Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault dCi/C3 HDi/Getz CRDi
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Laur007
Am de ales si nu stiu care va fi mai fiabila (cel putin la astea m-am gandit eu, daca aveti alte propuneri sunt deschis - max.8500 euro CIP )
Mentionez ca o sa circul mai mult in oras, iar masina va fi luata de firma in leasing.
Dupa cum observati m-am ghidat dupa consum!
mike.omega
Motoarele diesel de la renault poarta denumirea de dCi :cheers:
Un clio 1.5dCi ar fi interesant smile.gif
Laur007
OK am modificat!
Laur007
Daca se poate saptamana asta vreau cateva argumente.
Merci!
Doc
Eu iti recomand Clio cu motor 1.5DCi 80CP. Este o masina rezistenta la drumurile noastre si nu foarte scumpa la intretinere. Si C3 este interesant, dar parca ar merge mai bine la o femeie. Getz are influente de la nemti, dar varianta diesel este mult mai scumpa decat celelalte doua. La CLio vei gasi foarte multe dotari standard la un pret destul de mic.
Test drive-ul este bine sa il faci cu toate 3, daca nu esti hotarat ce sa alegi.
Laur007
Am uitat sa specific e vorba de un Clio Simbol!
mike.omega
Merge si pe Symbol numai ca isi va pierde ceva din suflu din cauza greutatii mai mari smile.gif
Doc
Iti spun eu ca varianta cu 65CP are destul suflu fata de cele cu benzina. Cu 5 persoane in masina poate sa mearga lejer in 170Km/h. Nici nu se simte ca este incarcata, asta din cauza cuplului mai mare decat benzinare. Daca poti sa iei motorul de 80CP ar fi si mai indicat.
Laur007
Pe mine parca ma incanta C3-ul, nu stiu parca are ceva design, dar cum stam cu suspensiile? Am inteles ca e cam rigida, ceva gen Fiat.
Am vorbit cu cineva de la Citroen si astept un "drive", apropo am facut un test cu C4 1.4 diesel si e cam puturoasa, iar la partea de suspensii mi s-a parut cam slabuta, adica trancanea cam rau in spate probabil si din cauza ca nu eram decat 2 persoane in masina.
Gica-6
Pai Clio Symbol nu prea seamana la caroserie cu celelalte si mi se pare ca nici la pret, daca nu ma insel are cateva mii de euro mai putin.
Acum tu ai spus la inceput de fiabilitate, aici s-ar putea sa ma contrazica multi, dar eu as merge pe mana lui Getz. Acesta are insa 2 dezavantaje majore : scump la intretinere si taxe vamale care se diminueaza in leasing, dar tot exista. Am intalnit oameni foarte multumiti de calitatea acestei masinute.
La Clio Symbol depinde de norocul care il ai. Poti sa mergi mult si bine fara probleme, insa multa lume semnaleaza defecte dupa un timp. Totusi un portbagaj mare nu strica niciodata, iar motorul de 65 de CP s-ar putea sa te satisfaca...
De Citroen am inteles ca te-ai cam convins...
eddie
Daca vrei sa castige Clio-ul,pune Bicorpul si il vei alege pe asta.Eu am ales pentru oras un Clio Extrem . Cred ca Symbolul nu merita,e numai parerea mea.
Doc
Afla ca Symbol este putin rezistent decat Bicorp. Argumente:
- pachet suspesie special pentru RO
- scut metalic
- directie hidraulica mai rezistenta decat cea electrica de la Bicorp
- garda mai inalta

Este doar o parere testata...Oricum felicitari pentru al tau Clio.
Laur007
Cred ca m-am decis la un Clio Simbol dCI 80 CP, pare cel mai avantajos vis-a-vis raport calitate pret, gandindu-ma si in perspectiva valorii de revanzare.
Am inteles ca si din punct de vedere al costurilor de intretinere si al cheltuielilor pentru revizii sta bine.
Va multumesc pentru sfaturi.
Doc
Cu placere. Oricand ai nevoie de pot ajuta vis a vis de Clio Symbol.
Laur007
Totusi am de ales intre C3 HDI - "frantuzesc" si Simbol 1.5 dCI - "turcesc", insa intre timp mi s-au aprins calcaiele dupa un Ibiza 1.9 SDI cu o oferta foarte tentanta!
Sorry, cred ca iesim putin din subiect, dar pana la urma de ce a aparut forumul asta?
Sunt foarte nehotarat si imi e frica sa nu fac o alegere proasta avand in vedere faptul ca dupa expirarea leasing-ului masina imi va reveni mie.
ncristi
Eu iti recomand hyundaiul din cauza garantiei de 5 ani la motor...
Tinand seama ca este pe motorina si la noi motoarele diesel de mic litraj au creat mari probleme din cauza combustibilului garantia de 5 ani pare linistitoare...
In plus despre CRDi nu am auzit nimic rau pana acum...
Doc
Vezi ca acel SDI este un motor fara turbina si vei avea supriza sa constati ca nu este deloc sportiva masina. Un avantaj ar fi ca SDI fiind motor aspirat nu vei avea probleme cu motorina proasta.
James Kilowatt
Ba da... Cu sau fara turbina, toate motoarele noi sunt sensibile la motorina. Pompele de injectie fac figuri, nu turbinele
Oricum, SDI-ul are faima de motor fiabil.
ncristi
QUOTE(MR28673)
Ba da... Cu sau fara turbina, toate motoarele noi sunt sensibile la motorina. Pompele de injectie fac figuri, nu turbinele
Oricum, SDI-ul are faima de motor fiabil.


Ai dreptate! Nu turbinele creaza probleme ci pompele de injecte...se infunda iar dupa aceea se duc injectoarele (vezi motorul de 1.5 de pe clio)
Ca un motor de 1.5dci sa scoata 100cp ii trebuie si motorina de calitate...
Se pare ca renault a gasit o solutie pt problema pt ca am inteles ca motoarele de 1.5dci care sunt aduse la noi sunt "tratate in mod special"...tinand seama ca in curand o sa se puna si pe logan tot un motor de genul asta...
Laur007
Dar un Fiesta 1.4 TDCi ?
Gica-6
Da' vad ca te intinzi, n-ai treaba... laugh.gif Pana la urma le iei pe toate din clasa mica dieseluri la puricat... :tongue:
Totusi nu e nici o problema, vroiam doar sa confirm ca DSI-ul e intr-adevar lent, dar nu atat incat sa te faci de ras sau sa te intarzie nemaipomenit din treaba. Eu am observat Volkswagen Caddy (modelul precedent) sau Seat Inca, pai trece cate unul pe langa mine din cand in cand abia de-l vad (mai exact vad doar scrisul SDI). Ma rog, alea probabil sunt masini de firma care le forjeaza baietii la maxim, dar totusi se descurca.
Eu unul nu as opta pt SDI cand exista atatea common rail-uri moderne...
Laur007
OK, eu nu vorbesc numai de motorizare ci de masina in ansamblul ei.Totusi explicati-mi care ar fi diferenta intre Common Rail si SDI sau HDI.
Gica-6
Da, ai dreptate, s-a cam pus accentul in ultimele raspunsuri mai mult pe motoare si o masina nu inseamna doar motor si cutie de viteza, ca daca ai 100 de probleme cu alte "nimicuri" si iti vine sa te iei cu mainile de par, inseamna ca alegerea nu a fost buna... :-

Acum, dupa cunostintele mele, motoarele Common Rail sunt in principiu aparute dupa anul 1999 care au o rampa comuna in care motorina se gaseste la presiuni mai mari decat la cele normal aspirate de ex.
In fine exista topicuri pe forum in care se explica mult mai bine... poti sa-i dai o cautare.
Fiecare constructor si-a botezat dieselul intr-un anumit mod, depinzand si de tehnologia folosita. De exemplu VW ii spune TDI si SDI, Opel ii zice CDTI, grupul Peugeot-Citroen ii spune HDI, Fiat are Multijet etc. Marea majoritate folosesc tehnologia Common Rail, poate mai putin grupul VW daca nu ma insel, dar acestia au TDI-urile, care ofera cam aceleasi performante si confort, deci alegerea e intr-adevar grea ! :tearyeyed:

Succese la cumparare!
James Kilowatt
Primele common railuri au aparut pe piata la fiat/alfa si se numeau JTD, in 1997. Diferentele intre dieseluri s-au mai dezbatut pe aici, destul de detaliat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.