Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Terrano II - o alegere buna?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Florin43567
Doresc sa achizitionaez un Nissan Terrano II 2,7 TDI, 3 usi. Doresc sa stiu daca este un autoturism fiabil, cum este intretinerea, consumul, probleme deosebite, etc.

Nu caut un Off-road ci o masina pe care sa ma pot baza!
G e o r g e
teranno eset cu preponderenta o masina off road .

ti-as recomanda un forester daca vreio ceva mai tot timpul de oras biggrin.gif
robert
Am avut acum 4 ani un Terrano II 2.7 TD. A mea era cam veche (1995) dar mergea brici. Este intr-adevar o masina mai mult off decat on-road dar n-ai treaba cu ea.Depinde ce vrei de la masina. Daca vrei sa mergi mai mult pe sosea, eventual in stil mai sportiv, nu lua Terrano. E instabila in curbe datorita centrului de greutate foarte sus, plus ca masina e inalta si ingusta. Zdrancane destul de tare la gropi :bash: , iar demarajul este slab, iar vit max moare undeva la 155 km/h. Consumul iese undeva la 9 mediu.Daca apreciezi spatiul, atunci e super. Stai f bine la volan, mult mai bine ca in alte modele similare.Se conduce frumos, dar repet,inconfortabila in gropi.Pentru sosea mult mai bine se tine X-Trail(daca vrei neaparat Nissan).Dar ai zis ca vrei o masina de incredere, iar Terrano II clar o masina super-tare.Motorul trage cu forta,nu rapid,dar te scoate de oriunde.N-ai probleme.In schimb piese scumpe belea.Concluzia:daca n-ai pretentii de silentiozitate si confort deosebite, si vrei o masina adevarata,care sa treaca pe oriunde, bicycle.gif ia-ti Terrano.
Bafta
Adrian47263
conduc de vreun an si ceva zilnic cam 250km un nissan terrano II, 2,7 tdi cu 5 usi, acum are 105.000km; referitor la ce a zis robert doresc sa fac urmatoarele precizari pentru florin:
(+)
-mie mi se pare mai mult de oras decit off road
-confort si vara si iarna
- instabilitatea la curbe se inbunatateste extraordinar daca se schimba amortizoarele uzate, normal ca nu se lipeste de sosea ca mai stiu eu ce berlina...
-sistemul de suspensii e ok si nu zdrangane chiar asa de tare
-demarajul e bunicel pentru ditamai tancul
-viteza maxima este limitata electronic la 155km/h
-consum la mers afara 110-120 cu AC este putin peste 10l/100km
-e prietenoasa daca te porti frumos cu ea, placuta la condus
-trei banchete, pui toata familia
-cupland 4x4 (chiar usor, nu neaparat greu) iesi in general cam de peste tot
-poate fi condusa si de sotie cu placere (cind venim de la nunti si botezuri biggrin.gif )
(-)
-culoarea alba mi se pare imposibila pentru aceasta masina (eu am verde metalizat, merge.)
-motorina proasta cauzeaza o groaza de probleme, acum ramane aprins un martor la bord care se stinge doar prin resetarea calculatorului la service
-probabil datorita unei legaturi electrice cu probleme citeodata, pe vreme umeda dimineata are un comportament misterios, dupa care isi revine.
-service-ul la badsi nissan este un cosmar, nu vrei sa stii... unele piese comandate ajung dupa 2 luni, cind ceri vehicul de tractare ti se spune ca ei nu au asa ceva, cind ajungi transpirat in curtea lor vezi ca de fapt au, manopera la schimbarea unui bec la plafoniera este de 15 minute, etc etc etc...
-intretinerea e costisitoare
- ca statut social, conducind-o platesti mai mult in general, sintagma "are jeep - are si bani" fiind uzitata de politzai, tzaran, agent imobiliar si in general oricare dispus sa jegmaneasca fara scrupule.

opresti pe DN sa cumperi un kil de rosii sau de vinete, auzi niste scoruri de te urci la loc. dupa un timp, nici nu mai opresti.

cam asta ar fi... daca mai ai intrebari...
Adrian47263
hai sa va mai spun eu ceva de nissan:
de pe 20 iunie de cind am facut comanda astept si astazi 4 august (45 DE ZILE) ca unicul service nissan din bucuresti (nissan badsi) sa binevoiasca sa aduca un nenorocit de far dreapta, crapat de o pietricica... si inca nu l-au adus.

parerea mea esta ca eficienta reprezentantei / service-ului conteaza.
mie drept sa iti spun mi-a cam luat gindul de la o eventuala viitoare achizitie nissan.

acuma dau telefon in fiecare zi la "vocea clientului nissan - renault" si de fiecare data mi se spune ca voi fi sunat cind soseste piesa. aceasta situatie jenanta mi se pare inacceptabila. drept pentru care, pentru cei care inca mai aveti de gind, mai bine lasa, nene... :wave: alta! de la altii!
madalina
Prin toamna si Dacoserv era autorizat Nissan.

Cat despre piese, la mine au promis doua saptamani si mi le-au adus dupa 17 zile.

Foaret amabil seful de swervice de la badsi, foarte nesuferiti mecanicii siomplii si cei de la piese!
Adrian47263
facind media intre "simpaticenie" si "nesufericiune" raportul tot nefavorabil imi este. cel putin practic... :evil:

pe sef nu l-am cunoscut peronal, am incercat o data sa discut cu dinsul dar nu s-a putut pentru ca n-a dorit o doamna de acolo sa ma lase s-o fac blink.gif

in prezent caut sa gasesc un alt service, care sa nu fie atit de "ingramadit" de comenzi si interventii incit sa nu mai poata asigura calitatea serviciilor.

ce sa-i faci, economia de piatza-i sfanta. din pacate nu toti simt falimentul decit cind e prea aproape.

**** EDITAT 10.08 ****

suntem in 10.08. ieri am implinit 50 de zile de cind a fost comandat farul de catre service. azi am sunat din nou si tot nu se stie nimic de el. nici macar daca este in vreun depozit, pe drum, in olanda, japonia, pe linia ferata sau chiar pe linia de fabricatie.
daca era alta piesa, care m-ar fi imobilizat? stateam doua luni fara masina? si asa in fiecare zi risc amenda, cine mi-o plateste? o fi buna masina nene da' cu asa service support... devine taaaare proasta. :puke:
Mihai53021
Florin, un Terrano in 3 usi sufera mai multe probleme fata de unul in 5 usi, asta in materie de confort. Eu am avut unul in 3 usi iar acum am unul in 5 usi. La cel in 3 usi ai intr-adevar probleme de stabilitate in curbe, problema pe care nu am resimtit-o aproape de loc la varianta in 5 usi. De asemenea rebuie sa sti ca este o masina fiabila si rezistenta, dar atentie, costisitoare in acelasi timp daca ai ghinionul sa pice ceva piesa. Consumul este normal la o masina din categoria asta si stai undeva intre 9-11l in functie de trafic. Este o masina usor de condus si ai sa ramai placut impresionat de comportamentul off-road. Eu am facut multe trasee zic eu dificile impreuna cu 2 amici care au tot terrano si nu prea am dat de zone la care sa nu le facem fata. Daca ai de gand sa scoti masina pe teren iti sugerez culoarea alba (desi personal nu o agreez) sau neagra pentru ca in eventualitatea necesitatii unor retusuri nu vei avea probleme cu potrivitul culorii iar pretul este mai mic. De asemenea fereste-te de modelele second care stau intre 90.000km si 105.000km. Daca le cumperi la kilomentrajul asta esti bun de plata pentru ca prinzi revizia tehnica cea mai costisitoare (asta in eventualitatea in care vrei sa fi la zi cu reviziile).
Este pretentioasa la motorina asa ca ai grija. Nu folosi aditivi si cleanere de pus in motorina pentru ca ai toate sansele sa distruj catalizatorul sau sondele. Una peste alta Terrano este o alegere ideala pentru climatul auto din Romania, unde un simplu drum de acasa la servici se transforma intr-o speciala de off-road. Ai sa te feliciti pentru alegerea facuta. Succes.
Adrian, am avut aceiasi problema cu farul dreapta dar stiind operativitatea celor de la nissan, am comandat in Austria piesa la un dealer nissan si am platit cu 8euro mai mult decat as fi platit aici. Incearca. Un amic a gasit un prieten care avea drum in Germania si a rezolvat o sonda de pe o saptamana pe alta. Merita la componente care nu sufera uzura mecanica sa incerci la dezmembrari.
Adrian47263
@Mihai: de bun simt si normal ar fi fost ca un service - daca este serios, sa aibe in stoc aceste faruri (doar in caz de accident sunt primele afectate in 99% din cazuri) nu poti ramine cu ele pe stoc.
Dar se pare ca nu vor sa "imobilizeze bani" in piese... mai precis, calitatea serviciilor oferite poate suferi, nici o problema.

pina la urma astazi masina e in service (s-a gasit farul, care bineinteles ca era adus dar era uitat intr-un depozit - deci si la organizare sunt varza...)

si a mai aparut ceva: la testul pe computer debitmetrul e "pa".
Adica 13 milioane. blink.gif
Mihai53021
@Andrei. Ma bucur sa aud ca ai reusit sa rezolvi problema cu farul. Din pacate stiu cam care sunt problemele prin service-urile din Romania, mai ales ca pe durata facultatii am instalat alarme auto si sisteme audio la un alt mare dealer de masini cu specific preponderent 4x4. Iti spun asta pentru ca am avut neplacerea sa vad masini care intra in service cu o problema si pleaca cu 2. Asta indeobste cand ai un meserias bun care are un prieten care la randul lui se nimereste sa aiba o masina identica cu a ta, si care are sa zicem debitmetrul pe duca. Plus alte sugestii de genul "piesa x-ulescu este pe duca, daca doriti as putea rezolva problema la juma de pret". Asta e calea cea mai sigura sa ramai fara piese bune in masina. Eu nu las masina pe mana mecanicilor nici 5 minute fara sa ii supraveghez. Mai mult, neaparat sa le ceri timpii de service de la producator pentru operatia facuta. De regula mecanicii "uita" sa te informeze asupra amanuntului si platesti mai mult decat ar trebui. Fiecare operatie de service are un timp maxim de executie in caietul de sarcini (poate ca spun lucruri pe care le sti deja, caz in care imi cer scuze). Peste acest timp mecanicii nu mai au voie sa taxeze. Si inca ceva. Daca nu le-ai solicitat sa faca verificari la masina, atunci ar trebui sa devii suspicios, pentru ca de la schimbarea farului la verificarea debitmetrului e cale lunga (pe care o vei plati de altfel).Oricum pun pariu ca daca le zici ca vrei sa schimbi piesa in maxim 2 zile va aparea ca prin minune de pe un stoc mai vechi.
In ceea ce priveste stocurile, in general banii se baga pe consumabile (uleiuri, filtre si alte cele) pentru ca au timpul de amortizare cel mai scurt si permite un rulaj de bani constant. Nu am fost niciodata de acord cu principiul dar asta este. In schimb am incercat altceva. Eu sunt din Cluj si Austria este relativ aproape de mine (nu imi ia mai mult de 10 ore) asa ca am incercat un service nissan de la ei. Preturile sunt identice cu cele de la noi in timp ce calitatea executiei nu cred ca sufera termen de comparatie. Cred ca o iesire pe an si-o poate permite aproape oricine care are un terrano biggrin.gif . Incearca si varianta asta.
cristea103425
Buna la toata lumea si Paste fericit...daca ma puteti ajuta si pe mine cu o imformatie..doresc sa cumpar un Nissan Terrano II 2.7 TD de afara,inregistrat in circulatie din 2002 ianuarie..as vrea sa stiu daca motorul asta are EURO 3 si pot sa-l inmatriculez fara probleme in RO..multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.