Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Corolla 1,6 Sol vs Octavia Tour 1.9 tdi vs Astra cl. II 1.6
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Doru25245
Cam atat imi permite bugetul. In leasing binenteles. La dotari sensibil asemanatoare, raportul fiabilitate / performante/ cheltuieli de intretinere , la care dintre ele ar fi mai bun ? In condtiile in care nici drive testul nu va fi hotarator pentru mine , voi puteti sa-mi risipiti indecizia ! Ce va cer eu voua , ce va rog ...., nu pot sa aflu din alta parte ! Multumesc.
G e o r g e
daca ai sa citesti pe forum cu siguranta ai sa gasesti comparatiile intre masinile astea intoarse pe toate partiele .

citeste !
g42556
Avand in vedere ca supui in acest test motorizari total diferite: corolla pe benzina, octavia pe motorina, e cam greu de ales
citeste si topicul lansat de mine: octavia 2 1.9tdi vs corolla 1,4d-4d, pt ca s-ar putea sa ti se risipeasca anumite indoieli
fiabilitate: corolla
confort: corolla si octavia tour sunt la fel dupa parerea mea
consum: nu se mai pune pb, avand in vedere ca octavia e diesel
Important era sa precizezi si cam cati ani vrei sa tii masina si cam cati km faci?
numai asa poti sa-ti faci o idee de rentabilitate in timp
astra dupa parerea mea nu intra in discutie
eu n-am intalnit posesori de opel (nici chiar vectra) care sa fie asa incantati de masina. Ca dovada ca in germania la un an dupa lansarea noului vectra (2003), f multi au inceput sa si le vanda.
Dar daca tii musai sa afli si parerea mea, eu inclin spre toyota, care in varianta sol este deasupra octaviei ca nivel de dotare.
Doru24650
Daca vreau sa o tin cel putin trei ani , macar sa termin leasingul si o pot vinde cu acte in regula, si fac in medie 30-40.000 de km pe an , merita motorul tdi , in conditiile unui pret deocamdata aproximativ al celor doua tipuri de combustibil ? Culmea e ca si mie imi place mai mult Corolla, nu neaparat datorita dotarilor - aproximativ egale totusi , cu optionale platite la Octavia pana la nivelul pretului de la Corolla sol 1.6 ,ci datorita finisarilor si increderii in numele firmei, dar, dar.... faptul ca e facuta in Turcia ma dispera ! Dealerul spune, normal , poate adevarul , ca e fabrica automatizata, si ca roboti lucreaza in ea , si asambleaza piese de aceasi calitate ca si cele din Japonia. Dar adevarul adevarat il stiu doar utilizatorii masinilor, si asta dupa ceva luni sau ani.....
Altceva, motorul de 1.9 tdi de la Octavia de 90 cp nu e totusi prea mic pentru caroseria ei ?
Si e Opel Astra Calsic II , atat de proasta ? De ce ?
Han.solo
Sunt subiectiv, bineinteles, asa cum la fiecare alegere de autoturism acest factor e predominant.
Am mai spus despre problema Turciei, Toyota au reusit sa faca un sistem de control al calitatii productiei unic (am terminat Automatica si de acolo stiu) si repetabil indiferent de tara.
Pana la urma daca dai salarii ca in Vest si urmaresti calitatea atunci poti gasi personal foarte bun/calificabil in orice tara. Costurile in acest caz vor fi aceleasi indiferent de tara si se reflecta prin preturi finale/profit identic (bine, in cazul ideal). Marile firme nu recurg la ,,chinezarii" ieftine pentru a creste profitul; este suficient ca facilitatea respectiva de productie sa fie profitabila...
Pana azi cred ca as fi recomandat benzina din motive de fiabilitate mai mare decat diesel-ul (unde ai turbina, etc); azi dupa discutia cu un tehnic care mi-a spus ca nu au avut probleme cu diesel-ul in afara de filtre infundate m-am linistit.
Fa si tu un test-drive; la Toyota diesel-ul de 1.4/90cp e mai zgomotos la relanti dar mai silentios la drum intins; alte accesorii terra-sol le poti cumpara pe parcurs...
madalina
Exista teste de fiabilitate ce demontreaza ca la fabrica din Turcia standardele de calitate sunt mai ridicate decat la fabricile din Marea Britanie si Franta.

Skoda la 90 CP e prea lenta, dupa parerea mea. Eu am Corsa (960 de kg) cu 90CP si tot as mai vrea uneori niste caluti in plus.

Astra Clasic II e o maisna de generatie mai veche, ca si Octavia Tour. Solutii tehnice mai vechi, pret de revanzare mai mic.

Corolla 1.6 Sedan este 13950 euro pret CIP, Corolla 1.4 D4D Sedan este 13.880. La 30-40.000 de km pe an, merita din plin un diesel, insa e mai placuta la condus un 1.6 benzina.
Doru25245
Acestui motor de 1.4 D4D nu i-am acordat prea multa atentie ( imi place sprintul- atat cat imi permit) dar acum privind mai atent observ ca are 90 CP, cat Octavia 1 , 1.9 tdi. Iar daca ma tin cont si de diferenta de masa , pare si mai vonic. Ca diferenta de consum intre 1.4 D4D si 1.6 benzina la 30000 km/ an se aduna vreo 800 euro pe an. Acum depinde daca pretul asta anual merita demarajul mai lenes si oarece probleme la pornire , iarna. Un test am sa-l fac , daca am sa pot chiar cu cele doua motorizari de la Corolla.
.......
Si daca tot vorbim de toyota merita saltul la Avensis 1.6 varianta sol, 15700 cip ? Familie, catel , purcel....etc, pe care nu stiu cum am sa le pot indesa intr-o Corolla la vara-n concediu. Observ ca 1.6 consuma cat, sau in oras mai mult , decat cel de 1.8 la Avensis , e prea slab pentru greutatea masinii, nu ?
Gigi43440
pai tu cu catel si cu purcel cum ai zis tu ia`ti dreq un tractor...neah...glumeam bicycle.gif biggrin.gif

un vw passat ar fi f potrivit pt. tine... parerea mea...si cam tot pe la 15500E se invarte pretul... :minigun: :spam1:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.