Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Passat 2.0tdi highline vs Audi a4 2.0tdi standard
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Romeo45130
As vrea sa-mi achizitionez una dintre cele 2 masini insa nu sunt convins asupra uneia. Astept parerile d-voastra
Adi44991
Aflat cam in aceeasi situatie, am ales Audi. Dupa indelungi consultari cu baietii de la service. Audi e mai fiabil. Passat-ul are mari probleme la puntea fata. bicycle.gif
Lord-4
audi NO QUESTION ABOUT IT
adik SOTTO smile.gif
Alexis35404
Audiul este o masina excelenta..dar si Passatul vrea sa intre in segmentul premium. Acun depinde ce vrei de la masina...prestatie sau dotari mai multe...eu am ales in favoarea dotarilor ( Mondeo full vs A4 tiul anterior chell); arigato.gif
HalbaSus
grea alegere... passatul nou chiar are ceva de zis... arata super bine... la fel de bine ca A4 as zice (poate datorita grilei "audiene" ? smile.gif). Eu as alege A4 pt ca am condus modelul anterior si a fost o experienta incredibila (cand un diesel te lipeste de scaun, iti ofera comfortul unei limuzine (in fatza, in spate nu tocmai) si se lipeste de sosea ca o masina sport atunci ramai impresionat).

Pe de alta parte passatul ofera mai mult spatiu interior dotarile mai bune sporesc comfortul... motoarele sunt destul de puternice... de aratat arata bine... alege si tu: sportivitate sau comfort ? Desigur ambele sunt un compromis intre cele 2... dar A4 tinde mai mult spre sportivitate si passat mai mult spre comfort (iar daca A4 e gol iar passat e full atunci diferenta devine si mai puternica).
Romeo45130
HalbaSus.. motorizarile sunt aceleasi.. 2.0 TDI cu 140 de cai la ambele masini! Am facut un test drive cu passatul si e destul de sportiv,e la fel ca la A4.Acceleratziile pana la 100 de km se fac la ambele masini in 9.8.Deci, ca sportivitate sunt la egalitate. (si la passat stai in spate super meserie) .De lipit pe sosea nici nu mai vorbesc.Parerea mea e ca audi e mai scumpa din cauza firmei, nu neaparat a tehnologiei si performantzei.Numele se plateste.
Pt adi 44991: problema cu puntea fatza este la passatul asta nou sau ala vechi?
Grea decizie.. mai astept pareri ,poate ma hotarasc si eu odata!!
Romeo45130
Rectific : passat 100 de km o ajungein 9.8 s
audi .......................... ....... 9.7 s
Este o diferentza f mica,deci la performantze nu sunt diferentze. Insa spatiul oferit pasagerilor din spate de catre Passat este mult mai mare
HalbaSus
Nu am condus nici passat nou nici a4 nou... dar in cazul generatiei vechi... la aceasi motorizare (1.9 tdi 115 cp) A4 era mult mai sportiv... Chiar si passatul de 130 cp se tinea greu dupa un A4 de 115. Probabil astea noi avand 140 cp nu mai exista o diferenta atat de puternica... de altfel se observa cu ochiul liber ca passatul s-a "audificat" putin...
Daca zici ca nu ai observat diferente de "feeling" la conducere atunci eu zic sa alegi passatul ca e mai dotat.
Romeo45130
alta marca de masina nush care ar mai fi... ma gandeam la un ford mondeo,am auzit ca sunt fiabile si bune, dar modelul este imbatranit. Totusi cred ca o sa merg pe passat. 10x pt sfaturi
Romeo45130
Am facut azi un test cu passatul de 140 de cao tdi si am observat ca zona rosie a cadranului incepe de la 4500 rotatzii/min, iar la modelul pe benzina de la 6.500r/min. E un avantaj sau dezavantaj
Watcher
Nici una nici alta. E o caracteristica. Motoarele diesel nu ating aceleasi rpm precum cele pe benzina. Este un thread "benzina vs diesel" (sau ceva de genul) in care sunt detaliate toate diferentele.
Ca sa stai linistit tine cont ca nu urca in ture la fel dieselul si benzina. Adica dieselul obtine CP din cuplu si nu din rpm.
CRG
Studiu finalizat pe 15 aprilie de JD Power in UK:

Passat (family cars): 3 stele, locul 59 in clasamentul tuturor modelelor. Exceleaza la "mechanical reliability" si "interior quality".

link: http://www.tiscali.co.uk/motoring/features...ion/page4.html#

Audi A4 (executive and luxury cars): 4 stele, locul 31 in clasamentul tuturor modelelor. Exceleaza la "mechanical reliability".

link: http://www.tiscali.co.uk/motoring/features...ion/page5.html#
aaa44038
Eu iti recomand Passat,nu pentru ca ar fi mai bun,ci pentru ca un A4 fara dotari nu-si are sensul.Iti iei A4 chel doar daca vrei sa te vada lumea ca ai Audi,care mie mi se pare un motiv destul de stupid.
Alexis35404
Eu zic sa te uiti si la Mondeo 2.0 TDCI la 130 cp ( 9.8 face suta si 330 Nm) performante asemenea celorlalte... In plus il iei ieftin iar dotari cat incape... cred ca la pretul acesta ii pui si DVD in tetiere biggrin.gif biggrin.gif Fa un drive test cu el si apoi pareri...
Romeo45130
Prima data am fost la ford , si modelul care satisfacea catusi de cat cerintelor mele era modelul Titanium X care ajungea cu tot cu dotari in jurul a 29-30K. Insa cum am mai spus,mi se pare uzat modelul dpdv moral. Cu 30k mi-as lua un passat de 140 cp, cu xenoane, trapa, 10boxe, etc , care mi se pare ,cel putzin la design,mai reusit ca mondeo Intr-adevar, mondeo titanium prinde suta in 8.7 si are un consum decent, dar passatul mi se pare mult mai confortabil si mai bine dotat.As astepta motorizarea de 170 de cai , tdi, insa apare abia in octombrie sad.gif
cosmin45741
ma distreaza ca se compara clasa lux cu clasa medie a aceleiasi firme de masini.
nu au nici o legatura........intr-adevar passat-ul atrage prin gama mare de dotari, oferite la acelasi pret, dar si audi, chiar in varianta de baza, ofera destul de mult.
in plus, passat-ul o sa devina o masina comuna, ca si modelul anterior, mai ales datorita scaderii pretului la second-hand, in timp ce audi e un pic mai exclusivist.
ca tehnica banuiesc ca sunt comparabile, desi audi are materiale net superioare si o tinuta de drum mai sportiva (am facut un drive-test cu noul passat si-i scartaia bordul blush.gif ), iar ca aspect iarasi nu se compara, audi e mult mai chic, parerea mea.......
dpdv al dotarilor nu te repezi, caci in afara de cele strict necesare (geam el, clima), restul nu justifica pretul in reprezentante: jante, sonorizare, fiind aberant de scumpe pt calitatea lor (un set de jante pe 17 e in jur de 2000-in plus fata de pretul standard, iar cu banii astia nu stiu ce nu ti-ai putea lua de la o firma de tuning).
deci sfatul meu: audi fara discutie!!!
Watcher
Pe de alta parte spatiul interior in Passat este considerbil mai mare decat la Audi. Si iti spun asta din practica: tata are A4 si e exasperant de stramt locul inauntru, fata de ce te astepti, iar la Passat e mult mai mare.
Romeo45130
Dpdv sporitv, eu zic ca au aceleasi performantze. A4 in standrard nu are nici macar cotiere fatza sau spate, d-apai ce sa mai vorbim de cd-plyaer sau alte minuni,sau de piele.Si jante de 17 costa in plus la passat cca 600 E, nici pe departe 2000. Bine, daca vrei sa-tzi iei nush ce sf-uri, potzi sa iei si cu 2000E/bucata.
g42556
Cu noul Passat, se poate spune ca VW a iesit din pasa proasta in care intrase. Si in plus e la un pret f bun. E drept ca Audi e Audi, dar si pretul.... e tot Audi. Depinde si in ce cercuri de prieteni te invarti. Daca stai printre fitosi, da mai bine Audi. band.gif
AZAZEL
Stie cineva ceva in plus despre performantele noului 2.0TDI de 170CP al passatului. sprint, cuplu???

ma gandesc ca nemtii poate au facut ceva teste, si voi aveti ceva informatii. idee de pret????????????
G e o r g e
momentan nu se stie nimic la noi la PoRo . liniste si pace smile.gif mai asteptam.
AZAZEL
george, cand imi mai dai o stea????

hai ca mi-e jena cu una!!!!!!
G e o r g e
eu nu vad nici o stea in dreptul nici unui user blink.gif inteleg ca este vorba de ranking . mai asteapta si le vei primi wink.gif

vezi ca nu se incurajeaza goana dupa posturi si se pedepseste prin avertisment si ban :angel:

se incurajeaza posturile folositoare biggrin.gif


stai linistit ca incet incet vei creste beer.gif in ranking
AZAZEL
in functie de ce anume se face cresterea in rang????

stiu ca nu este vorba de nr de mesaje trimise.

este cumva vorba de vechimea ca si user al site-lui???
G e o r g e
este vorba de numarul de mesaje pe forum .
Iulian HondaFan
actualul Passat e mult mai diferit fata de actualul A4 decat a fost in generatia precedenta care aveau aceeasi platforma si motorizari. As fi preferat Passatul atunci. Acum Passat vine pe platforma extinsa a Golf, motorul e asezat transversal ca in Golf si nu longitudinal ca in generatia precedenta si in Audi trecut si prezent. Asta va avea importanta la torque steering ( bratele transmisiei sunt inegale pt. motoarele transversale si egale ( deci mai echilibrate) la motoarele longitudinale). Acu' la cei 140 de ponei diesel al TDI-ului nu cred ca se simte mare lucru dar daca te straduiesti cred ca poti. la motorizari mai puternice 200CP plus va fi insa un inconvenient semnificativ.

decizia de a face passatul pe platforma Golf e cred nefericita pt. consumator dar a insemnat o economie de cateva sute de milioane de euro pentru VAG. Rigiditatea structurala e mai mica acum decat la Audi. Deja Car&Driver apreciaza noul A4 ca semnificativ mai reusit ca manevrabilitate fata de generatia precedenta si probabil ca va fi si fata de noul Passat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.