Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Astra Classic vs. Peugeot 206 vs. Fabia
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Alecs
Imi cer scuze ca mai deschid un topic dar vad ca nu imi raspunde nimeni :cry:

Deci as vrea o comparatie intre urmatoarele masini:

1. Opel Astra Classic (2000+) - arata bine, destul de fiabila din ce am citit, consum relativ mic
2. Peugeot 206 (2000+) - nu stiu prea multe despre aceasta masina
3. Bmw seria 3 (1997-1998)

Mentionez ca nu am familie, sunt student, imi place condusul sportiv si masinile puternice. Totusi nu vreau sa costuri foarte mari de intretinere..
madalina
Ce motorizari? Cati km?

206 e o masina din clasa mica, Astra e o clasa peste. 206 e ideala pentru o persoana singura, pentru oras, dar daca pleci la munte cu 3 prieteni si bagaje, nu prea ai loc. In Astra ai loc.

Masina puternica? Depinde de motorizare...

Nici Astra, nici 206 nu sunt tocmai etalon pentru fiabilitate. Opel a trecut printr-o perioada foarte prosta in care faceau rabat de la calitate, dar s-a schimbat politica si au inceput sa faca din nou masini calitative. Problema este ca nu stiu cand s-a schimbat aceasta politica.

206 -daca este luata dintr-o tara vestica, facuta pentru vest, dar sa ai siguranta ca este intr-o stare buna, e ok. Cele facute pentru este sunt mai slabe calitativ.

Nu prea ai ce sa compari la ele, ca indeplinesc cerinte diferite.
Doc