Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cielo motor ce trepideaza
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
cristi43938
Am o problema la Cielo cu motorul care nu mai merge rotund si trepideaza la relanti iar in mers merge in suturi. Nici demaraj nu mai are . Am fost la un service si am testat motorul pe tester ,dar se pare ca totul este OK. M-i s-a spus ca cauza posibila este de la injectoare. Ar putea fi si alta cauza? Are cineva un manual service in format electronic pentru Cielo ? Cine ma poate ajuta mi-l poate trimite la adresa: opriscristi@yahoo.com . Multumesc anticipat . :wave: :wave: :wave:
eddie
Am avut si eu Cielo,din 1999 pana in 2003,m-am lovit si eu de problema asta.S-ar putea sa fie fisele de bujie,verifica-le si imi spui !
serban1
Schimbai fisele si bujile si va merge ca si moua :bash:
cristi43938
Am schimbat bujiile si fisele ,dar problemele raman aceleasi.
In mers daca incerc sa o accelerez brusc se aud niste zgomote ciudate (pocnituri) de pe sub masina (cred ca din toba). Cielo este din 2001
Executive DOHC , 1500cmc, 91CP, 16 valve.
V l a d
se muta la service
gigel44043
:spam1:
serban1
Mergi la un service autorizat Daewo
eddie
Ptrobabil ai toba sparta sau rasufla pe la mansoane.Si asta e un motiv in plus sa nu mearga motorul rotund la relanti...
lucian39835
QUOTE(cristi43938)
Am o problema la Cielo cu motorul care nu mai merge rotund si trepideaza la relanti iar in mers merge in suturi. Nici demaraj nu mai are . Am fost la un service si am testat motorul pe tester ,dar se pare ca totul este OK. M-i s-a spus ca cauza posibila este de la injectoare. Ar putea fi si alta cauza? Are cineva un manual service in format electronic pentru Cielo ? Cine ma poate ajuta mi-l poate trimite la adresa: opriscristi@yahoo.com . Multumesc anticipat . :wave: :wave: :wave:


Si eu am aceeasi problema, insa nu am probleme cu demarajul, ci numai cu faptul ca motorul toarce neregulat la relanti. I-am curatat injectoarele la reprezentanta si...degeaba. Schimbatul bujiilor nu l-am incercat.
Ideea e ca m-am resemnat cu asta.La fel m-am resemnat si cu consumul (11-12 l/100 km.
costin43946
schimba bujiile cu unele recomandate de constructor dupa catalog eu iti recomand champion
lucian14
Stai asa ca injectoarele nu se curatza asa simplu cum cred desteptzii de la reprezentantza...
Ti-au facut testul dupa curatare pe bancul de probe? Ai vazut cu ochii tai pulverizarea si procentajele pe injectoare?... la ce service ai curatzat injectoarele si rampa?
Liviu38956
Pocniturile ce apar in toba ar putea fi rezultatul unui amestec carburant ce nu arde complet in cilindri, este evacuata si apoi ia foc in esapamentul incalzit. Asta ar fi o varianta.
Problema ta ar putea fi generata de urmatoarele cauze:
1. Aprindere defecta: capac distribuitor fisurat, bobina defecta. Mai exista acea piesa, imi scapa numele in acest moment, care prin rotire distribuie scanteia catre fiecare bujie. Aceasta piesa trebuie sa aiba intre miez si margine o rezistenta de aprox. 1kohm.
2. Dupa un drum la spalatorie sau prin condens (putin probabil) daca intra apa la fise la fel se poate pierde scanteia.
3. Compresia la cilindri: posibil ca aceasta sa fie scazuta. Se poate citi cu ajutorul unui manometru, cu acceleratia la podea, dar cu :
- mufa de alimentare a bobinei scoasa,
- mufele de la injectoare scoase, sau releul de pompa de benzina scos, pentru a nu se injecta benzina in cilindri.
4. Catalizator infundat. Poate impedica evacuarea gazelor de esapament si la fel, comportament "urat" al motorului. Am patit la un Opel Vectra 1,6i. Mi-a luat 3 zile pana i-am dat de capat. smile.gif
5. Regulator relanti cu depuneri de mizerie. In general aceasta piesa genereaza un mers foarte neregulat la relanti.
6. Sonda temperatura apa motor. Dar la acest defect se aprinde becul de Check Engine.
Succes
Liviu38956
Pocniturile ce apar in toba ar putea fi rezultatul unui amestec carburant ce nu arde complet in cilindri, este evacuata si apoi ia foc in esapamentul incalzit. Asta ar fi o varianta.
Problema ta ar putea fi generata de urmatoarele cauze:
1. Aprindere defecta: capac distribuitor fisurat, bobina defecta. Mai exista acea piesa, imi scapa numele in acest moment, care prin rotire distribuie scanteia catre fiecare bujie. Aceasta piesa trebuie sa aiba intre miez si margine o rezistenta de aprox. 1kohm.
2. Dupa un drum la spalatorie sau prin condens (putin probabil) daca intra apa la fise la fel se poate pierde scanteia.
3. Compresia la cilindri: posibil ca aceasta sa fie scazuta. Se poate citi cu ajutorul unui manometru, cu acceleratia la podea, dar cu :
- mufa de alimentare a bobinei scoasa,
- mufele de la injectoare scoase, sau releul de pompa de benzina scos, pentru a nu se injecta benzina in cilindri.
4. Catalizator infundat. Poate impedica evacuarea gazelor de esapament si la fel, comportament "urat" al motorului. Am patit la un Opel Vectra 1,6i. Mi-a luat 3 zile pana i-am dat de capat. smile.gif
5. Regulator relanti cu depuneri de mizerie. In general aceasta piesa genereaza un mers foarte neregulat la relanti.
6. Sonda temperatura apa motor. Dar la acest defect se aprinde becul de Check Engine.
Succes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.