se poate dar nu prea merita... o modificare nu foarte radicala (filtru aer, priza de aer, evacuare) modificari care dau un plus de maxim 10 cp merg spre 300 de euro (depinde de ce folosesti)... asta in situatia in care motorul e in stare impecabila... daca nu, prima data trebuie adus in stare impecabila (alti bani, alta distractie)... modificari mai serioase costa si mai mult si sunt destul de dificile... de la kitul turbo eu zic sa-ti iei gandul... nu ca nu s-ar putea dar trebuie sa refaci cam tot motorul... si chiar daca ai reusi sa o faci sa ajunga la ceva de genu 100 cp (nu e chiar imposibil) atunci ar trebui sa faci ceva cu masina pt a deveni pilotabila (suspensii, pneuri, frane)... Dacia pur si simplu nu a fost facuta pentru viteza... Plus ca toate modificarile aduse vor scurta viata motorului si vor solicita toate componentele masinii... ca sa nu mai zic ca vor mari si consumul...
Cea mai ieftina chestie care o poti face ar fi intradevar montarea unei prize de aer mai directe (a se citi un burlan cat mai gros si cat mai scurt care sa aduca cat mai mult aer rece la filtrul de aer (preferabil direct)), modificarea in sine nu te costa mult (depinde de ce filtru iti iei... burlane se gasesc usor)... partea proasta e ca daca e cu carburator trebuie reglat pentru debitul marit de aer... daca e pe injectie teoretic ar trebui sa functioneze fara modificari ale motorului... desi nu stiu cum regleaza raportul aer/combustibil motorul de dacia. Modificarea va face masina un pic mai sprintena si va suna mai "rau"... ah... si va consuma mai mult
. De asemenea s-ar putea sa pierzi din putere la turatii mici (in schimb vei castiga putere la turatii mari).