Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul M3
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2
Impuls
Ce parere aveti?
James Kilowatt
Vrem si noi! biggrin.gif
Andrei Suzuki
Cam ciudat.Cel putin asa pare in poza.
mike.omega
Miramash sa arate asa viitorul M3(care va fi oricum M4) dar in fine biggrin.gif
A se observa spatele scurt al masinii si ce photoshop misto a iesit dintr-un Z4 :angel:
Impuls
Nu inteleg insinuarea cu photoshopul. Poza este pe un forum american la care activez. Aceasta se discuta acolo, asa v-o prezint si voua...
DragosS
Se vede clar ca poza este facuta pe calculator.Uita-te la roata din spate!
Impuls
Da , se pare ca aveti dreptate. Uite ca eu nu mi-am dat seama...
Imi cer scuze. Oricum este o idee..
Numai bine
Impuls
Uite, ca sa compensez amagirea iti dau una reala:
X5Limo
HalbaSus
da... am mai vazut si un ferrari de vreo 10 metri... aceste firme nu au mijloace juridice sa ii opreasca pe acesti denigratori ?... defapt sunt sigur ca nu au (poate ferrari care are la anumite modele contracte destul de ciudate si clientela selectata). E o jignire adusa unei masini...
Impuls
S-ar putea sa fie fabricata chiar de catre BMW la comanda speciala. Se stie ca X5 este fabricat in State.
Dar cum nu detin informatii nu ma pot arunca la concluzii...
G e o r g e
fara offtopic , va rog sa va rezumati a discuta despre M3.

cat despre M3 , hmmmm impreza STI ii face zile negre pe circuite virajate biggrin.gif
HalbaSus
daca vorbim de alt bmw e off-topic ? biggrin.gif ok daca tu zici... anywayz, diferenta dintre subaru si m3 nu e atat de performanta (care oricum mai poate fi marita in cazul ambelor modele) ci mai degraba de imagine... un beemer ramane beemer si poti fi om de afaceri si sa nu te faci de rusine cu el... cu o masina albastra cu forme de supernova + eleron urias + viniluri albe pe toata masina si jenti aurii vei arata foarte "cool" in cartier si vei "face" pe toata lumea pe care vei intalni dar nu are pic de seriozitate in ea masina aceea (ma refer la imaginea clasica a impreza wrx, stiu ca exista pe mai multe culori si vinilurile nu sunt obligatorii dar cam asta e imaginea wrx-ului)... cred ca rivalul lu' m3 e mai degraba legacy-ul care are cat de cat aspect de masina "civilizata"... si are imensul avantaj al tractiunii integrale... din cate stiu eu xi-urile de la bmw nu au ajuns sa fie M-ificate sad.gif.

pana acum avantajul awd-urilor a fost exploatat in segmentul de lux doar de audi... it's a shame... ar fi frumos sa vedem concurenti ai subaru-ului europenele quattro, 4matic sau xi biggrin.gif
Impuls
George, ma scuzi, te vad fan inrait Subaru. Si mie imi place Subaru dar BMW-ul este mult mai bun. Intrebarea mea este: le-ai incercat pe amandoua?
Eu m-am dat cu ele si asta de cateva ori bune pt ca doi amici de ai mei de aici au. Subaru este puternic si stabil dar este inconfortabil inauntru cu toate scaunele Recaro. Sprijinul picioarelor nu este tocmai incantator. Pe da alta parte, asa cum observa si colegul meu Halba Sus ca imagine nu este deloc stralucit. de fapt (pana acum cu noul Legacy) nu am apreciat niciodata designul Subaru. Probabil ca tehnologia este foarte importanta dar atata timp cat am de unde alege nu vad de ce as conduce o masina care mie nu imi place! Si STI-ul nu imi place! Jentile sunt oribile, auriul ala este ca musca in perete. In alta ordine de idei desi agreez mai mult motorul boxer, eu ca un maniac al curateniei (mai ales la motor) imi este foarte greu sa il intretin. Si zau ca daca vezi cum arata in timp doar filtrul de sus pe care scrie STI cum arata dupa doi ani. BMW-ul il dau cu apa si este gata.
Acum vorbind de imagine M3 scoate oftaturi in Canada dar STI deloc!
Dar ce vreau de fapt sa subliniez este ca BMW-ul M3 este superb la manevrabilitate (comparat cu STI) este o bestie si fina si brutala ceea ce nu prea am observat la STI. Ca sa nu mai spun de placerea comfortului si de rasfatul pe care il ai intr-un M3 in comparatie cu spartanul STI.
Si una peste alta Audi are S-ul si noul S4 cu V8 de 4.2 l prinde suta in 5.3 sec si este quatro. Dupa BMW merg lejer pe Audi. Are design , are tinuta, are clasa. WRXul nu are si din pacate nici nu prea se vand. Cel putin eu vad pe aici prea multe.
G e o r g e
intr-adevar bmw ul are de partea lui imaginea . dar pentru cineva de varsta mea e mai frumos un impreza WRX . sa luam in calcul si partea financiara aici .
aaa44038
QUOTE
Si mie imi place Subaru dar BMW-ul este mult mai bun.

Depinde ce intelegi prin "mult" si prin "mai bun".
Pe Nurburgring,timpii de circuit sunt:
M3 343CP - 8:22
STi 265CP - 8:24
Deci un avantaj minor pentru M3.Un STi TUK,WR1 etc. ar fi mai rapide decat M3 chiar si pe Nurburgring.
Timpi Top Gear:
M3 - 1:31.8
WR1 -1:29.4
TUK - 1:30.1
Avantaj Impreza.

QUOTE
sa luam in calcul si partea financiara aici

Tot timpul trebuie luat in calcul si pretul.Altfel,n-ar mai exista nici M3 nici STi,pentru ca toata lumea ar avea S65AMG sau Carrera GT,in functie de preferinte.In Romania,STi-ul de 265 CP costa 30.000 EURO CIP,iar M3 47.000...o diferenta cam mare as zice eu.
Sunt de acord ca M3 este foarte bun per total (performanta,confort,stil),insa daca e sa mergi doar pe performanta/bani,sunt destule masini mai bune.
Iar un Evo VIII e mai bun decat amandoua.
G e o r g e
evo vIII nu m-a dat chiar asa pe spate cum este laudat . STI ul imi place mai mult smile.gif
Impuls
Pai hai sa iti raspund "de ce" este mai bun:

In primul rand BMW are o prestanta si o calitate cu care Subaru nu se poate lauda. Bmw -ul nu este o reclama trasa de par ci insasi produsele au un cuvant de spus.
BMW M3 costa 73.950 CAD
WRX STI costa 47.995 CAD

Este mai scump este drept dar de ce as da 47 .000 pe una urata cand pot sa pun la rata inca 200 $ si am si mai bun si mai frumos si mai comfortabil si mai calitativ?

BMW M3 are 333 CP
WRX STI are 300 CP
Lancer VIII are 276 CP

Garantia la perforatie si rugina este la BMW de 12 ani (cel putin in Canada) .Datele provin din cele peste 5 cataloage pe care le am.
Garantia la perforatie si rugina la Subaru este de 5 ani! Garantia la perforatie si rugina la Mitsubishi este de 5 ani.

BMW are atatea dotari standard incat nici nu merita enumerate pe langa Subaru care nu are nici macar TCS-ul standard...
Uita-te si vezi numai la noua clasa 3 cate imbunatatiri si ce tehnologie noua s-a adus. Subaru nu este nici la degetul mic al unui nou BMW din clasa 3 ca dotari!
Uite doar ce este nou la noile 3:

IDrive - sistem inovativ de control al tuturor operatiilor vehiculului

Hi-FI Professional Logic Sound system - sistem audio pe 7 cai , digital

Standard run flat tires- sistem de autosustinere a anvelopei in caz de pana si permiterea de rulare cu acest cauciuc pe o distanta de 250 km cu o viteza maxima de 80km/h

VALVETRONIC - sistem inovator care poermite cresterea puterii motorului cu 13% si totodata reducerea consumului de carburant cu 12%

Active Steering- excelenta manevrabilitate si adaptarea directiei in functie de viteza masinii

Cruise control with braking function - ajuta la mentinerea vitezei constante utilizand frana de interventie in cazul coborarii unui deal.

Adaptive Headlights - farurile iau descriu drumul sau curba inainte ca tu sa fi in spatiul respectiv dupa calcularea vitezei si a unghiului volanului.

Blue Tooth Communication - elimina pe deplin conexiile fixe (cabluri etc) intre telefon si sistemul hands-free

Head Protection System - sistem de protectie a capului prin instalarea unei adevarate retele de airbaguri pe lateralele geamurilor in tot habitaclul

Voice Command System - sistem de comanda vocala pentru telefon, radio, GPS, clima etc.

Starting assistant - similar cu Automatic Hold Function de la sereia 7 - elimina alunecarea masinii inspre inapoi in cazul plecarii in deal.

Soft Stop - sistem ce elimina micul soc produs de stationarea masinii la terminarea ciclului franare. Deci dupa terminarea procesului de franare nu o sa mai vezi pe cel din dreapta fugandu-i capul inainte si apoi inapoi.

Astea sunt standard la noua clasa 3.


Despre Mitsubishi pot sa iti spun ca nu au o reputatie grozava. exista multi nemultumiti si imaginea lor nu este grozava Vezi de ex www.mitsubishisucks.com Nu mai vorbesc de design care nu este nici pe departe stralucit decat prin banalitate!

Nu zic ca nu sunt bune, dar comparatia lor cu BMW nu exista. Sunt masini cu calitati sportive accesibile celor care doresc ceva mai bun dar la un pret mai rezonabil. Nu mai vorbesc de valoarea de revanzare... asta alta treaba la care BMW le lasa rau in urma....


Bafta!
G e o r g e
corect smile.gif daca te dau banii afara din casa bmw atunci. poate nu ai inteles ca la noi, in romania, nu sta treaba chiar asa .

bmw urile se fura , subaru nu smile.gif ce daca nu are TCS ca doar nu are tractiunea spate tongue.gif ce daca nu are sistem audio pe 7 cai , se poate monta samd

intelege ca partea financiara conteaza . daca aveam 100 000 E imi luam paote un BMW , dar cum nu am ma abtin la un subaru.
Impuls
Faptul ca se fura denota ceva....
Si acum nu o sa imi cumpar o masina doar pentru ca nu se fura.
Daca esti neglijent se fura altfel nu.
Se poate instala un simplu tub cu mercur conectat la un system electronic care memoreaza locatia masinii la scoaterea cheii din contact. La incercarea de ridicare sau altceva masina da de veste. Pe de alta parte mai sunt sistemele de antifurt cu telecomanda gen pager care imediat iti spun ca masina este accesata si unde.

Si mai sunt si barile alea de otle care le poti pune la volan si nu o fura nimeni..
Daca vrei poti. lenea e cucoana mare...

Cat despre partea financiara , da ai dreptate dar intrebarea mea: ai da banii pe un WRX nou sau pe un M3 intors din leasing la acelasi pret? Masina isi pierde valoarea de cum a iesit pe poarta dealerului. Sunt atatea oferte si daca cauti gasesti.
Instalatia aia audio pe 7 cai nu o poti pune tu singur este mai complicat. Crede-ma ca stiu si cunosc domeniul mai mult decat bine.
Dar restul dotarilor cum le pui tu?
G e o r g e
intretinerea la subaru este 400 000 lei / ora + TVA . la BMW mi-a frica sa-ti spun dar cu siguranta e mai bine de dublu.

M3 intors din leasing in romania ? cred ca glumesti .
Impuls
Ei aici difera datele problemei. Eu sunt in Ca cu alt salariu si alte putere financiara tu nu. Desigur argumentul tau este forte. Repet: Imi place Subaru ca tehnologie si daca as fi in Ro probabil ca tot la el m-as uita. Legacy imi place.
Dar si acolo daca imi permit BMW sau chiar cu mici sacrificii dar pot sa il tin l-as avea. Nu traiesc de doua ori!
M3 intors in leasing de ce nu?! Ce , iti este asa de greu sa stabilesti cum a fost folosit?
madalina
Apropo de furat: poti sa pui orice pe masina, in momentul in care o fura, o dezmembreaza.
Impuls
Eu platesc asigurarea mai mare si pentru ca statisticile canadiene (mama lor..!) spun ca este foarte furata. Acum problema se pune unde o tii. In Canada cei care stau la casa au garaj inchis. Multi le tin afara pentru ca garajul este plin cu tot felul de cutii si masina nu mai are loc. Ca o paranteza: de ce tin canadienii cutiile la TV si toata aparatura? Pentru ca trebuie sa ai cutia la garantie! Alta tampenie!

la serviciu eu platesc parcarea. Mi se ofera securitate si protectie. Dispare masina problema lor nu a mea! daca totusi sunt la o cafenea cu sotia atunci am grija sa armeza alarma si sa pun bara de otel pe volan. daca mi se fura masina numai cei de la care am luat bara de otel imi dau 5000 de dolari! mai greu de demonstrat ca ai avut-o pe ea. E cu cantec. In fine, mi-o fura sa imi dea asigurarea banii. Si asa au detectivii lor...
Si daca o dezmembreaza si mai bine ;imi iau alta.
madalina
In Romania: producatorul alarmei si al oricaror siteme de securitate nu raspunde in nici-un fel. Majoritatea stau la bloc sau in case fara curte- asa ca nu exista garaj (multi din cei ce si-au facut case de sute de mii de euro sau blocuri de lux nou construite au uitat sa faca garaj sau garajul e prost proiectat), cei ce au parcari nu raspund de masini in nici-un fel, societatile de asigurari iti dau banii numai la 6 luni dupa furtul masinii, daca ai ghinion ca masina sa fie de 4-5 ani, cu banii de la asigurare iti iei o bicicleta.
Impuls
In Canada nu ai voia sa parchezi pe trotuar. Pe dreapta strazii poti parca pe durata limitata de o ora sau maxim doua. Pana si anumite magazine (exclus mall-uri unde este non-stop) au orar de parcare. Acestea sunt controlate de firme speciale cu care au contract si care sunt necrutatoare. Romanii mai sterg creta (ala cand face controlul face un semn cu creta pe anvelopa) si apoi o muta in alt loc pentru inca o ora; asta la magazine. Si eu mai fac asta cand merg la doctorul de familie caci nu are parcare si trebuie sa o pun undeva.
dar este obositor sa stai cu ochii pe ceas si sa te duci iarasi sa o muti etc.

Restul parcarilor sunt fie supraetajate, fie subterana . In general sunt subterane. daca stai la bloc , are loc de parcare. Orice se construieste are parcare. mai greu prin downtown unde obosesti cautand un stop si unde esti la dispozitia tutueror fraierilor care iti pot lovi masina.

Si aici este la fel la asigurare. masina este calculata dupa an si au anumite liste in care este pretul. de exemplu pentru Honda Accord pe care o avem platim insurance 80 CAD lunar si masina o vand la cum arata cu vreo 3000. daca mi-o fura mi se dau 500! Cu astia imi iau 4 biciclete! Avantaj eu! biggrin.gif
Daca ti-o fura cand este in leasing , masina apartine inca lui BMW si altfel se pune problema. De! Drobul de sare! daca o fi asta e! Ce sa fac acuma?
Aici asigurarea iti ia pielea. Partea engleza. Partea franceza (Quebec ) este altfel pt ca este sustinuta de guvernul quebec. Un incepator plateste si 300 pe luna la un harb iar in quebec ala plateste 500 pe an la o masina noua. Partea engleza este mai de cacao la capitolul asta. De exemplu eu platesc pentru doua masini 220 de dolari lunar. Cu banii astia platesc rata la o masina mai slabuta gen Kia, hyundai sau chiar mai bunuta.

Nici aici nu este roz cu asigurarile dar in Ro stati foarte bine la capitolul asigurari! Un casco este nimic pentru cat vi se ofera. Eu plateam la o masina in Ro casco. Dupa ujhn meci de fotbal pe care l-au pierdut romanii mi-au zgariat golanii toata masina. Eu am platit casco 1 milion pe an si ei mi-ai dat peste 10 milioane revopsitul si toata magareala.

Aici nu intra parbrizul in asigurare si altele . e mult mai nasol.

Voi stati mai bine.
aaa44038
80/luna si iti dau 500 daca ti-o fura ? Deci intr-un an dai aproape dublu cat ti-ar da ei ? Parbrizul nu intra in asigurare ?! Eu zic in cazul ala sa iei banii de asigurare,sa dai foc la cate o hartie de 100$ si sa-ti aprinzi tigara cu ea...i-ai folosi cu mai bine !

Cat priveste M3-ul,sunt de acord ca e o masina foarte buna,si care isi merita pretul,pentru un om care are o anumita varsta si concepte despre condus.Este un coupe elegant,confortabil,destul de rapid.Ca masina sport insa,e sun Impreza/Evo.
Iar dotarile pe care le lauzi atat nu-ti trebuie pe o masina sport.
-iDrive:n-am vazut tampenie mai mare niciodata;nu e un avantaj,ci un dezavantaj MAJOR;
-sistemul audio:daca nu vrei sa faci concurenta cluburilor de hip-hop iti ajunge un 4x50W clasic;
-valvetronic:Impreza consuma mai putin si are putere litrica mai mare,deci care e avantajul ?!
-pneuri run-flat:exista roata de rezerva,si tinand seama ca nu mergi prin desert peste tot sunt statii de benzina/service-uri/vulcanizari;
-active steering:cand Impreza de 300 CP e mai rapida decat M3 pe circuit,nu vad sensul...
-cruise control:daca vrei masina sport,vrei s-o conduci tu nu sa te conduca ea pe tine !!!
-faruri adaptive:avantaj minor,nerelevant tinand seama ca vorbim despre masini sport;
-Bluetooth:sa fim seriosi ! e masina SPORT !!!
-protectie la impact:in Impreza ai sanse mai mari sa eviti impactul,deci iesi tot pe acolo;
-comanda vocala: :puke: vezi bluetooth;
-starting asistant:daca nu stii sa pleci din rampa nu ai ce cauta in Impreza/M3;
-soft stop: :minigun: vezi bluetooth.
Impreza de 300 CP e mai rapida pe circuit decat un M3.Pe un drum real,datorita aderentei mai proste,spatiului mai mic de manevra,riscului de a folosi supravirarea oferita de tractiunea spate,diferentele sunt mai mari decat pe circuit.
In SUA un Evo de 276 CP e echivalentul a 22.000 EURO,ceea ce e aprope gratis.De banii de M3 iti iei un Evo FQ340 (cu care deja maturi pe jos cu M3-ul),si de diferenta de pret ii maresti puterea,mai pui un kit de suspensie,frane mai bune etc....si nici gand sa se mai tina M3-ul dupa el !

Repet,nu contest calitatile generale ale M3-ului,dar ca masini sport Evo si Impreza sunt deasupra lui.
Impuls
Amice, vad in postarea ta o unda de misto care ma deranjeaza. In afara de asta combate mai elegant nu asa de incisiv cu descrieri gen "matura". Daca vroiam sa tin discutii cu "baieti" ma inscriam pe 4tuning unde limbajul folosit te face sa te simt 'integrat"... ma rog... ai inteles ideea.

Despre asigurare asta este situatia nu ai ce face. Esti obligat sa te asiguri altfel nu circuli! Daca tu te crezi cu doua moate vino tu aici si fa regula dar te linistesc baietii. daca te-a prins fara asigurare mergi direct la inchisoare si nu te mai asigura NIMENI niciodata ; ai si cazier si daca gasesti totusi vreun vreun fraier sa o faca probabil vei plati 1000 sau 1500 pe luna! Dar ce usor este sa fi smecher de acolo si sa vorbesti pentru cei de aici! deh! Varsta! Se vede ca nu esti trecut prin viata...
Vrei sa iti asiguri masina iubita la o valoare mare? daca ti se fura sa iti dea 100.000 de dolari? nici o problema! Baietii ti-o asigura! Dar rata va fi pe masura!
Acum fuzioneaza asigurarile si In Romania, au venit vesticii cu aceeasi mentalitate, vor tine si ei cont de puncte si vor evalua clientii dupa grad de risc. Nu sunteti departe don't worry.
Eu v-am impartasit un adevar. Daca te deranjeasa sa cunosti si alte aspecte sau cum traiesc altii nu mai citi. Administratorul nu mi-a impus nici o restrictie deocamdata.

Acum privitor la combaterile tale nu pot sa iti spun decat ca nu ai nimic bine pus la punct ci doar punctari slabe! Foarte slabe!
ce iti trebuie aia la o masina sport? Pai daca pui manuta pe mouse swa cauti si celelalte postari atunci vei vedea ca am spus ca doresc o fiara intr-o caroserie ELEGANTA si plina de COMFORT. Pentru mine acestea sunt caracteristicile unei masini ideale. tehnologia este bine venita si nu este pusa pe market degeaba! dar strugurii sunt acrii !
Cruise control iti trebuie mai ales in Canada. Aici foarte multi fac 150-200 km pe zi doar mergand si venind de la serviciu dar iarasi este vorba de lipsa ta de informare...

"Bluetooth:sa fim seriosi ! e masina SPORT !!! "
Da, dar eu sunt in Canada, folosesc celularul la 5 minute, eu aici fac bani seriosi si muncesc deci am nevoie de toate facilitatile!

"starting asistant:daca nu stii sa pleci din rampa nu ai ce cauta in Impreza/M3; " Sotia mea nu este pilot ci medic si nici nu am pretentia sa fie! Doar ca sa iti explic un pdv: majoritatea masinilor sunt automate.

"active steering:cand Impreza de 300 CP e mai rapida decat M3 pe circuit,nu vad sensul...
" Daca ai avea la volan sutele de mii de ekm nu amatorajul din Ro l-ai vedea! Hanz nu l-a facut degeaba. Eu numai in week-end conduc peste 1000 km deci Romania dus-intors. Tu cati faci acolo ca si eu am trait acolo si faceam in medie 20.000 pe an!

"faruri adaptive:avantaj minor,nerelevant tinand seama ca vorbim despre masini sport; " Un avantaj enorm la o masina care este prezenta pe un traseu montan! sau vorbim doar de raliuri pe drum drept unde "te face" unul si altul?

"protectie la impact:in Impreza ai sanse mai mari sa eviti impactul,deci iesi tot pe acolo;" Ei , uite asta m-a cam lamurit de la inceput cu cine stau de vorba! Un raspuns care nu releva nimic! Ai sanse mai mari? Cum ? Zboara? biggrin.gif

EVO? Cui ii trebuie uratenia aia? ce sa fac cu ea? sa ma simt ca un pusti cu o masina mostenita? De aceea se vinde atata si nu o vrea nimeni! Inclusiv cei care fac tuning prefera HONDA! Uite au si un site tare renumit: www.mitsubishisucks.com


"de diferenta de pret ii maresti puterea,mai pui un kit de suspensie,frane mai bune etc" Eu prefer (de ce oare?) lucrurile instalate din fabrica gen Motorsport nu de Gigel Tuning. Si apoi nu uita: eu sunt pe o piata unde aleg. Nu am timp sa il frec pe Nicusor mecanicu' sa imi instaleze. le am puse de profesionisti.

Vrei sa spui ca BMW-urile pe care marea majoritate si le doresc dar nu le pot avea (inclusiv aici) sunt proaste, urate si nu mjerita banii? Cumpara-ti unul, testeaza, incearca si pe la altii. Sa fim seriosi amice, nu ai calcat dumneata in M5 sau Aston Martin ca de condus ma cam indoiesc caci altfel se vedea optica ca fiind mai elevata... Eu zic sa mai lasi gandurile la soare, mai citeste si cand s-or coace mai vorbim.
Doar ca o paranteza: Despre BMW daca citesti inclusiv M5 exista aici o expresie " worth every penny!". Numai tu consideri ca imi iau 4 EVO.
Pai si cu banii de BMW imi iau nu stiu cate Logan. Dar eu vreau sa evoluez nu sa bat pasul pe loc. de ce baietii de pe aici aspira la mai bun? De fraieri?

Pana data viitoare mult succes!
Iulian HondaFan
dom'le,

aici cred ca fiecare are dreptul sa decida cum isi cheltuieste banii. BMW face masini faine dar si cere un premium la pret. cine e dispus sa dea banii f. bine... cine nu are alternative destule.

cum am spus la 55000USD cat e un M3 eu nu spun decat atat: Corvette.

dar ca performante crude sunt masini care sunt mai rapide si cel putin la fel de manevrabile. Evo si WRX STI sunt clar printre acelea. designul aduce a "high school parking lot" e adevarat, dar nu cred ca asta ar impiedica un entuziast sa conduca asa ceva...
aaa44038
Mai se pare ca ai o problema...probabil datorita faptului ca esti posesor de BMW si de,esti subiectiv.
Daca citesti mai atent posturile mele,o sa vezi ca eu nu am zis ca BMW-urile sunt proaste sau ca nu merita banii.Din contra,am zis ca un M3,ca pachet general de performanta,confort si stil merita din plin banii,si nu sunt prea multe masini despre care sa pot spune asta.Eu ziceam ca e sub Impreza sau Evo ca MASINA SPORT.Faptul ca o masina e mai sportiva decat alta inteleg ca e mai rapida pe drum virajat/circuit,nu ca iti ofera o calatorie confortabila.
La 200 km/zi sincer nu mi se pare o necesitate curise control...e diferenta de optica,dar nu imi place ideea de a ma conduce masina.Plus ca il activezi numai pe autostrada,unde nu e deloc obositor sa conduci,dimpotriva iti da ceva de facut sa nu te plictisesti.
Sunt multe sisteme electronice care te ajuta la condus si care sunt foarte bune,dar cu asistarea pornirii in rampa n-o sa ma convinga nimeni NICIODATA ! Un om care nu e in stare sa faca asta probabil ca intr-o situatie critica va incurca pedalele intre ele sau va roti volanul invers,si nici un sistem nu-l va mai salva de impact.Nu e normal sa-ti iei carnetul daca nu stii sa faci asta,asa ca ideea cu "nu e pilot deci nu stie sa plece din rampa" e absurda.
Ai sanse mai mari sa eviti acidente in Impreza pentru ca e mai stabila in curbe(nu poti contrazice asta,cand o masina e mai rapida pe circuit desi e mai lenta la 0-400m de exemplu).Un sistem de control al tractiunii+tractiune spate nu fac cat tactiunea integrala de pe Impreza.
Cu faptul ca Evo e urat (si Impreza la fel dupa parerea mea) sunt de acord,mai ales in comparatie cu M3 care arata superb...dar iarasi o masina e sport dupa cum merge nu dupa cum arata.
Aluzia ta la "raliuri" pe drum drept nu-si are sensul.Daca vorbeam despre asta discutia era cu Ford Mustang GT si Alfa 147 GTA,nu Impreza si Evo.

Despre asigurare acum:in Romania asigurarea Casco nu e obligatorie,si nici nu mi se pare normal sa fie.Nu aveam de unde sa stiu ca in Canada esti obligat sa o faci,si nu ai zis nimic de asta.Am crezut ca ai facut-o din proprie initiativa,si nu mi se parea deloc eficient.

Inca o data:M3 este o masina foarte buna per total,si isi face toti banii,insa nu e cea mai buna alegera ca masina sport.Citeste mai cu atentie posturile celorlalti inainte sa devii asa agresiv.
Impuls
treaba cu banii nu am combatut-o niciodata. Fiecare este indreptatit sa isi cumpere ce ii da inima ghes. Mie imi place BMW-ul. asta nu inseamna ca sunt subiectiv! gresiti! Poate caut sa exprim avantajele dar asta nu inseamna ca nu imi plac alte masini!. Impreza nu imi place Punct! Evo? Nici atat! Parere personala... nu trebuiesc pus la zid pt asa ceva.
Imi place insa foarte mult noul Legacy si astept cu nerabdare testele despre noul Subaru B9 Tribeca pe care l-am vazut la Toronto Auto Show.
Nu inseamna ca sunt capsoman sau batut in cap ci doar ca anumite aspecte pe care le sustineti nu au sens. Pe autostrada draga prietene, nimic nu iti da de lucru. Trebuie sa rrespecti viteza nu sa faci pe smecherul caci politistii au tot felul de masini pe care nu le banuiesti. In Canada mai toata lumea pleaca cu cafeaua in mana(ai sa ii vezi si pe strada) asa ca pun cruise si mai sorb din cafeas; sunt plictisiti sa stea cu piciorul pe acceleratie.

Eu am 330 xi dispun de 225 de CP. Sunt convins ca asa cum sta Impreza sta si a mea in curba.

Treaba cu ""nu e pilot deci nu stie sa plece din rampa" o cam interpretezi tu cum doresti nu reiese ca sotia mea nu stie sa plece din rampa.
Dara daca ii vezi pe canadieni ai sa intelegi. Aici sunt provincii unde se ia permisul si la 14 ani. Trebuie sa traiesti aici ca sa intelegi anumite aspecte. Eu personal prefer manuala. Am luat tiptronic pentru ca va ramane sotiei. daca nu ii place ambreiajul nu inseamna ca nu stie sa conduca! Ma deranjeaza cumva opinia dumitale! La urma urmei asa cum sunt femnei catastrofe sunt si barbati prosti de dau in gropi. Sa nu generalizam. Daca ei nu ii place manuala si o considera obositoare si are de unde alege de ce sa nu cumpere automata? Altii au alte preocupari nu doar condusul. Fiecare cu pasarica lui.

Acum cu asigurarea:
Nu este casco obligatoriu aici decat daca ai masina neachitata (cazul celor noi)si se numeste Two-way. Aici daca te loveste unul nu plateste aasigurarea lui ci a ta. ce exemplu ti-am dat eu este one-way insurance adica RCA-ul de acasa.
Nu consider ca am fost agresiv ci mai degraba ti-am raspuns in aceeasi nota cu care m-ai abordat: "matura"!

In rest la toata lumea noroc si succese!
Impuls
Dom'le Iulian,

Corvette nu o pot folosi iarna ! M3 da! deci este un moft care ma costa enorm!. Corvette nu o poti numi si masina de familie M3 da! In curand maresc familia. Ce fac? Zgudui copilul? Le-ai comparat? Eu am un vecin cu o Corvette Z06 foarte frumoasa. Sotiei i place foarte mult dar cu M3 as putea sa duc si copilul la gradinita si sotia la serviciu daca este nevoie si iarna si vara (desi eu nu am zis ca imi cumpar M3 dar acum intru-n hora)In plus asa cum spui: fiecare decide ce face cu banii. Eu prefer toate masinile intr-una. Si daca mi-as permite 5 masini , asta este un moft tineresc, mai tarziu realizezi ca sunt bani aruncati pe ferestra. de cate ori iau M5-ul amicului apar pustanii la semafoare cu ambalari si instigari. Am trecut de faza asta!
Si apoi platesc insurance un an ca sa o folosesc o juma de an?
Si daca tot vreau un toy de vara ma orientez catre cu totul altceva nu Corvette...Cum ai spus: am destule de ales.

Corvette are 5967 cc / 400 CP
M3 are 3246 cc / 333 CP

deci la americani le-a trebuit dublu motor ca sa scoata o masina mai cat de cat. Dupa mine cam rusinos. Cati cai si torque ar scoate BMW dintr-un
6000? Hmmmm.... destui cat sa cucereasca pe oricine

Si inca ceva: Urmeaza noul M3 caci cel actual are o vechime pe piata!
In afara de asta eu zic sa compari un motor de BMW de aceeasi capacitate ca sa vedem ce iese!
V10 de pe noul BMW M5 este de 5.0 si produce 500 CP! Adio Corvette!

parerea mea este ca sunt doua masini ce nu sufera comparatie. Clase diferite, destinatii diferite pe piata. Eu am zis si mai sus ca doresc o masina puternica cu o caroserie care sa imi permita sa duc familia si sa fie si eleganta si confortabila. Corvette nu intra aici. Deci nu este in segmentul meu de piata.
Iulian HondaFan
parerea mea e ca M3 nu e masina de familie. poate fi folosita daca nu ai incotro si ca masina de familie ( poti transporta 4 persoane cu stomac si coloana lombara buna pe distante scurte si medii). eu o vad ca masina sport cu o optiune de a fi folosita OCAZIONAL pt. mai multe persoane. nici un M3 nu prea e de folosit iarna mai mult decat o Corvette ( care vine si ea cu stability control si multe alte gadgeturi). Corvette nu e inca f. rafinata la interior dar e cea mai rapida masina sub 100000$.

si chiar daca BMW vine cu un M5 de 500CP cred ca o sa-l vedem la un pret cu peste 30K deasupra Vettei.

eu nu sunt in general fan al masinilor americane dar Corvette in banii ei e cel mai bun deal pe piata sport. la 35000$ cel mai bun deal e Impreza. la 80000$ cel mai bun deal e Porsche Carrera.

eu zic ca cele mai pline de sens comparatii sunt intre masini de aprox. acelasi pret.

BMW face motoare super si ca regula generala la un nr. N de cai putere are cam cele mai rapide masini ( exceptie face la xi-uri care nu stiu din ce motiv dar sunt mai incete decat alte AWD si decat RWD ale BMW). eficienta lor nu e chiar de nivel Honda/Toyota dar in rest nu se poate vorbi de ele decat la superlativ si consumul deja nu mai conteaza la o masina de peste 30-35K $.

don't shoot. sunt convins ca 330Xi e o masina mai buna decat Impreza WRX... dar nu e si mai rapida iar la manevrabilitate sunt cam pe acolo. prestanta, comfortul, etc. sunt avantajul BMW dar e vorba de 15-20K USD in plus...

acu' eu mi-as putea permite si maine o masina de 60000$ ( sunt si eu medic si castig rezonabil de bine) dar psihologic nu sunt gata sa dau banii respectivi pt. o masina... oricat mi-ar place masinile. de aceea am ales Golf GTI... e drept ca masina m-a dezamagit la capitolul manevrabilitate si sportivitate ( e mai degraba un "muscle hatch" decat un sport hatch) si ma cam uit pe la Legacy - Acura TSX - Mazdaspeed6 pentru toamna asta sau primavara viitoare... BMW e din ce in ce mai scump, din ce in ce mai sofisticat si desi il respect cred ca as plati prea multi bani pt. emblema.
Impuls
Iulian, departe de mine gandul cu "shot"!
:bandit:
Sunt genul care prefera diplomatia inainte de toate.
Ai dreptate la BMW, este scumpa dar daca chiar iti place( cazul meu) de ce nu? Cat traiesc? Si pentru ce?

Subaru Legacy imi place FOARTE MULT. De asemenea m-a impresionat (mai ales bordul) la noul Tribeca. L-ai vazut?

M3 se preteaza si ca masina de familie. In Ro altii au si doi copii si o bunica si au Oltcit. Nu vad de ce nu. Mai ales cat este copilul mic eu personal cred ca este excelenta. Ori eu vreau o masina care sa imi dea placere mereu nu doar vara sau ma rog... intelegi. Sa fie permanent ceea ce vreau. Si eu am cateva perspective: M5 sau noul 525Xi, Tribeca sau un X5. Ma gandesc si sa iau un 4x4 pentru iarna si un moft pentru vara ( de ex. M6) dar intervin costurile si asigurarile plus devalorizarea amandorura pentru ca vor fi folosite alternativ dar anii vor curge. Ori daca imi iau un M6 nu il iau sa il dau dupa 3 ani. Vreau sa il tin nu? Ca asa arunc cu banii pe geam.
Acum ramane de vazut cand voi putea sa imi fac o parere mai ampla asupra lor si binenteles cand sant dispus si pot sa investesc in asa ceva.
Vad ca pasiunea o ai! Finante asisderea. Cauta frate ceva pe placul tau daca esti nemultumit!

Cand vi in Canada dau eu berea aia! Pana atunci hai noroc la una virtuala!
beer.gif
Iulian HondaFan
Tribeca am vazut-o si eu la Chicago AutoShow. arata super. insa datele tehnice nu ma incanta asa tare ( motorul e V6-le de 3,0l si 250CP care e OK pt. un SUV mediu dar nu iti va da cine stie e ooomph).

Legacy imi face cu ochiul dar si celelalte 2... inca nu sunt hotarat ce si cum...
Impuls
Ordinea dupa parerea mea:
Legacy
Acura
Mazda

Sau
Acura
Legacy
Mazda

Cum ai da-o Mazda nu prea sta langa cele doua.
Vb cu amicul nostru din State cu noul Legacy. Pare foarte incantat>

Succes la Legacy :wave:
Iulian HondaFan
uite aici dilemele mele in materie de cumparaturi auto...

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=41171#41171
Impuls
Iulian,

In domeniul audio-video sunt destul de bine informat si mai ales experienta in domeniu imi da un atu fata de multi. Sistemul audio cel mai bun este la ora actuala HK. Dupa aceea Infinity si Bose. Bose insa sa stii ca nu suna grozav ca cele de mai sus. Mai sunt si sistemele audio "custom" care alese cu grija si gandite cum trebuie (putere, curent , frecventa) sunt foarte bune.

Vorbind de masini (parerea mea) daca tot esti nemultumit de masina (adica ma rog, nu chiar nemultumit dar asa .... nu incantat pe deplin), nu as baga banii in Golf pentru un tuning specificat de tine in link. Masina aia si asa este mai spartana si mai dura daca mai faci si treaba asta nu stiu daca vei agreea pe deplin ride-ul in ea. Si apoi bagi banul dar nu prea il mai scoti. De afpt asta facem toti cu masinile noastre. Vorbesc eu care numai pe jenti si pe anvelope am dat 1200 de dolari pentru o masina de 20 de ani. Diferenta este ca eu nu o vand si le-am luat pentru siguranta unui somn linistit. Oricum pierzi cand vinzi.
Daca tot esti decis si te orientezi catre AWD eu tot la parearea mea raman: Legacy sau Acura. Vorbim aici si de nivel de tehnologizare si de concepte si de prestanta firmei care tot de longevitatea experientei si a calitatii produsului tine. Desi Mazda face sacrificii mari sa intre in top cu nouile design-uri eu unul nici macar nu am curajul sa le pun langa Subaru. Sunt facute in Japonia, nu contest calitatea lucrarii dar... exista un dar... pe care piata il arata. Tu esti statisticianul de pe forum . Cauta mai mult sa vezi cam care sunt minusurile la Mazda.

Eu tot pe Legacy as merge.
Maff
Chiar daca sunt la subiect si nu vorbesc despre asigurari sau alte chestii, am vazut ca noul M3 va avea de infruntat o concurenta destul de importanta, daca ne uitam la noul RS4 cu 420 cp, la ce se pare ca va aparea, adica Alfa Romeo 156 de 400cp, sau Cadillac GTS
aaa44038
Criticile aduse Corvette-ului nu-si au sensul.Un M3 costa 47.000 EURO,un Corvette 35.000 EURO (45.000 USD).Si Corvette-ul e mai rapid pe circuit.Degeaba are M3-ul tehnologie de ultima ora si Corvette-ul e la fel de sofisticat ca o trasura...unde se vede tehnologia asta ? La discutii in bar poate,ca pe drum sau circuit nu !
Noul M5 intr-adevar e foarte rapid,tot respectul pentru BMW pentru ca au resusit sa faca o limuzina de clasa mare atat de sportiva.Insa la 80.000 EURO,nu are sensul comparatia cu Corvette.Si nu stiu cat va costa Z06,insa cu siguranta va fi mai ieftin decat M5,si probabil si mai rapid.

QUOTE
Eu am 330 xi dispun de 225 de CP. Sunt convins ca asa cum sta Impreza sta si a mea in curba.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Maff
Heh, oricum daca as avea bani de un M3 mi-as lua un Lexus
cosmin45741
comparati , sa zic asa plastic si simplist un tel nokia (m3) cu , eu stiu vreun sagem sau ceva de genul asta (subaru, evo, samd). poate ala din urma o fi mai performant, mai accesibil, dar daca ar fi la acelasi pret amandoua, ce v-ati cumpara??
credeti ca bmw-ul a ajuns ce a ajuns (e una din putinele firme pe piata de dimensiuni mici care rezista f bine in fata marilor concerne) asa, dintr-o pura intamplare? e vorba de traditie, calitate si multa experienta, pe care celelalte firme mentionate de voi inca nu le au. si sa nu mai discutam de design.....
si apoi se adreseaza (romania nu face parte din discutie) la 2 clase sociale diferite: bmw-ul la tineri cu bani, iar restul la saracani care vor sa se traga si ei cu o masina cat de cat sport. in romania oricum amandoua sunt aberant de scumpe pt marea majoritate...

biggrin.gif personal, decat un m3, as mai pune ceva si mi-as lua o serie 6....
aaa44038
QUOTE
dar daca ar fi la acelasi pret amandoua, ce v-ati cumpara??

Pai daca toate masinile ar fi la acelasi pret as prefera un Carrera GT.Cum insa nu e cazul,eu zic sa nu mai aberezi.
Subaru si Mitsubshi nu sunt firme cu traditia BMW,insa nici de ieri nu sunt.Mitsubishi de exemplu a scos FQ400 pentru a sarbatori 30 ani de prezenta in Marea Britanie.

QUOTE
bmw-ul la tineri cu bani, iar restul la saracani care vor sa se traga si ei cu o masina cat de cat sport

Ceea ce zici tu e snobism,si de asta se vand BMW-urile in principal.
Probabil ca seria 6 pe care o vrei tu e 630 cabrio,ca sa poti sa te plimbi cu 20 km/h intre Romana si Unirii,cu mana atarnata peste portiera sa te vada lumea ce "adevarat" esti.
Exista oameni care apreciaza BMW-urile pentru ce sunt,si altii pentru insigna...oare unde te incadrezi tu ?!

Eu nu inteleg cum o masina mai lenta pe circuit e sport,iar una mai rapida e "cat de cat sport"...poate ma lamuresti si pe mine.
Maff
Heh, oricum in Romania au cam acelasi pret si M3 si Subaru, asa ca nu cred ca exista vreo problema, oricum una este destinata unei anumite clientele si cealalta unui alt tip, un BMW il iau cred 2 tipuri de persoane, unii pt ceea ce inseamna motorul M3 in sine, pentru traditie si rafinament, si celalalt tip este un creol, burtos si cu ghiuluri care crede ca daca ai BMW este privit altfel decat ceea ce e si care crede ca poate trece ca un om rafinat si destul de elevat numai pentru ca are BMW, desi el este .................ceea ce este. Subaru se adreseaza in primul rand celor ce le place sa simta puterea bruta, sportivitatea, sa simta ce inseamna o masina de raliu. Oricum nu poti sa le compari, pentru ca una este o sportiva spartana pur sange, in timp ce cealalta este o sportiva imblanzita si plina de tot felul de gadgeturi care sa faca viata la bord mai usoara. Un grasan cu ghiul nici nu se gandeste sa-si ia de exemplu un Lexus sau un Aston Martin, nu pentru ca nu ar avea bani ci pentru ca el a auzit si a vazut ca daca vrei sa arati ca ai bani iti iei BMW, desi eu zic ca ar fi destule marci de masini prin care ai putea sa arati ca ai bani si chiar ai apartine unui anumit club destul de exclusivist cam cu aceeasi bani cu care ai cumpara un M3 sau un seria 7.
G e o r g e
tin sa te contrazic , M3 este mult peste pretul celui mai scump subaru. cel mai scump de la noi de pe piata este outback H6 pe la 31 000 CIP.

STI este 29500 iar M3 este in jur de 50 000CIP fara dotari prea multe smile.gif
cosmin45741
parca scosesem din discutie romania, unde intr-adevar ai si tu dreptate, marea majoritate a "posesorilor" de bmw sunt tigani si intr-adevar aia o cumpara din snobism....
as prefera si un m6 si un 630 cabrio si nu neaparat pt mari performante sportive, mai schumaher, ci pt ca arata nemaipomenit de bine, cel mai bine, parerea mea. pt mine o masina cu ceva peste 200 de cai e deja suficient si nu ma aberez ca altii la carrera gt sau eu mai stiu ce s.f., dar care nu pot sa tina pe sosea o masina comuna de 100 de cai.....
iar diferenta intre bmw si japoniste (sunt posesor de japonista) e de la cer la pamant, dar asta e: bmw-ul nu e pt toata lumea- a nu se confunda cu snobismul imaginea unei masini, tehnologia si calitatea materialelor folosite. apropos de asta urca-te intr-un model nou de bmw (fie el si seria 1) si compara materialele de interior cu cele folosite in subaru sau sa nu mai vorbesc de uraciunea de mithubishi colt evo.
pana si mazda mea e profesoara biggrin.gif
Maff
Un Subaru Impreza WRX STi este 48900 DDP. Este oricum destul de scump, dar oricum dupa cum am zis exista cateva diferente majore intre BMW si Subaru.
G e o r g e
nebun sa fi sa dai la stat 30% din valoarea masinii. fa o calculatie de leasing !!!
oricum si asa , pretul de pornire fara taxe la M3 este cat pretul final al STI ului biggrin.gif
Maff
Da dar din cate am inteles, taxele vamale nu se mai calculeaza la leasing la valoarea reziduala ci la toata valoarea.Din cate am inteles eu.
G e o r g e
pai ai inteles prost , ca e vorba de accize wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.