Help - Search - Members - Calendar
Full Version: consum ridicat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Marcel3
Are cineva cunostinta de etapele ce trebuesc parcurse in depistarea cauzei
de consum mare de combustibil ???????????????????????????????????????
Poate cineva detine o organigrama (schema pas cu pas) de cautare a acestei cauze. A-si fi interesat sa o pot consulta .
Caut si alti posesori de Omega 2500 td pentru schimb de pareri.
Wally40355
Daca vezi ca masina ta consuma tot mai mult iti dau cateva solutii inovatoare, ca cum ar fi:
1) Schimb-o si cumpara-ti caruta cu doi cai;
2) Las-o-n parcare si vino peste cateva zile sa vezi daca o sa mai consume ceva;
3) Ad-o bade la mine ca-i vin eu di hac... tu-i ***** ei. band.gif
mike.omega
1. Domnule Wally40355 iti dau un avertisement pentru ca ai postat numai sa te bagi in seama si mai si injuri :bash:
Inca cateva astfel de posturi si :ban:
2. Marcel, banuiesc ca motorul de pe opelul tau este de proveninenta BMW, ai putea incerca la un service cu tester pentru motorul tau wink.gif
De asemenea poti avea defecte injectoarele insa aceasta este doar o presupunere biggrin.gif
In ce conditii conduci masina???
Motorul mai trage la fel de bine ca pe vremea cand consuma mai putin? unsure.gif
Marcel3
Bai nea Valica mare zmeu esti matale!!!!!!!!!
De aia nu sunt eu pe deplin multumit de masina pentruca ajung la specialist de genul dumitale care imi spun 'lasa nene ca o aranjez eu " si asa
si este : ARANJATA . Cam in aceste conditii am ajuns aci pe site.
Iti multumesc pentru invitatia de a ma ajuta la reparatul ei dar casca putin ochii la locatia mea !! Oricum salutare taica si noroc !!!!!
Marcel3
Pentru Jag-Fan , Fiind moderator vreau sa ma asigur ca in mesajul de raspuns pentru Vally 40355 nu am intrecut masura dar trebuia sa-i raspund!
Asa am simtit ca este nevoie.
Ai perfecta dreptate este cu motor BMW M-51.
La service m-am dus de la inceput ,a fost testata si nu arata nici un defect al sensorilor sau alte surse de informaii de pe motor. Am schimbat filtrele de aer,carburant si ulei. Injectoarele au fost reconditionate de o sucursala agreiata de firma Bochs si au fost controlate sub presiune la temperatura de 250 gC ,si nimic. Se pare ca masina este mai desteapta decat service-ul !
Asa ca sunt aci si apelez la experienta altora. Masina are 155000, motorul
trage dar nu sare ca altadata . Acest alta data sa oprit pe la 75-80000.
Schimbatul injectoarelor nu ar fii o problema dar logic vorbind nu ar fii o cauza ! Cei dela Bochs nu mi-au propus nici sa schimb interiorul injectorului (nozelle) care mecanic fiind este simplu pe dinauntru.
Ce zici ? ce parere ai? Sa fie oare ERG-ul de vina ? Turbo a fost verificata pe calculator si da presiunea de aer necesara . Eu am citit de ERG dar garajul spune sa nu-l ating. Mentionez ca am si un BMW 525td cu acelasi motor dar nu cu aceleasi simptome. Astept cu interes parerea ta .
Cu respect Marcel
mike.omega
In cazul asta.... blink.gif e greu de zis ce ar avea motorul biggrin.gif
Am observat, ca esti in Jerusalem, incearca si la un alt service(nu neaparat opel) sa-ti testezi motorul si eventual sa foloseasca alt soft pentru testare beer.gif

PS: nu trebuie sa te simiti lezat de postul de Wally40355, el doar posteaza sa se bage in seama, si din pacate nu e nici primul nici ultimul care face asta sad.gif
Marcel3
In sfarsit sa gasit buba !!!!!!! Se pare ca de vina a fost valva de recirculare
a gazelor ERG . beer.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.