Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme Mazda 6
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mazda
Pages: 1, 2
Bogdan45287
Buna

Sunt in plin proces decizional in a-mi cumpara o Mazda 6. Stiu ca cele din US au probleme mari, imi poate cineva da cateva detalii despre ce probleme au fost semnalate la cele made in Japan? Am inteles deja ca in Romania e o mare problema service-ul la Mazda, dar sa zicem ca pot sa traiesc cu asta.

Multam

Bogdan
ncristi
Si mazda are probleme?
madalina
Clasamentele de fiabilitatea facute in Europa folosesc masinile fabricate in Japonia (pentru cazul concret Mazda 6)), iar masina a iesit foarte bine.


Cristi, nu exista masina fara probleme. Problema este cat de des apar, la cate masini, cat de serioase sunt etc
CRG
Vezi si recentul sondaj JD Power facut in Marea Britanie, unde Mazda a iesit iar printre primele marci ca fiabilitate, alaturi de celelalte marci japoneze (toyota, honda, subaru).

Problema cu service-ul este la Romcar. Eu am rezolvat-o cumparand de la un dealer care lucreaza cu Inscut, care am inteles ca sunt super ok.
madalina
Problemele cu service-ul incep sa se rezolve. Am primit scuze de la Mazda Austria, Romcar si Inscut pentru problemele avute cu Mazda.

Incep sa-mi imbunatatesc parerea despre ei.
Bogdan45287
Mersi mult de informatii. Am studiat testele JD Power si sunt OK. E exact ceea ce ma asteptam sa gasesc: o masina cu performante peste medie, stil si un pret sub 20,000. Adevarul ca look-ul face toti bani...de gustibus
Tocmai ma gandeam ca testele celor de la JD nu iau in calcul drumurile din Bucuresti, dar m-a linistit Madalina in privinat service-ului. Sa speram ca nu se limiteaza doar la scuze smile.gif)
Oricum, o sa profit de ocazie ca trebuie sa inchiriez o masina la inceputul lui mai pentru cateva zile si o sa solicit express o Mazda 6, nu de alta, da' sa vad cat de nefiabile pot sa fie americancele smile.gif) Oricum, nu se poate testa fiabilitatea in doua zile, vreau doar sa vad cum ne simtitm impreuna smile.gif) Sper sa nu ma lase in mijlocul autostrazii, cum povestea cineva pe forum...
Iar de cumparat o sa-mi cumpar o japoneza smile.gif)
Va tin la curent dupa "drive test". Intre timp, daca mai stie cineva de alte probleme...sper nu din experienta personala smile.gif)
Bogdan
CRG
QUOTE(Bogdan45287)
E exact ceea ce ma asteptam sa gasesc: o masina cu performante peste medie, stil si un pret sub 20,000. Oricum, o sa profit de ocazie ca trebuie sa inchiriez o masina la inceputul lui mai pentru cateva zile si o sa solicit express o Mazda 6, nu de alta, da' sa vad cat de nefiabile pot sa fie americancele smile.gif)
Bogdan


Tocmai m-am intalnit azi cu cineva care are o Mazda 6 mai folosita (era un 2.3 pe benzina AWD), si in afara de unul din scuturile fata care era crapat (e din plastic) nu se plangea de nimic. Nu stiu daca stii, dar din vara o sa vina facelift-ul, cu un nou pret, daca ma intelegi. Daca te-ai fi grabit, ai fi prins promotia curenta de lichidare stoc actualei. Nu stiu ce calcule ti-ai facut tu, dar cu toate costurile incluse (CIP+accize+TVA+taxe vamale la val. reziduala+CD player+comision management firma leasing+discount global+discount 2004) tot a ajuns la 21,500.
Bogdan45287
Super, daca doar scutul e problema smile.gif) Stiam de face lift, dar momentan nu sunt in tara. Planurile erau pentru momentul imediat intoarcerii, adica prin toamna asa ca am ratat lichidarea de stoc. De asta nici nu am calculat pretul foarte exact- desi stiam ca cel real va fi mult mai mare, am preferat sa fac niste comparatii doar pe baza de CIP. E un fel de auto pacaleala smile.gif)
Pe de alta parte, am luat in calcul si variata unui SH din Germania. Daca sunt atat de fiabile pe cat se spune, atunci ceva din 2003 pe la 50,000 de km ar trebui sa fie o investitie buna. Plus ca nu intentionez sa tin masina mai mult de 2, 3 ani, pana in jur de 100,000 de km. Ce parere aveti?
CRG
pentu cine are dubii despre alegerea facuta, inclusiv partea de mechanical reliability (sondaj JD Power facut in UK in 2005):

http://www.tiscali.co.uk/motoring/features...tion/page4.html
Cosmin42899
Nu stiu altii cum sunt ... dar mie imi frig palmele sa-mi primesc masina . Stie cineva ceva de rodaj ? ca tare mi-e frica ca o sa stau vreo 2-3000 de km cu motorul la 2000 biggrin.gif

Eu mi-am comandat tot la oferta Mazda 6 2.0 l , 136 CP Diesel . Imi vine cam in 10 zile , sper mai repede dar nu cred.

Oricum , eu cred ca sunt masini fiabile , si uitandu-ma in topul de mai sus ma pufneste rasul ca skoda a iesit pe locul 1 . Cred ca si-ar face japonezii harakiri daca ar vedea ca intr-un top o masina facuta in Cehia a iesit peste masinile lor . Ma abtin de la comentarii

Si eu auzisem ca cele din SUA (facute in uzinele Ford din Michigan) ar avea probleme , dar cred ca cele facute "la mama lor" sunt altfel , adica mult mai calitative ! Oricum , japonezii au standarde de calitate mult mai ridicate ca in Europa.
Bogdan45287
bafta ...inteleg perfect nerabdarea smile.gif) Cat despre Skoda, cred ca e o masina OK dar nu neaparat de primul loc...
Chiar, cum e cu rodajul? Auzisem (sursa neverificata smile.gif) ) ca la motoarele de generatie recenta nu e cazul...asteptam opinii mai experte
Bogdan
ncristi
Trebuie facuta o rectificare -- JD Powers nu are nici o legatura cu fiabilitatea ci rep gradul de satisfactie al unei anumite persoane in legatura cu un anumit produs...si se refera mai ales la costurile reparatiilor, calitatea tratamentului de care ai avut parte cand ai fost cu masina la service etc


Este o confuze destul de des intalnita mai ales pe acest site...

JD Powers=customer satisfaction stidy nici vorba de reliability study

Cat despre octaviaII am auzit povesti de groza despre faptul ca papa ulei de rupe. La asta te referi bogdan?
CRG
Legat de rodaj (break-in in Engleza), cei de la Mazda precizeaza ca nu exista asa ceva pentru masina lor, singura rugaminte fiind aceea de a varia turatiile masinii pana la 1000 - 1500 km, pentru o uniformizare a uzurii initiale a cilindrilor, segmentilor, etc. Insa cei care stiu destul de multe despre masini (vezi link forum mai jos) au incercat sa tina turatiile pana la 3000 (la motoarele pe benzina), deci in cazul nostru, Cosmin, cred ca maxim 2000 - 2500 este ok pentru prima mie. Inca un aspect destul de important: fie eviti autostrazile in prima mie, fie schimbi viteza de croaziera la fiecare cateva minute. Se pare ca este o chichita care va avea rol determinant in longevitatea si performantele viitoare ale motorului. Inca o chichita: ideal ar fi sa schimbam uleiul dupa iesirea din rodaj, avand in vedere continutul ridicat de metal in ulei, care genereaza o uzura ridicata si dupa iesirea din rodaj. Link pentru discutii extinse ale fanilor Mazda 6 pe aceasta tema:

http://forum.mazda6club.com/index.php?show...k%20in&st=0
CRG
mai exista si www.mazda6tech.com , unde se discuta si acolo despre rodaj.
cosmin45741
am o mazda 6 topline de 136 cai diesel din iunie 2004. are 23000 si nu am avut nici o problema majora, in afara catorva mici de tinichigerie provocate de "buna" educatie a concetatenilor nostri.
chestii care nu-mi plac:
- e diesel, deci puturosica-asta depinde de gusturile fiecaruia, oricum pt un diesel alearga destul de bine.
- trancane placajul de la portbagaj (a mea e sportline-cu hayon),
- motorul e destul de galagios cand e rece, oricum nu mai galagios decat echivalentele tractoriste de pe passat sau altele, dar na, vrei economie, tre sa te obisnuiesti,
- are un sistem suplimentar de incalzire a motorinei care e declansat automat sub 5,6 grade, asa ca iarna ai un fosnet permanent sub masina pana se incalzeste motorul
- are o problema la coloana de directie, cred ca e din fabrica, adica se simt unele zgomote in volan, remediabile de altfel la reprezentanta la cateva luni, daca ai chef sa te plimbi in service la cateva mii, dar asta e cu drumurile noastre... (probabil ca data viitoare o sa fac scandal sa o inlocuiasca cu totul pt ca a inceput sa ma exaspereze- de 3 ori au strans-o pana acum).
cam atat pana acum, in general o masina faina si fiabila si bineinteles, economicoasa pt puterea ei (nu trec de 6.5 consum mediu in conditiile in care merg peste 140 in afara localitatii), oricum imi pare rau ca nu am ales un rx8, dar poate viitoarea............
CRG
daca tot mi-am asumat rolul de "avocatul apararii" marcii de fata:


http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.ht...128339010848601

se pare ca Mazda e pe primul loc la capitolul reliability, dpdv al WhatCar. Mazda 6 nu este inclusa in sondajul curent.
constantin47277
Salut,
Am o Mazda 6 diesel lovita frontal si caut piese.(noi sau second-hand)
Stie cineva vreo sursa mai ieftina
Otto73
am si eu o mazda6 cu motor de 3litri V6si 220 cai dar sincer sa fiu nu am si nu am avut nici o problema . Informatiile cu mazdele6 din sua sunt eronate . Mai am prieteni cu mazda6 exact modelul meu si sunt si ei multumiti de ele. Este adevarat cand sa lansat modelul in 2002 au fost ceva probleme la transmisiile automate la cateva exemplare dar problema este rezolvata de 2 ani. Eu o am din februarie am 5ooo mile dar sunt departe de a avea probleme cu ea. O RECOMAND TUTUROR . Este fiabila ,sigura(5stele) si nu ezitati ca nu o sa va para rau Daca cineva are ceva intrebari ii voi raspunde cu placere.
ezeQuel
Sunt nou p'aici!!Bun..sa incep cu inceputul..am o mazda6, martie 2004, 2.0 diesel, 136 calutzi, versiunea TE, in plus cu twitere ( smile.gif ), spoiler original sport fata, tips(capat toba- sau cum vreti sa-i ziceti) cu 2 iesiri..a..era sa uit..e bleu pacific...Probleme de cand o am..la 10 mii am schimbat 'maciuca' schimbatorului in garantie..se facuse naspa rau..apoi bara fatza si un far...dupa un mic incident provocat de mine..a platit casco, 2 parbrize..platite de casco...o rola de pe la cureaua de alternator - in garantie, ambele faruri - bazaiau cand era aprinsa pozitia - masina oprita - schimbate tot in garantie..si cam atat..In rest masina merge super.Recent mi-am schimbat si eu service-ul, din motive bine intemeiate ( ca la mai toti..neseriozitatea...bataie de joc, etc) si am apelat la BDT ..aia din militari..Am fost de doua ori..Prima data prin septembrie am schimbat placutele..vreo 10 milioane..pret OK - la Focsani mi s-a cerut 11.5 parca..Iar vineri ( pe 11.11) am facut revizia la 68 si ceva de mii, tot acolo..filtre, ulei, manopera ( am cerut si reglaj faruri ), mai outin filtru polen - tot la 847.30 ROn ceea ce mi se pare super bine..La focsani asa ceva costa in jur de 1000 RON...Adik e OK..Si imi puteam aduce si ulei de care vroiam..Numa' sa fie 5W30..Am pus pana acum mobil1 5W30, insa data asta n-am gasit si mi-au pus de la ei valvoline...Da' asta e...In rest...A..recent mi s-a rupt chestia de opreste capacul de la suportul de bauturi de pe consola centrala..Fac o poza si o postez..nu gasesc asa ceva..am intrebat la dealerul din focsani si mi-a zis ca aduce doar jumate de consola..Nu-mi mai trebuie smile.gif, asta dupa ce am pierdut capacul ed la rezervorul de lichid de parbriz (asta iarna trecuta) si am dat 1.300.000 lei pe el, ceea ce mi s-a parut enorm..si inca mi se pare..e un kkt de plastic galben smile.gif ..da' asta e..in rest super multumit de mashina..putin urme de uzura cam premature pe volan...
Dan27
trebuia sa-i pui un celefon legat cu sarma..made in ROmania:))"(in loc de capac) si incearca sa lipesti cu superglue partea care ti-a picat,sau daca esti mai fitos dute la un service care lipeste bari din plastic,fibra si ti-o fac,dar cred ca tre' s-o dai jos ceea ce nu stiu cat de usor e.
Lucian-166
QUOTE(Otto73)
am si eu o mazda6 cu motor de 3litri V6si 220 cai dar sincer sa fiu nu am si nu am avut nici o problema . Informatiile cu mazdele6 din sua sunt eronate . Mai am prieteni cu mazda6 exact modelul meu si sunt si ei multumiti de ele. Este adevarat cand sa lansat modelul in 2002 au fost ceva probleme la transmisiile automate la cateva exemplare dar problema este rezolvata de 2 ani. Eu o am din februarie am 5ooo mile dar sunt departe de a avea probleme cu ea. O RECOMAND TUTUROR . Este fiabila ,sigura(5stele) si nu ezitati ca nu o sa va para rau Daca cineva are ceva intrebari ii voi raspunde cu placere.


5 stele pe cer sau unde ? Ia da o fuga pe www.euroncap.com si vezi poate s-a mai modificat ceva intre timp...
madalina
Inainte de a fi vehement, poate vezi si rezultatele din state, unde locuieste Otto...
CRG
pentru impulsivi:

http://www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=266


atentie la testul de side impact (sper ca stii engleza), e fara airbaguri laterale.
Musat72632
QUOTE(cosmin45741)
am o mazda 6 topline de 136 cai diesel din iunie 2004. are 23000 si nu am avut nici o problema majora, in afara catorva mici de tinichigerie provocate de "buna" educatie a concetatenilor nostri.
chestii care nu-mi plac:
- e diesel, deci puturosica-asta depinde de gusturile fiecaruia, oricum pt un diesel alearga destul de bine.
- trancane placajul de la portbagaj (a mea e sportline-cu hayon),
- motorul e destul de galagios cand e rece, oricum nu mai galagios decat echivalentele tractoriste de pe passat sau altele, dar na, vrei economie, tre sa te obisnuiesti,
- are un sistem suplimentar de incalzire a motorinei care e declansat automat sub 5,6 grade, asa ca iarna ai un fosnet permanent sub masina pana se incalzeste motorul
- are o problema la coloana de directie, cred ca e din fabrica, adica se simt unele zgomote in volan, remediabile de altfel la reprezentanta la cateva luni, daca ai chef sa te plimbi in service la cateva mii, dar asta e cu drumurile noastre... (probabil ca data viitoare o sa fac scandal sa o inlocuiasca cu totul pt ca a inceput sa ma exaspereze- de 3 ori au strans-o pana acum).
cam atat pana acum, in general o masina faina si fiabila si bineinteles, economicoasa pt puterea ei (nu trec de 6.5 consum mediu in conditiile in care merg peste 140 in afara localitatii), oricum imi pare rau ca nu am ales un rx8, dar poate viitoarea............
O sa te mai duci pana te liptisesti mie imi uruie un rulment pe dreapta si le tot spun de 2 revizi si ii dore in cur deabia acum la 75000 km au inteles ca nu ma mai tine si trebuie sa-l fac ape garantie care defapt era si problema daca spuneam ca platesc era de mult schimbat sunt niste idioti parca ar da de la masa din casa dar ma locuim si traim in ROMANIA . Si directia stai linistit ca tioate fac la fel ii mai da cu vasilina merge 2 zile iara face iara de duci si uite asa de schimbat niciodata daca ai si gura mare faci o revizie in 7 ore era programata la 11 si am scoso la 5 dupa masa ca am facut scandal si cica au revizuit0o mai bine adica au tinut-o in parcare sunt niste idioti .
Musat72632
QUOTE(madalina)
Problemele cu service-ul incep sa se rezolve. Am primit scuze de la Mazda Austria, Romcar si Inscut pentru problemele avute cu Mazda.

Incep sa-mi imbunatatesc parerea despre ei.
Stai linistita hai cu mien la o revizie sa vezi show si nepricepere ii intreb cand schimb cureaua de distributie si imi raspund ca nu stiu exact dar ei au schimbat la una pe la 120000 km dar sigur habar nu au . service BDT
Musat72632
QUOTE(madalina)
Problemele cu service-ul incep sa se rezolve. Am primit scuze de la Mazda Austria, Romcar si Inscut pentru problemele avute cu Mazda.

Incep sa-mi imbunatatesc parerea despre ei.
Stai linistita hai cu mien la o revizie sa vezi show si nepricepere ii intreb cand schimb cureaua de distributie si imi raspund ca nu stiu exact dar ei au schimbat la una pe la 120000 km dar sigur habar nu au . service BDT
Musat72632
QUOTE(Cosmin42899)
Nu stiu altii cum sunt ... dar mie imi frig palmele sa-mi primesc masina . Stie cineva ceva de rodaj ? ca tare mi-e frica ca o sa stau vreo 2-3000 de km cu motorul la 2000 biggrin.gif

Eu mi-am comandat tot la oferta Mazda 6 2.0 l , 136 CP Diesel . Imi vine cam in 10 zile , sper mai repede dar nu cred.

Oricum , eu cred ca sunt masini fiabile , si uitandu-ma in topul de mai sus ma pufneste rasul ca skoda a iesit pe locul 1 . Cred ca si-ar face japonezii harakiri daca ar vedea ca intr-un top o masina facuta in Cehia a iesit peste masinile lor . Ma abtin de la comentarii

Si eu auzisem ca cele din SUA (facute in uzinele Ford din Michigan) ar avea probleme , dar cred ca cele facute "la mama lor" sunt altfel , adica mult mai calitative ! Oricum , japonezii au standarde de calitate mult mai ridicate ca in Europa.
fara rodaj vere dai bataie apasa tare ca nu are nimic . E DOAR MAZDA biggrin.gif
R a z v a n
O sa te mai duci pana te liptisesti mie imi uruie un rulment pe dreapta si le tot spun de 2 revizi si ii dore in cur deabia acum la 75000 km au inteles ca nu ma mai tine si trebuie sa-l fac ape garantie care defapt era si problema daca spuneam ca platesc era de mult schimbat sunt niste idioti parca ar da de la masa din casa dar ma locuim si traim in ROMANIA . Si directia stai linistit ca tioate fac la fel ii mai da cu vasilina merge 2 zile iara face iara de duci si uite asa de schimbat niciodata daca ai si gura mare faci o revizie in 7 ore era programata la 11 si am scoso la 5 dupa masa ca am facut scandal si cica au revizuit0o mai bine adica au tinut-o in parcare sunt niste idioti .[/quote]

Domnule Musat, esti visul rau al oricarui dealer auto. Ma intreb daca ai facut un exercitiu simplu in care sa te pui in locul celor pe care ii faci idioti. Si ei E oameni, romani, scandalagii ca tine. Intr-adevar, locuim si traim in Romania, eu zic sa fii mandru de asta si in general sa te mai calmezi, pen'ca odata cu varsta - cauzeaza si uzeaza fizicu, si o sa ajungi sa injuri pe site-uri de sanatate...
cosmin45741
Are pe undeva dreptate. Si eu am un "colt" imens impotriva Romcar si a reprezentarii Mazda in Romania. Cel putin au pierdut in mine un client si sper sa nu fiu nevoit sa duc leasing-ul pana la capat...
Atat timp cat se lauda ca ofera garantie 3 ani, atunci s-o ofere si sa nu mai faca atata reclama falsa. Mie, chestia cu caseta mi-a aparut la 5000 km!!!!! si am reclamat-o de 5 ori pana acum (pot demonstra cu intreg istoricul masinii). Masina are 50000 km.Stii ce mi-a zis ultima oara la "consult" (Romcar)? Ca asta-i treaba, asta-i singura solutie pe care le-a dat-o Mazda (adica vaselina) si nu au ce sa faca. De parca eu am luat masina de la Mazda-Japonia, nu de la nesimtiti. Ca nu am decat sa vin din 2000 in 2000 km sa mi-o unga. (alta treaba n-am decat sa fac o data la 2 luni drum in service). Nu mai spun ca desteptul de receptioner a vrut sa ii si platesc "o suma modica", de parca face parte din lucrarile de intretinere. Probabil asteapta sa se termine garantia ca sa-mi spuna ce trebuie inlocuit.

Dar data viitoare cand va incepe iar sa trancane, ma voi duce direct la Mazda Austria (imi petrec si eu un weekend prelungit la Viena) si daca sunt magari astia de la Romcar, atunci sa te tii cu ce despagubiri o sa le cer...Sa-mi bag picioarele daca nu o sa-i dau in judecata si merg cu ei de gat pana in panzele albe...pt ca sincer nu prea cred in varianta expusa...

Sa nu mai pomenesc cam cat costa o revizie la "marele" service si cam ce adaosuri comerciale practica la piesele de schimb...
cosmin45741
Am inteles de pe alt topic ca nea Razvan lucra pe la ei.
Ia lamureste-ma si pe mine domle...care-i treaba cu coloana de directie/caseta?
R a z v a n
Sincer in acest moment nu stiu ce sa iti raspund.
Ce pot sa iti spun este ca nu va mai trebui sa te duci tu pana in Austria pentru ca vine Austria la tine. Mai mult ma aflu intr-un proces decizional care include deschiderea unui service dedicat Mazda, la standarde europene inainte de sfarsitul anului. Este din ce in ce mai clar ca e nevoie de asa ceva.
Asa cum am mai zis NU LUCREZ LA ROMCAR, acolo si eu sunt client. Client intern, dar client.
Dar te rog da-mi un msg la mazrom@masini.ro si da-mi detaliile problemei tale (name, number etc).
Multumesc
Andrei85577
smile.gif))
Eu zic ca Mazda 6 nu este o masina rea ! Mie chiar ca-mi place cum merge ! Dar fac demersurim pentru un BMW 530d.
Aici Mazda nu se mai poate compara !smile.gif))))))))))
Este slab antifonata ! Are mult plastic !!! Service scump! Cutia de viteze agatatoare si rigida! Piesele sosesc greu ! Depreciere mare !!!
Dar cel mai mult ma supara calitatea materialului de antifonaj! Sub orice masina aproape ..... !
Este incredibil !!!
Eu ma grabesc sa scap de ea ...acum ...cind are putini KM .... ca sa nu ramin cu ea !!!!
pare tare ciudat ...dar chiar se vinde al naibii de greu !!!! Si benzinarele si cela pe motorina !!!!
Andrei85577
Daca te duci la Dealer ...sa-l rogi sa te ajute cu ceva ...ridica din umeri !
Ti-a vindut-o si gata !!! Este absolvit de orice vina !!!
Eu cred ca de aici pornesc toate !!!
Nu ma mira ca zic ca sunt fiabile !!! Daca nu schimba nimic in garantie !!!
Abia cind iesi din garantie ....o sa vazi tu acite ai de schimbat!!!
Sfatul meu este sa va duceti la o constatare inainte ...la orice service autorizat si in functie de ce spun aceia ca trebuie schimbat.... va duceti si cereti sa va schimbe piesele pe garantie !
Daca nu o fac ...chemati opc-ul !!!! Aveti Constatarea de la celalalt service autorizat !!! Sau de la cei care fac inspectia tehnica !!!!

Spuneti ca va pun viata in pericol !!!
Trebuie cumva sa-i inveti minte !!!!
P.S. Mi-a povestit chiar unul din sefii de la BDT ca a cerut afara schimbarea a doua discuri de frina si cei de afara au aprobat schimbarea doar unui disc de frina smile.gif))) INCREDIBIL !!!!
Si nu ai pe cien sa dai in judacata ...deoarece ei nu reprezinta FORD ! Vind doar masini Ford ! smile.gif))))
Mare teapa !!!!
ciprian93133
QUOTE(cosmin45741)
am o mazda 6 topline de 136 cai diesel din iunie 2004. are 23000 si nu am avut nici o problema majora, in afara catorva mici de tinichigerie provocate de "buna" educatie a concetatenilor nostri.
chestii care nu-mi plac:
- e diesel, deci puturosica-asta depinde de gusturile fiecaruia, oricum pt un diesel alearga destul de bine.
- trancane placajul de la portbagaj (a mea e sportline-cu hayon),
- motorul e destul de galagios cand e rece, oricum nu mai galagios decat echivalentele tractoriste de pe passat sau altele, dar na, vrei economie, tre sa te obisnuiesti,
- are un sistem suplimentar de incalzire a motorinei care e declansat automat sub 5,6 grade, asa ca iarna ai un fosnet permanent sub masina pana se incalzeste motorul
- are o problema la coloana de directie, cred ca e din fabrica, adica se simt unele zgomote in volan, remediabile de altfel la reprezentanta la cateva luni, daca ai chef sa te plimbi in service la cateva mii, dar asta e cu drumurile noastre... (probabil ca data viitoare o sa fac scandal sa o inlocuiasca cu totul pt ca a inceput sa ma exaspereze- de 3 ori au strans-o pana acum).
cam atat pana acum, in general o masina faina si fiabila si bineinteles, economicoasa pt puterea ei (nu trec de 6.5 consum mediu in conditiile in care merg peste 140 in afara localitatii), oricum imi pare rau ca nu am ales un rx8, dar poate viitoarea............


salutare!

am avut o experienta teribila azi biggrin.gif ..mergeam cu cineva in skoda mea fabia azi si ma intreaba: esti multumit de masina?> eu zic da..e ok ..in 3 ani nu am avut probleme majore..el: daca te gandesti sa o schimbi sa nu iti iei MAZDA...eu m-am ingalbenit ( tocmai am facut o rezervare l ao MAZDA 3 biggrin.gif ) de ce? ?zic...pa i ...am o mazda 6 ...nu pot sa iti spun cate probleme am avut ...si imi spusese tata( care traieste afara ) ca e proasta ! la 6000 a crapat alternatorul p ecare l-am schimbat inca o data pana acum ( 52000 km) apoi nu stiu ce curele l-au mai lasat pe om..intr-un cuvant slaba fiabilitate !
dezaburirea -proasta ...a zis ca e terminat psihic de cei de la service care habar nu au pe ce lume sunt

intreb si eu ...sa repet greseala lui care nu a ascultat sfatul tatalui sau sa merg cu incredee p emazda 3 mai departe ...e un om f serios in care am toata increderea si e cam primul nemultumit de marca...o fi ghinionist?...

astept pareri
Victor64536
Am un prieten mecanic(locuieste in SUA) care cumpara masini vechi(dai 2 lei pe masini foarte vechi) si le tine 1 an pana le strica de tot. Acu 2 ani a luat o mazda 323 din 80 cu 350 mii mile la bord, si este ofticat ca nu o poate strica biggrin.gif
ezeQuel
QUOTE(cosmin45741)
Are pe undeva dreptate. Si eu am un "colt" imens impotriva Romcar si a reprezentarii Mazda in Romania. Cel putin au pierdut in mine un client si sper sa nu fiu nevoit sa duc leasing-ul pana la capat...
Atat timp cat se lauda ca ofera garantie 3 ani, atunci s-o ofere si sa nu mai faca atata reclama falsa. Mie, chestia cu caseta mi-a aparut la 5000 km!!!!! si am reclamat-o de 5 ori pana acum (pot demonstra cu intreg istoricul masinii). Masina are 50000 km.Stii ce mi-a zis ultima oara la "consult" (Romcar)? Ca asta-i treaba, asta-i singura solutie pe care le-a dat-o Mazda (adica vaselina) si nu au ce sa faca. De parca eu am luat masina de la Mazda-Japonia, nu de la nesimtiti. Ca nu am decat sa vin din 2000 in 2000 km sa mi-o unga. (alta treaba n-am decat sa fac o data la 2 luni drum in service). Nu mai spun ca desteptul de receptioner a vrut sa ii si platesc "o suma modica", de parca face parte din lucrarile de intretinere. Probabil asteapta sa se termine garantia ca sa-mi spuna ce trebuie inlocuit.

Dar data viitoare cand va incepe iar sa trancane, ma voi duce direct la Mazda Austria (imi petrec si eu un weekend prelungit la Viena) si daca sunt magari astia de la Romcar, atunci sa te tii cu ce despagubiri o sa le cer...Sa-mi bag picioarele daca nu o sa-i dau in judecata si merg cu ei de gat pana in panzele albe...pt ca sincer nu prea cred in varianta expusa...

Sa nu mai pomenesc cam cat costa o revizie la "marele" service si cam ce adaosuri comerciale practica la piesele de schimb...

Din cate am inteles de pe un alt forum din afara, un tip din Suedia, norvegia - p'acolo tari straine - a avut aceeasi problema pe care o avem cu totii la mazdele noastre, dar la ei a fost chemat in service si i-a fost pis nush ce p'acolo ( nu shtiu multi termeni tehnici din engleza) si acum nu mai are probleme. Si faza asta am auzit-o acum vre-un an...parca, oricum de mult.
CRG
Cipriane, nu te mai tot lua dupa ce spune prietenul unui prieten. Noi suntem cei care le detinem, iar ceea ce spune Cosmin45741 este un caz destul de general. Doar ca el e un tip cu standarde inalte.. biggrin.gif
ion94956
Dupa parerea mea nu prea exista masini bune si masini proate. Exista soferi buni si DUDE. E normal sa iti cada la o masina tot ce e consumabil(amortizoare, rulmenti, curele....). Eu am o mazda 6 si am ajuns la 190000 km. Pana acum am facut distributia de 2 ori, la 80000 si la 163000, am schimbat un rulment pe stanga la 185000 si cam atat. Surprinzator, amortizoarele niciodata. Placutele de frana cam des(cam la 25000), dar am inteles ca asta e un lucru cat decat bun insemnand ca tin franele. In rest nici o problema, asta poate pt ca nici na fost busita masina niciodata, a avut parte de revizii la timp, odata la 2 reviziii toate filtrele care au neste preturi cam mari pot sa spun si poate de aceea nu se schimba la fiecare, cauciucuri de calitate(nu recomand dunlop sp). Acum ar cam trebui schimbate jantele, dar o sa iau unele noi pt vara si pe astea originale le indrept si le pastrez cu cauciucurile de iarna, cam pt 2-3 luni pe an. In nici un caz nu iau la fel ca astea, desi am vrut dar costa in jur de 500 euro fara tva una, 600 cu tva, vreo 2000 de lei noi. 4 jante 8000. cre ca imi iau o dacie lejer de banii astia.
ideea era ca daca tii la masina si ai grija cum si pe unde mergi tine si ea la viata ta. Daca esti soferu iadului cre ca abia asteapta sa derapezi sau sa intri in vreunu sa scape si ea de tine. Si cea mai proasta idee e sa speli masina des. In afara de faptul ca se deterioreza vopseaua mai prinzi si un pui de rugina mai pe jos.
cosmin45741
QUOTE(CRG)
Cipriane, nu te mai tot lua dupa ce spune prietenul unui prieten. Noi suntem cei care le detinem, iar ceea ce spune Cosmin45741 este un caz destul de general. Doar ca el e un tip cu standarde inalte.. biggrin.gif


Radule, toti cei care dau peste 25000 pe o masina cauta niste standarde inalte... Traim totusi intr-o tara in care salariul mediu se invarte in jurul sumei de 300 euro.
Una peste alta, Mazda 6 nu e o masina rea, dar servisarea in Ro lasa mult de dorit... Inscut, BDT, Romcar, etc, etc, m-am lamurit cu toti...Numai faptul ca nu au nimic in stoc spune multe, bineinteles in afara de consumabilele cu care te taxeaza nesimtit de mult la revizie...
Daca ai o problema minora, ei te "rezolva" in minimum 2 saptamani... Branza buna in burduf de caine...
Concluzia: nu voi mai cumpara Mazda pana nu o sa aud multe lucruri bune despre servisarea in RO. Pt. mine e un capitol aproape incheiat...
Victor64536
Din cate stiu eu, Mazda este inexistenta in Romania. Dealerii nostri cumpara de la alt dealer din Austria, nu de la Mazda japonia.
Asta explica multe.
Poate odata cu intrarea in UE va veni si Mazda in romania, caci eu sunt setat si nu as mai schimba marca biggrin.gif
CRG
Si eu, mi-as lua tot o Mazda 6 (peste ani si ani.. smile.gif , mai ales ca am inteles ca vor sa o bage in clasa premium, ceva similar Accordului..
R a z v a n
nici dealerii din germania nu cumpara direct din Japonia, si nu vorbim de sushi ci de masini care nu sunt marfa perisabila...
ion94956
Din cate am inteles eu o sa scada acciza la 7%??? e adevarat? Persupun ca ar fi mult mai ieftin in care cumperi cu banii jos, mai ales ca au pus BNR o restrictie la leasingul pe persoane fizice si nu mai poti lua tva inapoi decat daca esti persoana juridica. Ma batea gandul sa iau un accord de afara dar la 20000 care costa acolo mai puneam acciza si pana la urma ajungea vreo 30 si ceva dupa calculele mele.
Victor64536
QUOTE(R a z v a n)
nici dealerii din germania nu cumpara direct din Japonia, si nu vorbim de sushi ci de masini care nu sunt marfa perisabila...



adaos peste adaos peste adaos si romanul este insetat. Creste pretul, si deja platesti daca vine prin 3 dealeri cu 4 mii mai mult.
doru89598
QUOTE(Victor64536)
QUOTE(R a z v a n)
nici dealerii din germania nu cumpara direct din Japonia, si nu vorbim de sushi ci de masini care nu sunt marfa perisabila...



adaos peste adaos peste adaos si romanul este insetat. Creste pretul, si deja platesti daca vine prin 3 dealeri cu 4 mii mai mult.


...victor...sa stii ca nu e chiar asa cum spui tu. Spre exemplu masina mea am luat-o de aici din romania (deci trecuta prin cateva maini) cu 16.800 si imi facusem o configuratie si pe site-ul din germania si aceeasi masina costa acolo 22.900 +630 eur CD-changer de 6 si subwoofer, iar in plus fata de a mea avea: pilot automat.

deci dovada cea mai clara ca nu e chiar asa. In plus din cate mai stiu si eu, pretul e stabilit de "Firma mama Mazda", nu poate fiecare sa puna ce pret vrea, e si el reglementat prin diverse......
R a z v a n
foarte de acord cu ce spui tu acolo...
R a z v a n
QUOTE(ion94956)
Din cate am inteles eu o sa scada acciza la 7%??? e adevarat? Persupun ca ar fi mult mai ieftin in care cumperi cu banii jos, mai ales ca au pus BNR o restrictie la leasingul pe persoane fizice si nu mai poti lua tva inapoi decat daca esti persoana juridica. Ma batea gandul sa iau un accord de afara dar la 20000 care costa acolo mai puneam acciza si pana la urma ajungea vreo 30 si ceva dupa calculele mele.


acciza nu o sa mai existe. Cel putin nu in forma pe care o avea. Acum ii spune taxa de inmatriculare, sau "taxa de prima inmatriculare" in cazul autovehiculelor noi. Exista deja diverse site-uri pe care iti poti calcula aceasta taxa functie de model, cap cil, samd. DAR TAXA VAMALA? HI? taxa vamala scade de la 30 la 10% pentru vanzarile DDP si creste de la 6% la 10 % pentru cash. Deci e mai avantajos sa cumperi produse non europene cu banu jos incepand din ianuarie decat inainte si mai avantajos sa faci un leasing pana atunci decat dupa... asta nu inseamna ca automat leasingul nu mai e atractiv, mai ales ca am auzit ca vor aparea finantari foarte interesante..da' de ce ma obosesc ca vad ca vrei accord. Vezi ca accoru e honda si aici esti la mazda.
Victor64536
QUOTE(R a z v a n)
[da' de ce ma obosesc ca vad ca vrei accord. Vezi ca accoru e honda si aici esti la mazda.


japonezii sunt infratiti :wave:

Doru: atunci cum se face ca mazda cx7 este in SUA varianta AWD full full options 33 mii USD cu toate taxele ajunge in romania varianta cea mai saraca la 30 mii EUR CIP?
doru89598
QUOTE(Victor64536)
QUOTE(R a z v a n)
[da' de ce ma obosesc ca vad ca vrei accord. Vezi ca accoru e honda si aici esti la mazda.


japonezii sunt infratiti :wave:

Doru: atunci cum se face ca mazda cx7 este in SUA varianta AWD full full options 33 mii USD cu toate taxele ajunge in romania varianta cea mai saraca la 30 mii EUR CIP?


pai tocmai asta spuneam: pretul e regelementat undeva mai sus decat dealeri locali. Poate ca pe o piata cum e USA sau Canada (ca de asta stiu sigur) o masina sa nu aibe un succes daca o listeaza la pretul de 35 mii EUR (aprox. 39 mii USD) si atunci intra pe piata respectiva cu 33 mii USD. In principiu pretul e stabilit in functie de oferta si cerere. In Romania cererea e destul de mare, dar oferta mai mica si atunci e normal ca investitorii sa ceara un pret mai mare. In Canada si USA sunt sigur ca oferta e mai mare decat cererea si atunci ...pretul va fi mai mic. Iti dai seama ca nici eu nu stiu toate complicatiile ecomoniei, e un proces intreg si incalcit si trebuie sa tii cont de multe, dar iti spun ca dealerul local primeste un pret cu cat poate sa vanda masina respectiva si nu il stabileste el. Nici macar importatorul unic pe tara nu are un cuvant de spus. Asta e parerea mea. Ma gandesc ca cei de la "Mazda mama" sau de la orice alt concern, au niste studii efectuate, etc si in urma rezultatelor decid pretul care va fi in Romania, cel care va fi in Germania, Suedia, sau Canada. Spre exemplu masinile din Canada, am auzit ca au pe ele o tabla sepeciala si sunt putin mai altfel construite decat cele europene. Cum masinile sunt customizate pentru pietele respective, ma gandesc ca la fel sunt si preturile. Daca ma insel, kill me biggrin.gif

Singura problema la dealerii din Romania o vad in capitalul investit. Inca nu sunt dealeri care sa-si permita sa achizitionezze masini pe cont propriu si dupa aia sa le vanda, dar se vor schimba si lucrurile astea.

Cam atat deocamdata. Din nou.....daca gresesc kill me biggrin.gif
Victor64536
Ai dreptate, sa nu comparam SUA cu romania biggrin.gif


Acolo dai 1000 USD avans si 150 $ pe luna pt mazda 3 GTA. E adevarat nu e masina proprietate personala dar acolo lumea schimba masina la 3 ani.


In mare ai dreptate asa ca nu te mai contrazic biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.