conduc de vreun an si ceva zilnic cam 250km un nissan terrano II, 2,7 tdi cu 5 usi, acum are 105.000km; referitor la ce a zis robert doresc sa fac urmatoarele precizari pentru florin:
(+)
-mie mi se pare mai mult de oras decit off road
-confort si vara si iarna
- instabilitatea la curbe se inbunatateste extraordinar daca se schimba amortizoarele uzate, normal ca nu se lipeste de sosea ca mai stiu eu ce berlina...
-sistemul de suspensii e ok si nu zdrangane chiar asa de tare
-demarajul e bunicel pentru ditamai tancul
-viteza maxima este limitata electronic la 155km/h
-consum la mers afara 110-120 cu AC este putin peste 10l/100km
-e prietenoasa daca te porti frumos cu ea, placuta la condus
-trei banchete, pui toata familia
-cupland 4x4 (chiar usor, nu neaparat greu) iesi in general cam de peste tot
-poate fi condusa si de sotie cu placere (cind venim de la nunti si botezuri
)
(-)
-culoarea alba mi se pare imposibila pentru aceasta masina (eu am verde metalizat, merge.)
-motorina proasta cauzeaza o groaza de probleme, acum ramane aprins un martor la bord care se stinge doar prin resetarea calculatorului la service
-probabil datorita unei legaturi electrice cu probleme citeodata, pe vreme umeda dimineata are un comportament misterios, dupa care isi revine.
-service-ul la badsi nissan este un cosmar, nu vrei sa stii... unele piese comandate ajung dupa 2 luni, cind ceri vehicul de tractare ti se spune ca ei nu au asa ceva, cind ajungi transpirat in curtea lor vezi ca de fapt au, manopera la schimbarea unui bec la plafoniera este de 15 minute, etc etc etc...
-intretinerea e costisitoare
- ca statut social, conducind-o platesti mai mult in general, sintagma "are jeep - are si bani" fiind uzitata de politzai, tzaran, agent imobiliar si in general oricare dispus sa jegmaneasca fara scrupule.
opresti pe DN sa cumperi un kil de rosii sau de vinete, auzi niste scoruri de te urci la loc. dupa un timp, nici nu mai opresti.
cam asta ar fi... daca mai ai intrebari...