Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Corsa o masina cu probleme
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Pages: 1, 2
Cosmin39262
Salut.
Nu de mult timp cu vreo patru luni in urma am cumparat un Opel Corsa C 1.0 Eco Tec, din 2001. Motivul : Siguranta si faptul ca m-am saturat sa tot bag bani in Dacia pe care inca o mai am. Prima impresie la 55000 Km a fost extraordinara. laugh.gif Ca si oricare proprietar care vrea sa intretina masina, i-am facut un casco de vreo 300 $, si am bagat-o in service. Fara doar si poate am schimbat uleiul,bujiile, bateria , stergatoarele, toate cele 4 filtre, placutele de frana si cateva becuri ....vreo 10.000.000 lei cu tot cu manopera. :blackeye: Nu dupa scurt timp masina ma lasa greu si nu intra in nici o viteza. Concluzia alta timonerie. Se schimba timoneria, la vreo doua luni dupa acelasi lucru ,din nou, alta timonerie. De ce, mizerie multa , masina nu are scut ca e facuta pt. Europa de est, astfel bucsele timoneriei au cedat. !!!! Masina condusa fin fara bruscari ale manetei cutiei de viteze. Aceasta distractie inca 10.000.000 lei cu scut si manopera. :cry:

Dupa un drum de 1000 km parcursi cu 2 opriri, nedepasind o viteza de 120 km/h si 4000 rot./min., probleme la motor. Se aprinde un bec galben la bord de forma unei masinute cu o cheie. Problema indicata de tester cere injectoare noi. Cauza necunoscuta. :evil: Si pt. ca paharul sa se umple, la numai 50 km parcursi dupa iesirea din service, un alt bec cere schimbarea sondei lambda. :argue:
Poate sunt eu asa mai ghinionist , dar nu stiu ce sa fac, sa o vand? dupa ce am bagat bani in ea cu lopata. Astept niste sfaturi din partea voastra , vi se pare normal pt. o masina nemteasca asa ceva. Cosmin
madalina
1.subiectul s-a mai discutat. Se putea posta in continuare acolo...
2.daca citeai pe pearia dedicata opel descopereai problema aceasta a Corsei in urma cu vreo 4 luni.
3.injectoarele se pot infunda de la carburantul de proasta calitate folosit (nu neaparat pentru ca asa dorea fostul proprietar, daca e luata din Romania,. ci pentru ca nu exista garantie ca de o anumita benzinarie, un anumit tip de carburant este intotdeauna bun!
Cosmin39262
Zis si facut. Cu gandu ca poate am bagat o benzina de proasta calitate astazi am luat cu asalt cateva benzinarii care aduc benzina aditivata din strainatate. De exemplu OMV , MOL , Shell.

Dar cate bordee atatea obicee , fiecare o tinea pe a lui " Baga de 95 ca e buna............. de 98 e cea mai buna.........aaaa cea de 100 e si mai buna.........nu baga de 98 ca nu e buna ............nuuuuuu de 100 ca e mic motoru si in timp se ard supapele.......... de 95 e prea slaba" La dracu am facut plinu de la MOL cu benzina de 98 aditivata adusa de la unguri.

E o alegere buna pt. un motor de 1000 cc ? Dupa ce o sa-i schimb injectoarele si sondele lambda ( ca sunt 2 , azi am aflat) ce se va intampla daca ii voi baga constant doar benzina de 100 in timp, sau de ce nu de 95?
Iulian HondaFan
baga cifra octanica recomandata de producator sau un pic mai mare. nu se prajeste nimic daca cifra octanica e mai mare, dar nici nu castigi nimic de banii dati in plus...

masinile din Vest nu au scut, asa ca nu l-au pus pt. ca nu il pun in general, nu pt. a persecuta pe cei din Est... E drept ca nici nu s-au gandit sa il puna pt. a-i atrage...
stefan_ieu
QUOTE(Marius-Iulian)
baga cifra octanica recomandata de producator sau un pic mai mare. nu se prajeste nimic daca cifra octanica e mai mare, dar nici nu castigi nimic de banii dati in plus...


Esti sigur? Eu daca bag benzina de 98 (de obicei pun de 95) simt ca fuge mai bine masina. Nu cu mult, dar suficient cat sa simt asta. Si nu cred ca mi se pare pentru ca am facut testul de mai multe ori. De asemenea mai sunt si altii care sustin chestia asta. Vorbesc doar de observatii, nu stiu pe nimeni care sa fi dat o explicatie completa pentru asta.

Observ ca se inmultesc supararile referitoare la Corsa in ultima vreme. Eu aveam o parere destul de buna despre masina asta. :?:
madalina
Mergi pe Mol, daca ai aceasta posibilitate. Am auzit prea multe probleme cauzate de OMV in ultima vreme, inclusiv a unui prieten, persoana foarte serioasa.
DragosS
Mol are destul de putine statii in Bucuresti.Dar au cumparat benzinariile Shell.Oare au inceput sa bage benzina Mol si in statiile Shell?
madalina
Deocamdata nu!
Iulian HondaFan
QUOTE(stefan_ieu)
Esti sigur? Eu daca bag benzina de 98 (de obicei pun de 95) simt ca fuge mai bine masina. Nu cu mult, dar suficient cat sa simt asta. Si nu cred ca mi se pare pentru ca am facut testul de mai multe ori. De asemenea mai sunt si altii care sustin chestia asta. Vorbesc doar de observatii, nu stiu pe nimeni care sa fi dat o explicatie completa pentru asta.


nu zic ca nu ai dreptate. Civicu' merge la fel si cu benzina premium ca si cu regular. Accentu' se comporta la fel. Golfului ii place mai mult benzina premium desi e recomandat si cea super ( intermediara intre regular si premium aici). de regula producatorul recomanda o plaja de cifre octanice...
Han.solo
QUOTE(madalina)
Mergi pe Mol, daca ai aceasta posibilitate. Am auzit prea multe probleme cauzate de OMV in ultima vreme, inclusiv a unui prieten, persoana foarte serioasa.

Asta e chiar culmea; daca scade si MOL calitatea va trebui sa alimentam in alte tari. La OMV problemele sunt si la motorina sau doar pentru benzina?
OMV stiu ca-si cumpara carburantul de la Rompetrol si pun ei aditivi; de obicei si la Petrom problemele apar la statie nu la cisterna (desi pare ciudat, am auzit pe multi spunand ca e cel mai bine sa alimentezi imediat dupa plecarea cisternei ). Parca vad pe seful statiei bagand apa cu bidoanele in rezervoare dupa plecarea cisternei...
Eu unul am un principiu: incerc sa alimentez de la unul singur (deocamdata OMV dar probabil trec la MOL) si pastrez chitantele; in caz de probleme stiu sigur pe cine sa dau vina...
madalina
Nu te ajuta cu nimic chitantele.

Un prieten a limentat cu benzina in iasi sia venit in Bucuresti. Aici nu a mai mers masina. Dus in service, segmentii i s-au sudat (colmatare parca se numeste) a schimbat setul motor si alte piese adiacente, a cheltuit 20 de milioane.

Avea chitanta de la OMV Iasi, cei de service i-au scos 2 probe de benzina din rezervor, le-au sigilat, iar OPC-ul nu a facut NIMIC pe principiul: de unde stiu ei ca nu a mai alimentat pe drum din alta parte.

Nici macar nu au vrut sa se duca sa ia de la pompa de unde a alimentat o proba sa vada daca e in regula benzina.

Putea sa dea in judecata OMV-ul, dar costa numai analiza benzine 100 sau 200 de euro, plus cheltuielile de judecata, plus timpul...
Han.solo
Infioratoare poveste!
La o adica, poti ca atunci cand alimentezi sa pui si intr-o sticla o mostra de carburant (pe principiul ca pot schimba benzina de la pompa pana vine OPC) dar tot acolo ajungi. In plus ajunge si un stres suplimentar; cel mai bine la primul anunt de buna credinta ca al tau schimbi imediat furnizorul.
De curiozitate: ce masina avea prietenul tau? Oare operatia respectiva ar intra pe garantie (mai mult ca sigur nu) sau pe CASCO?
madalina
Are o super-nova. Altfel, costul reparatieie era urias. Nu intra nici pe casco, nici pe garantie. Nici-un producator nu isi asuma responsabilitatea defectelor aparute in urma utilizarii unui carburant de proasta calitate.
Han.solo
Scuza-ma, dar esti sigura ca nu a bagat si de la altii? Nu stiu, dar la o Dacie nici eu nu as fi foarte pretentios la statia de benzina.
In alta ordine de idei, are cineva idee (poate Marius) daca la altii se mai intampla fenomene din acestea sau doar la noi se boteaza benzina?
madalina
100% sigura. Il cunosc personal, este foarte atent cu masina lui, cred ca e unica dacie in care nu scartaie nimic. Face saptamanal naveta Iasi-Bucuresti, locuind in iasi si lucrand in Bucuresti.
Rodica41561
Dragii mei, m-ati terminat. Tocmai mi-am comandat de dincolo un Opel Corsa. Trebuia sa fi intrat mai devreme pe forumul vostru. E chiar atat de groaznica masina asta? Si eu care ziceam ca dau banul pe o masina rulata dincolo, fara probleme, cu doar 30.000 de km la bord.... Ce ma fac acum?
Alecs
nu te panica.. nu e asa de rau precum pare.. oamenii doar si-au expus problemele, cu toate astea are multe calitati masina.. tie sa-ti placa, asta-i tot ce conteaza ca probleme are orice masina, dupa cum poti citi pe forum
madalina
Eu am avut probleme cu masina pana in 30.000 de km, dar gradul de uzura al trenului de rulare pe soselele din Romania este incomparabil mai mare decat al celui din strainatate!
Catalin26345
Cosmin39262,

cat a costat timoneria asta (piesa adica) ?
AZAZEL
am si eu o corsa !!!!

aceasta masina are 2 hibe mari, pe care ti le recunosc si vanzatorii de la opel: timoneria cutiei de viteze si caseta de directie. acestea pica la orice corsa indiferent de motorizare. dupa ce le schimbi, pica iar, si tot asa.

corsa mea are aproape 110 000(masina din 2002), au fost schimbate ambele componente si acum simt ca au obosit la loc.

in schimb, nici o alta problema majora. mi se mai ard becurile: si fata si spate. cam atat cu problemele.

ca sa o si laud: mi se pare ca are un spatiu interior foarte bine valorificat. cred ca pasagerii au loc suficient.
HalbaSus
Ma bucur ca MOL-ul are benzina asa buna in Bucuresti... daca in schimb treceti prin Oradea SA NU ALIMENTATI DE LA MOL... sub nici o forma... asta daca nu vreti sa renuntati la vreo 10-15 caluti... cum ai bagat combustibil de la ei simti cu masina se comporta de parca ai fi pus o greutate de 500 de kile pe masina... groaznic... si din cate am inteles e o chestie destul de constanta... bine poate ca de un an de cand nu mai alimentez de la ei sa se fi schimbat treaba dar stiti cum e... dupa ce te arzi cu benzina, te arzi cu motorina de la ei.. de mai multe ori... nu prea mai ai curaj sa experimentezi...
vlad53903
Din ce ati postat inteleg ca titlul topicului e pus de-a-mboulea, ca numai despre benzina fuse taina. Puteti relua mai pe subiect?
adrian47392
A ajuns la mine a treia Corsa cu motor de un litru si cu distributia (pe lant) facuta zdrentze. Lant intins ,patine uzate. Masinile sunt dupa 2001. Deja pot sa le fac cu ochii inchisi, noaptea si sub apa. E scandalos. Mi se contureaza convingerea ca-i jucarea.
Cristi39163
eu tocmai am fost cu ea la revizie. Are 32000 km si mi-au spus ca deja incepe sa pice caseta de directie...

Pe langa caseta de directie si timoniera, Corsele mai au o problema: din cand in cand se mai aprinde becul de baterie de pe bord, si sta cateva secunde aprins. Asta e o eroare pe care alternatorul o trimite la bord, din cauza nivelului apei. Cel putin asta mi-au spus la service. Cica este o problema cunsocuta la Corsa.

Oricum, mi-au spus ca o caseta de directie la ei e vreo 24 milioane. Are cineva idee daca pe la alti furnizori de piese auto e mai ieftina? Eu nu ma pricep la mecanica, si as vrea sa stiu daca caseta asta se poate strica daca dau intr-o groapa mai tare, sau daca e ascunsa pe undeva...

Mersi,
Cristi
madalina
Masina nu este in garantie?

Problema cu beculetul nu am avut-o! Si am 65.000 cu masina!
Cristi39163
Nu, nu mai e in garantie. E fabricata in 2002...

Inseamna ca ai avut noroc daca nu ti s-a aprins becul.....Dar cu caseta de directie ai avut probleme?
Catalin26345
@Cristi39163

Timoneria se stie ca-i proasta la corsa dar cu caseta nu te speria asa tare...

In general toti mecanicii zic ca ai pb cu caseta de directie. In plus spre linistea ta sunt firme/magazine la care poti da caseta veche in schimbul celei noi si te costa mai putin. Stiu ca cei de Augsburg faceau asa dar si altii...

Daca nu mai e in garantie, mai incearca sa te ducii si in alta parte decit la reprezentante unde i-au pielea de pe batz...
madalina
Caseta de directie am schimbat-o in jur de 35.000 km! Mai intai s-a incercat repararea ei, nu s-a reusit apoi am schimbat-o. Insa eu aveam garantie inca atunci cand am schimbat caseta.

In schimb am schimbat cesurile din bord cu totul din cauza unui contact prost.
Daniel54539
Ok! Eu am o Corsa NJoy 1,2 benzina din 2003 (34.000 Km) adusa personal din Gemania. Singura problema care o am este la caseta de directie. Bate ceva acolo care ma scoate din "pepeni" cand circul pe drum cu piatra cubica. Cei de la service au zis ca nu au cum sa o repare pentru ca nu-s ce surub nu poate fi strans. In rest functioneaza perfect! Chiar sunt foarte incantat de aceasta masina. In ceea ce priveste benzina, mereu pun de la OMV de 98 sau de 95. Intr-adevar cand pun de 98 masina parca "fuge" altfel... mai cu viata, dar in schimb creste sensibil consumul de carburant (cu aprox 1-1,5/100Km). La 2.000 Km mai adaug o solutie pentru curatat injectoarele tot de la OMV.
madalina
Asa se manifesta si caseta mea, solutia aleasa, din motive de siguranta, schimb! Nu merge asa! Gandeste-te ce se intampla daca se agraveaza defectiunea!

In calitate de fost fan OMV: renunta! S-a micsorat simtitor calitatea!

Daca tii la motor, pune in masina macar benzina de 98! Mai bine pui Petrom de 98 decat OMV de 95!

Eu recpomand Mol de 98!
AZAZEL
QUOTE(Cristi39163)
eu tocmai am fost cu ea la revizie. Are 32000 km si mi-au spus ca deja incepe sa pice caseta de directie...

Pe langa caseta de directie si timoniera, Corsele mai au o problema: din cand in cand se mai aprinde becul de baterie de pe bord, si sta cateva secunde aprins. Asta e o eroare pe care alternatorul o trimite la bord, din cauza nivelului apei. Cel putin asta mi-au spus la service. Cica este o problema cunsocuta la Corsa.

Oricum, mi-au spus ca o caseta de directie la ei e vreo 24 milioane. Are cineva idee daca pe la alti furnizori de piese auto e mai ieftina? Eu nu ma pricep la mecanica, si as vrea sa stiu daca caseta asta se poate strica daca dau intr-o groapa mai tare, sau daca e ascunsa pe undeva...

Mersi,
Cristi



eu amcorsa din dec 2002.

a picat si caseta de directie pe la 50000 km. timoneria tot atunci.

orice firma care vinde opel trebuie sa recunoasca faptul ca aceasta este problema clasica la corsa.
in schimb nu am mai avut probleme.
am schibat amortizoare fata , rulmenti spate la 115 000 km.!!!!!
rest nimic
dar parca de ceva vreme nu mai trage!!!
dan37349
mai, toti vorbiti de corse de pina in 2003, stiti ceva de corsele noi, au aceleasi probleme?
M A R I A N
Eu am o corsa din decembrie 2005. 2000 km fara probleme.Intr-adevar, cei care au postat probleme la corsa au masinile fabricate pana in 2003.Nu stiu daca problemele la timonerie si directie se mai regasesc la modelele 2005-2006.
madalina
Asteptati sa ajungeti macar la 20-25.000 km si abia atunci puteti spune daca aveti sau nu probleme la Corsele din 2005-2006!
M A R I A N
Ai dreptate, all-mighty moderatoare, dar eu nu intentionez sa o tin mai mult de 20000 km.Spuneam si eu omului parerea mea.
madalina
Nu exista nici-o legatura iuntre ceeea ce am afirmat si faptul ca sunt moderatoare! Tine strict de statistica! Am intrebat in service la Opel si timoneria si/sau caseta pica dupa 25.000.
M A R I A N
La ce service Opel ti s-a spus ca sunt aceste probleme la corsa 2005?Mie mi-a spus un baiat de la vanzari(care mi-e prieten) de Gold&Platin Danubius Galati ca s-au remediat aceste bube cunoscute, inca de la generatia 2004. Este adevarat, acelasi tip mi-a zis ca Opel nu este asa de fiabila ca Toyota(lucru pe care il stiam) dar asta nu are legatura cu diferentele dintre corsa 2000, 2001,2002, 2003 si cea din 2004,2005 si 2006.
Cum facem?Aduc eu pe tipul meu si tu pe tipul tau si vedem care e mai pregatit la statistica?
Adi68295
Intreabare...timoneria si caseta de directie ajung sa se uzeze din cauza faptului ca nu exista scut?...si ajunge mizerie si etc?
Ca sa stiu si eu...sa ajung sa-mi iau scut.
In rest...am tot citit tot forum-ul de la cap la coada...multi cu probleme,altii o lauda...altii nu si tot asa.
Pai ce sa zic...masinuta mea e una 1.4 16V/90 cai...am ajuns cu ea la 145mii...si cand a fost adusa avea 120mii...pana acum nici o problema de genul asta,dar din cate vad...s-ar putea sa apara.
madalina
QUOTE(Marian67562)
La ce service Opel ti s-a spus ca sunt aceste probleme la corsa 2005?Mie mi-a spus un baiat de la vanzari(care mi-e prieten) de Gold&Platin Danubius Galati ca s-au remediat aceste bube cunoscute, inca de la generatia 2004. Este adevarat, acelasi tip mi-a zis ca Opel nu este asa de fiabila ca Toyota(lucru pe care il stiam) dar asta nu are legatura cu diferentele dintre corsa 2000, 2001,2002, 2003 si cea din 2004,2005 si 2006.
Cum facem?Aduc eu pe tipul meu si tu pe tipul tau si vedem care e mai pregatit la statistica?


Era vorba de toate corsele C, indiferent de anul de fabricatie! Eu va doresc sincer sa nu aveti probleme, dar numai timpul v-a dovedi daca Opel a rezolvat sau nu aceasta problema. Imi pare rau, insa 2-5000 km cu o masina noua nu inseamna nimic!

Pe langa Toyota am si o corsa, masinuta mea de suflet, dar asta nu inseamna negarea problemelor ei!

Lipsa scutului grabeste deteriorarea timoneriei. Insa factorul ce influenteaza negativ comportamentul timoneriei si al casetei este starea drumurilor!
Sebastian39516
QUOTE(Adi68295)
Intreabare...timoneria si caseta de directie ajung sa se uzeze din cauza faptului ca nu exista scut?...si ajunge mizerie si etc?
Ca sa stiu si eu...sa ajung sa-mi iau scut.
In rest...am tot citit tot forum-ul de la cap la coada...multi cu probleme,altii o lauda...altii nu si tot asa.
Pai ce sa zic...masinuta mea e una 1.4 16V/90 cai...am ajuns cu ea la 145mii...si cand a fost adusa avea 120mii...pana acum nici o problema de genul asta,dar din cate vad...s-ar putea sa apara.


Timoneria nu are treaba cu scutul la fel cum nu are nici caseta. In caseta se strica o bucsa de teflon datorita socurilor care se propaga prin bieleta de directie dreapta iar timoneria se strica din cauza solutiei ieftine adoptata la modelele pana-n 2003(ma refer la renuntarea de a se mai monta timoneria cu elemente metalice in favoarea celei cu bucsi si elemente din plastic...din motive economice...). Iti pui scut doar daca mergi cu masina prin boscheti, sari borduri sau vrei sa ai o liniste sufleteasca suplimentara.
M A R I A N
No offense dar eu vreau certitudini in privinta modelului 2005(anume ca si la el e varza timoneria si caseta de directie).Eu nu as vrea sa vand inainte de 20000 km masinuta pentru ca mi-e foarte simpatica si imi fac treaba cu ea dar daca aceste probleme apar si la aceasta generatie...nu vreau sa bag bani in ea mai tarziu.Am totusi o nedumerire:daca aceste 2 probleme au persistat la corsa atata timp, de ce opelul nu a rechemat proprietarii asa cum a facut dacia cu loganurile?Sau poate au zis ca lasa pe romani sa tipe la stele ca numai ei au drumuri proaste, pe noi, nemtii, nu ne intereseaza pentru ca noi avem cele mai bune sosele din Europa.
Aurel70510
QUOTE(Marian67562)
No offense dar eu vreau certitudini in privinta modelului 2005(anume ca si la el e varza timoneria si caseta de directie).Eu nu as vrea sa vand inainte de 20000 km masinuta pentru ca mi-e foarte simpatica si imi fac treaba cu ea dar daca aceste probleme apar si la aceasta generatie...nu vreau sa bag bani in ea mai tarziu.Am totusi o nedumerire:daca aceste 2 probleme au persistat la corsa atata timp, de ce opelul nu a rechemat proprietarii asa cum a facut dacia cu loganurile?Sau poate au zis ca lasa pe romani sa tipe la stele ca numai ei au drumuri proaste, pe noi, nemtii, nu ne intereseaza pentru ca noi avem cele mai bune sosele din Europa.

Aceasi intrebare o am si eu. Sunt pe punctul de a alege intre un logan diesel ambition si o opel corsa 1.3 CDTI (Essentia). La drive-test m-am simtit excelent in corsa. Din pacate, ma tem de clasicele probleme enumerate pe acest forum (si imi displace si pretul la revizii: prima revizie 5 milioane).
Din pacate, de asteptat de altfel, cei de la dealer nici macar nu au reconscut ca asta ar fi (fost) o problema la corsa. Nici nu auzisera de asa ceva. As mai da 1000 EUR in plus pentru Corsa, dar apoi sa am probleme si sa ma coste scump...
Sebastian39516
QUOTE(Marian67562)
No offense dar eu vreau certitudini in privinta modelului 2005(anume ca si la el e varza timoneria si caseta de directie).Eu nu as vrea sa vand inainte de 20000 km masinuta pentru ca mi-e foarte simpatica si imi fac treaba cu ea dar daca aceste probleme apar si la aceasta generatie...nu vreau sa bag bani in ea mai tarziu.Am totusi o nedumerire:daca aceste 2 probleme au persistat la corsa atata timp, de ce opelul nu a rechemat proprietarii asa cum a facut dacia cu loganurile?Sau poate au zis ca lasa pe romani sa tipe la stele ca numai ei au drumuri proaste, pe noi, nemtii, nu ne intereseaza pentru ca noi avem cele mai bune sosele din Europa.


La modelele dupa 2003 timoneria nu mai este o problema. Am scris doar ca s-a revenit la varianta cu componente metalice. In privinta casetei de directie ma indoiesc ca i-ar fi adus vreo imbunatatire. Dar caseta se poate repara...Problema cu rechematul in service e mai delicata. Eu, ca producator, nu as chema masini in service pt ca s-a stricat caseta de directie din cauza drumurilor. Masinile astea au fost proiectate sa mearga pe strazi asfaltate si fara gropi si cred ca nemtii nici nu si-au imaginat care-i realitatea in Romania. Acum s-au prins si ei insa asta nu-i obliga sa aduca toate opelurile la reparat doar pt ca tara asta e condusa de afaceristi care n-au nici un interes sa fac drumurile mai trainice. De unde ar mai castiga bani intreprinzatorii nostri daca s-ar termina lucrarile de asfaltare? Eu sunt, totusi, foarte multumit de masina. Caseta am reparat-o ieftin si solutia adoptata o sa-mi permita sa ating cei 20000km de care vorbesti pana la aparitia urmatoarei probleme...
Sebastian39516
QUOTE(Aurel70510)
Aceasi intrebare o am si eu. Sunt pe punctul de a alege intre un logan diesel ambition si o opel corsa 1.3 CDTI (Essentia). La drive-test m-am simtit excelent in corsa. Din pacate, ma tem de clasicele probleme enumerate pe acest forum (si imi displace si pretul la revizii: prima revizie 5 milioane).
Din pacate, de asteptat de altfel, cei de la dealer nici macar nu au reconscut ca asta ar fi (fost) o problema la corsa. Nici nu auzisera de asa ceva. As mai da 1000 EUR in plus pentru Corsa, dar apoi sa am probleme si sa ma coste scump...


Corsa 1.3 CDTI chiar se merita, mai ales daca mergi mult cu ea. Motorul e deosebit de frugal. Din pacate ajungem la problema reviziilor: motivul pt care nu vreau sa-mi iau masina noua este faptul ca trebuie sa platesti niste bani grei pt asa zise revizii. De ce spun asa zise revizii? Pai, in cei cinci milioane iti schimba uleiul, filtrele si trag nitel de masina pe dedesubt. Aceste lucruri la tariful "modest" de 15E/h. Ok, sa zicem ca in 3 ore te rezolva, adica 45E manopera. Restul pana la cinci milioane cica sunt consumabilele. Adica uleiul si filtrele fac vreo 3.5 milioane. Pai cum, frate, sa faca 3.5 milioane cand eu dau 500 si ceva de mii pe ulei OPEL, si alte cateva sute de mii pe filtre?(bine, sa zicem ca la diesel sunt mai scumpe toate chestiile astea, dar cat pot fi de se ajunge la 3.5 mil...?) Aici nu sunt de acord cu chestiunea asta...Ok, e dreptul lor sa-ti ceara sa te prezinti la revizii deoarece ai garantia...Si cred ca nu renunta nimeni la garantie, nu? Poate doar smecherii, carora nu le pasa de ban.
La Logan, ce-i drept, o sa te coste reviziile mai putin, adica in jur de 2 milioane. O sa apara o mica diferenta la consum insa greu amortizabila daca nu alergi mult intr-un an. Poti alege pe oricare dintre aceste masini: Loganul se dovedeste ok pana acum(am mai multi colegi care sunt multumiti de ele) iar Opelul este totusi Opel...Succes in luarea deciziei corecte!
eddie
Oricum nu ai decat 2 revizii de facut obligatorii,cea de un an sau 15.000 de km si cea de 2 ani cand iese masina din garantie,dupa aceea te descurci cumva si mai ieftin.
Sebastian39516
QUOTE(E d d i e)
Oricum nu ai decat 2 revizii de facut obligatorii,cea de un an sau 15.000 de km si cea de 2 ani cand iese masina din garantie,dupa aceea te descurci cumva si mai ieftin.


Da, nu stiam ca doar la doua revizii te duci...Sa zicem ca ar fi acceptabil pt cine-si doreste o masina noua, desi in 5 milioane eu mi-am reparat caseta si timoneria. Whatever! Totusi, din cate imi aduc aminte colegii mei care au Logan-uri se duc la mai multe revizii, daca nu ma insel...Ok, discutam despre Opel dar eu doar comparam informatiile...
Dragos45550
as lua corsa 1.3 cdti fara sa stau pe ganduri;o masina f buna , am mers cu una pe benzina ;iar motorul de 1.3 cdti este unul f reusit;loganul....la logan nu ai ac...si motorul de 1.5 dci cred ca este totusi prea mic pentru ditai "carnatul pe roti biggrin.gif "
am fost suprins de cat de generos este spatiul din corsa pt pasagerii din spate;portbagajul este insa micut;asta este un dezavantaj,poate singurul dupa parerea mea, masina se comporta f f bine;probleme o sa ai la toate masinile....si cred ca totusi la logan vor fi mai multe si mai costisitoare in timp decat la opel smile.gif;succes in alegerea ta
M A R I A N
Sebastian, unde ti-ai reparat cu 5 milioane caseta si timoneria?Ai achizitionat piesele separat(Augsburg, Meteor etc.)?E bine de stiut locatia pentru ca e o suma destul de mica pentru rezolvarea acestei potentiale si nedorite probleme.Mersi.
Sebastian39516
QUOTE(Marian67562)
Sebastian, unde ti-ai reparat cu 5 milioane caseta si timoneria?Ai achizitionat piesele separat(Augsburg, Meteor etc.)?E bine de stiut locatia pentru ca e o suma destul de mica pentru rezolvarea acestei potentiale si nedorite probleme.Mersi.


Pai caseta de directie am reparat-o asa cum am scris prin thread-urile deschise de mine si m-a costat 2 milioane manopera(cu tot cu bacsis)si 40000 de lei piesa. Timoneria am cumparat-o de la o firma din Ploiesti si am dat 3 milioane. Ulterior am aflat ca era mai ieftina la GTT, adica vreo 2.7 milioane. La Augsburg e posibil sa o gasesti cam la banii dati de mine. Mecanicului meu i-am dat parca vreo 200 de mii si mi-a montat timoneria in 30 de minute...Pt caseta nu prea gasesti sa cumperi piesa originala care se strica. Ori o cumperi pe toata, adica dai vreo 25 de milioane, ori o demontezi si pui bucsa pusa de mine sau o faci din teflon...
madalina
Opel nu considera aceste probleme fiind probleme de constructie sau proiectare, ci probleme datorate starii drumurilor. Aceste probleme nu s-au reclamat decat in Romania si Bulgaria.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.