Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bugatti Veyron
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Supermasini
admin
BUGATTI VEYRON

N-as putea spune ca nu-mi doresc aceasta masina, despre care se zvoneste ca ar costa în jurul a un milion de euro. N-as avea nimic de comentat asupra design-ului, asupra performantelor. Singurul lucru pe care mi l-as dori ar fi sa conduc o singura data acest monstru si sa va povestesc si voua.

Datele tehnice ale versiunii Bugatti Veyron 16.4 marcheaza un nivel nemainitalnit in productia in serie. Masina sport la superlativ este echipata cu un motor 8.0 l W16, 64 valve si patru incarcaturi turbo. Modelul ofera nu mai putin de 1000 CP (736 kW) si un cuplu maxim de 1250 Nm (127 mkp) la 2200 rpm. Automobilul cu doua locuri din material de calitate superioara si cu greutate foarte redusa va atinge o viteza maxima de 400 km/h.
De rate, leasing...stiti ceva.. ca ma bate gandu' sa imi iau si eu asha ceva tongue.gif
gabi4
offtopic.gif

de ce apar ca vizitator??
krysty
pt ca era o arie in care se putea posta fara sa fii inregistrat. acu s-a remediat "problema"
FESTINA
La BUGATTI VEYRON, e impresionat sistemul de franare, franeaza de la 400km/h in 10 secunde e impresionant, si tot sistemul de franare cu discuri 40 cm, cu doua perchi de placute pe disc. Discuri care dupa ce sunt ventilate mai au si nustiu ce turbine de racire. E impresionant.

Cat o fi costand o revizie???
Numa sa schimbi 8 perechi de placute si trebuie sa fie ceva.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Andrei Suzuki
Cat o fi costand sa faci plinu intr-o saptamana? biggrin.gif
G e o r g e
cred ca daca vinzi suzuki ul poti sa bagi bani de benzina intr-o sapatmana biggrin.gif
Maff
Din cate am citit pretul este 1.16 milioane euro.Si s-au cam dat banii pentru vreo 10-15.
Maff
Plansa de bord
pretorian
asta merge pe pamant sau nu mai are timp sa-l atinga? tongue.gif
Laurentiu_007
am auzit ca butoanele si ceasurile de bord pot fi si din diamante
CCI
Mda, masina pentru cine poate... Insa VW o cam amana de cativa ani, se pare ca au inca tot felul de problemute ... Sa vedem cand o iesi pe piata.
Watcher
Eu am vazut-o in showroom la Berlin. Voi ziceti ca inca sunt doar puse pt 'show'? Ca si la TopGear au zis 'a car that doesnt exist'
Andrei Suzuki
Corect! Daca imi aduc bine aminte s-a zis ca nu exista in emisiunea in care s-au urcat cu LD Defender pe munte in Scotia,nu?
Tin minte ca un nene pe acolo (la emisiune) avea un ceas Bugatti care costa vreo 100k euro si,ziceau ei,era urat cu spume.
Watcher
Da, aia e emisiunea si ala e Jeremy Clarkson. smile.gif
Si ceasul era interesant daca ma intrebi pe mine, datorita modului atipic de constructie, proiecta astfel incat sa te uit la el din pozitia standard a mainilor pe volan (ora 10:10) fara sa ridici mana sau sa misti capul . Nu am atat talent la desen cat sa pot desena si mi se pare chiar greu de explicat smile.gif

Totusi mi se pare exagerat 100K pt un ceas Bugatti cand ceasuri de firme de ceasuri nu costa atat.. Eu am un principiu: la fiecare chestie sunt unii care se pricep, si de la aia e de cumparat. De aia nu imi iau ceas D&G sau parfum Ferrari. smile.gif

ONTOPIC: Deci pana la urma, are cineva idee daca se vinde sau nu Veyron-ul?
robert
Deocamdata nu se vinde.Principala problema sunt anvelopele, pentru ca in urma testelor nu au reusit sa gaseasca o solutie viabila prin care temperatura acestora sa nu depaseasca o anumita cota la viteze de 400km/h.Din cate am citit,pneurile se incing atat de tare incat risca sa explodeze,si cine si-ar dori asta la 400km/h?Tehnologia din Formula1 este singura care poate fi aplicata, dar aici intervine o alta problema:anvelopele trebuie sa rezista mult mai mult de "o cursa", ca in F1,pentru ca e totusi vb de o masina de strada.Deci se tot cauta solutii impreuna cu Michelin pentru un mixt intre performantele din F1 si rezistenta "civila".Masina e gata de mai multi ani,insa asta e singura problema nerezolvata.S-or fi gandit ca daca tot dau viteza maxima de peste 400km/h, s-o gasi si nebunu care sa o testeze cu adevarat,desi nu-mi imaginez cum poate fi.Recordul meu personal este de 250km/h, si sincer, simti ca parca nu mai ai controlul.
PS.Am avut ocazia, unica in viata sunt sigur, wallbash.gif sa ma urca intr-un Veyron la salonul de la Geneva.Este incredibil!!!!!!!Si stiti ce m-a susprins?Confortul,pentru o asemenea masina!Stai chiar foarte bine in ea!Nu va imaginati ca e prea mult spatiu de miscare, dar nici nu te sufoci.Peste tot numai piele intoarsa si aluminiu!Incredibil.Ce norocosi treb sa fie cei care o vor cumpara :smokin:
cristi44563
doar ca masina mai are o singura problema. la puterea pe care o are nici macar pilotii de teste nu o pot controla. chiar citeam in autocar autoexpres ca pilotii de teste se plang ca nu reusesc sa mentina masina sub control. si erau si niste poze cu masinile in parapeti.
Valentin50014


Iata ca a ajuns si pe mana lui Jeremy Clarkson care a testat-o pentru emisiunea lui de la BBC.

QUOTE
Make no mistake, 200mph is at the limit of what man can do right now. Which is why the new Bugatti Veyron is worthy of some industrial strength genuflection. Because it can do 252mph. And that’s just mad — 252mph means that in straight and level flight this car is as near as makes no difference as fast as a Hawker Hurricane


Iar asta e partea care-mi place cel mai mult...

QUOTE
Other cars are small guesthouses on the front at Brighton and the Bugatti is the Burj Al Arab. It makes even the Enzo and the Porsche Carrera GT feel slow and pointless. It is a triumph for lunacy over common sense, a triumph for man over nature and a triumph for Volkswagen over absolutely every other car maker in the world.


Si concluzia...
Rating Five stars
Verdict Deserves 12 stars. Simply as good — and as fast — as it gets

http://driving.timesonline.co.uk/article/0...90873_1,00.html
Watcher
In Quatrorutte (cred) e un articol interesant care prezinta istoria de pana acum a lui Veyron. E chiar interesant.

O chestie interesanta: cum la BMW ai butonul de M power, la Veyron ai o a doua cheie cu care accesezi modul "TOP SPEED" - ca sa poti ajunge pana la 400kmph.
Inca o chestie draguta: exista si un cadran gen turometru care iti arata cu aproximatie cati CP dezvolta motorul in momentul ala. Cu gradatii pana la 1000. How cool is that?

Si pretul=1 200 000 EUR (adica un milion doua sute de mii euro tongue.gif )
Valentin50014
Mda. Prima cheie se foloseste pana pe la 370 Km/h, pentru a ajunge la 400 trebuie sa opresti motorul si s-o folosesti pe cea de-a doua. Diferenta dintre ele este ca in cel de-al doilea caz, masina se coboara cu cativa cm si se anuleaza ridicarea spoilerului din spate, care, in conditii normale se ridica la 220 Km/h.
Masina nu are putearea necesara sa ajunga la 400 Km/h cu spoilerul ridicat. Cica le-ar mai fi trebuit 240 CP sa ajunga de la 370Km/h la 400 Km/h cu spolerul ridicat si asfel au gasit aceasta solutie tehnica. Coborandu-se masina are stabilitatea necesara sa ajunga la 400 dar oricum, nu este indicat sa iei vreo curba la acea viteza biggrin.gif
Valentin50014
Prima varianta, prezentata la Frankfurt, nu avea spoiler pe spate. Cica downforce-ul era asigurat de... cele doua oglinzi. :shock: Dar pentru ca impiedicau masina sa ajunga la 400 Km/h pt ca actionau ca o frana, le-au fost redus dimensiunile si astfel au fost nevoiti sa-i puna si un spoiler.

Cea mai mare problema au avut-o in tunelul aerodinamic (de aici si instabilitatea la peste 350-380) deoarece nu exista nici un astfel de tunel in lume pt masini care sa reproduca o asfel de viteza.
Cica au folosit ceva pt. F1, dar ala functioneaza pana la 350, tot ce au obtinut pentru o viteza > 350 le-au obtinut prin extrapolari...
cosmin45741
vezi ca are 4*4 (nu stiu daca se cheama quattro), dar tot subaru face cel mai tare awd blush.gif
Valentin50014
Nu, foloseste Haldex (ceea ce este pe Golf, noul Passat, Skoda) dar, evident, performantele sunt diferite

Haldex-ul (si odata cu ele tot ce este asistat de comp.) are/au un viitor mult mai luminos decat torsen-ul sau oricare AWD "mecanic" in ciuda celor spuse de impatimitii AWD clasic
V L D
Am vazut recent la TOP GEAR un "ROAD TEST" de fapt era un RACE prea tare .
Putetzi lua si voi episodul de pe situl asta http://www.finalgear.com/downloads/topgear/.
Va mai trebuie si Torent da gasitzi totul acolo. Episodul cu veyron este cel din data " DECEMBER 11th 2005", dureaza cam mult da merita luat.
Leone
Fantastica masina! Pur si simplu o realizare magnifica, o masina ca asta nu cred ca va fi realizata prea curand!

Am vazut si io emisiunea in care e prezentat Veyron. Un lucru n-am inteles: de ce nu a fost testat pe circuitul lor special? Oare nu a fost de acord VW?

Aaa, si inca o chestie: Clarkson zicea ca e mai raapida decat o masina F1, ei bine eu refuz sa cred chestia asta!
barbu74023
ei bine si eu refuz,am auzit ca o masina f1 este totusi mai puternica decat veyronul,pt ca la urma urmei daca WV ar fi dezvoltat un motor asa puternic, de ce nu l ar fi pus pe o masina f1 si l au pus pe un automobil care mai are si calitate stil si alte atuuri....cred ca solutie va fi in final limitarea motorului ,scadere pretului si disparitie celei de a doua cheie "TOP SPEED" bicycle.gif
_Theo_
din ce am vazut in emisiunea cand au testat-o cei de la Top Gear...are motoarele afara pt a se racii mai repede...daca n-ar fi spoilerul ar fi dezastru...au combinat 2 motoare V 8 de 500,5 CP si a iesit W 16 de 1001 CP smile.gif coooool
Alexandru33182
Nu am vazut pana acum topic`ul, but, better late then never. smile.gif

Intradevar, este mai puternica decat un F1, e vb de 1001CP fratilor.
Si il legatura cu ce a zis barbu, nu ai cum sa pui acel motor (care defapt si de drept sunt...2) pe un F1 din cauza greutatii. Un motor F1 nu cred ca depaseste 400 Kg, pe cand cel de Veyron are cel putin 900, 1000Kg. Deci nu cred ca si`ar pune Shummy asa ceva in spate.
marius68582
Pimp my Bugatti! :puke:
mihai83654
Eu stiam ca masinile de formula 1 aveau 1000 de cai si mai mult de vreo 2-3 ani!!!! asa ca nu cred ca e bugatti prima masina cu 1000 de cai putere. iar masinile de formula unu au, asa cum s-a mentionat, avantajul greutatii reduse si motoarele mult mai puternice chiar decat aceste doua motoare montate pe bugatti.
Alexandru33182
Probabil, eu asa stiam, nu te contrazic. Dar nici nu am zis ca Bugatti e prima masina de 1000Cp, am vazut multe multe masini care treceau de 2000CP. Pacat ca nu mai am linkul, dar am vazut o masinuta "tunata" de un maniac de englez (masina era americana) care ajunsese la 2000 si ceva de CP.
Otto73
In urmatoarele randuri se vede cat de eficient este Veyronul:

How much gas is that?
Here's a quick calculation, which you can ignore if you hate math:

1,000 horsepower is equivalent to roughly 2.6 billion joules per hour. A gallon (3.8 liters) of gasoline contains 132 million joules, so a 1,000-hp engine has to be able to burn just over 20 gallons of gasoline per hour.
However, car engines are only about one-quarter efficient -- three quarters of the gasoline's energy escapes as heat rather than as power to the wheels. So the engine actually has to be able to burn at least 80 gallons per hour, or 1.33 gallons (5 liters) per minute.
Let's convert over to metric. Gasoline requires about 14.7 kilograms of air to burn 1 kilogram of gas. Air weighs 1.222 kilograms per cubic meter at sea level. A gallon of gasoline weighs 2.84 kilograms. So the engine has to be able to process 2.84*1.33*14.7 kilograms of air per minute, or roughly 45 cubic meters of air per minute. That's 45,000 liters of air per minute.

If a V-8 engine is turning at 6,000 rpm, it can inhale a total of 24,000 cylinders' full of air per minute. If it needs to inhale 45,000 liters of air per minute, it works out to roughly 2 liters per cylinder-full. That's a 16-liter engine.
marius68582
Acum si in varianta cabrio! biggrin.gif ma gandesc insa ore cum iti flutura pletele cu tot cu cap) in vant la 400 km/h??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.