vlad41255
Feb 27 2005, 02:00 AM
am un passat din 99' cu 140000km.dimineata cand vreau sa plec dau cel putin 3 chei lungi ca sa poata porni.in rest toata ziua porneste la sfer de cheie.doar dimineata sau dupa ce sta 6-7ore imi face astfel de probleme?ce poate fi? [/size][size=12]
rudolf1
Feb 27 2005, 10:51 PM
Pentru a afla cauza ai nevoie de o diagnosticare cu un VAG-COM.
Cristi-28
Feb 28 2005, 11:17 PM
Am avut si eu o problema asemanatoare cu un Ford Mondeo din 2002 pe benzina si curios a inceput sa porneasca asa dupa ce facusem revizia la un service de doi bani. Ce se intamplase!? Pai meseriasii de la service au spart din nepricepere o piesa din plastic de la motor si ca sa nu o plateasca ei au improvizat-o, am descoperit la alt service care mi-a inlocuit piesa respectiva si dupa aceea masina nu mai avea nici o problema cu pornirea.
vlad41255
Mar 4 2005, 12:36 AM
am facut un test motor(diagnoza)si mi s-a spus k ar fi pompa de motorina fisurata si k ar curge motorina.se poate asa ceva?cum pot s-o rezolv?
Liviu38956
Apr 18 2005, 02:38 PM
Treaba cu pompa fisurata si curgerea de motorina detectata de VAG-COM? Acest raspuns ma face sa zambesc, daca nu si mai mult. Ai incercat sa verifici bujiile incandescente, daca am inteles eu bine ca e vorba de un diesel?
Liviu-98
Apr 21 2005, 07:50 AM
De acord cu tizul meu. Cum sa descoperi cu VAG-COM-ul asa ceva?! Dar balta de motorina sub masina unde e? Plus ca daca ar fi pompa ar face urat la fiecare pornire.
Mergi de mai cauta, pot fi si bijiile incandescente.
Cipi45667
Oct 30 2006, 09:35 PM
am a vut eu pierdere la greu de motorina pe la capacu de la pompa la un nissan, cei drept model 96. Dar nu avea treaba cu pornirea. doar pierdea ca porcu injugniat. Si erau vapori in habitaclu de plangeai ca la inmormantare. cat despre fat, nu ma bag.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.