Help - Search - Members - Calendar
Full Version: tuning lada 1200
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Stefan43106
Salut am cumparat de curand o lada 1200, am scimbat porcaria aia de carburator cu dubla camera care oricum imi omora motorul si consuma si mult am pus unu de Skoda de motor de 1100cm merge super bine. Pana aci totul bine dar nu gasesc nicaieri pe net o pagina in engleza despre tuning la masina asta toate sunt in ruseste poate ma puteti ajuta voi, va rog.
HalbaSus
http://babelfish.altavista.com/

bagi acolo pagina in ruseste si o traduce in engleza... o traducere nu foarte elaborata dar deobicei poti intelege ce doreste sa zica textul...
Stefan43106
Aha... mai vroiam sa stiu daca se poate sa pun o caseta de directie de la alta masina(eventual cu servo) pe Lada 1200 sau macar ce pot sa-i fac la cea de pe masina k merge super greu blink.gif si frana este greu de apasat dar acolo stiu ca se poate pune o pompa cu servo k am mai azut.
sebastian43341
Salut ! si eu am o lada 1200 combi ....
Cand te refer la tuning , ce te intereseaza in mod special ?
Tuning ext?
tuning interior?
Tuning motor & etx?
Caseta de directie , merge cam greu la lada intradevar, dar a ta sa nu fie uzat "melcul" si sa fi stras suropul la maxim, si atunci merge aiurea rau , stiu ca asa este la mine wallbash.gif blink.gif
Stefan43106
Da tuning-ul interior ma intereseaza am gasit eu ceva pe net pana la urma dar cam putin. Nu prea stiu ce sa-i fac acolo sub bord intre aeroterma si schimbator, e un spatiu aiurea am incercat sa pun ceva de la alta masina dar nu prea merge de aeroterma.
Incepusem cu intrebarile alea k ma rodeau.:ewpu:
Totusi nu pot pune o caseta servo pe ea o adaptare ceva.........nimeni nu cunoaste oare wallbash.gif
sebastian43341
De pus se poate pune servo directie , daca vrei neaparat, dar dupa aceea trebuie sa te duci la rar cu ia sa o omologheze, pentru ca este o modificare la sistemul de directie , iar cu omologarea treaba complicata , mai bine tragi de covrig ,
Un sfat ar fi sa cumperi sau sa faci rost de o caseta de directie noua , capete de bara + pivoti noi , si nu o sa ai treaba ....
Legat de spatiul ala de la aeroterma io am o consola centrala (asa am cumparat masina , si lada a fost adusa din Ungaria) si nu se mai vede nimic aiurea....
marius44156
Eu am o LADA 1200 cu carburator de Dacie si merge perfect si pe deasupra mai consuma si putin.Cam 7-7,5 la 100Km in afara si 10 in oras.Nu ca as sti cum mrge cu cel original.Am o problema la roata din fata stanga ca troncane cand merge.O data am dat cu ea intr-o groapa,adica in mai multe si mi s-a rupt pivotul.Daca vedeati ce urat arata chestia bicycle.gif .L-am schimbat singur.Nu e greu,doar daca il gasesti sa il cumperi.E dublu fata de cel de Dacie. beer.gif
f1anatic
Dom'le...o priza de aer, bujii, fire, aprindere electronica, se poate pune ? Potzi pune anti-roll si sway bars...Nu stiu cum se spune in romaneste...Sint niste bare care leaga intre ele elementele de la suspensia pe fatza si pe spate; cel putzin pe fatza se leaga direct de capetele de la amortizoare. Nimic "fancy", o bara taiata la dimensiune cu gauri, sa vezi ce tzi se rigidizeaza suspensia... La frine potzi sa incerci a mari gaura tzevii care aduce "juice" la cilindrul de frina (sau sa incerci sa pui etriere pe spate daca esti mai temerar). Potzi lucra la esapament...nu ai tu convertor catalytic pe Lada 1200 dar daca chiar vrei sa te spargi in figuri...treci la fapte si conectezi o tzeava mai babana la galeria de evacuare si mai renuntzi la tobele de dedesupt care amortizeaza zgomotul.

Nu o faci tu Renault F1 a lui Alonso...dar ceva ponei cistigi.
andrei27237
salut,pot sa-ti ofer spoiler fata si spoiler spate ,te intereseaza? gasesti poze aici www.prostreet-tuning.go.ro
gabriel44631
Salutare ! Fratilor eu am avut o lada super tunata ! dar finut !
Acum am prin garaj si nu am ce face cu ele niste accesorii de pe laduta de 1500 care de fapt nu mai era de 1500 cu de 2300 BMW

jante sport cu 'buza' pe 13' si pe 15', cele pe 13 sunt incaltate cu Semperit Live Sport 195/55/13 stare super- in 4 gauri.........
pt. cele de 15' nu am decat 3 bucati..dar modelul se gaseste la dezmembrari prin vitan fundeni etc. costa in jur de 2.5 mil euroi...janta intalnita cel mai des la opel 2000 cm de prin 93-94 modelul cu buza..

Distentiere pentru jante in 4 gauri - pentru fata 7cm si spate 14 cm astea sunt dimensiunile cu care scot rotile in exterior....dati-va seama ce inseamna asta pentru stabilitate in viraje ..sa nu mai vorbim de look

Cusca de protectie pentru rally, teava de 1' usoara, necesita doar montaj in podea .. relativ usor de adaptat pentru orice model chiar si alte modelede masini in 4 usi...
greutate 25 KG -

ETC ...Am sa postez si poze cu ea in plina GLORIE ! blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.