Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel astra caravan revizie 60000 km
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
mihail43096
salut
pun si eu o intrebare pt. un bun prieten al meu ce s-a dus in germania si si-a luat opel astra caravan. scuze in avans daca s-a mai scris pe aici de asa ceva, dar nu am gasit cu Search. daca exista, dati-mi numai linkul si ma descurc.
deci... masina e f. bine intretinuta si are putin peste 60000 km (avea 58000 km cind a luat-o). omu nu stie ce tre sa faca la revizia de 60000 (cartea tehnica e in nemteste). in afara de filtre, ulei, pe care le-a schimbat, mai trebe facut ceva? eu, la DSN meu stiu ca revizia de 60000 e f. importanta, cu schimbat curele si multe altele. e la fel si la opel sau e suficient ce i-a facut?
mersi anticipat
mihail
G e o r g e
in mod normal trebuie schimbate si curelele . cel mai indicat este sa apeleze la un service autorizat OPEL care stie el singur singurel ca un om mare ce sa faca , service ul adica .
mihail43096
si eu i-am spus ca trebe vazute curelele, insa el mi-a spus ca distributia la motorul de pe opel astra caravan ar fi pe lant (recunosc ca nu ma prea pricep). asa e?
mihail
mihail43096
am uitat sa precizez un lucru important. masina are motor 2.0 pe motorina si este din nov. 2002.
mihail
eddie
Pe mororul de 2.0 asa am auzit ca e pe lant distributia,din asta am si eu pe Zafira.Pe cel de 1,7(Astra) nu e pe lant.
mihail43096
deci e pe lant. ce stii de revizia la 60000 km?
chiar nu mai e nimeni pe forum care sa stie?
m
eddie
Nu stiu nimic, deocamdata sunt cam departe de ea,am numai 12.000 de km.
Dragos45550
Salut;referitor la revizia pentru un opel astra 2.0 dti din 2002....
Din cate stiu eu la motorul de 2.0 care este pe lant nu mai este problema cu schimbul kitului de distributie-curea +role decat undeva cu mult peste 150 000 km.Cel mai bine ar fi,daca are cartea de service,sa citeasca ce scrie acolo
Concret,va dau un exemplu: eu am un opel astra g din 2001 ,l am cumparat tot din germania la 62 000 km , nu avea distributia facuta.Am mers pana la 73 000 in tara apoi am intebat la opel ,si la dibass si la erebus..peste tot ,mi s a raspuns ca trebuie de urgeenta sa inlocuiesc kitul de distributie ,asta daca tin la masina mea,sa nu ii stric motorul si altele de genul.In cartea de service scrie intr adevar ca pentru motoarele PE BENZINA se face distributia pe la 60 000 cred ,dar la mine in carte scrie clar ca pentru motoarele diesel y17dt-75cp distributia se face dupa 10 ani sau la 150 000 km!!!
Le am mentionat aceasta chestie dar evident ca isi sustineau ideea.
In vara trecuta,deci cand ajunsesem pe la 73 000 km,am fost in germania cu masina si am hotarat sa fac revizia acolo.Si cei de la opel din germania mi au spus ca pentru motorul diesel ,indiferent ca masina este turata la maxim sau functioneaza la relanti(traducere romaneasca smile.gif ) distributia se face la 150 000 km.
Asta pentru motorul diesel 1.7dti ,pe curea;
din cate stiu eu ,deja la motorul asta pe lant nu e nevoie sa se mai faca distributia.Cred ca niste informatii clare nu veti afla niciodata de la opel romania,ei vor doar sa va ia banii cat mai repede .Drept dovada,cand m am dus ultima data la ei si am insistat pe asta,le am aratat si carte de service si tot au inceput sa o intoarca...ba ca la 90 000 ba ca la 75 000...si tot asa;incercati sa dati un telefon la opel -union motors,au sediul in zona militari otopeni;
deci parerea mea este ca ,daca intr adevar are carte de service si masina are 60 000 km,sa citeasca ce scrie acolo cu atentie si sa stea linistit...eu am acum 95 000 km ,nu am facut distributia si nici nu o voi face prea curand;si daaa,tin la masina mea smile.gif
Daca este luata din romania,sa isi faca distributia smile.gif pentru ca masinile de 60 000 km de la noi au asa spre 150-160 000 km smile.gif ..cred ca stim cu totii despre micile afaceri cu masini rulate la greu in germania,care arata ca noi ca deh..se merge acolo si vandute aici...CA NOI smile.gif
la revedere si sper ca veti gasi util mesajul meu
mihail43096
mersi mult. f. util mesajul (unicul mesaj clar)
mihail
Ionut40144
In cazul motorului pe benzina de 1.6 16V - Opel Ecotec, kitul de distributie se schimba in Germania (conform cartii de service) la 90.000 Km. Dealtfel reviziile se fac in Germania la 30.000Km - doar in Romania te cheama la 15.000
ionut
Dragos45550
este f adevarat ce spui tu despre revizii..si asta pentru ca la noi filtrele de aer ,praf,interior trebuiesc schimbate mai repede ,la fel placutele de frana in regimul de mers in oras....alta explicatie nu gasesc;si tin sa va spun ca si in germania exista orase in care regimul re mers este apropiat cu al nostru....bucurestiul de unde sunt eu.dar nu fac revizia la 15 000 ,ca noi.Eu dupa 15 000 la revizie am gasit filtrele negre si pline de mizerie ,ala de motorina nu mai vorbesc ,stim cu totii calitatea .Aici cred ca era problema...la aceste consumabile .Ca sunt orase in tara in care traficul este foarte linistit ,ei fac reviziile tot la 15 000 pentru mizeria care stim cu totii ca este in tara asta.iar pentru benzina...aceeasi problema.Un prieten are o nubira;16 000 km,din 99,a tinut o in garaj si a mers cu ea doar la drum lung.La ultima revizie toate filtrele erau pline de mizerie ,cel de benzina avea o cantitate considerabila de apa in el.Si nu pusese decat de la petrom benzina cea mai scumpa. E greu de zis;fiecare are parerea lui .Eu sustin ca revizia trebuie facuta la 15 000 km dar distributia asa cum scrie in carte...si cred ca cei de la opel sau reprezentante stiu ei ceva...drept dovada faptul ca la mine daca au vazut ca imi sustin punctul de vedere au inceput sa se intrebe unii pe altii si au scos de un 90 000 in loc de 60....nu o sa accepte sa spuna ce e corect pentru ca ar insemna sa nu mai ia de la fiecare o suma considerabila ce ar reprezenta kitul de distrib. si manopera...Asta este parerea mea..
mihai49141
nu vreau sa fiu off topic dar cred ca are legatura cu ce se discuta aici.

dupa revizie, daca a fost facuta la service autorizat, trebuie sa-ti reseteze din computer mesajul de avertizare. daca nu au facut asta apare pe afisajul de km mesajul dupa 15 mii km sau mai mult in fc de setare). la golf se poate reseta din contact si maneta de resetare a km. la astra (sau opeluri in general) cum se face? din bord fara a interveni in computer.

daca tin apasat lung butonul de resetare a km apare 034.1 si sub 15.3xx. astia banuiesc ca sunt km parcursi de la ultima revizie (si ma avertizeaza de la 15 mii) dar 034.1 nu pot ghici ce e. stie cineva?

mersi
mihai49141
revin cu intrebarea. nu-mi vine sa cred ca nu stie nimeni...

la bord apare in loc de km "insp" cateva sec dupa ce pun contactul.

cum se reseteaza asta (fara a umbla in comp)?


ce inseamna becul galben cu o cheie fixa pe el care sta aprins uneori pana turez un pic motorul? tot imediat dupa pornire.....
Virgil47474
resetare "insp" : apesi butonul de kilometraj partial, pui contactul, ti in continure apasat (cel putin 5 sec) si dispare ... gata, asta e tot :wave:
nu ma intreba cum se seteaza noul interval, ca nu stiu... biggrin.gif

becul galben e "check engine"... pt mai multe informatii despre el, da search...
Dragos45550
am fost acum cateva zile la service la dibas , la turnatorilor)in spate la spitalul fundeni) ;am trecut pe la ei ca eram in drum , sa ii intreb exact de chestia cu insp ul , ca mi s a intamplat si mie;am inteles ca setarea/resetarea acestui mesaj se face electronic , prin tester.Acuma sincer nu am incercat varianta propusa pentru resetare ,am sa o incerc;eu stiu ca insp ul reapare la interval de un an (fie ca ai facut zeci de mii de km sau o suta de km intr un an, e bine sa ii faci cel putin schimbul de ulei).
Am sa incerc resetarea"manuala " smile.gif iar daca nu va merge , am sa ma duc la opel la service...dar ore cum il fac sa apara iar peste un an ? smile.gif
eh oricum rareori mi se intampla sa fac sub 15 000 pe an deci sa fac revizia mai devreme smile.gif ( am un astra 1.7 dti la care revizia o fac in tara la 15 000 desi afara se face la 30 000)
mihai49141
QUOTE(Virgil47474)
resetare "insp" : apesi butonul de kilometraj partial, pui contactul, ti in continure apasat (cel putin 5 sec) si dispare ... gata, asta e tot :wave:
nu ma intreba cum se seteaza noul interval, ca nu stiu... biggrin.gif

becul galben e "check engine"... pt mai multe informatii despre el, da search...


eu am facut la Astra asa cum ne-a invatat Virgil si merge. Mersi.

la Golf apare "service" in loc de "insp", e acelasi lucru, din computer poti seta la ce intervale sa apara, atat timp cat si km. eu la a mea mi-am setat 60.000 km si 2 ani (long life service) desi schimb uleiul si toate filtrele la fiecare 10 mii.

opelul l-am luat recent si nu i-am umblat inca in comp dar e setat pe 15 mii km (pt ca am comparat cu cartea de service cand a fost facuta ultima revizie in belgia) si nu am idee cat timp. deci cu siguranta se poate seta si la asta km....
florin55503
daca e 2.0 dti e pe lant si nu trebuie sa il schimbi. daca e 1.7 dti e pe cuea si trebuie schimbata intr-un service. la motorul de isuzu trebuie dat jumate din el pt a o schimba si nu poti sa o schimbi tu. sfatul meu e sa te duca la un service autorizat la inceput sa faca un diagnostic total sa vada exact in ce stare e masina (eu nu cred ca are mari problema). sfatul meu e sa ii bagi ulei cu particule de grafit
mihai49141
tot legat de revizie: nu gasesc filtru de polen. nu este in dreapta sub parbriz cum e la majoritatea masinilor. unde e??? :evil: mersi
Virgil47474
la masina mea este sub compartimentul de acte. il identifici un pic mai greu dar o sa-l gasesti pana la urma. este o cutie dreptunghiulara, asezata vertical.
Marius61768
Cam cat costa inlocuirea Kitului de distributie (curea + role, etc) la un Opel Astra 1,7 DTI 2001??
Dragos45550
mai zi ne si noua daca cel nou vrei sa fie original,deci mai scump, sau nu,daca vrei sa faci inlocuirea in service autorizat ,eventual opel, unde sa ai si o garantie ceva, sau in alta parte, cati km ai la bord,de unde ai masina.....poti citi mesajele mele de mai sus ca sa vezi parerea mea;si s a mai vb despre kitul de distributie cred pe aici...
eu l am schimbat la 100 000 de km la opel dibas;numai cureaua originala isuzu pt motorul y17dt costa 7 milioane ;am pus pana acum doar piese originale si asa voi pune in continuare(o bieleta, kitul de distributie,un cap de bara, o bujie)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.