M46002
May 5 2005, 03:30 PM
Am un Clio cu probleme la turatie, relanti, acceleratie nu stie nimeni exact.
Cum face:
- la relanti turatia este intre 500 si 2500 fara clima
- cu clima in loc sa scada creste
- mai nou cand apas acceleratia intai se subtureaza si apoi incepe sa se prinda ce vreau de la ea
Ce i s-a facut:
- curatat clapeta acceleratie de vreo 3 ori
- schimbat clapeta acceleratie
Idei?
madalina
May 5 2005, 03:41 PM
Cu clima creste acceleratia in mod normal...
Ce fel de clio este, mai este inca in garantie? La ce service ai fost si ti-au spus ca nu stiu ce are masina?
Data viitoare ia un raspuns de acest fel in scris si fa reclamatie la Vocea Clientului Renault. Oricum fa reclamatie ca nu ti-au reparat masina...
G e o r g e
May 5 2005, 03:56 PM
injector busit ?
calculator stricat ?
pune-i sa-ti faca un test computerizat al motorului . apoi sa ne spui concluziile. nu e normala o asemenea variatie in turatie .
ben41696
May 5 2005, 09:20 PM
vezi sa n-ai probleme cu calculatorul de la injectie...eu sunt patit (am un clio bicorp 1,4 16v), iar piesa este destul de scumpa si bate spre 30mil...
M46002
May 6 2005, 08:49 AM
QUOTE(madalina)
Cu clima creste acceleratia in mod normal...
Ce fel de clio este, mai este inca in garantie? La ce service ai fost si ti-au spus ca nu stiu ce are masina?
Data viitoare ia un raspuns de acest fel in scris si fa reclamatie la Vocea Clientului Renault. Oricum fa reclamatie ca nu ti-au reparat masina...
Sunt de acord ca turatia creste cand pornesti clima dar la a mea creste pana pe la 5000 ture,mai mult n-am lasat-o, sa nu-i sara pistoanele
Clio Symbol 1.4 (75cp) si nu mai e in garantie
Faimosul service este Auto Cobalcescu
M46002
May 6 2005, 08:50 AM
QUOTE(G e o r g e)
injector busit ?
calculator stricat ?
pune-i sa-ti faca un test computerizat al motorului . apoi sa ne spui concluziile. nu e normala o asemenea variatie in turatie .
A fost de mai multe ori pusa la tester si nu da nici o eroare
Liviu38956
May 6 2005, 09:32 AM
Posibilitati defect:
1. Senzor vacuum sistem de admisie cu aer. Este echivalentul masimetrului de aer de la alte tipuri de motoare, adica amandoua au rol in reglarea raportului stoichiometric. Daca acest senzor nu mai functioneaza MECANIC, atunci calculatorul nu stie sa faca raportul aer/combustibil.
2. Regulator relanti, care la aceste modele de 1,4 am vazut ca pica des. Este un motoras care, in functie de model, ori regleaza cantitatea de aer ce trece pe langa clapeta de acceleratie, ori actioneaza direct pe clapeta. Se poate verifica functionarea.
3. Calculator defect, mai putin probabil, dar se intampla. Curios ca toate circuitele exterioare sunt monitorizate pentru intreruperi de cablu, deci posibil sa fie prin circuitele interne. Aceste calculatoare sunt problematice ca, constructie: ciruitul imprimat este asezat pe o folie de plastic care este indoita pe mijloc. Si de multe ori se intrerupe la aceasta indoitura.
Dar si intern se fac unele monitorizari ceea ce duce la afisarea unei erori a calculatorului.
Pornirea aerului conditionat la relanti implica o crestere a cantitatii de benzina injectate, problema la tine este ca injecteaza prea mult. Deci vezi poate vreuna din cele de mai sus este cauza.
Liviu38956
May 6 2005, 09:34 AM
4. Aer fals tras prin vreun furtun spart, crapat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.