa iei in discutie si alte masini in aceeasi gama de pret. si lupta va deveni acerba: corolla, megane II, seat cordoba, etc vor sari imediat in schema ca sa iti faca alegerea si mai dificila.
zic sa gandesti de doua ori si sa privesti si bugetul tau pe un termen mai lung. si sa privesti utilitatea pe care o astepti de la masina.
alegerea mea - yaris. daca e sa discutam de bugetul pe care l-ai prezentat initial.
Xalanx
Guerilla, ai perfecta dreptate. Cam asa se intampla cu C4 - e superb, dar calculele se intind undeva catre limita si s-ar putea la un moment dat sa scape dincolo de ea.
Domnisoara de la Hyundai m-a asigurat ca revizia (din cate stia ea - nu foarte multe) ar fi la 2 si ceva, 3 milioane, lucru care m-a linistit momentan. O sa mai intreb si in alte parti, nu vreau sa am parte de surprize.
Mi-au recomandat multi Opel Astra Classic II, dar aici e o maaaare problema, in sensul ca nu-l pot lua decat din Bucuresti. Eu sunt in Pitesti, deci la revizii, etc... nu cred ca ar fi foarte convenabil.
Tie zici ca iti place Yaris? Are intr-adevar, un interior si un bord jos palaria... O sa fac joi un drive-test cu ea sa vedem ce stie si cum se simte la drum.
eddie
Nu e OK,chiar nu este,daca suni un prieten ca sa afli acum ca motoarele in 3 pistoane sunt in 4 timpi si mai vi si ne fluturi pe la nas....cunostiinte despre masini !
guerilla
eddie ?!?! ce e cu atitudine asta ????? toti gresim la un moment dat.

crede-ma ca la accent atat e revizia. n-am nici un motiv sa spun altceva.
are acelasi pret pe ora de manopera ca toti dealerii din grupul tiriac auto.
din pacate.
Xalanx
Guerilla, daca tot te-am prins atent la topicul asta: ce parere ai despre Ford Fiesta? Sau Renault Clio bicorp? Pe benzina ambele, evident.
Am mai cautat si intr-adevar, reviziile la Hyundai sunt o pacoste, ai avut dreptate... :evil:
guerilla
despre ford fiesta nu stiu nimic. n-a fost in atentia mea.
clio a fost o posibila achizitie pt mine.
dar a crescut bugetul si am optat pt ceva mai mare.

clio mi se pare o alegere buna pt cineva care vrea o masina mica de oras, dar si pt escapade cu tenta de concediu.
pt mine era o solutie pt ca yaris are ecranul ala fistichiu intr-o parte si mi se pare mie incomod sa ma uit shui asa laugh.gif
daca optezi si pt echipare completa chiar e o solutie pt tine.
ben41696
la bicorp, daca vrei benzina, alege motorul de 1,4 16v 98cp wink.gif ma rog,asta daca nu te deranjaza consumul ceva mai mare (pana intr-un litru) fata de motorul de 1,4 8v 75cp
guerilla
Clio Bicorp

Versiune

Extreme 1.4 16V 12.073 Euro

Optiuni

Radio cu mono CD 4X22 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda, cu magazie CD 300 Euro

Tempomat (Dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza 226 Euro

Trapa acoperis cu actionare electrica 376 Euro

Vopsea metalizata 210 Euro


Pret cu toate taxele incluse
13.186 Euro
guerilla
si standard ai asa:

A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
· Aer conditionat cu reglare automata
· Airbag-uri frontale sofer + pasager
· Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
· Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 + 3 tetiere spate reglabile pe inaltime
· Bare de protectie in ton cu caroseria
· Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
· Centuri spate in 3 puncte
· Computer de bord
· Directie asistata electric
· Geamuri fata electrice, cu comanda prin impuls pe partea soferului
· Geamuri cu tenta
· Imobilizator electronic codat
· Inchidere centralizata cu telecomanda
· Oglinda retrovizoare asferica pe partea soferului
· Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante
· Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei
· Proiectoare de ceata
· Radio cu mono CD 4X22 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
· Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie
· Volan din piele
· Volan reglabil pe inaltime
· 4 jante din aliaj usor 15"
Xalanx
Maine (pardon azi) ma prezint la Renault sa dau cu okiu' in acest miraculos bicorp. Specificatiile arata foarte frumos si pretul e acceptabil. biggrin.gif
madalina
- Ford, hyundai si tot grupul Tiriac - costuri de revizie mari.

- Yaris - detin unul, foarte incantata de el, dar nu e masina sportiva. Bordul digital nu te incurca deloc, scaunul adaptabil estrem de usor oricarei persoane intre 1.50 si 2 m datorita diferentei mari intre puctul maxim si punctul minim. Consum - foarte bune in conditii de mers normal, mare cu mine la volan (de exemplu azi am avut Tigra, majoritatea celor ce au testat-o au scos 10-11 in oras, eu am scos 15. Am si calcat-o cei drept).

- Opel Corsa - mai sportiva, mai putin fiabila pe drumurile noastre, spatiu foarte mare intr-o masian atat de mica (am mers fara probleme 4 adulti+un mini caine, calculator, covoare, 2 genti de voiaj si alte bagajele 150 de km).

- Clio - eu as alege varinata diesel. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar eu am sters-o automat din lista mea pe cea pe benzina pentru ca e prea des intalnita in Romania)

-206 - o masina ok, superba la exterior -ce tuning frumos i se poate face -la sfarsit de viata, cu 99,99% din problemele de constrctie rezolvate, nu-mi plac materialele interioare - extrem de slabe calitativ, service-ul cu belele, cei din Bucuresti neinteresati sa faca vanzari.

- C3-probleme in service, probleme aparute in primul an dupa lansare, nus tiu daca s-au rezolvat sau nu intre timp, concesii facute si la lucruri nepotrivite pentru a o scoate mai ieftin.

Vezi ca mai exista cateva topicuri cu masini din clasa mica la Versus.
ben41696
QUOTE(madalina)
- Clio - eu as alege varinata diesel. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar eu am sters-o automat din lista mea pe cea pe benzina pentru ca e prea des intalnita in Romania)


in ce sens prea mult intalnita?! te referi la faptul ca au prea multi pe benzina?! cam ciudat mod de a lua in calcul o masina... smile.gif (daca am inteles eu calumea ce vroiai sa zici)

si intr-adevar motorul de 1,4 8v il intalnesti pe majoritatea clio-urilor (symbol & bicorp), insa eu ma refer la cel de 16v, motorizare pe care o au foarte putine... wink.gif iar performante foarte bune... biggrin.gif
Xalanx
Mda, nu ma deranjeaza daca inca cinci milioane de oameni mai au masina asta, n-am de gand sa le fac tuturor cu mana ca in "fratia Trabantului". Iar performantele par intr-adevar foarte bune, m-am mai documentat un pic. Cu alte cuvinte azi e o zi pentru Renault. Am oarecum ceva reticente, din cauza fiabilitatii de care s-au plans unii referitor la marca asta, dar pe de alta parte am inteles ca majoritatea problemelor s-au rezolvat.
Am aflat pana la urma (novice, deh...) ca motorul la Hyundai pe benzina e in patru cilindri ceea ce a eradicat una din probleme. Reviziile sunt extrem de scumpe, intr-adevar. Dar sunt la 15.000 km si asta ar insemna o data la doi ani, doi ani si ceva in cazul meu. Este deranjant totusi si cel putin pana se termina leasing-ul trebuie adaugat la plata totala si trebuie tinut cont si de faptul ca la Yaris primii trei ani am revizii gratis.
Multumesc mult tuturor pentru ajutor. O sa-mi exprim din nou parerea dupa ce o sa vad si Renault-ul. wink.gif
madalina
[quote="ben41696"][quote=madalina]

-
in ce sens prea mult intalnita?! te referi la faptul ca au prea multi pe benzina?! cam ciudat mod de a lua in calcul o masina... smile.gif (daca am inteles eu calumea ce vroiai sa zici)
[/quote]

Nu ai inteles: e o masina extrem de des intalnita in Romania, iar mie personal imi place sa am o masina mai rar intalnita pe strada.
guerilla
QUOTE(Catalin46240)
Am aflat pana la urma (novice, deh...) ca motorul la Hyundai pe benzina e in patru cilindri ceea ce a eradicat una din probleme. Reviziile sunt extrem de scumpe, intr-adevar. Dar sunt la 15.000 km si asta ar insemna o data la doi ani, doi ani si ceva in cazul meu.


Aloo... ai grija ca reviziile sunt la 15.000 sau 1 an (ce termen vine primu). deci vei da mai mult de 250+ eur anual pe revizii.
Xalanx
QUOTE(guerilla)
Aloo... ai grija ca reviziile sunt la 15.000 sau 1 an (ce termen vine primu). deci vei da mai mult de 250+ eur anual pe revizii.

Uaaahhhh..... really? Nhahsoooohhllll.... Mersi de informatie! Problema cu Hyundai-ul a fost ca nu prea aveam pe cine sa intreb ca don'soara de acolo nu stia foarte multe. Si avea un stil extrem de evaziv de a raspunde la intrebari.
James Kilowatt
La benzinare mie imi plac motoarele japoneze, dintre cele mai la indemana ca buget.
VVT de la toyota, VTEC honda.
Probabil ca GDI-ul mitsubishi e peste buget, ca si FSI-ul VW si JTS-ul Alfa.
stefan_ieu
QUOTE(Catalin46240)
QUOTE(eddie33)
Cat de performante sunt motoarele in 3 cilindrii ?La ce capacitati maxime s-au oprit producatorii de motoare in 3 cilindrii ? Pai vezi ?

Bun, mi-am sunat un amic care printre chiuiturile copiilor care se alergau in jurul lui a reusit sa-mi transmita urmatoarele: motorul ar fi de 3 cilindri in 4 timpi. Ceea ce inseamna ca exista o anumita perioada de "timp mort" care poate fi considerata o "intarziere" - motorul nu produce.

Nu exista perioada moarta. Motorul e tot "rotund" dar la 120 de grade, nu la 90.

@Eddie : cum adica ca motorul in 3 cilindrii e un compromis?
Mihai34891
Si eu am avut de facut o alegere asemanatoare. Si stii ce am luat ?
Seat IBIZA 1,4.
Le face pe toate de pe lista ta... (parerea mea)
ben41696
QUOTE(Mihai34891)
Le face pe toate de pe lista ta... (parerea mea)


la ce? smile.gif da si tu mai multe detalii pt om,poate chiar asa o fi... smile.gif
G e o r g e
seat ibiza , putere, demaraj vit maxima consum mediu
1.4 16v 75cp 13.2 174 6.5
1.4 16v 100cp 11.2 191 6.9

la ce face un clio 1.4 16v spre ex?
1.4 16v 98cp 10.5 186 6.7
la viteza maxima . la asta te referi ? doar daca ai varianta de 100cp de la ibiza.

ia mai da detalii matale ca aici nu costa nimic .
ben41696
pai eu atat asteptam, sa-mi spuna de performantele seat-ului, mai ales ca am fost de curand la mare, impreuna cu cineva ibiza (motorul de 14v), iar viteza maxima mai mare am prins-o eu cu bicorp-ul...acul de la kilometraj arata 200, dar banuiesc ca luand in calcul eroarea, aveam o viteza mai mica... cel cu ibiza s-a oprit sub 195.. wink.gif ma rog,cert este ca l-am depasit...
DragosS
Cum e motorul de 14v pe ibiza? biggrin.gif Eu am avut ibiza si am tinut-o trei ani.Mie mi s-a parut si mi se pare in continuare peste clio per total.Eu aveam motorul de 75cp.Culmea este ca desi are demaraj slabut(13,2s) se tine foarte bine de clio 1,4 16v 98cp(are un prieten).Iar ca stabilitate sta mai bine deci la drum intins are performante mai bune.
Xalanx
In regula, lucrurile incep sa se aseze. Va fi Toyota Yaris, e sigur in proportie de 90%. Pe motive de:
- fiabilitate (Toyota e renumita)
- experienta altor proprietari, unii chiar de pe forumul asta
- pret
- oferta (initiala plus cei trei ani garantie completa, plus revizii ieftine)
- imi place interiorul FOARTE mult si ma simt bine in ea
- extraordinar de configurabila ca "relief interior"
- consum de carburant
- aspect exterior placut (mai mult decat Ford Fiesta sau Fabia - cam prea patratoasa - parerea mea).

Cat despre Ibiza care o "face" pe Toyota - lucrurile stau in felul urmator: imi trebuie o masina de oras, cat mai fiabila posibil, cu care sa nu am probleme in viitor si care sa consume rezonabil. Nu sa conduc in stil sportiv. La chestiile astea Yaris o cam face pe Ibiza (nu mai zic de pret si dotari).
La Clio bicorp am renuntat din cauza consumului prea mare in principal. Si secundar, pentru ca am ceva mai multa incredere in Toyota decat in Renault.

Multumesc foarte mult tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi. O sa revin probabil dupa ce o s-o cumpar (sper sa mai prind oferta actuala - 400 de euro reducere pana la sfarsitul lunii asteia), cu impresii proaspete de proprietar biggrin.gif
eddie
QUOTE(stefan_ieu)
@Eddie : cum adica ca motorul in 3 cilindrii e un compromis?

Adica ,oamenii inainteaza in tehnologie,am trecut de mult de 4 pistoane,avem 6 sau mai multe,acum dam inapoi,vrem 3 pistoane ?Sa nu uitam ca exista si mai putine...Motorul are un pret mai mic,normal,ala e compromisul.Pare mai interesant pentru cei ce nu vor sa faca asa o investitie mare intr-o masina....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.