Help - Search - Members - Calendar
Full Version: renault clio symbol
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
noni45196
as dori sa achizitionez o masina renault clio si nu m-am hotarat la variantele pe benzina sa motorina
eddie
Iti recomand Clio Symbol 1,5 dCI 80C.P.,are performante notabile si consum redus,mai putin intalnite la masini de pretul asta.
ben41696
sau pt performante maxime (dar si consum destul de mare- 10% in oras) motorul 1,4 16v 98cp

depinde ce vrei de la masina,consum mic si destul de performant ia motorul sugerat de eddie,sau acceleratii mai rapide,viteze mai mari cel de 98 cp
Maff
Eu iti recomand symbolul la 1.5 cdi 80 cp, care consuma super putin, este bun si are si performante f. bune.Daca vrei mai mult ii faci un chip tuning si ajungi pe la 105 cp care sunt arhisuficienti pentru symbol.
Gabriela54123
Salut,
Am un clio 1.5 dCi 65 CP deci pe motorina si sunt super incantata de foarte multe calitati la masina, dar are si un mare dezavantaj, care s-ar parea ca e totusi o problema mare. Are injectia (injectoare + pompa de injectie) foarte sensibila. Si cum stai in Calarasi si motorina s-ar putea sa aiba totusi ceva apa prin ea, iti recomand cu caldura varianta pe benzina. Nu vorbesc in necunostinta de cauza, fiind la a doua schimbare de injectoare (11 mil. unul!).
DSF70733
Salut,
Sunt nefericitul posesor al unui Clio Symbol 1.4 8v.
Ca sa fac un rezumat al forumurilor pe care le-am colindat si al experientei acumulate.
1.4 8v - Motor foarte lenes, fuge daca o tii numa intre (4000-6500) ture, si rupe la benzina , 13-14 l la suta in oras, cu stilul asta de condus, afara din oras acceptabil
1.4 16v- consum mai mic decat 1.4 8v, putere rezonabila, se pare ca au probleme cu nu stiu ce bobine pe la injectie si cam costa ceva.
dCI 65- ti-l recomand doar daca ai de facut drumuri pana la posta cu talonu de pensie si a 3,4,5 cu sigiliu pus de nevasta.
dCI 80- parerea mea ca e cel mai acceptabil, costuri maricele la filtre si multa grija la motorina.


Daca vrei sa iei masina pentru a o tine ceva timp : peste 100.000 km - tine cont si de asta:

Daca ai stilul de condus mai agresiv- cu motoarele pe benzina trebuie sa dai in ele in special cu 1.4 8v ( eu dau a -3-a la 100, ca sa pot sa depasesc camionu).
Daca dai in ele fiabilitatea scade, parerea mea de profan ca pe la 150.000 trebuie sa mai umbli pe la motoras.( io ma rog sa ma tina 70.000 cu stilu meu de condus)

Dieselurile in schimb daca pui consumabile la timp si motorina de calitate nu cred sa ai probleme 200.000 - 300.000 .

Daca vrei sa dai masina in 2-3 ani, cred ca tot dieselul o sa fie o optiune mai buna pentru ca trendul pe piata romaneasca e dieselu.

Referitor la discutiile de mai inainte cu chipuri si alte chestii nu prea iti recomand, pentru ca marii specialisti din serviceurile noastre de abia asteapta sa iti gaseasca motiv ca sa-ti pierzi garantia si nu cred ca e bine sa le dai motiv. La noi iti pierzi garantia daca schimbi un capac de roata cu unu neagreat Renault d-apai pentru modificari la motor si alte chesti. Daca tot vrei sa pui pe diesel ceva pune un Power Box si il dai jos inainte de revizie.
Pavel71134
Am pus si eu ochii pe o Clio Symbol cu motor de 1,4 -16V. Ce ziceti ? Sau mai bine imi iau Trabant ?
ncristi
QUOTE
Sunt nefericitul posesor al unui Clio Symbol 1.4 8v.
Ca sa fac un rezumat al forumurilor pe care le-am colindat si al experientei acumulate


Daca esti nefericitul posesor al unuia de ce nu ne spui impresiile tale si faci un rezumat al diferitelor forumuri smile.gif

Am si eu unul 60k, 1.4 benzina asa ca :
+
-fiabilitate - in toti acesti km am schimbat 2 capete de bara
- motorul merge si cu ultimul jeg de benzina fara nici un fel de problema
-consumul--5-6 exterior (2 persoane)--9-10% in bucuresti si 8 in p unde este folosit acum
-gasesti piese peste tot si extrem de ieftine (ex. o bieleta de directie 500 mii lei)

(-)
- locurile din spate sunt f inghesuite--functie de gabarit confortu poate tinde catre 0
-pozitia la volan prea sus
-finisajele la nivelul pretului dat dar in 60K nu zdrangane si nu am gasit nici un surub picat smile.gif

PS
- motorul 1.4 16v este unulf reusit insa are probleme (sau a avut) cu bobinele de inductie (bobinele sagem). Astea se pot inlocui f usor si au preturi de la 1.2 mil lei (sagem da nu recomand nimanui chiar daca am inteles cau si-au rezolvat si ei problemele -2 mil lei denso si nu au moarte)
- dCI-ul este un motor excelenu--f economic, plin de viata. La inceputurile lui a avut probleme cu nustiu ce pompa care din cauza unei pilituri infunda injectoarele etc...astas e intampla prin 2002

Vezi ca se fabuleaza intens pe seama acestei masini...pt convingere ia un taxi daca esti din B smile.gif

Eu recomand 1.5 dCI 80HP...super motor, super consum
Dorin73583
QUOTE(Pavel71134)
Am pus si eu ochii pe o Clio Symbol cu motor de 1,4 -16V. Ce ziceti ? Sau mai bine imi iau Trabant ?

blink.gif Trabant itzi iei daca ai de gand sa mergi pe camp, daca ai de gand sa mergi si tu ca tot omu' pe asfalt, tragi in Symbol.
Eu il am de vre-o 10 luni, abia am facut 7500km ca circul doar in Buc cu el, si traseele nu sunt asa de lungi, dar pana in prezent nu am avut absolut nici o problema cu el (decat niste zgarieturi de la "prieteni"). Absolut nimik nu a picat de pe el, si am ajuns la 190km/h cu el (2 pers in masina, pe soseaua Buc-Gr). Depinde cum ti-l inveti, ca daca il tii puturos si econimic ajunge o putoare de te rogi de el dupa 1-2 ani ca nu-ti ajunge nici la 150, dar daca o inveti "nervoasa" iti trage de rupe asfaltul. Cu loganurile nici nu ai ce discuta, la aceeasi motorizare il faci in sange (fara chip-tuning, bine'nteles). Consum mediu am facut la 6000km si am iesit pe la 6,3%. Mie chiar imi place cum se comporta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.