George:
Ce ai remarcat cu skoda este relativ adevarat, faptul ca incet incet au adus skoda cat mai sus, sa nu uitam ca Superb este un Passat mai spatios facut pe platforma de Passat marita, poate de aia si cu motorul de 130 care l-au introdus mai tarziu cand au vazut ca Octavia a avut succes. Deci skoda mereu isi pune masinile intre clase ca dimensiuni si asta-i particularitatea lor. Motorul de 90 de cai de la VAG este inca unul foarte popular pentru calitatile si consumul lor, poti intreba pe orice posesor , are cuplu bun si se poate face un remap foarte bun pe el! Plus ca nu vreau sa intram intr-o comparatie de motoare ca asa aduc si eu noul 140tdi sau 170tdi de la vag care spulbera orice de la psa sau renault.
Dar te corectez, nu foloseste nici o tehnologie veche ! de unde si pana unde ? Climaticul de pe skoda (ala cu care vine standard ambiente, adica aer conditionat semiautomat ) este identic cu cel de pe noul Golf, noul Passat, Alteea, etc ! si a fost intodeauna.
Golf si Passat nu vin direct cu climatronic, vin cu acelasi climatic ca si Skoda nu e nici o tehnlogie veche. Dar la fel ca si la Passat etc, poti sa-ti pui optional sau alegand o versiune mai scumpa, climatronic dual zone (atat la skoda cat si la alte modele din grupul vag)
Plus ca o Octavia 2 la aceasi echipare nu este cu mult mai ieftina ca un Golf5 sau un Alteea, este cu doar cateva sute de euro, ea vine initial ceva mai ieftina din cauza mainii de lucru ieftine din Cehia si din cauza lipsei unor chestii ca airbaguri laterale/cortina/telecomanda/si alte briz brizuri care se pot in schimb adauga ca optionale. Compara lista de optionale de la O2 si o sa vezi ca-i poti adauga tot ce-i poti adauga la golf, sau A3, Alteea, etc.
Nu ati zis nimic de testele alea din cele 2 reviste germane, care-i concluzia ? a mai dat si radu alt link unde iesea O2 tot pe locul 1...
btw, cine e vasile ? nu urmaresc forumul zi de zi, azi am intrat doar sa vad daca se comenteaza ceva de accizele marite (4% pentru 1600-2000 cmc, dar nu am gasit nimic nou pe forum)
QUOTE
In primul rand sa lamurim lucrurile: a fi moderator inseamna strict a acea grija sa se pastreze o anumita ordine pe Forum, sa se respecte regulametul etc
NU SUNTEM SPECIALISTI IN DOMENIUL AUTO!
Madalina, dar stai putin, sa zicem ca eu sunt un necunoscator si intru aici pe forum , cand vad ca 2-3 moderatori isi dau cu parerea tind sa-i cred!!! poate-s eu obisnuit prost, dar pe alte forumuri care au legatura cu un anumit domeniu (hai sa vorbim de grafica ca asta fac eu) , moderatorii nu se apuca sa zica sfaturi despre un anumit subiect inainte sa-l cunoasca, in cel mai rau caz exista sute de reviewuri pe net si teste intre masini pe care le-ar putea citii inainte.
QUOTE
Iar faptul ca Skoda are o imagine buna vest este perfect explicabil: acolo e o masina ieftina. Aici e scumpa. problema mea este ca Skoda este o masina comparabila cu Opel, Ford, adica mai jos, dar e vanduta ca o masina de lux.
In privinta plasticelor, la Octavia I varianta de baza, no offence, dar ai senzatia ca este bordul unei berline.
Pai uite, te rog frumos intra pe linkul pus mai sus de mine unde era testata o octavia, un astra si un focus, octavia avea pretul cel mai mare fatza de cele 2 masini. Si tot a iesit si pe primul loc datorita tinutei de drum si a calitatii materialelor. Unde este faza cu "e masina ieftina" ? Si in vest si la noi e mai scumpa ca multe dintre compacte (focus,megane,astra,mazda, etc) - si faptul ca e mai scumpa nu mi se pare mie cel putin un lucru bun, as prefera sa fie mai ieftina, de fapt as prefera ca totul sa fie mai ieftin
Ai dreptate Octavia 1 avea bordul destul de sters, si materialele lasau de dorit. Dar noi vorbeam de Octavia II , unde s-a realizat un pas urias la calitatea interiorului, atat la design cat si la materiale.