Help - Search - Members - Calendar
Full Version: focus/octavia/mondeo/407
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
Kata
dragilor, de mult urmaresc "disputele" de la versus si m-au ajutat mult. acum e randul meu smile.gif)

pe scurt: urmarim sa luam o masina care sa indeplineasca urmatoarele:

1. spatioasa (portbagaj incapator, loc in spate). va deveni "masina de familie", chiar daca deocamdata nu exista copil (si nu e planificat). sunt ocazii in care portbagajul meu de cielo e neincapator, deci sa ramanem la masini cu portbagaj generos.
2. nervoasa (pentru traficul din bucuresti si pentru depasirile cat mai rapide la drum lung).
3. sa aiba dotari decente, gen geamuri electrice pe toate usile, A/C, chestii pe care le am la cielo si nu mi-ar conveni sa lipseasca pe noua masina pe care voi da o caruta de bani
4. caruta de bani sa se invarta pe la 20 000 EUR DDP (hai, daca-i musai, spre 23000, dar la banii astia vrem ceva super).
5. nu-mi vorbiti de leasing. nu e cazul, finantarea se va face prin credit bancar. din pacate asta exclude japonezele sad.gif
6. sa pot pune scaune incalzite (moftul meu smile.gif)
7. diesel
8. NU BREAK!
9. service-uri care sa se priceapa, vizite in service pe cat posibil numai la revizie. adica fiabila.

"filtrand" ofertele DE PE NET (inca nu am fost pe la dealeri), am ajuns la urmatoarele posibilitati:

1. (cea mai mica): focus 1.8 TDCi, 115 CP, ghia - 16090 EUR CIP. nu are clima, cu optionale (xenon, scaune calde, vopsea metalizata) si aplicand reducerea de 1500 EUR la motoare diesel pe care o oferta dealerii pt focus in aceasta perioada, mergem la 20000 DDP. portbagaj nu foarte mare, din pacate. pe site cica berlina ar avea 490 l (acum am 540, parca.)

2. mondeo trend, 2.0 duratorq TDCi, 6 trepte, 130 CP, 16975 EUR CIP. daca vreau xenon, scaune calde si vopsea metalizata (restul are cam tot ce-i trebuie, ca si focusul ghia), mergem la 22500 DDP.

3. octavia 2 elegance, doua variante:
a) 1.9 TDI, 105 CP, 5 trepte, 18364 EUR DDP. putine optionale necesare (iarasi xenonul, scaunele cale, aici vreau si pachetul de drumuri grele, inteleg ca e folositor), merge la vreo 20400 DDP
cool.gif 2.0 TDI, 140 CP, 6 trepte, 20418 DDP, cu aceleasi optionale mergem spre 22500 DDP

4. (cea mai scumpa, nu stiu inca cum sta cu spatiul la portbagaj si de pe site nu ma lamuresc ce dotari are standard si ce nu) - peugeot 407, 2.0, motorina, 136 CP, sau 1.8 cu 117 CP. problema e totusi ca asta se plimba ca pret intre 20803-26127 EUR DDP, si ii mai trebuie si cateva optionale... am folosit configuratorul de modele de pe www.peugeot.com.ro.

ce ziceti? argumente pro si contra, va rugam.

multumesc!
kata
G e o r g e
megane II 1.9 dci ? :roll:
laguna 2.2 dCi ? :roll:
Kata
megane 2 am condus la locul de munca.
nu ma topesc dupa el, sa fiu sincera. finisaje cam cheap, nu ma da pe spate nici design-ul, iar astea de la noi de la servici au 14-15000 km si tot felul de probleme care le tot trimit prin service. ultima cu care am mers eu se zgaltaia de am crezut intai ca e cutremur... dupa ce am vazut ca nu-i cutremur mi-am dat seama ca ceva nu e chiar "cuser"... a fost in service, i-au gasit ceva desprins pe la esapament (are 14000 km!), dar tot se batzaie. nu stiu de ce, nu-i masina mea... nu prea ma intereseaza. cunost proprietari de megane super-multumiti si altii care toata ziua au ceva de reparat.
deci am scos-o de pe "shortlist".

laguna n-am cercetat-o. vom cerceta smile.gif

(inca ceva la renault: mi se pare caraghioasa pornirea cu card in loc de cheie. baga cardul, apasa pe "start" si apasa ambreiajul simultan. seamana a ctrl+alt+del, really! prefer cheia aia traditionala).
G e o r g e
nu trebuie simultan wink.gif trebuie sa ai apasata frana + ambraiajul cand apesi pe start , ca si la asta normala de altfel
Tupac
Sincer, dintre tot ce ai enumerat tu, Octavia II este cea mai recomandata din punctul meu de vedere...
Peugeot te va rupe la costuri de intretinere si piese! Aici vorbesc in cunostinta de cauza, am un prieten care lucreaza la Eurial. Cica e jale la preturi. Pe de alta parte insa, 407 cica este o masina foarte fiabila...cica..pana acum.. smile.gif
FESTINA
QUOTE(G e o r g e)
nu trebuie simultan wink.gif trebuie sa ai apasata frana + ambraiajul cand apesi pe start , ca si la asta normala de altfel


Dar merge si doar una dintre ele frana sau ambreajul, cum se prefera.
FESTINA
Octavia II Elegance dotari standard
* Airbag sofer + pasager
* Inchidere centralizata cu telecomanda
* Spoilere vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare neagra
* Imobilizator
* Intrerupere carburant in caz de accidente
* Doua sisteme de ancorare "IZOFIX" pentru scaun copil
* A 3-a lampa de stop
* Filtru de polen
* Servodirectie
* Caroserie complet galvanizata
* Luneta incalzita
* Priza de 12 V in consola centrala
* Buzunare in capitonajul usilor fata
* Numar sasiu de vedere
* Inele de amarare in compartiment portbagaj
* Bandouri laterale negre de protectie
* Spatii de depozitare pe partile laterale a compartimentului portbagaj
* Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa,etc.)
* Bancheta din spate rabatabila asimetric: 1:3 / 2:3
* Doua lampi de citit / fata
* Aparatoare noroi spate
* Bari vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare
* Faruri optice cu geam clar
* Manere interioare usi cromate
* Proiectoare de ceata
* Turometru cu ceas digital
* Suport pentru bilet de parcare pe geamul fata
* Geamuri fumurii cu protectie termica
* Semnalizatoare laterale albe
* Oglinzi laterale incalzite si reglabile electric in sincron
* Cotiera spate cu compartiment de depozitare
* Geamuri electrice fata/ spate cu siguranta copii
* Frana disc fata - spate
* Scaune fata reglabile in inaltime, cu suport lombar
* Stergator tip "Aero" cu temporizator
* Torpedou cu inchidere, iluminat si climatizat, cu doua suporturi pentru bauturi
* Roata de rezerva din otel
* Suport suplimentar pentru ochelari
* Caroserie cu cinci usi
* Semnalizatoare direcție integrate �n oglinzile exterioare
* Parbriz cu indicarea seriei de sasiu
* Deblocare automată a ușilor și activarea luminilor de avarie in caz de accident
* Siguranță pentru copii la portierele din spate, indicator de activare integrat
* Reglare manuală a distantei de iluminat
* Reflector de siguranță in uși, față
* Elemente de fixare pentru triunghiul de avertizare și trusă de prim-ajutor
* Seria de sasiu inscriptionata cu laser pe toate geamurile
* Control usi deschise
* Torpedou cu deschidere amortizată
* Spațiu de depozitare sub volan
* Buzunar de depozitare �n partea inferioară a husei scaunelor din față
* Suport băuturi spate, central
* Deblocare electromagnetica portbagaj - Softtouch
* �ntrerupatoare pentru iluminatul interior, la toate portierele
* Suport pix (clema )
* Volan cu patru spițe, cu logo (� 375mm, reglabil pe inaltime si in profunzime)
* Oglinzi exterioare și m�nere exterioare portiere, lăcuite
* Plafon cu profil longitudinal median
* Lămpi de siguranță �n portierele din față
* Claxon bitonal
* Plafonieră centrală spate
* Spațiu depozitare �n partea superioară a planșei de bord, cu capac
* Cheie cu iluminare
* Jante din aliaj ușor 6Jx15" "Orion" (anvelope 195/65 R15)
* Interior Eminent
* Plasă pentru fixarea �ncărcăturii �n portbagaj
* Panou de bord cu design Elegance
* Schimbător de viteze cu design Elegance
* Suport dublu pentru sticle in consola mediana
* 2 c�rlige �n portbagaj pentru genți
* 4 difuzoare suplimentare
* ABS (EBV, MSR, ASR)
* 2 centuri de siguranță automate in 3 puncte, reglabile pe �nălțime, pirotehnice cu pretensionare, față
* 3 centuri de siguranță automate in trei puncte, spate
* 2 tetiere spate
* 2 parasolare cu oglinzi cosmetice si buzunare
* 4 m�nere tavan, cu c�rlig �n spate
* Iluminare eficientă a portbagajului - 2 becuri
* Suport tichet parcare
* Radio - CD - player "Stream", cu 8 difuzoare și antenă de acoperis pliabila
* Instalatie de climatizare Climatronic in 2 zone
................................................................................
.......................
DOTARI OPTIONALE
DSG
Trapa electrică glisantă
Senzor de ploaie
Climatronic
Faruri cu descărcare in Xenon
Sistem de navigație
Light Assistent
................................................................................
........................
DATE TEHNICE
Motor Motor diesel supraalimentat, turbina cu geometrie variabila, in linie, racire cu lichid, injectie directa cu inalta presiune - duza de injectie, DOHC, amplasat transversal in fata
Cilindrii 4
Cilindreea, cm3 2.0 / 1.968
Alezajul/cursa pistonului, mm 81,0 x 95,5
Puterea maximă kW(CP) / 1 min 103 (140) / 4.000
Cuplul motor maxim Nm la 1/min (sau momentul motor) 320 / 1.750 - 2.500
Norma de emisii EU 4
Combustibilul Diesel
Accelerația 9.6
Consum de combustibil mediu (l/100km) 5.5
Consumul de combustibil �n mediu urban (l/100km) 7.2
Consumul de combustibil �n mediu interurban (l/100km) 4.6
Emisii CO2 149
Ambreiajul Monodisc uscat hidraulic cu arc tip diafragma, fara azbest
Cutia de viteze Manuala complet sincronizata cu 6 trepte
Coeficientul aerodinamic CW 0.30
Suspensia fată Suspensii MCpherson cu legaturi inferioare triunghiulare si bare de torsiune
Suspensia spate Punte compusa, cu o legatura longitudinala si trei transversale, cu bara de torsiune
Fr�ne Sistem de franare cu dublu circuit diagonal asistat pneumatic cu vid, cu sistem Dual rate
Fr�ne fată Frane cu disc ci racire interna, cu un singur piston
Fr�ne spate Frane cu disc
Direcția Directie cu pinion si cremaliera asistata electromecanic
Rezervorul de combustibil (l) 55
................................................................................
....
Deci vorba lu George ramanem la
megane II 1.9 dci
laguna 2.2 dCi
Kata
lovin, sincer, imi cam da cu virgula, cum se spune...
imi dai aici toate dotarile de pe elegance si dupa aia zici sa merg pe renault? eu salivez deja dupa acest elegance. stiam dotarile, am "puricat" azi oferta. thanks a lot, anyway smile.gif

haideti sa scoatem pe megane din discutie, sa nu ne mai pierdem vremea.
accept date despre laguna, totusi.
Kata
QUOTE(G e o r g e)
megane II 1.9 dci ? :roll:
laguna 2.2 dCi ? :roll:


argumente, pls?
guerilla
cateva intrebari
1. focus - de ce nu astepti noua versiune - va fi disponibila foarte curand.
2. de ce laguna ? cam veche si cam comuna - parerea mea, parerea mea ™
3. unde e toyota in filmul asta?!? avensis 2.0 D4D Linea Sol e 22.500 eur (DDP) la rate card. in mod sigur poti targui un pret mai mic. iar echiparea este bogata.
4. pe care le-ai condus? bine bine, vorbim, discutam, da... feelingul tau ce zice? care place ochiului tau? in care sta fundul mai bine? eh?
5. familie familie, da sa nu uiti de airbaguri. ca alea fac bine la sanatate in caz de vreun tampit pe sosele n-are unde se opri :shock: (toyota are 9)

daca imi mai vin idei in cap revin sa te stresez.

PS. imi pare rau pt ce ti s-a intamplat cu masina.
Kata
cristi, s-o iau pe rand:
1. focus: dupa cum ziceam, e cea mai mica. era tentanta tocmai datorita reducerii din perioada asta. altfel, mai punem 2000 de euroi si mergem la masina din clasa superioara (mondeo, octavia, avensis)

2. laguna era o sugestie a lui george. nu cunosc masina, am mers o singura data cu una, condusa de altcineva. n-am cazut pe spate, dar, cum nu o cunosc, sunt "open" pentru info despre ea.

3. toyota n-am prea gasit-o pe net cu preturile ei, ziceam ca deocamdata n-am fost la dealeri. tocma si-a deschis un dealer toyota magazin la parterul blocului nostru, le vom face sigur o vizita smile.gif

4. am condus octavia. am stat bine in ea smile.gif smile.gif smile.gif deocamdata n-am facut test-drive cu celelalte, dar vom face! am mai condus volvo 460 si inca un model v (dar nu mai stiu care, era de la fostul serviciu), passat-ul si vechi si nou, ford sierra, dacia 1300, bineinteles smile.gif, bora si megane. (cred ca astea-s toate). ba nu, am mai condus un polo al unei prietene, dar nu e ce vrem noi. la ochi place 407, da doare la buzunar....

airbag-uri sigur ca luam, pe toate partile. astea sunt de la sine intelese, le consider standard. am o prietena buna salvata de airbag dintr-un impact frontal in care masina a iesit cu dauna totala...

da, daca iti vin idei you're more than welcome sa ma "stresezi". multumesc de lead-ul cu toyota.

multu pentru compatimirea cu cielo, sper ca o sa-l am inapoi saptamana viitoare (asa mi s-a promis). e nasol fara libertate de miscare.

p.s. ai gasit casa la mioritic? am si eu unul de 3 ani juma, din pacate nu mai putem lua altul, ca asta deja e o pacoste destul de mare. dar il iubim la nebunie si avem cateva sute de poze cu el (sau mii?) de ce-i cauti casa? (aici divaghez, poate ar fi bine sa mutam discutia "mioritic" pe off-topic smile.gif)
guerilla
pai sa o luam pe rand:
focus e lamurita - uit-o laugh.gif

laguna e prea comuna in interior - si chestia aia care ascunde consola centrala ?!?! WTF ?! ce dracu a fost in mintea alora nu stiu

cu toyota ai atasat ce ti-ai dorit aici

e bine ca ai rezolvat cu masina.
cu restul vorbim pe private.[/url]
madalina
Citroen C4/C5? opel vectra?
Iulian HondaFan
daca esti sigura ca vrei diesel stai cu Octavia2... din cele expuse de tine are raportul pret/calitate cel mai bun.

Focusul are un diesel cu sistem common-rail de la Delphi care se spune ca e cam sensibil la impuritatile posibile in motorina din Est...daca vrei focus m-as orienta catre unul pe benzina... reducerea de pret este un argument. (in fond masina nu este o investitie ci o consumabila... 4000 de euro economisiti acum si investiti vor fi 5-6000 in 5 ani... dati pe masina vor fi 1000 in plus la valoarea reziduala a masinii atunci...)

tot pe benzina Corolla 1.6 sedan manuala la numai 16600euro mi se pare o optiune excelenta si indeplineste toate conditiile mai putin diesel. e si varianta diesel dar nu stiu cum se compara cu cele ale VW si Fiat-Opel...

FIAT sau Opel Astra cu multijet ar mai fi de explorat...
DragosS
Din cele enumerate de tine Octavia imi surade si mie cel mai mult.Dar varianta de 140CP daca o vrei nervoasa,asa cum ai zis.

Alta varianta este Vectra 1,9cdti 150cp.Si astia au reduceri de 1050E la pret chip acum pt motoarele diesel.
ncristi
In banii astia te poti orienta s la un citroen C5 HDI...
Suspensiile cu reglaj pe inaltime sunt extraorinare-poti transfrma masina lejer intr-un suv :roll:
Iar noul C5 arata foate bine si este mai sptios a oktavia...
Este o masina foate interesanta!
ncristi
Fote interesant este si noul C4 dar presupun ca este cam micut pentru ce-ti doresti...
Oricum este o masina cu un design interior extrem de interesant...nu te plictisesti foarte repede de el...
DragosS
Da,si C5 este o optiune dar daca pui intai accentul pe confort si dup'aia pe sportivitate. Mie mi se pare un pic batraneasca masina dar este ff eleganta.
guerilla
QUOTE(Marius-Iulian)
tot pe benzina Corolla 1.6 sedan manuala la numai 16600euro mi se pare o optiune excelenta si indeplineste toate conditiile mai putin diesel. e si varianta diesel dar nu stiu cum se compara cu cele ale VW si Fiat-Opel...


Eu ma refeream la Toyota Avensis. O clasa superioara. 22.500 Euro toate taxele incluse. Motor Diesel.
Kata
salut!

citroen parca nu ma prea tenteaza. chestie de design, mai mult. de-aia n-am pus-o pe shortlist.

dar retin sugestia "vectra".

totusi, dintre cele deja "afisate", care credeti ca e mai buna? avem in vedere si faptul ca intentionam s-o tinem ceva anisori buni, nu s-o vindem imediat.

pana la urma competitia pare sa se duca intre octavia 2.0 si mondeo 2.0, ambele diesel.
plus ca trebuie sa cercetez avensis, eventual corolla, si vectra, sa vad ce ofera.
guerilla
eu pe shortlist as pune octavia 2 si avensis.
prima din gama compacta, ieftina, cu un raport bun a ceea ce primesti., pentru buget mai mic
iar a doua din gama superioara, cu tenta de lux. 5 stele la teste. materiale mai bune, etc, etc pentru varful bugetului
stefan_ieu
Avensisul cred ca e cu vreo 2-3000 mai scump ca celelalte. Dar se merita la fiabilitate/stil, in cazul in care ai banii.
Vectra e o optiune cam de acelasi pret care merita toata atentia. Stiu pe cineva care are unul pe benzina si nu stiu sa fi avut probleme cu el (nu am mai vorbit totusi de mult cu acea persoana). Si chinuia ceva masina aia.

PS: Intre Modeo si Octavia II as alege Octavia. Motive :
- personal - imi place mai mult designul
- obiectiv - e generatie noua
DragosS
Eu as alege asa:
1.Vectra(am ales deja..astept sa imi vina masina)
2.Octavia
3.Avensis

Avensis are din pacate motor cam slab pe motorina si destul de lenes.In schim Octavia 2 este foarte nervoasa(cea de 140cp).
James Kilowatt
La diesele, si eu as alege tot vectra. Multijetul de la fiat e inca cu un cap peste concurenta.
La benzinare, Avensisul nu-i rau... parerea mea
DragosS
Dap,ala de 1,9cdti 150cp l-am comandat eu! Arata bine pe hartie.Abia astept sa il testez pe viu! :cheers:
Kata
dragos, cand primesti masina?
si la ce dealer ai fost pentru ea?
ceva detalii despre vectra ta? smile.gif
DragosS
Pe 22 februarie vine masina.Am luat-o de la union motors.Este Vectra GTS Sport(deci 5 usi) si a fost 24.000Euro pret DDP.Dar i-am pus cam tot pe ea mai putin piele si alte prostii gen navigatie,dvd etc. care mi se pareau inutile.
Acum au si reducere 1.050 Euro la pret CIP deci a iesit bine masina zic eu.

Are motorul 1,9cdti de 150cp. Motorul de 120cp tot 1,9tdci este cu aprox 1200 de euro mai ieftin.
Kata
nice car, dragos. am urmarit si postarile tale de la "opel" si m-am uitat un pic la lista de dotari care apare pe net.
s-o stapanesti cu placere! ne-ai facut pofta de o masinutza de-asta, desi depaseste un pic suma pe are aveam chef s-o investim. sa vedem smile.gif
DragosS
Pai da dar daca luati Vectra sedan(4 usi) intra lejer in bugetul vostru.A mea are 5 usi.Exact cu dotarile astea este pe la 22.500. Daca mai scoti farurile cu xenon iese sub 22. Si eu zic ca merita. Dupa ce o comandasem eu pe a mea am fost pe la Erebus si aveau pe stoc o Vectra Sedan Elegance la 22.000 cu dotari excelente.

P.S.Multumesc pe urari! :cheers:
Alexis35404
Mondeo este net mai mare decat O2 4731 la 4572 lungime si 1821 la 1769 latime. Octavia este un model mai nou dar Mondeo este laudat pt tinuta de drum excelenta pe care o are ( tip seria 3, accord adica vrea sa fie ceva mai sportiva). Totusi a castigat in fata Accordului cu doar 2 puncte.
Motorul TDCI de130 cp si 140 TDI la O2 sunt apropiate ca performante. ( cai in plus pt 02 si cuplu mai mult pt Mondeo). Amondoua sunt masini bune. Totusi ar trebui sa faci un drive test cu fiecare. Eu inclin spre Mondeo.
:bounce: :bounce: :bounce:
ncristi
In legatura cu megane II 1.9dci si laguna 2.2dci:
-motoare foarte performante
-fiabilitatea demonstrata a celor doua motoare in conditiile folosirii unui carburant prost (cum este cel de la noi)
-fiabilitatea demonstrata (cu mici exceptii) a celor doua masini pe "potecile patriei"
-pretul relativ mic de achizitie in comparatie cu alte modele

negativ:
-pret de revanzare mic
-servisurile proaste chear daca sunt multe-masinile sunt prea complicate pentru "meseriasii" din servisurile noastre (ca sa-ti dau un exemplu:
din cauza faptului ca lovise cardul de pornire masna pornea greu.
Dupa ce i-au demontat toata masina-care de fapt nu avea nimic cei de la ipso (sper sa nu ma insel) i-a spus omului ca nu au ce sa ii faca si ca trebuie sa vina cineva din franta etc...abureala...
Nervos omu a venit sa-si ia masina acasasi surpriza...masina a pornit la prima cheie...
Cardului lovit i se deplasase cipul care trimetea impulsul sa porneasca masna....)
ncristi
Octavia II este una din putinele masini moderne care a obtinut doar 4 stele la siguranta lucru care spune multe despre cercetarile indelungate care au succedat aparitia masinii...
DragosS
Nu cred ca este asta un mare defect.Octavia la crash test a obtinut 4 stele deoarece nu are o protectie suficient de buna a copiilor si pt ca apar acceleratii laterale mari.Ea oricum este o masina sigura!
Daca chiar vrei sa o compari BMW seria 5 a obtinut tot 4 stele!!! Acolo poate ar trebui puse unele semne de intrebare.
Pana una alta Mondeo,Passat si Vectra au tot 4 stele.Avensis,Laguna si parca 407 au 5 stele.
zefir34016
QUOTE(Kata)
plus ca trebuie sa cercetez avensis, eventual corolla, si vectra, sa vad ce ofera.
Ca posesor de 1 luna de Avensis (1.8 benzina 129CP) recomand cu caldura. In echiparea Sol ai la el absolut tot (okay, mai putin piele si scaune incalzite). Azi ca a nins m-am dat cu el pe zapada ca sa vad ce-nseamna smecheriile alea cu care vine dotat: ABS EBD VSC TRC. Ei bine, lucreaza toate! Se aud niste clac-clac-uri pe dedesupt si se aprind tot felul de martori pe bord cand se declanseaza. La inceput te sperii un pic, da' pe masura ce te convingi ca toate astea sunt in folosul tau, ajungi sa conduci (mai) relaxat si sigur pe tine chiar in conditii vitrege de carosabil. In plus, stii ca masina are 5 stele NCAP si 9 (noua) airbag-uri in stand-by, fiecare la locul lui - unul chiar pentru genunchi!. Wow, si senzorul de ploaie care detecteaza si fulgii de nea - foarte simpatic smile.gif. Iar linia audio este bestiala (3-in-1 de fapt radio/CD/cass, 8 difuzoare, antena integrata in luneta - care luneta are si parasolar retractabil!).

So yes, go TOY, go Avensis! (care nume vine de la verbul frantuzesc avancer - cool, nu?)
QUOTE(Kata)
tocma si-a deschis un dealer toyota magazin la parterul blocului nostru, le vom face sigur o vizita
Pentru etapa de home-work, inainte de showroom si drive-test, alte doua PDF-uri utile:
nr.1 (1220 kb)
nr.2 (143 kb)
ncristi
De bmw seria 5 am auzit si eu dar nu eram ff sigur si mi s-a parut de necrezut....
Ar trebui sa le fie rusine...
A construi masini nu insemna doar scaune de piele si motoare de 500 cai....
DragosS
Totusi sunt niste teste relative.Nu cred ca cineva poate sa se gandeasca la faptul ca daca renault clio are 5 stele iar bmw seria 5 are doar 4,inseamna ca renault clio este mai sigur ca bmw seria 5

Scuze de off-topic.
Bogdan39536
Salut,

Si eu am aproximativ o luna jumatate de cand posed un Avensis 1.8 linea sol plus si sunt super incantat de el. La 20184 EU DDP am tot ce vreau mai putin piele, navi si xenon.

Nu e foarte sprinten dar daca te duci pe la 4500 de ture se simt cei 129 de cai.

Singura problema care o am acum cu el sunt cel 4 roti cu cauciucuri sport de vara. Am tot cautat in stanga si in dreapta sa gasesc o oferta cu cauciucuri de iarna si jante de otel dar nimic. Nu prea imi vine sa pun lanturi ca poate stric jantele de aliaj si cauciucurile. Si asa nu e prea mult spatiu intre roata si aripa.

Stiti careva unde gasesc o marca buna de cauciucuri de iarna impreuna cu jante de otel ( 195/65/R15 ) ?

Eu sunt din Bucuresti.
zefir34016
QUOTE(Bogdan39536)
Salut, Si eu am aproximativ o luna jumatate de cand posed un Avensis 1.8 linea sol plus si sunt super incantat de el. [...]

Bogdan, propun sa ne mutam cu discutia despre Avensis (jante si anvelope de iarna, dar nu numai) pe un topic dedicat pe care am sa-l deschid in sectiunea Toyota. Altfel, daca continuam aici, o luam pe coaja de la moderatori smile.gif
Kata
zefir, multumesc de recomandare. clar trebuie mers la toyota, dar pentru drive-test as cam astepta sa se topeasca zapada smile.gif, chiar daca are toate mecanismele alea pe ea.
am trecut azi pe langa o avensis, mi s-a parut uriasa. ai vreo dificultate cu ea la parcari? ca de octavia scria pe aici pe forum la un moment dat ca nu are vizibilitate foarte buna la manevre. avensis cum ti se pare?
Bogdan39536
Salut!

Chiar daca e foarte mare, avensis se manevreaza foarte usor. Eu am mai montat si un parktronic pe spate (100EU) care nu este cine stie ce ca firma si mai arata si ciudat ca nu sunt vopsiti senzorii dar ma descurc de minune cu el.

Acum pe zapada din cauza anvelopelor e cam greu de parcat pentru ca derapeaza ingrozitor. Cu ceva indemanare si TRC off ma descurc.

Cat a fost uscat pe afara nu am avut probleme cu parcarile. Numai sa fii atent la borduri ca, cam da cu botul. Daca vrei sa parchezi si ai loc sa dai cu spatele atunci parcheaza cu spatele spre bordura.
G e o r g e
ti-ai luat avensis de 20 000 E si nu poti da 500 E pe niste anveloipe de iarna ?
Doc
Poate a ramas fara bani dupa ce a dat atat pe ea. biggrin.gif
Si eu recomand Avensis, 407 si Octavia. Dar trebuie sa te gandesti si la intretinere. De ex. la masinile VAG ai o mare problema cu service-ul Porsche. Este foarte scump si prost si se poate intampla la revizie sa nu iti schimbe uleiul sau sa faca alte magarii. O mare problema la masinile japoneze este durata de timp in care iti poate schimba o piesa, cand acestea nu sunt facute pe continent. Nu stiu sigur, dar parca Avensis este facut in UE.
407 s-a dovedit o masina buna si cu un look foarte atragator pentru romani. Daca ar fi sa aleg intre O2 1.9 TDi si 407 2.0 HDi , ar castiga detasat Pejo prin fiabilitate motor si tinuta la drum.

Iti recomad ca inainte sa alegi o masina, sa faci test drive cu fiecare si sa o alegi pe cea in care te simti cel mai bine.
Bogdan39536
QUOTE(G e o r g e)
ti-ai luat avensis de 20 000 E si nu poti da 500 E pe niste anveloipe de iarna ?


problema mare e ca nu prea gasesc. pe unde am fost ba nu aveu jante, ba nu aveua anvelope. iar la toyo motor sunt super scumpe
zefir34016
QUOTE(Doc)
[...] Nu stiu sigur, dar parca Avensis este facut in UE.

Avensis se produce in Marea Britanie de Toyota Manufacturing UK (TMUK) http://www.toyotauk.com (investitie Toyota de 1.7 miliarde lire sterline, 4850 angajati) uzinele din Burnaston (Derbyshire) iar motoarele la Deeside (North Wales).

Avensis generatia I a fost lansat in 1997 inlocuind Carina E care se producea la Burnaston din 1992; generatia II (noul Avensis) a fost lansat in 2003, an in care a obtinut 5 stele Euro NCAP. In 2003 TMUK a produs 270,000 unitati (Avensis si Corolla hatchback).

Se poate spune ca noul Avensis este o masina suta la suta europeana pentru ca modelul a fost complet restilizat la Centrul de Design Toyota din... Franta! Englezii sunt cei mai buni clienti de Avensis - cam un sfert din productia TMUK - restul se exporta in Europa si... Japonia!

O colectie bogata de imagini cu interiorul la Avensis (inclusiv schite cu sistemul complet de airbag-uri, suspensii, elemente motor, etc) aici. Iar aici imagini din exterior.
madalina
Bogdan, eu mi-a luat de la carDesign aceleasi anvelope pe acre le vinde Toyo Motor pt Yaris cu aproximativ 25% mai putin decat pretul cerut de ToyoMotor.

E imposibil sa nu gasesti intr-o saptamana anvelope.

Am gasit eu zilele astea pentru o dacie papuc anvelope de iarna adevarate, pe dimensiuni imposibile:175/R14?c99 (ramforsate, adaptate masinilor de transport marfa). Nu se potrivescdecat la dacia papuc si nu prea aduce nimeni, dar tot am gasit, dupa ce am cautat in vreo 20 de locuri.
Kata
neata!

clar o sa fac test drive cu fiecare, la cati bani trebuie dati pe masina asta nici nu ma gandesc altfel (si asa cand ma gandesc sa dau 20 000 EUR pe o masina ma doare!)
octavia nu as lua-o de la porsche romania, ci de la avia sau de la dealerul din buzau de la care a luat-o tatal meu (a fost foarte multumit de ei).

oricum, masina noua e un proiect care se va intampla in cateva luni de-acum incolo. am inceput cu cautarile pe net, acum ma consult cu voi (comunitate specializata, thanks!), dupa aceea mergem pe la dealeri si trebuie sa ne hotaram odata, ca deja am capiat toata familia cu discutii interminabile despre masini smile.gif
guerilla
pai acum e partea cea mai usoara.
sa vezi dupa ce vii de la dealeri si drive teste ce incurcata vei fi tongue.gif
Kata
pauza mare in mesaje. pentru ca am fost la dealeri...
si acum incurcatura-i maxima (da, guerilla, aveai dreptate!!!)
acu a aparut in poza pe langa O2 si toyota corolla 2.0 diesel (d-4d) sol, pe langa octavia 2 elegance 1.9 tdi.
si a aparut si octavia tour 1.0 tdi (115 cp, fata de motorul de pe O2, care are 105 cp).
stiu ca s-a mai discutat subiectul "octavia vs corolla", dar pe variantele benzina pana acum, dar fiecare are dilema proprie... eu am dilema cu diesel-urile.

treaba sta cam asa: motoarele sunt comparabile ca performante, costurile de service (according to dealers!) sunt similare.
altele:
1. octavia 1 (octavia tour, pe noul ei nume)
pro: fiabilitate dovedita (masina e veche, bubele majore remediate) / spatiu mare / motor bun
contra: e totusi veche de conceptie / daca e sa se compare la dotari cu O2 trebuie accesorizata la maxim si te duce la 19400 EUR (la acelasi pret o iei pe cea noua) / vine greu (2-3 luni)
2. octavia 2:
pro: spatiu mare/ e de conceptie mai noua decat O1 / are o gramada de briz-briz-uri dragute si care-ti fac viata mai placuta (asta daca functioneaza)
contra: din cate am discutat cu service-urile si din cate am vazut pe forumuri pare sa aiba probleme de fiabilitate (cauzate tocmai de cantitatea mare de electronica bagata in masina) plus ceva greierasi / problema cu termenul de livrare / daca pun ESP si airbag-uri si culoare metalizata ajung la 20 000 EUR
3. corolla:
pro: fiabilitate, accesorizare OK, vine repede de pe stoc, motorul mi-a placut mult, foarte sigura (airbag-uri la greu pe standard), 18700 EUR DDP.
contra: spatiu mic, neconfigurabila, nu pot pune ESP.

trebuie sa ne hotaram urgent (maxim saptamana viitoare).
sfatul vostru e apreciat la maxim.

multumesc!
k
Obuzel
Kata,
cred ca intre Octavia Tour si Octavia II nu prea ar trebui sa eziti.
Gandeste-te la valoarea de revanzare a masinii + la tehnica mai moderna.
Corolla nu ofera nici pe departe acelasi spatiu ca Octavia pentru bagaje. Pe langa asta se va schimba modelul anul viitor, ceea ce va duce la o devalorizare mai mare la revindere.

Vad ca Avensis si Peugeot 407 au iesit din carti?
Kata
da, 407 a iesit ca e cam fitzoasa, are spatiu mic la portbagaj si era si cam scumpa la ce voiam pe ea. nici nu ne-am mai dus s-o vedem.
avensis a iesit si ea ca la diesel iarasi e cam scumpa.
am descoperit ca nu e nevoie sa mergem chiar la 22000 pentru masina diesel si ne-am decis sa ramanem in maxim 20 000 DDP. asa am ramas cu octaviile si cu corolla. pe parcurs ne-a mai tentat si ford-ul (si noul focus si mondeo) dar ne-au speriat preturile de intretinere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.