Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault Clio 2005
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
krysty
QUOTE(channel4.com)
Due on sale next autumn, the next-generation Clio is now working minus most of its disguises. In a final phase of testing, these pictures clearly show that the five-door is a lot more conservatively-styled than expected - it's not quite a mini-Megane. The three-door will be much sportier, and perhaps more adventurous, however. The new Clio will share its platform with the Nissan Micra and upcoming Micra C+C coupe-cabriolet, as well as the recently-launched Modus mini-MPV and upcoming Nissan Tone. There will also be Romanian-built budget station wagon and saloon-bodied versions, to be sold in certain markets under the Dacia brand.








LINK

wtf??? un amalgam de megane, almera si peugeot.
James Kilowatt
E o idee mai mare decat Clio2 si se pare ca va avea 5 stele NCAP. Vor sa faca toata gama cu 5 stele. La diesele vor merge pana la 120CP din cate ziceau. Sa-l vedem si pe viu
Iulian HondaFan
imi place acest design f. mult... mai ales luneta bombata din spate... I want Renault...
Nazareno Gabrielli
Mi se pare ca nu aduce nimic nou. A folosit diverse elemene de la alte modele. Mi se pare ca seamana foarte mult cu Peugeot 307.
ncristi
Interesanta...
Sustinuta de niste motorizari adecvate (am inteles ca anul acesta renault
umbla si la motoarele diesel) va fi iarasi unul din cele mai vandute modele din europa...
Doc
Sau chiar cu 206. Din lateral seama chiar bine cu Peugeot 206. Oricum in realitate poate arata si mai bine, cum si Megane 2 arata mai bine decat in poze.
Laur007
Stie cineva cand va fi lansat?
Pare o varianta interesanta.
eddie
Daca e o prezentare, de ce e ascuns semnul de la firma? Parerea mea e ca este un fals, e o combinatie de mai multe masini acolo, Clio arata mai bine.
Andrei Suzuki
Da nu e o prezentare.Probabil ca alea sunt fotografii spion si masina inca e in teste.Oricum,mie mi se pare cam aiurea..nu stiu de ce.Sa o vedem si pe viu.
Asa am zis si la noul Cordoba ca e ciudat...si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult pe zi ce trece.
eddie
Cred ca masina aia e a unuia din Franta, care a facut un hibrid de ii e rusine sa mai lase sigla firmei pe masina, sa nu aiba probleme...poate se gaseste sa-l dea in judecata careva...sunt sigur ca e un fals,nu va exista asa ceva NEVER !
Doc
Eu nu cred. Aceeasi masina este prezenta in testele Clio 4 vs 207 din revistele de afara. Hai ce sunteti asa suparati??? Cum am spus mai devreme: poate arata mai bine in realitate.
Andrei Suzuki
Corect!De multe ori masina e altfel in realitate.Acum sa vedem...ce-o iesi.
DragosS
Din lateral mi se pare identica cu 206! Dar fata si spatele nu imi place deloc!
James Kilowatt
Care noul cordoba?!
guerilla
din pacate pozele sunt reale.
altele aici
guerilla
inca una
Nazareno Gabrielli
Pai masinile sunt diferite (nu ma refer aici la diferenta de usi). uitati-va la partea laterala!

Raman la pararea mea. Masina e un cupaj. Nu are nimic interesant!
guerilla
tocmai din cauza diferentelor de la 4 la 2 usi ti se pare ca laterala difera.
iata cateva asemanari:
- acelasi design spate - de la faruri si luneta pana la stilul meganeII de la portbagaj.
- acelasi bot masina
ncristi
Ganditi-va carui segment de piata i se adreseaza masina...
Masina arata OK si sunt aproape sigur ca va rupe iarasi piata cum a
facut-o mai toate modelele renault in ultima vreme...
Oricum mie imi place mai mult de cat actualul clio- pare si mai mare...
guerilla
si iarasi va fi adusa in romania doar in variantele entry level. fara posibilitate de a pune ceva optionale mai rasarite. fara motorizari de top.
sper sa ma insel.
ncristi
Spatele aduce a opela astra asta nou...nu?
krysty
QUOTE(Autoindex.org)
Renault Clio III : more than ever, the small car with big car refinements


Renault has issued the following press release:

Following the launch of the five door Modus supermini in 2004, Renault continues the renewal and development of its B-segment range with Clio III. The new car marks the beginning of a new chapter of the Clio story, which has continued to ride a wave of success ever since its debut 14 years ago. The third generation of this market-leading model stands out as a new benchmark in its segment, bigger and roomier but Clio III continues to place the emphasis on driving pleasure thanks to its dynamic handling and high level of comfort, as well as offering a further illustration of Renault's expertise in the critical realm of safety where Renault leads the field.

The power of seduction
Clio III’s soft, sensual lines highlight the car’s dynamism and hint at driving pleasure. The warm and carefully finished interior takes up to five people in comfort and is among the most spacious in the class with a light and airy feel for which Renaults are renowned.

Extraordinary room and comfort
With a length of 3.99m, Clio III is not only bigger but it also ensures exceptional interior space for passengers, both in three- and five-door format. A sense of well being is further enhanced by the brightness of the cabin interior that reinforces a sensation of roominess previously unseen in this category. The driving position and user-friendly controls contribute to making the driver feel perfectly at ease. Numerous other comfort and safety features are also available, some of which – including the hands-free card for unlocking and ignition – are totally new in this segment.

Driving pleasure takes front stage
Based on the Renault-Nissan Alliance-developed B platform, Clio III was made for driving. Its suspension takes its inspiration from that of Mégane II, while the new model's handling is well balanced due to its long wheelbase, wide track and low centre of gravity. The car’s outstanding chassis complements these fundamental features.

For its launch, Clio III will be available with a choice of state-of-the-art petrol and Euro 4 compliant common rail diesel engines. The petrol engine range comprises a 1.2-litre 16V (75hp), a 1.4-litre 16V (98hp) and a 1.6-litre 16V (113hp) unit, while the 1.5-litre dCi diesel engine comes in a choice of three power outputs: 70hp, 86hp and 106hp. The list of available transmission options for Clio III is the same as for Modus and includes a six speed manual on the most powerful dCi 106. For the first time a robotised "quick-shift" gearbox commanded by paddles located behind the steering wheel will also be available.

Acoustic comfort, a key factor when it comes to driving pleasure and the quality of traveling comfort, was engineered into the car at a very early stage and this work places Clio III at the very top end of its segment.

Safety- part of Clio III’s DNA
In order to meet the target of excellence Clio III has set concerning safety, the new car benefits from Renault's significant expertise on both the active and passive safety fronts. As with previous programmes, the intention is to obtain the highest standard in the class. Clio III is neutrally balanced in an emergency situation, easy to drive and boasts outstanding braking performance. It is delivered as standard with Generation 8 Bosch ABS plus electronic brake force distribution (EBD) and emergency brake assist (EBA).

The new car is also available with the electronic stability programme (ESP) incorporating ASR traction control, understeer control and MSR engine torque overrun regulation.

Along with Modus, Clio III is the first car in its segment to offer additional cornering headlamps, while double distance xenon headlamps are also available for enhanced night visibility.

Clio III's passive safety features stem from a particularly demanding brief that mirrors Renault’s commitment and expertise in this domain. The car's structure includes a number of programmed deformation zones and has been designed to function with the occupant restraint equipment championed by Renault's third-generation System for Restraint and Protection. This includes up to eight airbags, including two adaptive front airbags complete with load limiter and double pretensioners for the front seats

Renault continues the renewal of its small car range
Renault is one of the principal players in the small car segment, a strategic sector that accounts for more than one-third of the European market (5 million vehicles). The total renewal of Renault's small car line-up – which began with Modus and will finish with New Twingo in 2007 – has led to the establishment of a new manufacturing structure that sees each of its production sites (Flins and Bursa, plus Dieppe for the Renault Sport version due in the second half of 2006) given over to a single type of vehicle.







Iulian HondaFan
106CP din 1,5l la diesel, waw... nimeni nu poate sa spuna ca Renault nu stie sa faca diesel....
Laurentiu_007
exteriorul nu-mi place deloc.interiorul...e ok
Maff
Exteriorul imi place mai mult decat la vechiul clio, aduce cu Stilo si 307 putin, are un aer mai sportiv.Si interiorul este parca mai stilizat.
Liviu51258
QUOTE(guerilla)
si iarasi va fi adusa in romania doar in variantele entry level. fara posibilitate de a pune ceva optionale mai rasarite. fara motorizari de top.
sper sa ma insel.
din pacate se prea poate sa ai dreptate. deja la modus lipseste cu desavarsire varianta cu 1.5 dCi 106 CP si cutie in 6 trepte de pe www.renault.ro. macar exisat 1.6 16v. putin probabil sa fie alta situatia la clio no.gif
Lucas
Presa franceza a fost bogata in critici la adresa noului design al lui Clio III, dupa ce se declarase entuziasmata de Modus. Unii chiar l-au considerat o "crunta dezamagire". Cert este ca noul Clio este mai mare decat predecesorul sau la toate dimensiunile. Este mai lung cu 174 mm , iar ampatamentul a crescut cu 10 cm, ajungand la 2,575 m, cea mai generoasa dimensiune din segmentul B european. Consola spate a devenit ceva mai scunda si avem o dinamica de exceptie - promisa de constructor. Latimea a crescut cu 68 mm, pentru ca interiorul sa beneficieze de o crestere de 32 mm in raport cu generatia precedenta. Evident este si putin mai inaltut (cu 58 mm)!
Renault insista ca alegerea materialelor din interior s-a facut cu mare grija, la standarde de calitate specifice segmentelor superioare. Spuma pentru scaune a fost atent elaborata pentru a oferi un confort si suport lateral remarcabil - zice constructorul.
Vorbind despre spatiile interioare, prin comparatie cu Clio II, avem cresteri remarcabile. Spatiul pt. picioarele celor din spate este mai mare cu 33 mm. Portbagajul a ajuns la 288 l . Lansarea din Septembrie(aici cred ca e vorba de lansarea in Franta). Producatorul este sigur ca va obtine fara probleme 5 stele la testele Euro NCAP. Clio III va avea cutii de viteze cu 5 trepte si chiar si cu 6 trepte (fiind o premiera pentru acest segment), o cutie automata adaptiva si chiar una robotizata cu padele sub volan. Avem intre 6 si 8 airbaguri in standard!!!(la versiunea cu 3 usi exista doua airbaguri anti-alunecare in sezut, exact ca la Megane in 3 usi). Exista 5 ambiante - Authentique, Expression, Privilege, Dynamique, Initiale - ofertabile pe trei pachete de echipare : Pack, Confort, Luxe. Clio III poate avea (optional bine-nteles) faruri adaptive bi-xenon, senzor pt ploaie, lumina si presiunea in anvelope, navigatie Carminat si Cd cu cititor Mp3, asistenta la parcare, cruise control. In fine, este prima masina din segment ce beneficiaza de cartela in loc de cheie. Alte sisteme tehnologice : ABS - BOSCH evolutia cu nr. 8, ESP, ASR, MSR, un sistem de control al cuplului motorului care poate fii redus in anumite conditii.
Chiar daca are multe argumente, totusi noul Clio nu se remarca prin nimic spectaculos. Este o masina bine dotata, dar nu revolutioneaza cu nimic segmentul din care face parte. Unul din reprezentantii Renault a admis observatia noastra, dar a adaugat; "Dupa ce veti conduce masina veti intelege unde este diferenta fata de concurenta".
Clio III va intra pe piata cu 6 motoare din care 3 pe benzina si 3 pe motorina.

Frazele sunt alese (cele mai importante) din revista Autoshow nr. 130.
De asemenea tot in revista asta scrie ca motoarele vor fi:
Benzina: 1.2 (75 CP/5500 rpm, 105 Nm/4250 rpm, 167 vit. max. , 13.4 sec. acceleratia 0-100 km/h, consum mediu de 5.9 l)
1.4 (98 CP/5750 rpm, 127 Nm/4250 rpm, 183 vit. max. , 11.3 sec. acceleratia 0-100 km/h, consum mediu de 6.6 l)
1.6 16V (111 CP/6000 rpm, 151 Nm/4250 rpm, 190 vit. max. , 10.2 sec. acceleratia 0-100 km/h, consum mediu de 6.6

Motorina:
1.5 dCi (68CP/4000 rpm, 160 Nm/1700 rpm, 162 vit. max. , 15.2 sec. acc. 0-100 km/h , consum mediu de 4.6 l )
1.5 dCi (86 CP/3750 rpm, 200 Nm/1900 rpm, 174 vit. max. , 12.7 sec. acc. 0-100 km/h, consum mediu de 4.4 l )
1.5 dCi (106 CP/4000 rpm, 240 Nm/2000-2500 rpm, 190 vit. max. , 11.1 sec. acc. 0-100 km/h, consum mediu de 4.6 l )
O mica precizare. Doar motorul 1.5 dCi de 106 CP va avea cutie manuala in 6 trepte.
Lucas
Ah. Nu am vazut ca Krysty a postat deja. Poate postul meu are ceva completari. In fine. Pana am scris eu postul (cu scrisul meu de melc).....vad ca cineva a fost mai harnic.
James Kilowatt
QUOTE(Lucian42192)
Clio III va avea cutii de viteze cu 5 trepte si chiar si cu 6 trepte (fiind o premiera pentru acest segment), o cutie automata adaptiva si chiar una robotizata cu padele sub volan.

....

Alte sisteme tehnologice : ABS - BOSCH evolutia cu nr. 8, ESP, ASR, MSR, un sistem de control al cuplului motorului care poate fii redus in anumite conditii.


.....


1.5 dCi (68CP/4000 rpm, 160 Nm/1700 rpm, 162 vit. max. , 15.2 sec. acc. 0-100 km/h , consum mediu de 4.6 l )
1.5 dCi (86 CP/3750 rpm, 200 Nm/1900 rpm, 174 vit. max. , 12.7 sec. acc. 0-100 km/h, consum mediu de 4.4 l )
1.5 dCi (106 CP/4000 rpm, 240 Nm/2000-2500 rpm, 190 vit. max. , 11.1 sec. acc. 0-100 km/h, consum mediu de 4.6 l )
O mica precizare. Doar motorul 1.5 dCi de 106 CP va avea cutie manuala in 6 trepte.



Bila alba la diesele smile.gif

Premiera - cutia in 6 trepte? Punto o avea de la primul model....

ABS+MSR+EBD+ESP+ ETC de la renault mi-as lua doar dupa ce o sa se calmeze apele cu accidentele datorate (se presupune) electronicii lor (de doi bani, la propriu).... mi se pare cam riscant din partea lor sa accentueze publicitatea pe asta, acum, fara sa ne asigure ca au schimbat politica de zgarcenie in ce priveste electronica componentelor vitale.

Noul Clio e mai mare decat vechiul, iar ca dimensiuni si ca buget locul actualului clio va fi luat de noul twingo. Iar locul actualului twingo va fi luat de Logan... nu la dimensiuni, ci la buget smile.gif

Are cineva idee pe unde or sa le asambleze?
Lucas
Expre am scris ca am copiat unele fragmente din revista. Faza cu premiera la cutii in 6 trepte.....nici eu nu tare am inghitit galusca.
James Kilowatt
Ei, chestia cu cutiile e jenanta totusi pentru o revista de specialitate, care se vrea obiectiva si serioasa.

Pe de alta parte tot presa auto franceza (si autoshow printre ei, cred) a facut cel mai mare scandal si cele mai multe anchete legate de electronica, pana cand s-au mai trezit si alte comitete si comitii, anchete care au ciufulit bine imaginea Renault. Asa ca le acordam prezumtia de nevinovatie:D
Astept sa vad cand or sa ia la bani marunti si pe cea a noului Clio, inainte sa cumpar biggrin.gif

PS Na ca nici ecologistii de europeni atat de grijulii cu mediul nu s-au gandit sa bage si un model nou (si perfomant) pe GPL. Baza e tot la poluatorii aia de americani cu GM in frunte (prin daewoo) biggrin.gif. Hai ca exagerez, totusi insa Clio 2 avea modelul ala de 1.2L improvizat, la Clio 3 nu se spune nimic despre asta. Bila neagra biggrin.gif Tot marketingul si banii vorbesc, desi la nivel de gargara sunt verzi rau de tot. biggrin.gif
costin48132
muream de curiozotate sa aflu cum va fi la interior,dar am vazut intr-o poza mai sus,"se pare" ca va fi mai buna calitatea "plasticelor" din interior
eddie
Clio III are deja 5 stele la testul NCAP.Sa vedem pretul,ala ma intererseaza cel mai mult,de restul m-am convins.Mai putin cu modificarea caroseriei alea vechi care ducea si motoare de 2000 si 3000 de cmc.Poate s-au gandit sa modifice doar putin pentru design caroseria.Daca au schimbat-o total,nu cred ca au facut treaba buna,parerea mea....
Luka
Si ce-am mai citit in Autoroute este ca revizia se va face la 30.000 km benzina si 20.000 diesel - sau pe dos, ca am imbatranit si nu mai tin minte exact blush.gif
Poate s-a mai spus, dar mie mi se pare interesanta chestiunea. Poate ca la noi se va face mai repede, dar oricum e bine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.