QUOTE(dumitrescu51785)
Si la vw este de kko partea de service?!
Se pare ca in Romania tot ce inseamna service este bataie de joc...
Nasoala treaba. De consum, frane (zicea cineva ca la viteze mai maricele la franare e cam instabila), calitatea accesoriilor... nu zice nime' nimic?!
Cu garda la sol sunt probleme? Ce scut are?
In Romania o sa ajungi sa-ti iei tipul de masina care are partea de service reusita...nu ca ai vrea si tu o masina anume. Shit :puke:
Si totusi au vanzari....ceva nu este in regula...poate atitudinea fiecaruia!
Am masina asta (2.0 TDI) din 2005 si am 50.000 la bord. Pana acum nu am avut nici o problema la service (adica sa fiu tratat prost) si sper sa nu mi se intample. E adevarat, nu prea merg la PBN, mai mult la PBV1, unde intotdeauna am fost servit ok, programari in maxim 1 saptamana. Si nu am pile.
Legat de alte aspecte, acum, la 50.000 schimb bucsele bascula fata la directie. In rest, am schimbat de 2 ori placutele de frana si o data discurile. Eu conduc mai repede
si cred ca partial consumarea placutelor e si de acolo. Plus ca frana aia electromagnetica are si ea un rol in uzura, daca o folosesti de fiecare data. Insa e o gaselnitza foarte tare. Mie imi oferta o siguranta extrem de mare.
Consumul? Media acum este de 9 %, vara merge pana la 10% cand circul numai in oras. In afara scade la 7-8 %, la viteze intre 120-180 la ora. La mers constant cu 120 pe autostrada, consumul a fost de 7,3 %.
Accesoriile si executia impecabila pana acum. Nici un greieras, masina pare la fel de solida ca la inceput. Scaunele de piele combinata (normala si piele intoarsa) nu sunt o alege inteleapta, in sensul ca pielea Alcantara (piele intoarsa) se scamoseaza.
Garda la sol nu stiu unde conteaza, eu am mers si la tara si nu se simte. E inalta cred eu. Of course, cine cara saci de cartofi are de ce sa-si puna probleme. Portbagajul e imens. Am facut un drum de Viena, 5 persoane, bagaje full, mers pe autostrada. Vreau sa va spun ca la reprize parca nu eram 5 in masina. Incredibil motorul.
Scutul e din plastic, nu te baza pe el. Eu am lovit un bolovan de gheata pe autostrada acum o luna si mi-a spart racitorul de motorina. E nasol rau, in sensul ca nu prea au pe stoc aceasta piesa si daca mergi fara racitor iti creste consumul enorm. Dar asta a fost o situatie exceptionala, altfel, daca esti atent, n-ai probleme.
Instabilitatea am simtit-o de 2 ori, la franare pe drum cu criblura. Si cred ca orice masina face asa pe un asemenea drum. In rest, am luat curbe cu 120km/ora, am mers pe drum umed si ESP-ul isi face treaba excelent. Eu sunt de parere ca e bine sa lucreze ESP-ul cat mai devreme. Uneori nici nu simt ca derapeaza, doar pe bord ma anunta ca a fost corectata directia.
Concluzia mea: ia-ti Passat, e masina adevarata. Vezi cum faci cu service-ul (700-900 lei o revizie). Ia-ti linistit motorul 2.0 TDI, poate chiar de 170 CP daca ai bani si vrei mai multi cai putere. Pentru mine e o masina in care conduc linistit, comod si daca am chef, depasesc fara probleme. Plus ca am vazut ce poate (220 km/ora), dar nu spun unde :angel: