Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mazda 6 sau Octavia 2?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Cosmin42899
Ce alegere vi se pare mai buna ? Ca si firma , ca fiabilitate si ca si costuri de intretinere ???
madalina
Firma: clar Mazda.

Fiabilitate: tot Mazda

Intretinere: Skoda

Daca ai de gand sa cumperi de la Romcar, te ruineaza revizziile la Mazda. Daca mergi la alti dealeri ce au p[ropriul service, costurile de intretinere sunt la jumatate de pret fata de Romcar (ma refer strict la revizii).
ncristi
Mazda
Alexis35404
Tot Mazda.
Cosmin42899
QUOTE(madalina)
Firma: clar Mazda.

Fiabilitate: tot Mazda

Intretinere: Skoda

Daca ai de gand sa cumperi de la Romcar, te ruineaza revizziile la Mazda. Daca mergi la alti dealeri ce au p[ropriul service, costurile de intretinere sunt la jumatate de pret fata de Romcar (ma refer strict la revizii).


Trecand peste service (am vazut problemele tale cu Romcar-ul in alte topicuri) intrebarea este , sunt mult mai scumpe piesele de Mazda fata de Octavia ? asa, in general , placute de frana, bucse, diverse. Si daca sunt mai scumpe (pentru ca eu asa banuiesc) , cam cu cat sunt mai scumpe ?

Ma gandesc ca daca nu o iau de la BDT , nu mai pot s-o schimb peste 1 an sau 2, ca ei spun ca ti-o iau inapoi si iti poti lua orice alta masina de la ei din portofoliu.

Astept in continuare pareri . Va multumesc la toti !
madalina
Hai sa itin povestesc cum este cu buy-back la Ford: poti da ORICE masina si cumperi una noua de la ei.

Dezavanataje la sistemul buy-back: pretul de eveluare al masinii este mai mic decat cel de piata libera. Si nu vorbim de 50-100 de euro.

Mazrom avea de acum 3 ani sistem buy-back, dar de indata ce a fost preluat de Romcar, l-au retras.

http://www.masini.ro/stiri-detalii,1774,1,...de-buy-back.htm

Diferenta intre piesele de schimb la mazda si skoda nu o stiu. Dar daca tii maisna un an sau 2 nu merita sa cumperi masina noua.

Cea mai mare devalorizare a masinii se produce in primul an. Tot asa nu te intereseaza decat pretul reviziilor si al consumabilelor daca tii masina mai putin decat perioada de garantie.
Cosmin42899
QUOTE(madalina)
Diferenta intre piesele de schimb la mazda si skoda nu o stiu. Dar daca tii maisna un an sau 2 nu merita sa cumperi masina noua.

Cea mai mare devalorizare a masinii se produce in primul an. Tot asa nu te intereseaza decat pretul reviziilor si al consumabilelor daca tii masina mai putin decat perioada de garantie.


Ai idee de unde as putea afla cateva preturi comparative intre cele 2 masini ? vreun studiu ceva ? Sau poate imi spune cineva din experienta, macar la consumabile , placute de frana, filte, curele, bucse , cam care e diferenta de pret intre Octavia 2 si Mazda 6

Despre manopera ce stiti ? e mai scumpa la japoneze?
madalina
Manopera la orice masina din grupul Tiriac Auto este 18 euro+TVA, indiferent de service. Singura dirferenta este reprezentata de timpul in care se efectueaza o operatiune. De exemplu se poate ca placutele de frana se sa schimbe intr-un service in 20 de minute, iar in altul la aceeasi masina, in 2 ore.

Masina mea are 60.000 de km si bucsele sunt perfecte.

O revizie completa: filtru de aer, filtru de polen, filtru de motorina, filtru de ulei, ulei, geometrie si schimbat placute 12.500.000 la Inscut. Aceleasi operatiuni la Romcar+schimbat un bec de proiector si becul in sine 25.000.000.

Ce motorizari si ce dotari te intereseaza pe fiecare dintre ele?
Cosmin42899
Ce masina ai ? Mazda 6 ?

Daca da, cat costa la Mazda placutele de frana de ex. ?

Ca motorizari ma gandesc la Diesel 136 CP la Mazda , versiunea TE , pentru ca altceva nu mai are nimeni , iar la Octavia luam 1,9 TDI 105 CP. Ambele fara piele la 16.500 E CIP, dar la Octavia ca tot o luam la comanda puneam si piele si ajungeam la 18.000 E CIP . La Mazda nu pot sa-i pun piele , cel putin asa zice un domn de la BDT, care e cam neserios si cam mincinos (l-am prins de cateva ori)

Mazda mi se pare clar o alegere mai buna, dar mi-e frica de costuri de intrerinere prea mari , 12.500.000 mi se pare totusi cam mult pentru o revizie pe care o faci la 15.000 km. Placutele de ex. se schimba la Mazda la cati km ?
madalina
Eu am mazda 626. Piesele se pare ca sunt un pic mai scumpe fata de 6.

Revizia eu am facut-o la 10.000 de km, iar placutele le schimb la fiecare 20.000 de km, indiferent daca serviceul imi recomada sau nu sa le schimb. Tinand cont de faptul ca e condusa si de catre mama, ce nu prea are nimic in comun cu sofatul, trebuie sa fie masina permanent in stare perfecta.

iele poti pune pe 6 doar daca iei topline, dar creste foarte mult pretul.
HalbaSus
12.5 milioane o revizie ??? Si eu credeam ca sunt hotzi aia de la reprezentanta VW/Audi care cereau 8.5... Acum serios, maica-mea are ML si plateste vre-o 10-12... si asta la service-ul reprezentantei, ca daca iti iei uleiul+filtrele+placutele si te duci la un service oarecare (altul decat cel al reprezentantei) atunci iesi lejer din 5 mil.
La opel vectra (la reprezentanta) mi se cere cam 4-5 mil maxim.... Inseamna ca e totusi cam scumpa intretinerea la o asiatica (desi si pe mine ma tenteaza anumite modele)
G e o r g e
mie mi se pare un pret corect. la un hyundai este chiar mai mare .

daca stau sa ma gandesc ca pe 626 le ala nu a picat nimic in 60 000 km atunci aia e masina !!!

daca trag linie la dacia mea o sa observ cu stupoare ca ma costa mai mult decat o mazda 626 blink.gif sau tot pe acolo , dar asta e o alta discutie.
madalina
Halba, permite-mi sa nu te cred. Mercedes face parte din acelasi grup Tiriac, iar manopera este in grupul Tiriac aceeasi pentru toate marcile grupului, indiferent ca vorbim de Ford, de Jaguar, de Mazda sau Mercedes.


Nu stiu unde faci tu reviziile astea ca la Opel la vectra fara 7-8 milionae nu a plecat nimeni din service ori de cate ori am fost cu Corsa la revizie. Si vorbesc de revizii mici (fara placute, becuri,sau alte consumabile).

Iar faza cu intretinerea scumpa la asiatice nu tine: la Yaris o revizie ma costa in jur de 2.000.000 lei.
HalbaSus
La mercedes nu garantez suma exacta ca nu eu am fost cu masina, dar a fost in jur de 10-12 milioane anul trecut (placute+filtru ulei, aer, benzina + schimb ulei). Iar la opel imi pare rau ca nu mai am factura ca mai mult de 4-5 milioane nu m-a costat (schimb ulei + filtru ulei + filtru motorina - filtru aer am K&N deci ala nu l-am schibmat).

Oricum din cate vad, in afara de tiriac auto dealerii de aici (oradea) sunt total alte firme decat cele din bucuresti (pt opel si vw/audi spre exemplu).
madalina
De obicei exista un importator ce face contracte cu diverse firme in diverse orase pentru vanzare. Asa ca e normal sa existe alte firme, insa importatorul poate impune anumite conditii, iar la tiriac Auto una dintre ele este pretul manoperei.
Cosmin42899
In concluzie ce ma sfatuiti sa aleg ?? Mazda sau Octavia ?

Ma intereseaza fiabilitatea si costurile de intretinere
madalina
Desi primul impuls este sa te sfatuiesc sa iei Mazda, mai bine te duci si faci drive-test cu ambele masini, cu motorul dorit de tine si vezi in acre te simti mai bine. Ai grija sa compari motive egale ca echipare. Daca compari o masina full si una cu varianata cea mai slaba de dotari, e clar ca nu vei putea avea o imagine obiectiva.

Fiabilitate: despre Mazda 6 se stiu si partile bune si partile proaste. Mai cauta si aici pe Forum, daca nu ai facut-o deja, informatii despre Mazda 6.
Octavia II: prea noua pentru a avea o imagine clara. Vechiul model sta bine in clasamentele din UK, dar in Germania nu mai e la fel. Oricum, in ansamblu Mazda sta mai bine.

Intretinere: reviziile sunt mai ieftine la Skoda, dar acum trebuie sa iei in considerare si costul pieselor de schimb si probabilitatea de a schimba din ele...

Eu am 2 cunostinte cu Octavia I, una luata la un an dupa mazduta mea, celalata luata la vreo 3 luni dupa. Eu am platit mult mai putin pe mazda mea comparat pret/dotari, masina a vizitat serviceul doar la revizii, i-am facut o verificare ininte de iesirea din garantie, singura problema a fost ca a cedat acumulatorul (mai functiona 32%, dar a fost lasata saraca de multe ori cu faruri aprinse, pe cele mai mari geruri a stat nepornita 2 saptamani etc), i s-a mai facut o verificare la snage pentru ca au vrut sa-mi ridice garantia, iar masina nu are probleme.

Cele 2 cunostinte cu Octavia au ambele probleme, amortizoarele schimbate, bucsele schimbate, chiar acum sunt ambele masini in service de vreo 2 sa[ptamai, cu diverse probleme, mai mici sau mai mari.

Dar acestea sunt cazuri izolate, nu poti spune clar ce masina e mai fiabila decat studiind cercetarile serioase pe esantioane reprezentative.
stefan_ieu
La nemti Mazda este cunoscuta ca "masina care nu se strica niciodata". Asta spune multe despre fiabilitatea ei. Daca ai bani de Mazda cred ca merita.
eddie
La fel zic si eu....Mazda
razvan29544
Lucrez la dealer mazda, si am vazut cateva neadevaruri:

- costul manoperei in grupul Tiriac nu poate fi impus decat service-urilor proprii nu si srvice-urilor altor dealeri(Inscut are 14eur+TVA iar BDT 18 ) doar preturile pieselor sunt oarecum impuse de importator.
- mazda 6 este echipata cu piele doar in dotarea topline, dar aceasta dotare a fost scoasa din fabricatie (deci pana in toamna sigur nu mai poti cumpara cu piele)
- reviziile nu sunt nici pe departe asa scumpe (am vazut 12mil) prima revizie este undeva pe la 4-5mil +TVA, se ajunge si la 12mil dar la revizia de 90.000km unde se schimba f multe

In privinta fiabilitatii: Mazda clar deoarece e produsa in Japonia pt toata Europa nu doar pt Vest, pe cand Skoda este fabricata pt Vest si pt Est separat (difera o seria de componente cum ar fi turbina)

In privinta dinamicii sunt convins ca tot Mazda o sa ti se para mai dinamica....dar cel mai bine faci test drive cu amandoua si te convingi singur
madalina
Draga Razvan, sa inteleg ca ultimile 2 facturi de la inscut pentru mazda mea la 45 000 si la 55 000 de km in valoare de 12.500.000 au fost o gluma. S-au gandit ei (voi?) ca ar fi cazul sa ma taxeze precum la factura de la 90.000 de km?

Mazda e o masina foarte buna, fara probleme, dar intretinerea te omoara. Iar la inscut am facut calculul in spatamana 1-7 martie cand am fost cu masina in service si manopera este cea mai scumpa la Mazda, desi Inscut repara o gama foarte mare de masini.
G e o r g e
ora de lucru la inscut era 600 000 + tva parca blink.gif

si daca voi sustineti ca nu este asa , va rog sa-i dati madalinei banii inapoi . astept si eu cele 15-16 milioane difereenta din 2 revizii .

nu de alta dar vine 1 mai . biggrin.gif
HalbaSus
Daca ar fi sa aleg, subscriu la opinia generala, ia-ti mazda. Din cate am inteles in germania octavia I a fost criticata pt ca nu se prea putea tine in trafic pe autobahn (ca dupa 180 nu prea mai trage)... acum nu stiu in ce masura e adevarat sau e doar zvon... oricum mazda6 mi se pare superioara octaviei...

La intretinere in schimb nu stiu ce sa cred, am impresia ca practica preturi exagerate service-urile pt ca mi-e greu sa cred ca piesele sunt de 2-3 ori mai scumpe (defapt filtrele, ca uleiul are aceleasi preturi).

La prima revizie ar trebui sa schimbe doar filtrele si uleiul, deci chiar nu vad de ce ar costa 12 milioane... poate cu placute si cu inca ceva schimbat sa ajunga la suma asta.
Nero
Si eu sunt de parere ca Mazda 6 e alegerea corecta. Chiar si cu revizii mai scumpe tot se merita.
alexandru-179
la 20.000 de euro pe o masina te mai uiti ca o revizie costa 300 euro, la 15.000 km, ce vrei sa fie gratis? ia-ti dacie daca vrei sa dai doar 1 mil. si inca ceva ce rost are sa te intrebi la o masina noua de costul pieselor, ca daca mergi ca omu' normal nu cade nimic nici dupa 5 ani! Intr-adevar costul reviziilor la unele service-uri e exagerat dar nu cred ca asta ar fi un motiv decisiv in alegerea unei masini. Dupa parerea mea singurele aspecte sunt legate de pretul pe care esti dispus sa-l dai pe o masina noua si preferinta ta catre o marca anume. Daca iti place o masina anume, nu te mai uiti ca revizia costa cu 5 lei mai mult decat la alta la care stai putin in dubii! Si intre cele 2 eu as lua Octavia 2 sau noul Passat! Bafta
madalina
Cand faci 10.000 de km in 2 luni si trebuie sa mergi la service si iti cer 25.000.000 lei, iar masina a fost 14500 euro CIP, in vremmuri cand euro era 28.000, iti vine sa dai cu ei de pamant...
eddie
La masinile astea merg in service,platesc manopere mai mari de 4-5 ori ca la o Dacie,dar mergi de 10 ori mai rar decat la Dacie,fiecare alege ce vrea...
Cosmin42899
Cei de la Mazda imi vor da primele 3 revizii gratuite (spun ei ca astea 3 ar fi in valoare de 500 Euro) . Cum vi se pare ?
CRG
QUOTE(Cosmin42899)
Cei de la Mazda imi vor da primele 3 revizii gratuite (spun ei ca astea 3 ar fi in valoare de 500 Euro) . Cum vi se pare ?


Care din dealeri?
madalina
QUOTE(Cosmin42899)
Cei de la Mazda imi vor da primele 3 revizii gratuite (spun ei ca astea 3 ar fi in valoare de 500 Euro) . Cum vi se pare ?


Eu zic ca merita, iar pretul reviziilor fara TVA e un pic peste 500 de euro. Ai grija sa fie trecut in contract acest lucru (inclusiv detaliat ce presupun reviziile). Paza buna...

Ce dealer iti ofera aceata facilitate?
CRG
Deja nu mai conteaza. Mai sunt doar cateva pe stoc, care nu va mai fi reintregit decat cu noile modele, care nu mai au discount. Dealerul cu pricina este Auto Maz. Reducerea totala (in cazul meu) va ajunge undeva la 2,440 EUR DDP, fiind formata din discountul de 7%, din faptul ca masina solicitata de mine e din 2004 (300 EUR discount), si cu 3 revizii gratis.
cuculescu44492
de sigur mazda piesele sint cam cu 15 -30 % mai scumpe dar fii sigur ca o sa te tina mai mult ca la octavia si e mai rentabil
M A R I U S
Eu la Corolla1.4 benzina la 30000km m-a costat revizia aprox.5 mil lei si am schimbat tot ce se putea schimba. Ce tot vb voi de 12 mil?Asta-i hotie curata
g42556
Din nou un topic, care pt mine e cel putin ciudat. Din nou avem de a face cu o comparatie intre o masina de clasa compacta (octavia 2) si una de clasa medie (mazda 6). Daca ai fi pus topicul Mazda6 vs Superb era altceva; chiar si in cazul asta as fi zis Mazda, cu atat mai mult acum.
Dar se pare ca pt cel ce a bagat topicul nu conteaza pretul deloc, pt ca desi nu stiu pretul la mazda, e totusi o masina cu cel putin 10000E mai scumpa. Propun insa sa incerce sa schimbe topicul Mazda6 vs Noul Passat; asta chiar mi se pare o provocare interesanta.
madalina
Sedanul variaza intre 14.490 si 20.390 euro CIP, insa este la promotie in aceasta perioada. Singura dotare optionala este vopseaua metalizata: 325de euro.

Daca pe el aceste 2 masini il intereseaza, de ce sa schimbe topicul?
cuculescu44492
sint 2 masini foarte diferite una fata de alta si nu stiu pe ce te bazezi daca faci o alegire dintre ele.daca ai bani ia-ti mazda,nu conteaza ca nu are piele se rezolva cu 1000euro
CRG
il inteleg pe cosmin. Cred ca (este si cazul meu) se gandeste la valoarea pe care o primesti pentru banii dati. Bineinteles, atata timp cat iti permite portfelul. Poate sa coste mai mult M6, dar printre altele are si trei ani garantie. Iar datele primite de la cumparatorii O2 nu sunt prea promitatoare. Haideti sa o luam altfel: O2 este model din octombrie 04, cu probleme inca nerezolvate (si care vor fi testate pe cumparatori). Mazda 6 este facuta de japonezi, si e model testat deja timp de 3 ani.... E adevarat ca 3 revizii la M6 costa 500 EUR (asa mi-a spus dealerul), dar nu cred ca O2 este departe de asta. M6 este foarte silentioasa si fara vibratii. O2 este economica gratie sistemulul pompa-injector. Octavii vezi pe toate drumurile, cel putin la noi. Mazde chiar si acum la sfarsit de ciclu de viata, foarte putine, nu pentru ca nu sunt bune, ci ca ieseau din schema la capitolul buget (acum cu noul discount, incepi sa te uiti si la ele). Mazda 6 facelift care a aparut deja seamana leit cu actuala M6, doar grila fata e putin schimbata. Deci nu prea are avantaj O2 ca e din 2004. Si inca un lucru: daca, dupa un test drive, ai lasa inima sa aleaga, garantat ai alege M6.
Cosmin42899
QUOTE(CRG)
Deja nu mai conteaza. Mai sunt doar cateva pe stoc, care nu va mai fi reintregit decat cu noile modele, care nu mai au discount. Dealerul cu pricina este Auto Maz. Reducerea totala (in cazul meu) va ajunge undeva la 2,440 EUR DDP, fiind formata din discountul de 7%, din faptul ca masina solicitata de mine e din 2004 (300 EUR discount), si cu 3 revizii gratis.


Esti sigur de faptul ca iti dau 300 E ca e masina din 2004 ? e de la inceputul lui 2004 sau de la sfarsit ? ce versiune de M6 ai ales ? eu m-am orientat catre diesel 2.0 l 136 CP , velocity red.

Initial mi-au spus ca imi dau culoarea metalizata gratis , dupa care cand au vazut ca sunt hotarat s-au razgandit .

Tie ce impresie ti-au lasat astia de la AutoMaz ? si apropos , ti-ai luat masina pana acum ?

Merci mult
CRG
QUOTE(Cosmin42899)
QUOTE(CRG)
Deja nu mai conteaza. Mai sunt doar cateva pe stoc, care nu va mai fi reintregit decat cu noile modele, care nu mai au discount. Dealerul cu pricina este Auto Maz. Reducerea totala (in cazul meu) va ajunge undeva la 2,440 EUR DDP, fiind formata din discountul de 7%, din faptul ca masina solicitata de mine e din 2004 (300 EUR discount), si cu 3 revizii gratis.


Esti sigur de faptul ca iti dau 300 E ca e masina din 2004 ? e de la inceputul lui 2004 sau de la sfarsit ? ce versiune de M6 ai ales ? eu m-am orientat catre diesel 2.0 l 136 CP , velocity red.

Initial mi-au spus ca imi dau culoarea metalizata gratis , dupa care cand au vazut ca sunt hotarat s-au razgandit .

Tie ce impresie ti-au lasat astia de la AutoMaz ? si apropos , ti-ai luat masina pana acum ?

Merci mult


Au fost ok. Eu nu lucrez cu un sales reprezentative, ci cu un after sales specialist, care e destul de bagat in priza. Pb e ca am facut viramentul initial abia marti dimineata, si mi-au zis ca o sa dureze ceva cu ajunsul banilor in Cipru, vamuire si inmanttriculare. Au vrut sa-mi bage pe gat TVA-ul la Casco, si le-am dat cu flit. A ramas sa incheie asigurare (cu Allianz) pe numele meu, ei ramanand doar in calitate de brokeri. Au fost super ok, in sensul ca drive test la timp, au venit la mine la munca sa semnez contractul de leasing (pt ca eram f. ocupat). Eu ii presez in fiecare zi sa mi-o aduca inainte de Pasti, dar personal cred ca va fi undeva in cursul saptamanii urmatoare Pastelui. Oricum cel mai important este ca nu intram in service-ul de la Romcar, ci in cel de la Inscut.

Versiunea aleasa de mine este MZR CD TE 2.0 136 CP pacific blue.

Legat de masina, era din august 2004, si astfel mi-au dat 300 EUR reducere in plus la cei 7% aplicabili tuturor masinilor. Pe langa asta, pentru ca ei sunt noi pe piata, mi-au mai oferit primele trei revizii gratuite. Deci am ajuns pe la un 2,450 EUR discount. Tu in ce conditii ai negociat?
Cosmin42899
aceiasi motorizare o sa o iau si eu , versiunea TE . Pe mine m-au intepat cu 325 E , initial mi-au zis ca imi dau vopseaua gratis apoi s-au razgandit.

Acum stau in dubii cu culoarea. In cat timp iti aduc tie masina din mom . in care ai dat avansul ? a mea e in Bucuresti , si ei zic 10 zile , mai da-mi detalii despre a ta te rog .

O sa intreb si eu exact luna fabricatiei . merci de informatii

Imi ziceau astia de la AutoMaz ca te-ai interesat de rosu azi , tu erai ?
CRG
QUOTE(Cosmin42899)
aceiasi motorizare o sa o iau si eu , versiunea TE . Pe mine m-au intepat cu 325 E , initial mi-au zis ca imi dau vopseaua gratis apoi s-au razgandit.

Acum stau in dubii cu culoarea. In cat timp iti aduc tie masina din mom . in care ai dat avansul ? a mea e in Bucuresti , si ei zic 10 zile , mai da-mi detalii despre a ta te rog .

O sa intreb si eu exact luna fabricatiei . merci de informatii

Imi ziceau astia de la AutoMaz ca te-ai interesat de rosu azi , tu erai ?

am intrebat si eu, dar au spus ca s-a semnat deja un contract de leasing pentru culoarea respectiva, deci daca nu erai tu... inseamna ca nu mai poti sa optezi pentru rosu... legat de timpul de aducere, tipul cu care lucrez a avut o criza de sinceritate si mi-a spus (imediat dupa ce am facut drive-testul) ca o sa dureze cel putin 2 saptamani. Si a mea era tot in Buc (de fapt nu mai exista modelul in Austria, se produce deja modelul cu facelift). Dupa ce am facut viramentul, mi-au spus ca fac tot efortul sa face importul, vama si inmatricularea pana la Pasti (tot cam 10 zile). Pai sa inteleg ca nu ti-au at 3 revizii gratuite? Ce alarma vrei sa-ti pui? Eu cred ca optez pentru Viper (instalat de Delta). Eu am reusit sa obtin pretul CIP de 16,477, fara cd player, care se instaleaza ulterior.
Cosmin42899
Eu eram cu contractul , si mi-au spus ca ai intrebat de ea :boxing:

Daca ne razgandim amandoi poate facem schimb :angel:

3 revizii gratuite mi-au dat si mie , dar fara altceva in plus , ca cica asta rosie e mai noua , de la sf. lui 2004 si ca numai la alea un pic mai vechi aveau discount de 300 E. Cine dracu sa mai stie ... ?

Oricum , maine cred ca platesc si eu avansul la ea . Numele tau e Radu ? ca [parca asa imi spunea tipul ala de la Automaz. Poate-mi dai si mie nr. tau de mobil pe PM sa mai schimbam o vorba .

De alarma nu stiu ce sa zic . Mi-as pune si nu mi-as pune , ca oricum nu face alarma mare branza, iar cu masina nu pleaca decat daca o iau pe sus , ca are imobilizator electronic .
Ma mai gandesc, problema este ca Mazda , din cate am auzit , e facuta numai din electrica , adica multe chestii electrice , circuite, chestii , si sa ii puna astia ai nostri alarma nu ma bucura prea tare. Acum trebuie sa vad ce trebuie dat jos la ea pentru asta, ca daca e de demontat mult (fete de usi , etc, dat gauri pe mai stiu eu unde) nu ma bag sub nici o forma .

Am stat langa un Peugeot nou nout mai de mult la care i-am pus alarma si plangea sufletul in mine ! gauri in caroserie , in partile de plastic , vai de mama mea. Adevarul e ca altfel nu ai cum , decat sa gauresti , sa desfaci , s.a.m.d.

La mine le-am spus sa mi-o dea cu CD-player cand o livreaza si la ala stau cu sufletul la gura. Astea sunt masini de chitibuseala, si la cum lucreaza romanul , iti vine sa inebunesti . Ba-i mai cade surubelnita pe bord, ba mai sparge un plastic c-a tras prea tare , ba inadeste firul cu izoler fara cositorie , ca tine pana la prima iarna cand se face condens , etc.

Vedem , da-mi nr tau si mai vb

Parca am mai zis ... rosia aia de la ei din parcul auto era rezervata de mine , si cred ca am facut o alegere buna , chiar daca probabil o sa o revand mai greu decat pe una albastra
SLY46
mazda 6 clar :minigun: prea tare masina si ff buna :boxing:
Dan27
mi se pare stupid sa se spuna ca octavia nu mai trage de la 180km/h incolo..normal ca nu mai trage,doar e 180!putine masini mai trag dupa 180..cele cu motor de 2.5 incolo,in rest mazada 6 e mult mai "vino incoa" de cat Octavia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.