Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Atac la logan!!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
mihai38772
clio este o masina urata
lucian14
eddie te hotarasti ... dai reply mie sau lui vlad ?!!!
apropos ce te-a apucat cu zafira? de ce ai luat-o ?
lucian14
QUOTE(mihai38772)
clio este o masina urata

lol
zise proprietaru de logan smile.gif) !!!
eddie
QUOTE(lucian14)
eddie te hotarasti ... dai reply mie sau lui vlad ?!!!
apropos ce te-a apucat cu zafira? de ce ai luat-o ?

1.Tie ti-am explicat ce a spus Vlad,ca sa intelegi mai bine....
2.Zafira o am dinaintea Clio-ului,asta e masina de familie,ca am 2 kinderi.
mihai38772
si clio ce fel de masina este?
eddie
Masina de oras,super-economica,super-fasneata,super-fiabila,super-confortabila,cu alte cuvinte,mult mai misto decat ce ai tu ! Imi pare rau ....
mihai38772
ai uitat sa spui : super-urata, super-scumpa, super-mica, super - invechita

loganul 1,6 , care il am eu , se infige mai repede ca a ta , scuze, mai citeste fisele tehnice
AlexTM
Parca sinteti copii mici ... biggrin.gif
lucian14
e mortala...
ce cli(o)torisu vostru chiar ati dat in mintea copiilor tongue.gif
eddie
Pai mai scrie si Mihai ceva mesaje cu ocazia asta....Pe el il face fericit 0,7 sec diferenta pana la 100 km/h la demaraj,cand el are masina cu capacitate mai mare si pe deasupra pe benzina.....Lasa-ti omul sa se bucure,ca n-a mai vazut nimeni asa minunatie de masina pana la a lui !?Cu siguranta e prima lui masina,altfel nu i-ar fi placut asa !
V l a d
cand o sa inteleaga proprietarii de logan ca nu au porsche, nu stiu. Cand o sa inteleaga ca au cea mai ieftina masina, nu stiu. Mah baieti, nu mai comparati cea mai ieftina masina (compromis) cu masini din alte clase si cu masini mai scumpe si mai bune din toate punctele de vedere. Cat despre look parile voastre sunt subiective asa ca nu va mai certati, unuia ii place clio, altuia nu, asta nu inseamna ca are unul sau altul dreptate. Tine de gust toata treaba, dar va rog eu nu mai comparati logan-ul cu masini superioare ca nu merita. Eu inteleg ca fiecare isi apara masina si e normal intr-un fel, dar intelegeti ca logan nu e mercedes, nici vw nici seat, nici macar renault cu toate ca are piese comune cu cel din urma. Logan e logan, adica un compromis de masina care trebuia sa fie mare la bani putini.
BandiT
si a iesit mare, si la bani nu foarte putini...
ei l-au anuntat ca masina de 5000 de euro...si ce a iesit?
o varza..
Vlad6
Pretul minim al uni Logan este de 5700 Euro cu toate taxele. Scade TVA-ul si vezi care este de fapt pretul masinii.
Nu spune nimeni ca este o masina foarte buna in general ci ca este o masina foarte buna la pretul pe care il are.
Cu totii am vrea sa conducem masini gen BMW sau Mercedes, insa din pacate nu toti ne permitem sa le cumparam si sa le intretinem.
mihai38772
QUOTE(V l a d)
Eu inteleg ca fiecare isi apara masina si e normal intr-un fel, dar intelegeti ca logan nu e mercedes, nici vw nici seat, nici macar renault cu toate ca are piese comune cu cel din urma. Logan e logan, adica un compromis de masina care trebuia sa fie mare la bani putini.

parerea mea este ca te inseli , logan nu este un compromis ci un succes si este facut de renault nu de dacia
asta nu vrea sa inteleaga nici un posesor de megan sau clio
mai baieti ,logan este la fel de fiabila ca masinile voastre ca vreti voi sau nu
mihai38772
QUOTE(eddie33)
Pai mai scrie si Mihai ceva mesaje cu ocazia asta....Pe el il face fericit 0,7 sec diferenta pana la 100 km/h la demaraj,cand el are masina cu capacitate mai mare si pe deasupra pe benzina.....Lasa-ti omul sa se bucure,ca n-a mai vazut nimeni asa minunatie de masina pana la a lui !?Cu siguranta e prima lui masina,altfel nu i-ar fi placut asa !

este a treia masina a mea personala - de mers am mers cu mult mai multe (ti-am mai zis dar ai uitat)
AlexTM
QUOTE(Vlad6)
Pretul minim al uni Logan este de 5700 Euro cu toate taxele. Scade TVA-ul si vezi care este de fapt pretul masinii.

De ce sa scazi TVA-ul? Renault, cind a anuntat masina de 5000, s-a referit cumva la pretul CIP? Nu cred. S-a referit la publicul larg.
V l a d
pai nu am cum sa ma insel cand service-urile sunt pline de logan si cand performantele masinii vorbesc de la sine... cat despre finisaje nu mai am ce sa zic... compara putin... sacune logan cu scaune megane... bord vs bord si asa mai departe... in primul rand materialele sunt de proasta calitate... masina urla a ieftin... si e un compromis, e o masina mare pe sasiu un mic, ceea ce reprezinta cu siguranta un compromis. Nu are stabilitatea altor masini, nu are franele altor masini, nu are calitatea altor masini.... pe bune acum, de ce sa ne ascundem dupa deget... e o masina ieftina si asta se vede de la o posta.... ca sa nu mai zic ca tehnologia de care dispune logan e tehnologia renault de acum 4-5 ani... deci nu se poate compara cu nici un renault actual... Doar nu crezi ca cei de la renault erau nebuni sa-si saboteze propria productie de masini pentru un brand romanesc... gandeste-te putin la asta...
Andrei Suzuki
QUOTE(Ghita53976)
QUOTE(Vlad6)
Pretul minim al uni Logan este de 5700 Euro cu toate taxele. Scade TVA-ul si vezi care este de fapt pretul masinii.

De ce sa scazi TVA-ul? Renault, cind a anuntat masina de 5000, s-a referit cumva la pretul CIP? Nu cred. S-a referit la publicul larg.


Iti zic eu ca daca la un Logan cu abs (ala cel mai tare,de 8000 eur),daca nu platesti tva-ul iese cam 6.500(pe undeva pe acolo).
lucian14
Hai sa nu exageram ... o fi el Loganu facut in romanica si finisajele mai naspa dar nu finisajele fac masina...
Luati exemplu o masina de curse: ce rahat de finisaje o sa vezi la aia si totusi costa o caruta de bani... incomparabil cu orice rahat de limuzina...
Din punctul meu de vedere finisajele sunt pentru gagici.
Si pana la urma Loganul ala este un clio cu alt design (80% din piese sunt de clio) si costa scump al dracu (piesele). Se pare ca doar tabla vine din romanica sunt curios cat de repede o s-o ia rugina tongue.gif
eddie
Nu are cum sa aiba 80 % din piesele de Clio,pentru simplul fapt ca materialele folosite la Logan,sunt 66% de provenienta romaneasca.Si va invit sa va suiti intr-un Clio dynamique si sa terminati odata cu comparatiile astea de genul:Logan e facut de Renault,nu de Dacia si e mai bun ca Renault....
X5
Da numai comparati loganul cu Clio Symbol...Clio Symbol avand un motor de 1.4 8v 75CP altul decat ala de pe loganul...suspensia de la Clio Symbol e alta decat aia de pe logan fiind super rezistenta de tine sute de mii de kilometri fiind de 299 % mai confortabila decat cea de pe logan si lista poate continua la nesfarsit,de design numai vorbesc Clio Symbol avand niste forme ce pot aduce cu cele mai frumoase masini facute vreodata in concluzie masinile facute in turcia sunt cele mai fiabile din lume si le puteti cumpara linistiti si feritiva de masinile cu sigla dacia si model pe care scrie logan.
mihai38772
QUOTE(V l a d)
pai nu am cum sa ma insel cand service-urile sunt pline de logan si cand performantele masinii vorbesc de la sine... cat despre finisaje nu mai am ce sa zic... compara putin... sacune logan cu scaune megane... bord vs bord si asa mai departe... in primul rand materialele sunt de proasta calitate... masina urla a ieftin... si e un compromis, e o masina mare pe sasiu un mic, ceea ce reprezinta cu siguranta un compromis. Nu are stabilitatea altor masini, nu are franele altor masini, nu are calitatea altor masini.... pe bune acum, de ce sa ne ascundem dupa deget... e o masina ieftina si asta se vede de la o posta.... ca sa nu mai zic ca tehnologia de care dispune logan e tehnologia renault de acum 4-5 ani... deci nu se poate compara cu nici un renault actual... Doar nu crezi ca cei de la renault erau nebuni sa-si saboteze propria productie de masini pentru un brand romanesc... gandeste-te putin la asta...

ok sa o luam pas cu pas
si eu duc masina la servis pt revizie
cum de ti-ai dat seama ca materialele sunt de proasta calitate?
cum dracu :e o masina mare pe sasiu mic -asta nu am mai auzit-o
''Nu are stabilitatea altor masini:))))) normal ,nu e porche
nu este o masina ieftina ,la pretul asta gasesti cel putin 4-5 masini de aceeas gama
daca tehnologia este de acum 4 ani clio cand a iesit ca model????
dar de ce sa nu cred ca vor sa dea bum cu masina asta , sa castige multi bani??
V l a d
... masinile nu erau acolo pentru revizie... ci pentru reparatii
mihai m-am urcat pana acum si am mers cu 5 logan-uri si materialele sunt oribile inauntru asa mi-am dat seama. Am facut comparatie cu plasticele altor masini.
Daca construiesti o masina mare pe un sasiu mic (adica de clio) pierzi stabilitate, aerodinamica, putere si cresti consum + supui trenul de rulare si suspensia unei greutati mult mai mari. Sasiul de clio nu a fost gandit sa suporte o greutate asa de mare si nici o caroserie atat de voluminoasa. De asta zic sasiu mic, caroserie mare si am dreptate. De asta zic ca e si un compromis si air am dreptate.
Ai dreptate si tu cand zici ca nu e porsche sa aiba stabilitate, problema vine ca atunci cand zic ca nu il compar cu un porsche ci cu o masina normala fata de care are o stabilitate precara, deci iar am dreptate.
Clio abia a schimbat modelul iar logan abia a aparut pe platforma vechiului clio... deci?! Normal ca renault nu si-a sabotat propria productie de masini, a scos un compromis, cu tehnologie veche stiind ca va inlocui gama clio in curand. Profitul de care vorbesti tu il au vanzand toate brand-urile pe care le detin, nu sabotand un brand deja existent in piata, deci iar am dreptate.
Problema e ca eu vin cu argumente iar voi in cepeti usor usor sa atacati la persoana. Hai cu argumente si discutam in continuare, daca nu....

aaa... si te rog sa dai exemple de masini asemanatoare la preturi asemanatoare... sa ma prind si eu care mai sunt...
florin55503
masinile au probleme cu servodirectia este un fapt stiut. asa ies din fabrica
mai au probleme si cu pedala de acceleratie si nu e de la covoras. pe incercate

platforma e una moderna, dar e pt clasa mica:modus, micra, noul clio

calitatea materialelor: chiar trebuie puaa in discutie? miroase a plastic infect in masina. pune mana si mangaie bordul (o sa vezi ca e tare ca un bolovan. pune mana la un megan si o sa vezi diferenta . pozitia la condus. eu nu imi gasesc o pozitie buna la condus.

ce are bun: cutia, motorul de 1.4 (chiar daca e prea putin, cel de 1.6 a fost problematic si pe megane), portbagajul,ambreiajl hidraulic. si cel mai important: pretul.

fiabilitate: vedem peste cativa ani.
la romani e invers fata de celalalte tari, in sensul ca intotdeauna primele masini ies mai bine, si nu invers cu se intampla in vest. spune mult
florin55503
loganul e pe platforma noului clio nu al vechiului.

oricum trebuie sa ii multumim pt ca trage exportul in sus
mihai38772
QUOTE(V l a d)
... Sasiul de clio nu a fost gandit sa suporte o greutate asa de mare si nici o caroserie atat de voluminoasa. De asta zic sasiu mic, caroserie mare si am dreptate. De asta zic ca e si un compromis si air am dreptate.

aaa... si te rog sa dai exemple de masini asemanatoare la preturi asemanatoare... sa ma prind si eu care mai sunt...


dar de unde sti tu ca sasiul de clio nu a fost gandit sa suporte greutati mai mari??? si daca e asa cum spui , inseamna ca astia sunt nebuni de-l folosesc , trebuie sa ma astept sa mi sa rupa masina in doua ,aoleuuuuu
Vlad hai sa lasam gluma
vino cu argumente la ideea asta in special

Hyundai Accent , Clio , Cielo ,Kalos etc.
ncristi
O sa va spun eu ce probleme are pt ca am luat una...smile.gif

Din cercetari proprii: logan nu are probleme cu nici o servodirectie (sau nu-i una generala) oricum din cele cunoscute de mine nici una n-a vut o asa problema, materialele sunt slabute (se apropie de symbol dar sunt sub ale acestuia), ABS este cel de pe megane si este unul de f buna calitate (bosh) - testat de mine zilnic de 1 an smile.gif , tren rulare fiabil (am mers cu masina de firma aprox 40k si nu-i schimbasera nici o bucsa!!--sunt curios cate masini tinute in regimul ala ar fi rezistat fara sa i se schimbe nimic)....per ansamblu pt pretul ei eu zic ca masina merita...acum mai depinde si de noroc...si asta nu numai la logan...

Sg chestie care am observat-o la majoritatea loganurilor "testate" de mine a fost un zgomot (ca un surub nestrans) in dreptul incuietorii usii din dreapta...in rest nimc...

Stiu ce se scrie pe daciaclub.ro insa ma cam indoiesc de unele afirmatii de acolo....uneori este mai bine sa verifici personal...

Oricum dupa 17 noiembrie o sa va tin la curent smile.gif
X5
Si eu am vazut loganuri care deja au ajuns la a doua revizie de 30 000 km si in afara de consumabile nu au schimbat nici o piesa,masina e facuta sa reziste pentru drumurile din romania.
Si motoarele sunt super fiabile uni care aveau solenza nu au facut nici o schimbare majora la motorul de 1.4 chiar si dupa 100 000 km.
florin55503
la solenza trebuia sa ii intrebi cate planetare au schimbat. asta era punctul lor slab din pacate. in rest o masinuta extrem de rezistenta care isi merita banii.
X5
QUOTE(florin55503)
la solenza trebuia sa ii intrebi cate planetare au schimbat. asta era punctul lor slab din pacate. in rest o masinuta extrem de rezistenta care isi merita banii.

Eu nu vorbesc de Solenza...si plus de alta topic-ul asta se refera strict la modelul Logan.
florin55503
QUOTE(X5)
Si eu am vazut loganuri care deja au ajuns la a doua revizie de 30 000 km si in afara de consumabile nu au schimbat nici o piesa,masina e facuta sa reziste pentru drumurile din romania.
Si motoarele sunt super fiabile uni care aveau solenza nu au facut nici o schimbare majora la motorul de 1.4 chiar si dupa 100 000 km.


tu ai vorbit primul de solenza. in alta ordine de idei, eu am povestit mai demult putin de problema la servodirectie a unui logan pe care l-am condus (pt ca prietenul care a cumparat-o nu avea carnet). s-a dus sa ii rezolve problema la acceleratie si servodirectie. acceleretia i-au rezolvat-o prin schimbarea unei piese, in schimb serodirectia au spus "asa fac toate " e ceva normal. asta se intampla acum aproape 2 luni. intre timp tremuratul servodirectiei cand virezi (mai ales cand stai pe locul) este extrem de puternic. masina are aproape 6000 de km. a fost acum 2 zile cu masina la service si a fost programat pt repararea servodirectiei. poate a nimerit o masina mai proasta sau cine stie. dar e o problema evidenta si stresanta, ne mai vorbind de scaunul din dreapta care scartaie in disperare.

dupa cum spuneam probleme sunt dar cand te urci de pe dacia 1310 pe logan nu le observi, sau le treci cu vedrea.

eu nu am pomenit nimic de cutie ,motor etc, mai ales cel de 1.4 care s-a dovedit destul de fiabil (cel de 1.6 ramane de vazut, pt ca nu poti sa spui dupa 1 an jumate ca ai un motor fiabil). si hai sa fim seriosi masina pana la 30000 e ca noua
V l a d
pai eu argumente ti-am dat, dar daca tu mihai nu le iei in considerare asta nu inseamna ca nu sunt acolo. Ce ar fi daca am construi un mercedes pe platforma unui trabant (ca sa exagerez putin problema, poate asa intelegi).
Cielo, accent sunt construite pe platforme proprii, nu imprumutate de la modele mai mici. Kalos e mult mai mic ca logan, ca si clio de altfel...
si nu te astepti sa se rupa masina in 2 ci sa aiba serioase probleme la stabilitate (pe care le are) si raportul de greutate sa fie prea mare in comparatie cu sasiul... asta nu inseamna ca se rupe ci inseamna performante scazute si aici nu ma refer la viteza...
eu nu as da un accent sau un clio pe logan doar de dragul spatiului.... cielo e un model deja cu mult depasit si nici nu are rost sa-l luam in discutie.
eddie
[quote=cristi36176]Mihai, pe acest forum (si nu numai) exista o opinie defavorabila despre logan.
Logan are niste avantale incontestabile fata de masinile occidentale-nu mai stau sa le enumar acum.
Cine credeti voi ca isi permite sa dea 60 mil lei pe o turbina de passat, sau 200E pe un cauciuc, 15mil pe 2 injectoare sau 5mil lei pe un amortizor, 3.5mil lei pe o biela de directie?
Pentru aceasta categorie de oamenia fost facut loganul si nu a a fost facut rau... asa ca eu cred ca te enervezi degeaba. Important este ca loganul se vinde si se va vinde in continuare.
Daca era o masina rea nu se vindea[/quote]
Si urmatorul mesaj al lui Mihai ....care in continuare nu intelege sa nu mai compare Loganul cu alte masini mai scumpe si are alt scop pe forum...
[quote=mihai38772]Perfect adevarat ,dar imi place sa-i enervez[/quote]
Asa traiesc aceste topic-uri de Logan...enervandu-ne unul pe celalalt?!(vezi pagina 17, topicul ,,Dacia Logan',mesajele sunt consecutive)[/quote]
V l a d
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ce nu intelege mihai e ca nu am cum sa ma enervez atunci cand am o masina mai buna de 1.000.000 de ori ca logan-ul. El ar trebui sa se enerveze ca nici macar jante pr 16" nu isi poate pune din fabrica, ce sa mai vorbim de alte dotari... sau frane sau stabilitate, asa ca degeaba incearca sa ne enerveze ca nu-i iese. Daca nu intelege o serie de argumente logice asta e pentru ca nu vrea sa le inteleaga, caci evident isi da seama despre ce e vorba, dar de asa sunt unii, le place sa se contrazica doar de dragul conversatiei.
Din pacate logan se vinde din cauza mostenirilor de pe vremea lui ceasca si un pic dupa "piesele sunt ieftine" sau "e masina romanului"... deh ce sa-i faci mai e pana sa ajungem la un nivel occidental din punct de vedere al mentalitatii... asta e lucrul care se schimba cel mai greu si de care profita si cei de la dacia...
Ca sa nu mai zic mihai ca te contrazici... pe topicul dacia logan cand ai aflat ca geamul de la oglinda e 2.500.000 ai zis ca e bine sa ai casco... pai unde sunt piesele alea ieftine de care zici?
eddie
Hai sa ne iertam azi si sa nu ne suparam unii pe altii !...... La multi ani Mihai !!! :wave:
T u d o r
Vlad, de ce ai impresia ca platforma de clio e facuta sa suporte greutati mai mici decat caroseria de logan? Clio e mai greu decat loganul, stiai? blush.gif
Iar ecartamentul e mai mare la logan, tocmai pentru ca masina e mai lata. Platforma e comuna pana in anumite puncte, totusi...
Mihai, chiar te enervezi degeaba. Eu tocmai vin de pe un topic in care m-am razboit cu tot forumul pentru masina mea. biggrin.gif In afara de argumente grele ca "loganul e varza", "e foarte joooos", "loganisitii sunt prosti ca si-au luat masina asta", etc, nu am aflat nimic. Oamenii traiesc cu prejudecati legate de dacia lu' tata, de ultrafiabilitatea masinilor nemtesti sh, s.a.m.d. Nu ai cum sa convingi pe un posesor de masina straina ca si dacia face masini, totusi.

Aaa, si La multi ani!
biggrin.gif
V l a d
problema e ca el nu recunoaste ca logan nu e inca o masina la nivel occidental, ca e cea mai buna dacie de pana acum, da incontestabil, dar nu se poate compara cu o masina straina. De ce aveti impresia ca puteti compara logan cu renault sau alte marci... cand diferenta e clara de la o posta si pana la urma toata lumea o sesizeaza dar nimeni nu recunoaste. Finisajele sunt ieftine rau de tot, ca si materialele. De stabilitate sa nu vorbim ca am vazut testele toti, iar de siguranta nici nu mai incape vorba. Cand aceasta masina va avea macar un finisaj interior decent o vom putea compara cu ce vrem noi, dar in momentul in care are in loc de scaun sofer un scaun de autobuz... nu inteleg de ce nu recunoaste lumea ca la banii ei e o masina scumpa si ca ar prefera o masina cu finisaje mai bune, un motor de generatie noua, stabilitate, etc. De ce sa ne ascundem dupa deget, dacia e inca dacie, cu toate ca s-a apropiat bine de tot de masinile straine. Poate peste 1-2 modele se va compara cu orice masina straina, dar in momentul de fata nu se poate compara.
Caroseria e disproportionata, mai mare decat e cazul, se vede si cu ochiul liber. Nu pui o caroserie mare pe o masina mica... nimeni nu face asta in afara de dacia, de ce? Pentru ca logan e un compromis o zoc pentru a 1000'a oara
T u d o r
Vlad, poate am exagerat cu totii.. blush.gif loganul clar nu se compara la calitate cu Megane sau alte compacte. Dar e de 2 ori mai ieftina. Intrebarea este, oare e de 2 ori mai proasta? Adica ne punem problema raportului calitate/pret. Oare Maybach e de 10 ori mai buna ca un BMW seria 5? Sau platesti ceva numit "exclusivitate"? Megane e facut in Spania, parca. Costurile de fabricatie sunt mai mari acolo decat in Romania. Deci automat platesti ceva in plus care nu se regaseste in nimic "fizic" la masina.
Chestia cu calitatea mai buna nu stiu cat este si de adevarata, asamblarea fiind in mare masura robotizata.
Cred ca Dacia nu a vrut o masina mai buna calitativ, din considerentul ca depaseau pretul programat, si asa depasit cu vreo 1000 euro. Iar de banii asta imi ofera dotari pe care le au si masinile straine. Asta in conditiile in care intretinerea nu se compara ca si costuri, iar daca arunci o privire pe topicul cu consumurile de pe sectiunea "masini", o sa afli ca masina mea consuma sensibilmai putin ca Ignis, Jazz si alte masini mai scumpe cu cateva mii de euro. Asta ca sa nu mai fac referire la compacte pe benzina...
Sunt sigur ca atunci cand voi avea mai multi bani imi voi lua alta masina de mai buna calitate, dar asta pe care o am acum nu m-a dezamagit, crede-ma. Sunt sofer cu experienta, am condus multe masini , mai ieftine sau mai scumpe, si iti spun ca e destula "masina" in logan pentru banii dati.
V l a d
Stati un pic, nimeni nu a zis ca e o masina proasta... nici eu nu zic ca e o masina proasta, zic numai ca nu poate fi inca comparata cu o masina straina. Nu e de 2 ori mai scumpa, a mea a fost 12.800 euro cip, e adevarat cu o reducere de 800 euro. Logan e o masina deja mai mult decat decenta, dar ce ma deranjeaza pe mine e ca din dorinta de a scoate cea mai mare masina din clasa au sacrificat o groaza de lucruri, iar lumea nu recunoaste asta... chiar nu se poate compara cu o masina occidentala... inca... sunt sigur ca urmatorul model va fi cu mult mai bun si mai reusit. Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu Dacia, ba chiar ma bucur ca au reusit sa scoata cea mai buna masina de pana acum.
Dar tendinta unora de a ridica logan-ul deasupra unor marci cu o experienta de zeci de ani mai mare imi pare copilareasca.
A mea e mai scumpa cu 4 mii de euro decat logan-ul, dar am climatronic nu aer conditionat, am esp, logan nu are, am oglinda interioara heliomata, logan nu are, oglinizi incalzite, jante care nu taie cauciucul, scaune comode si cotiera centrala, senzori de lumina si ploaie si exemplele pot continua. Daca logan ar avea toate aceste dotari ar ajunge probabil la acelasi pret cu megane-ul, lucru inadmisibil din punctul meu de vedere, pentru ca materialele si finisajele nu se compara, ca sa nu mai vorbim de stabilitate, frane si design.
T u d o r
Pai ai dreptate, cu mici amendamente, pe care le si scriu acum.

Mai intai vreau sa spun ca Loganul are jante care nu taie cauciucul, ale mele cel putin... Si are si oglinzi electrice si incalzite. Iar cip-ul masinii tale chiar face de 2 ori cat ddp-ul loganului. biggrin.gif
In alta ordine de idei, loganul nu e facut de srl-ul nou infiintat, ci de renault, ca si megane-ul tau. Stii doar ca a fost conceput la centrul lor de design si nu in Romania.
Pe de alta parte, loganul e facut pentru alta clientela decat megane si nu le-am comparat niciodata, decat ca spatiu interior. E o masina facuta cu niste compromisuri, dar cu un symbol chiar se compara, la orice capitol. Efacut pe platforma clio3, micra, deci masini de conceptie noua. Iar in ceea ce priveste stabilitatea, e o poveste intreaga aici. Am mers candva cu un c3 full (avea si esp). Mi s-a parut atunci ca e cea mai instabila masina din lume. Nu aveam curaj sa intru mai tare intr-o curba, simteam ca ma rastorn. Aceasta senzatie nu am avut-o niciodata in logan, si de depasit de altii pe drumuri extraurbane, nu prea mi se intampla. Asta fara falsa modestie, nu sunt copil sa ma dau mare cu ce nu am. E o masina buna pentru banii ei, chiar mai buna ca multe mai scumpe. Eu nu am pretentia sa fie ca megane, si nci nu are cum.
12800 euro cip inseamna aproape 16000 ddp. E aproape dublu... E alta categorie. smile.gif

Daca tu pui dublul pretului masinii tale intri la categoria bmw serie 3. Ai pretentii de comparatie? biggrin.gif
V l a d
pai stai putin ca acest pret e la cel mai dotat nivel adica dinamique si are si optionale. Ok oglinzile exista, dar celelalte? Diferenta de pret e de 4600 la aceleasi dotari, recunosc destul de mare, dar si avantajele sunt multiple la Megane. Iar jantele din pacate taie cauciucul, in situatii extreme vorbim aici... ca doar nu degeaba le-a taiat la toti cauciucul in teste...
Clio il pot compara in primul rand la capitolul finisaje - net superioare, la motoarele pe motorina net superioare si la siguranta net superioara. Din pacate Logan-ul sta ingrozitor la finisaje si confort, nu vorbesc din auzite ci din ce am vazut si testat eu.
Normal ca nu e o masina rea la banii aia, cum nici clio nu e o masina rea la banii ei. Recunosc nici mie nu mi-a placut deloc c3 la capitolul stabilitate si nici la aspectul interior care e mult prea copilaros.
OK sasiul e clio3 avantaj logan, dar motoarele sunt de generatie veche.
Repet nu zic ca e o masina rea, dar lupta o duce singur inca, cel putin din punctul meu de vedere, acum fiecare are dreptul la o opinie si asta e a mea. blush.gif
T u d o r
Motoarele sunt de generatie veche, cu 8v, dar sunt ultratestate si cu siguranta foarte fiabile. Sunt motoarele generatiei megane1 (1.6) si clio(1.4). Si vreau sa spun ca nu stiu ce se asteapta unii de la logan sa consume, dar eu sunt multumit. In conditiile de trafic de la noi, cu o viteza medie de ~80km/h (dupa comp de bord) am consum de 6.3, extraurban, desigur. Mers de mine, nu auzit. :angel: Iar cu oras cu tot media consumului e pe la 7.5-7.8, depinde de proportia oras-extraurban. Deci un consum de bun simt la o masina care chiar trage destul de bine. Cu 90 CP / 1000 kg, se poate compara cu orice 1.6 pus pe orice compacta (care are min 1300 kg la 100-115 CP).
Calitatea nu e deosebita, e clar. Are lacune mari la acest capitol fata de alte masini, stiu asta, dar clio symbol nu e chiar una dintre ele. Iar la siguranta, ce are symbolul in plus? O generatie mai veche de ABS? blink.gif Am mers cu symbol, nu e mai stabila..., pur si simplu nu o vad mai buna... Am avut optiunea clio cand am luat masina, dar am ales logan si nu imi pare deloc rau.

Repet, nu am facut nici o comparatie cu megane. E aiurea sa o compar, sunt clase diferite. Cum si ce-ti zisesem eu cu privire la bmw seria3 nu ar merge... Pur si simplu e chestie de posibilitati si de asteptari de la masina. Cunosc oameni care au bani de-i intorc cu lopata si conduc o dacie din '95, cum stiu pe altii care au bagat si banii pe care nu-i castigasera inca intr-o masina... blink.gif
florin55503
motorul de 1.4 a fost fiabil intr-adevar. cel de 1.6 a fost unul problematicpe maegane. fapt recunoscut si de ei. era la un moment dat piata invadata de meganuri de 1.6 sh de vanzare.

consumurile pe care le-ai ontinut tu sunt ideale (aproape de cele din carte.) iar consumul urban intr-un oras la ramnicu valcea e reprezenattiv pt tine dar pt bucuresti nu. si hai sa fim seriosi cat mergi cu 80 km/h im afara orasului.

consum de logan 1.6 cu 4 persoane si bagaj intre bucuresti si sinaia.
nu a scazut sub 6.9 (fara aer) iar pe la 130-140 se apropia de 13-14. de fapt varia. la 170-175 20-22%. in bucuresti cand nu e aglomerat prea tare nu a iesit sub 9- 9.5
dar de obicei ia ca 11-12% lejer . daca te dai la ia consuma pe masura. in aglomeratie deosebita intre romana-universitate a luat si 14.

nu e consum u mult mai mare decat la alte maSINI CU MOTOR DE 1.6. consumul mare apare la aglomeratie puternica si la viteze mari unde tehnologia mai noua inclusa in motoarele altor masini face diferenta
T u d o r
Florine, consumurile sunt reale, nu fac parte din categoria mincinosilor. Iar te rog sa faci deosebirea dintre viteza medie si cea de croaziera. Viteza medie de 80 km/h inseamna destul de mult, intreaba pe altii care au comp de bord. Eu realmente merg cu 105-110, dar o franare in spatele unui camion sau caruta sau dumnezeu stie ce iti mai iese in cale pe drumurile noastre iti reduce viteza medie pe la 80, cum am spus eu.
La viteza constanta (atentie) de 80 km/h masina consuma cam 4-4,2 litri/suta. Iar la ora de varf (plec de acasa la 8 si vin la 16.30) in Rm. Valcea chiar se merge bara la bara si sunt destule semafoare. Oricum, am facut un consum mediu in buc la ora pranjului asta vara, asa de curiozitate. Am plecat de la spitalul filaret pana in piata alba iulia, (un trafic infernal) si inapoi, cu resetarea consumului mediu la plecare. Am avut medie 10.3 litri. Chiar crezi ca e mult? Si daca chiar ai fi avut curiozitatea ca te uiti unde pe topicul de consumuri, ai fi vazut ca nu prea au multi consumuri de-astea. biggrin.gif

In ceea ce priveste meganurile cu 1.6 la vanzare, dupa judecata ta cred ca ai ales cel mai prost motor cu putinta din gama opel. biggrin.gif Cauta pe mobile si ai sa fii surprins sa vezi ca 1/2 din astrele de vanzare au motorul tau... blink.gif Dar eu nu gandesc ca tine, ci din contra. Sunt multe la vanzare pentru ca au fost bune si s-au vandut multe. De aia sunt multe si la vanzare.
Si sa fac o precizare... Schimb de regula viteza la 3000-3200 turatii/min, cu exceptia depasirilor, cand se mai duce si pe la 5000. Si chiar nu prea ma depasesc multi, as zice ca sunt tare putini chiar. Nu o spun sa ma laud, vreau sa te scutesc de o intrebare cumva fireasca din punctul tau de vedere. biggrin.gif
lucian14
y ia zi tu la mecanica ce piese sunt din Romanica?
nici electrica nu e romaneasca.
poate plasticele (cateva din ele) si textila e din romania tongue.gif
nici macar oglinzile retrovizoare nu-s romanesti!!!
vezi cc acum ne luam de clioul tau simbol turcesc blush.gif
florin55503
am venit cu un magene II 1.6 16 V din baneasa pana in tineretului computerul arata un consum de 11%. deci si la logan e cam la fel. eu zic ca e ok avand in vedere aglomeratia infernala de aseara.

nu vreau sa fiu rautacios dar din punctul de vedere al motorului nu e aproape nici o diferenta. la turatii mici.
T u d o r
Adica e un plus pentru Logan, sau un minus pentru Megane? smile.gif

Iar lipsa diferentelor sesizabile intre motoare este din cauza celor 2-3 sute de kg in plus ale Meganeului. Daca ar avea aceeasi motorizare, Loganul ar fi mai sprinten, fiind mai usor.
In rest, lista asemanarilor se termina, Megane e de alta clasa si implicit si la alti bani.
eddie
QUOTE(Tudor57991)
Adica e un plus pentru Logan, sau un minus pentru Megane? smile.gif

Nu,e un minus pe toata linia pentru Logan ! Ati ajuns sa-l comparati cu Megane,ca de comparat cu Clio v-ati plictisit.....mai treziti-va ! :bash:
P.S. Logan-ul e fabricat cu 66 % materiale din Romania,asa s-a spus la lansare !
T u d o r
Prietene, vad ca ai tu o problema. Unde ai vazut comparatia asta in ce am zis eu. Dimpotriva, tocmai asta accentuasem, ca nu se poate face o comparatie intre modele.
Cred ca de fapt tu esti cel care cauta sa rastalmaceasca tot ce spunem, pentru ca ai ceva cu loganul si implicit si cu posesorii. Si nu inteleg de ce. Atitudinea ta jignitoare am mai vazut-o si in alte discutii. Cred ca trebuie sa ne respectam intre noi, chiar daca tu ai avut mai multi bani si ti-ai luat masina mai buna, iar noi saracii suntem nevoiti sa mergem cu ce apucam.
:evil:
eddie
Asta e adevarul......nu stiu cine pe cine jigneste?Ai citit tot forumul ?Eu nu cred ca vreau sa-mi compar Clio cu o Dacia,asa cum incearca unii posesori de Logan ! Adevarul deranjeaza ?Sorry !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.