Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul passat 2.0 Tdi.Pareri,impresii, mai ales de la posesori
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Romeo45130
As dori sa-mi achizitzionez noul passat cu motor de 2.0 TDi 140 cp si as dori parerile, minusurile si plusurile acestei masina, mai ales de la cei care si-au cumparat un astfel de model
Adi-21
Pai cred ca de abia luna asta o sa inceapa sa vina noile Passat-uri cu motorul de 2.0TDi. Masina e super ok - testata de mine cu motoarele de 1.9 Tdi si 2.0 FSI.
140CP si un cuplu de 320Nm trebuie sa fie superok pt. masina asta (mai putin de 1.5t).
Cum imi va veni masina ... iti povestesc eu ce si cum wink.gif
Romeo45130
cam cand trebui sa-tzi ajunga? si cu dotari tzi-ai luat-o? astept cu interes rasp tale
adrian-382
E un pic cam aiurea "minusuri si plusuri" - fata de ce ?Astazi la salonul auto am semnat actele pentru Golf V si prim amabilitatea dealerului am facut un test drive cu noul Passat (2 TDI ,140CP) - ce sa-ti spun - nu stii ca e diesel decat daca ti se spune (insonorizare super) si efectiv te infinge in scaun.In rest e VW (un Golf V cu scaune incalzite electric si cu frana de mana lipsa ca e pe un buton in stanga volanului) ,ca sa nu listam interminabil la dotari.Pretul cred se duce spre 30k,nu stiu sigur ca nu am avut curaj sa intreb.Daca esti patron care nu plateste impozitele sau director intr-o multinationala e ok.Succes !
Lucian55
M-am inscris pe internet la un test drive la Noul passat 2.0 FSI si am ramas impresionat , intrdevar sonorizarea e foarte buna , dar daca treci de 3000 rpm incepe sa se auda . Pt 150 cp te infige in scaun fara probleme . Sunt interesat sa imi cumpar un VW passat sau altceva cam la acelas pret (25000-30000 Euro) . Imi puteti da o sugestie ?
madalina
Bun venit pe Forum Laurentiu. Daca vrei pareri despre Passat, continua aici. Daca vrei sugestii pentru o masina, deschide subiect la Versus si spune ce criiterii trebuie sa indeplineasca masina (clasa sau masina de familie, de oras etc, diesel sau benzina - sau cati km faci pe an, dotari, motorizare, leasing, rate sau cu banii jos etc).
Romeo45130
O alternativa buna in pretul asta ar fi Ford Mondeo, insa mie mi se pare modelul imbatranit, chiar daca motoarele sunt f fiabile.Am mai auzit ca la ford sunt preturile de intretzinere f mari. In fine, maine ma duc sa semnez pt passat 2.0 tdi. Am vazut sambata o emisiune la otv despre Porche leasing care m-a cam descurajat, am auzit ca fac magareli multe astia. Sper sa nu regret
madalina
Romeo, din pacate costurile de intretinere sunt mai mari la Porsche Romania decat la ford, iar respectul pentru client este mult mai putin dezvoltat la PoRo decat la Romcar.
Romeo45130
este f adevarat madalina. In rom respectul fatza de client nu exista. Eu am o skoda fabia si sunt satul de neseriosii si nesimtzitzii din service. Asta ma enerveaza cel mai mult.. masina e super buna dar serviciile super proaste si iresponsabile.
MARIUS47667
SALUT.
M-am gandit si eu la varianta unui Passat nou insa am considerat ca mai bine sa dau 12-13000 pe un passat un pic mai vechi decat sa dau 23.000 -24.000 pe unu' nou si sa pierd cateva mii bune de euro in 2 ani la o eventuala vanzare. cred (si asa probabil asteapta toti acum) ca preturile vor scadea la passaturile din 2001 incoace.
referitor la noul passat mi se pare cam copiat dupa Peugeot 407 (parca inecepe sa iasa din clasa normala de auto si se orienteaza din ce in ce mai mult pe varianta modelelor americane - mari si rele).
daca se dovedeste bun, probabil ca o sa iau si eu unul peste vro' 2-3-4 ani la 12.000 EURO! biggrin.gif
Marius VR6
dumitrescu51785
Are cineva motorizarea asta? Passat Comfortline / Diesel / 2.0 litri TDI DPF / 170 CP / Cutie manuala - 6 viteze / 4 usi

Ce bubite ar putea avea masinuta asta? Ce probleme tipice as putea intalni?

Am un megane II 1.6 16v 115hp si m-am cam saturat de ea. Vreau sa trec la un pasat...cica 'masina nemteasca, e masina nemteasca''

Si cu meganul am avut ceva probleme si este 2005 aug, daca si cu asta o iau de la capat mai bine raman cu meganul.

Astept pareri de la posesori.
ncristi
Noul passat - masina Ok, costuri de intretinere astronomice service extraordinar de scump si respect fata de client aproape nul.
Mihai 36955
QUOTE(dumitrescu51785)
Are cineva motorizarea asta? Passat Comfortline / Diesel / 2.0 litri TDI DPF / 170 CP / Cutie manuala - 6 viteze / 4 usi

Ce bubite ar putea avea masinuta asta? Ce probleme tipice as putea intalni?


Salut si la multi ani
Sunt posesor al motorului 2.0 TDI/140CP/M6 + CIP PUTERE (+40CP)

Masina are 1 an si 4 luni, 50.000 km, si nu am avut nici o problema la motor. Bafta, daca mai pot sa te ajut cu ceva, nu ezita

PS: Motorul e super, are forta nu gluma
ionut83652
QUOTE(MARIUS47667)
SALUT.
M-am gandit si eu la varianta unui Passat nou insa am considerat ca mai bine sa dau 12-13000 pe un passat un pic mai vechi decat sa dau 23.000 -24.000 pe unu' nou si sa pierd cateva mii bune de euro in 2 ani la o eventuala vanzare. cred (si asa probabil asteapta toti acum) ca preturile vor scadea la passaturile din 2001 incoace.
referitor la noul passat mi se pare cam copiat dupa Peugeot 407 (parca inecepe sa iasa din clasa normala de auto si se orienteaza din ce in ce mai mult pe varianta modelelor americane - mari si rele).
daca se dovedeste bun, probabil ca o sa iau si eu unul peste vro' 2-3-4 ani la 12.000 EURO! biggrin.gif
Marius VR6


poi cum dracu sa fie copiat dupa peugeot cand nou pasat e facut dupa phaeton care e aparut pe piata cu mult inaintea peugeotului si la fel arata toata noua generatie vw pasatat jetta !
a si inca ceva cred ca tu confunzi passat cu phaeton noual passat e chiar destul de normal si nu cred ca ioese din tiparele vw de pana acu!

da cred ca ai postat doar asa ca sa nu te plictisesti!
dumitrescu51785
Si la vw este de kko partea de service?! blink.gif
Se pare ca in Romania tot ce inseamna service este bataie de joc...

Nasoala treaba. De consum, frane (zicea cineva ca la viteze mai maricele la franare e cam instabila), calitatea accesoriilor... nu zice nime' nimic?! blush.gif
Cu garda la sol sunt probleme? Ce scut are?

In Romania o sa ajungi sa-ti iei tipul de masina care are partea de service reusita...nu ca ai vrea si tu o masina anume. Shit :puke:

Si totusi au vanzari....ceva nu este in regula...poate atitudinea fiecaruia!
Rares98168
QUOTE(dumitrescu51785)
Si la vw este de kko partea de service?! blink.gif
Se pare ca in Romania tot ce inseamna service este bataie de joc...

Nasoala treaba. De consum, frane (zicea cineva ca la viteze mai maricele la franare e cam instabila), calitatea accesoriilor... nu zice nime' nimic?! blush.gif
Cu garda la sol sunt probleme? Ce scut are?

In Romania o sa ajungi sa-ti iei tipul de masina care are partea de service reusita...nu ca ai vrea si tu o masina anume. Shit :puke:

Si totusi au vanzari....ceva nu este in regula...poate atitudinea fiecaruia!



Am masina asta (2.0 TDI) din 2005 si am 50.000 la bord. Pana acum nu am avut nici o problema la service (adica sa fiu tratat prost) si sper sa nu mi se intample. E adevarat, nu prea merg la PBN, mai mult la PBV1, unde intotdeauna am fost servit ok, programari in maxim 1 saptamana. Si nu am pile.

Legat de alte aspecte, acum, la 50.000 schimb bucsele bascula fata la directie. In rest, am schimbat de 2 ori placutele de frana si o data discurile. Eu conduc mai repede biggrin.gif si cred ca partial consumarea placutelor e si de acolo. Plus ca frana aia electromagnetica are si ea un rol in uzura, daca o folosesti de fiecare data. Insa e o gaselnitza foarte tare. Mie imi oferta o siguranta extrem de mare.

Consumul? Media acum este de 9 %, vara merge pana la 10% cand circul numai in oras. In afara scade la 7-8 %, la viteze intre 120-180 la ora. La mers constant cu 120 pe autostrada, consumul a fost de 7,3 %.

Accesoriile si executia impecabila pana acum. Nici un greieras, masina pare la fel de solida ca la inceput. Scaunele de piele combinata (normala si piele intoarsa) nu sunt o alege inteleapta, in sensul ca pielea Alcantara (piele intoarsa) se scamoseaza.

Garda la sol nu stiu unde conteaza, eu am mers si la tara si nu se simte. E inalta cred eu. Of course, cine cara saci de cartofi are de ce sa-si puna probleme. Portbagajul e imens. Am facut un drum de Viena, 5 persoane, bagaje full, mers pe autostrada. Vreau sa va spun ca la reprize parca nu eram 5 in masina. Incredibil motorul.

Scutul e din plastic, nu te baza pe el. Eu am lovit un bolovan de gheata pe autostrada acum o luna si mi-a spart racitorul de motorina. E nasol rau, in sensul ca nu prea au pe stoc aceasta piesa si daca mergi fara racitor iti creste consumul enorm. Dar asta a fost o situatie exceptionala, altfel, daca esti atent, n-ai probleme.

Instabilitatea am simtit-o de 2 ori, la franare pe drum cu criblura. Si cred ca orice masina face asa pe un asemenea drum. In rest, am luat curbe cu 120km/ora, am mers pe drum umed si ESP-ul isi face treaba excelent. Eu sunt de parere ca e bine sa lucreze ESP-ul cat mai devreme. Uneori nici nu simt ca derapeaza, doar pe bord ma anunta ca a fost corectata directia.

Concluzia mea: ia-ti Passat, e masina adevarata. Vezi cum faci cu service-ul (700-900 lei o revizie). Ia-ti linistit motorul 2.0 TDI, poate chiar de 170 CP daca ai bani si vrei mai multi cai putere. Pentru mine e o masina in care conduc linistit, comod si daca am chef, depasesc fara probleme. Plus ca am vazut ce poate (220 km/ora), dar nu spun unde :angel:
Alin100888
QUOTE(Romeo45130)
As dori sa-mi achizitzionez noul passat cu motor de 2.0 TDi 140 cp si as dori parerile, minusurile si plusurile acestei masina, mai ales de la cei care si-au cumparat un astfel de model


Eu l-am luat mai boulean adik m-am dus cu banutzul si l-am achitat fara sa intreb daca este sau nu bun de ceva. Insa in perioada de asteptare a masinii (cca. 4 luni) mi-am pus deseori intrebarea daca am procedat bine. Acum ca posesor al Passatului cu motor de 170CP pot sa iti recomand cu toata convingerea "Take it" adik puni mana pi el si sa dai o beer.gif dupa ca ti-ai luat masina super.

Bafta
Alin100888
QUOTE(dumitrescu51785)
Are cineva motorizarea asta? Passat Comfortline / Diesel / 2.0 litri TDI DPF / 170 CP / Cutie manuala - 6 viteze / 4 usi

Ce bubite ar putea avea masinuta asta? Ce probleme tipice as putea intalni?

Am un megane II 1.6 16v 115hp si m-am cam saturat de ea. Vreau sa trec la un pasat...cica 'masina nemteasca, e masina nemteasca''

Si cu meganul am avut ceva probleme si este 2005 aug, daca si cu asta o iau de la capat mai bine raman cu meganul.

Astept pareri de la posesori.


Am luat in 2006 passatul de mai sus insa am cutie DSG. Unul dintre cei mai buni preteni ai mei neavand rabdare sa astepte 4 luni pt DSG a luat exact motorizarea si cutia pe care o vrei tu. acum cred ca are vreo 25000km si nu stiu sa fi avut vreo problema. Cert este ca este un motor destul de puternic cu un cuplu f nervos pe cae nu prea am avut cum sa le testez pana acu deoarece am fost in rodaj si imediat dupa aceea mi-am pus cauciucurile de iarna :bash: degeaba.... Singurele "bubite" for fi lipsa optionalelor modelul ales de tine este cam chelut confortline fiind ca echipare destul de saracacios. Iti recomand la astfel de mororizare o varianta ceva mai piperata..... ca sa te poti bucura din plin de caluti trebuie si ceva "fite :angel:

bafta
florin55503
rares ai schimbat discurile la 50.000 km? ce au patit? nici daca mergeai numai in accelerari si franari nu le schimbai atat de repede!!!ele ar trebui schimbate la minim 80.000 km. taica-miu are modeul anterior si are 120.000 de cand nu le-a schimbat. si va mai merge ceva cu ele

banuiesc ca a fost recomandare de la service.
Rares29194
QUOTE(florin55503)
rares ai schimbat discurile la 50.000 km? ce au patit? nici daca mergeai numai in accelerari si franari nu le schimbai atat de repede!!!ele ar trebui schimbate la minim 80.000 km. taica-miu are modeul anterior si are 120.000 de cand nu le-a schimbat. si va mai merge ceva cu ele

banuiesc ca a fost recomandare de la service.


La 50.000 am schimbat bucsele. Discurile le-am schimbat la 25.000. Iar placutele de doua ori, la 25.000 si la 45.000. Nu era vorba de service, chiar erau consumate. Nu stiu de ce, eu am mers jumatate din timp in Bucuresti unde nu pui frane puternice insa franezi des. Mi-au spus de la service ca folosirea frecventa a franei de parcare poate sa roada placutele. Nu stiu ce sa zic, pe mine nu m-a afectat, ca nu eu am platit pentru placute si discuri ci firma unde lucrez. biggrin.gif
HORIA100213
QUOTE(adrian-382)
nu stii ca e diesel decat daca ti se spune (insonorizare super)

Hai, ca e tare. Am mers si eu cu TDI de 2 litri si 140 CP (circa 40.000 km la bord). Nu credeam sa aud asa zgomote si vibratii infioratoare. Dupa un drum de circa doua ore, cu motorul cald, evident, tremura volanul la relanti de ziceai ca e vibrator. Dar, daca esti fan VW, nu conteaza. Ai TDI si o masina nemteasca, nu-i asa?! Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar tare ma tem ca actualii clienti VW platesc o tehnologie depasita pt. ca muncitorii germanii sa ia salarii duble fata de media europeana pe industrie.
Romeo45130
Am revenit dupa o bunca bucata de timp... Mi-am cumparat masina inainte sa fi aparut vreun post pe acest forum, insa nu regret deloc. Consum bun, putere cand ai nevoie, am 29 000 km . Probleme serioase nu am avut cu ea, ce nu-mi plac sunt scaunele cu pielea intoarsa care a inceput sa se scamoseze si ma enerveaza ca mi-am schimbat de 4 ori un proiector... mereu se abureste, se crapa muuult prea usor! Intr-adevar, horea are putina dreptate, insa motorul face asa doar la plecare! Mai am un renault kangoo care face la fel, daca nu chiar mai nasol
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.