Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aro Invie traditia sau renasterea IMS-ului
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
V l a d
Cica in mai 2006 Aro va avea ultima tentativa de redresare cu remake-ul modelului IMS. Motorizarile vor fi Toyota de 2.4 si 144cp benzina si inca doua pe care nu le stiu, dintre care unul pe motorina. Pretul anuntat este de 10.000 euro. Eu zic ca daca va arata ca in fotografie, cu motorizarea asta si cu pretul asta va avea un succes nebun. Imi place extrem de tare.
Din pacate presa nu acorda mare atentie fabricii Aro, desi masina asta chiar ar merita toata atentia.
G e o r g e
daca e acelasi motor toyota diesel ca si la aro actual , tineti-va bine ... asezati-va ... atentie ....



Toyota, Diesel 2L-T 2446 cmc, Diesel, 88 CP

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ioan32101
Arata incredibil de kitchios. Parca ar fi o masina americana pentru copii - ca un tot teren american ar fi cam de dooj de ori mai mare. Oricum, bafta in fata! Daca lumea cumpara suv-uri de buzunar de ce n-ar cumpara si modelul asta de ARO...
madalina
Imi pare rau sa va dezamagesc, dar situatie aro este forte neclara. asa numit investitor amrican nu a platit ce avea de paltit pt uzina, dar a avandut parti din ea 9printre care si sectiile in care se faceau motoare0. Se pare ca va trece iar in proprietatea statului, dar e clar ca in urmatoarea perioada (cativa ani, probabil) se va face orice acolo, numai masini nu!
V l a d
Pai tocmai despre asta e vorba. Aro trece in proprietatea statului si asta este proiectul sau de redresare fara Crosslander cel putin asa se zvoneste. E ultima sansa oricum. Daca o rateaza intra in faliment definitiv.
Parerea mea e ca oricum arata de 100 de ori mai bine ca dacia logan. Vopseaua modelului din imagine e chicioasa si evident va suferi ceva modificari daca va fi sa apara, dar o masina de teren cu motor toyota si un design din zilele noastre la 10.000 euro nu cred ca mai gasim. Mie imi place si cred ca e o masina de vacante ok. Oricum e de admirat ambitia celor de la Aro care fara un ajutor extern de baza incerca totusi sa salveze fabrica. Ar trebui sa ii sustinem, nu sa le dam in cap.
Din punctul meu de vedere jos palaria in fata lor.
James Kilowatt
Vlad are dreptate.
Pacat insa ca nu le-a venit ideea asta inainte sa ajunga la o criza, nu dupa... asta e tipic pentru Romania.
madalina
Vlad, nu mai au sectii importante. perez le-a vandutdesi nu avea dreptul. Tehnic vorbind, este nevoie de o investitite uriasa pentru a produce din nou masini acolo.
Ioan32101
Inclin s-o cred pe Madalina. S-au mai vazut privatizari de-astea, branduite PSD - vezi SNTR-ul privatizat/devalizat de 3 ori pina acum. Daca fostul proprietar a devalizat fabrica va fi nevoie de o investitie majora ca s-o puna din nou in functiune.

Apropos, informatia asta a fost data oficial de cineva sau vine pe canale neoficiale?
gabi4
cred ca totusi trebuie sa schimbe si chederul ala nasol de la parbriz biggrin.gif
pepino37669
buna gluma :roll: POT PRODUCE ROMANII CEVA SERIOS? MA INDOIESC..! :evil:
pepino37669
FOTOGRAFIA DE MAI SUS...BUNA DE CALENDAR laugh.gif
guerilla
te rog sa-ti editezi ultimele doua mesaje.
1. nu primesti nici un bonus daca scrii doua mesaje succesive pt. a castiga numar de mesaje
2. citeste si tu netiquette inainte de a posta pe forumul asta.
3. daca cele doua de mai sus nu-ti ajung citeste si regulamentul ca altfel tot ce poti primi e un avertisment/bann

mersi.
scuze de offtopic dar subiectul aro chiar ma intereseaza
V l a d
cand ultima ta sansa este sa produci o masina buna cred ca isi vor da toata silinta. Madalina, nu stiu daca ce zici tu e adevarat, dar probabil este din pacate. Dar atunci ma intreb ce rost ar avea un articol publicat acum cateva zile intr-o revista in care Aro sa isi anunte intentiile. Eu totusi sper intr-o renastere a singurului producator de masini de teren din Ro. si daca pot vreodata o sa ii ajut atat cat ma tin puterile. Au toata sustinerea mea pentru acest proiect indraznet si original. Dacia nu va fi niciodata in stare de o asemenea gandire. Pacat... pentru Tsunami dau romanii bani, pentru salvarea cateilor vagabonzi dau bani, pentru straini ingeneral se dau bani, dar cand vine vorba de o marca romaneasca cu traditie care ar putea insemna cu adevarat ceva pe piata europeana daca ar avea o a doua sansa nu da nimeni nimic. Astea sunt poate singurele momente in care imi e putin rusine ca sunt roman. De ce naiba nu ne ajutam intre noi.
La critici toti sunt buni, dar astia asa fara bani cum sunt ei au fost in stare sa scoata ceva care arata mai bine ca orice dacie. Eu cred ca produsul asta, facut cu cap bineinteles, chiar ar avea o sansa. Hai sa-l sustinem ca e romanesc si e al nostru si am avea de ce sa fim mandrii.
Iulian HondaFan
sa-i sustinem, sunt de acord, dar cum?

cine e proprietarul ( ca mie imi e neclar), cine administreaza uzina acum, cine vine cu planul de afaceri?...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.