Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cat mai face un Peugeot?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Peugeot
andrei45935
Fratilor, am un Peugeot 406 2,2 HDI de 136CP din 2002, cu 68000km. E super full options, mai putin piele, xenon si trapa electrica. Super eleganta, argintie, bine intretinuta,cu set de gume de iarna noi, dar vreau s-o marit k eu sunt studentzache shi ma fatzai toata ziua prin Bucuresti, si masina asta e mult prea mare pt mine.
Intrebarea e: CAT CREDETZI K IAU P EA?????
Dan27
eu as vinde-o cu 11000 daca as primi atata pe ea.
James Kilowatt
Daca vrei sa vezi cam cum s-ar vinde in franta, intra pe

http://www.canalauto.com/cotesimple/cotesimpleframes.htm
eddie
E bun site-ul ala frantuzesc,il arati celui caruia ii vinzi masina,ca au niste preturi mari....Ii spui ca tu o dai mult mai ieftin...Daca as lua cat cer aia pe un Opel Zafira identic cu al meu,acum l-as da! Si mai fac si o reducere de 500 de euro,ca sunt firma serioasa ! biggrin.gif
James Kilowatt
Are preturi mari? smile.gif Uita-te atunci la fiat sau hyundai smile.gif

Toate masinile frantuzesti sunt supraevaluate la mana a doua in Franta... indiferent daca merita sau nu.
eddie
Am vazut,dar eu vorbeam de Opel,alea de care spui tu,nu au pret bun nici la noi....
James Kilowatt
Preturile la mana a doua tin mai mult de moda si de legende decat de valoarea propriu-zisa.

Eu as prefera sa iau de cineva de pe forumul asta o masina la mana a doua, decat de la un francez. Chiar daca a mers cu ea pe strazile romanesti. In franta mecanicii costa de te ustura ochii si multi fac intretinerea doar cand nu mai au incotro....
eddie
Corect,stiu ca ii cunosti mai mult decat mine,fiind mai aproape de ei....
Doru24650
Cat timp ai omorat masina asta prin Bucuresti ?
madalina
Subiectul ete la limita regulamentului.

Oricum e subiect de Peugeot, nu de Versus!
Alex48168