Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Romanii din Irak. Rapire sau nu?
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Politica
VECTOR
ce parere aveti de situatia romanilor rapiti in irak? rapire sau inscenare?
nu vi se pare suspect ca teroristii nu au formulat inca nici o revendicare ,desi au trecut 2 saptamani de la disparitia lor? nu prea seamana cu alte rapiri...
sau poate sunt astia incepatori...
Iulian HondaFan
pai, n-as zice ca s-au rapt singuri... e interesant chestia cu arestarea acelui mafiot sirian in Ro si cu declaratia Parchetului ca s-ar putea sa fie implicat... sunt mii de arabi in Ro care au cetatenie romaneasca si invart sume imense de bani cu care pot cumpara multe din autoritatile romanesti... eu nu sunt rasist, cred ca americanii au sarit calul cu invazia Irakului dar cand vine vorba de arabi am retineri serioase... si cred ca javrele din Al Qaeda sau simpatizantii lor trebuie exterminati fara mila...
f1anatic
QUOTE(Marius-Iulian)
t, cred ca americanii au sarit calul cu invazia Irakului si cred ca javrele din Al Qaeda sau simpatizantii lor trebuie exterminati fara mila...


Daca cu miile de miliarde de dolari chelutite cu razboiul din Irak, s-ar fi cumparat benzina in ultimii 2 ani...pai aveam benzina cu 1.50 galonul sau mai ieftina...In schimb...a trebuit sa infuriem o lume intreaga, sa moara 1600 de soldatzi de ai nostrii, sa nenorocim o economie natzionala ca sa facem si noi in sifrsit benzina 2.70 galonul ( 1 dolar mai scumpa decit in 2003 ) CE BINE IMI PARE ! ASA MA BUCUR

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Iulian HondaFan
si o intrebare pt. romanii din tara: