Help - Search - Members - Calendar
Full Version: placerea de a conduce
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
doina28847
Imi plac masinile vechi. Nu ma pot abtine sa nu vad in fiecare o bijuterie, chiar de este napadita de rugina. As dori sa stiu cit de dificil ar fi, in Romania, sa aranjez (functional si estetic) o astfel de masina. Exista service-uri specializate in asa ceva? Si cit de costisitor ar fi? In plus, cam la ce marca sa ma orientez ca sa aiba o "acoperire" mai buna in service?
Si, la urma urmei, vreau sa o conduc. Zilnic. Daca o pun la punct, pot miza pe ea pentru Bucuresti?
mihai39214
cum spuneam, totul e posibil. numai ca trebuie sa te decizi daca vrei o masina cit mai aproape de original, sau poti face compromisuri... din ce stiu, cea mai avantajoasa din privinta pieselor este vw broscuta, pentru ca inca se aduc piese noi la comanda, insa , ceea ce este cel mai dificil, este gasirea unui service "bazat" care sa faca treaba cum trebuie. oldtimer este unul din servicele care fac masinile ca noi, dar asta depinde de bugetul tau si de cerintele tale. daca te pricepi la mecanica sau la tablarie, ai si varianta restaurari partiale si restul sa le faci cu mina ta. implicatiile sunt mari, iti va trebui un "cuibusor de nebunii", adica un garaj cu de toate, unde sa tii masina, scule si mult timp liber.
in ceea ce priveste marca, eu am un fiat500, poti vedea usor in ce stare e, pe care o sa-l restaurez complet, si ca alternative ai si fiat600, 850, 850sport, 124, ford taunus, wartburg1000, chiar si skoda1000Mb, masina pe care intentionaez sa o achizitionez cindva...

asa ca stai si analizeaza foarte bine posibilitatile, ca sa nu investesti multi bani degeaba, si sa nu duci proiectul la bun sfirsit.



rog moderatorul sa cenzureze daca este cazul denumirea studioului de restaurari, mentionz ca am dat doar ca exemplu aceasta denumire,nu in scopul publicitar.
guerilla
Nu-i problema cu firma de restaurari. nu cred ca se imbogatesc aia la cati pasionati de vechituri sunt printre noi.
eu am vrut o broscuta sa fac. dar cand am realizat ca trebuie sa dau >3000 eur ca sa o fac cum mi-as dori, m-am spalat cu apa rece pe fata si mi-a trecut :shock: laugh.gif laugh.gif
da, e o pasiune frumoasa, dar trebuie sa fie ajutata financiar. altfel ajungi in kitch cu ceea ce realizezi.
doina28847
Asadar, daca-mi iau o broscuta si dau la restaurat 3000 euro (Cristian, ce-ti faceau de banii astia?) ma pot baza pe ea pentru drumurile zilnice din Bucuresti? Crept sa spun, nu vreau doar o masina pentru duminica dupa-amiaza...
guerilla
cu 3000 euro nu numai ca te vei baza pe ea dar va fi extraordinara.
pretul spus de mine e obtinut prin intrebari la furnizori de echipamente - aripi din fibra, spoilere, vopsitorie, scaune, tapiserie, motor schimbat, tobe, anvelope.
nu e pret spus de unii care se ocupa cu restaurarea, eu vrand sa o fac personal.
atasez poze sa vezi cam cum mi-ar place sa arate.
mihai39214
vorbea cinava mai sus de kitschuri..
pai broasca aia nu e nici pe departe originala, scuze, da niste faruri de matiz si o bara de cielo sunt cele mai scirboase lucruri pentru o broasca.
tuning adevarat ar trebui sa insemne un motor mai mare, 2000cc de ex, carburi dellorto dual, niste jenti empi, sprintstars, BRM, etc, dar accesorii de broasca, nu de cielo/matiz/jentibmw sau mai stiu io ce. observ ca tot mai multi adopta ideea asta de broasca "tunata" . pai mai oameni buni, daca faceti citeva modificari la motor, tinuta de drum, si sa zicem niste scaune porsche944 in interior, e tot ce trebe. de retinut ca peste tot in afara se folosesc piese porsche la sistemul de franare, la indicatoare de bord, chiar si motoare sau alte subansamble, dar de porsche. cu o masina tunata asa omori tot ce e mai bun la o broasca. eu sunt fan broasca de mult timp, dar cel mai mult admir exemplarele originale. o broasca originala pastrata cum trebuie face la fel de mult ca o masina moderna actuala. uitati-va pe http://www.vwtrendsweb.com, si sa imi spuneti si mie cine de acolo a facut o scirbosenie ca broasca aia....
James Kilowatt
Si eu as pastra aspectul original... desi dedesubt as face modificari. Cel putin cu frane fata pe tamburi si cu instalatie electrica pe 6V nu m-as aventura in afara orasului smile.gif Daca ar fi sa modific originalul, astea ar fi primele doua update-uri care le-as face.
Eu am mers cu un bettle din 61, noaptea:) Cand aveam masina in spate, farurile mele nu se mai vedeau deloc, vedeam umbra lasata de masina noatra in lumina farurilor celui din spate... smile.gif
doina28847
Pe mine ma intereseaza sa improspatez o masina veche, dar in stiul ei. As face ceva compromisuri la piese (nu neaparat originale) dar nu la aspect. Adica, sa arate ca de la producator.
Chestia asta cu masinile mi se pare ca aduce cu montarile dupa piesele lui Caragiale: unor regizori le place sa respecte intocmai scenariul caragialesc (si au public pentru asta), altii prefera versiuni mai modernizate - si au si ei public.
Revenind la masini, voi ce ati face? Ati investi intr-o broscuta sau intr-un Fiat 500 pentru drumurile din Bucuresti?
mihai39214
eu am investit deja laugh.gif si nu imi pare rau. atita timp cat vor exista piese pentru fiatul meu, nu vad de ce nu as pastra o masina clasica in stare de a circula zilnic. o masina in sine presupne o investitie, in piese, taxe, carburant. acuma nici modificarile care vizeaza siguranta nu sunt de neglijat, adica frane disc, ceva indicatoare pentru temperatura ulei, presiune, etc.
doina28847
Mihai, inteleg ca tu circuli cu Fiatul 500 (banuiesc ca nu e cel din poza care apare in stinga, sub nume). In capul listei mele e Fiat 500, asa ca tu ai fi persoana cea mai potrivita sa-mi spui una-alta. Adica: sa presupunem ca imi iau unul (cam la ce pret crezi ca gasesc?) si investesc in el (cam cit te duce?) pot miza pe el? Cit astepti in service dupa piese? E scump service-ul de fiat?

Stiu, sint enervanta cu intrebarile...
Nazareno Gabrielli
exista o firma langa Bucuresti care face restaurari profesionale. cred ca sunt singurii din tara. Am vazut cum lucreaza. O broscuta restaurata complet: adica dezachipata total si refacuta caroseria, interioriul, motorul nou cu garantie 100.000 km. MAsina arata mai ine decat atunci cand a iesit de pe poarta fabricii pentru ca sunt folosite materiale mai de calitate.

Costa 3.000 de euro si nu este un kitsh asa cum este broasca din poza de mai sus. Imi pare rau ca nu sunt la munca ca sa va pun si poza cu masina.l Zilele urmatoare o sa pun poze.
Atelierul ala restaureaza profesional orice. Am vazut la ei Rolls, Jaguar E-type si Porsche 912.
O sa pun poze cu toate astea ca sa va minunati si voi asa cum m-am minunat si eu............
doina28847
Mircea, abia astept pozele. Si, daca se poate (sa nu fie reclama) numele firmei respective. E vorba cumva de oldtimer, cel amintit de Mihai?
doina28847
Ma tenteaza din ce in ce mai mult un Fiat 600. Am vazut un anunt, cu 500 euro. Pina sa aflu ce si cum, credeti ca la banii astia are si motor? Si cam cit costa unul care necesita restaurare?
Nazareno Gabrielli
QUOTE(doina28847)
Mircea, abia astept pozele. Si, daca se poate (sa nu fie reclama) numele firmei respective. E vorba cumva de oldtimer, cel amintit de Mihai?


Ala e. Poze pun luni ca atunci ajung iar la birou.
mihai39214
pai trebuie vazut in ce stare e, cum se prezinta seriile de caroserie si motor, daca e proprietar sau intermadiar, in ce stare se prezinta carosseria in punctele de rezistenta, si in final si ce piese are de rezerva, adica "pachetul complet" fiatul 600 e masina buna, insa trebuie vazut cit de bine a fost intretinuta la banii astia...
malin34426
Sunt multi restauratori in tara . problema e ca cei de la retromobil in stilul caracteristic al romanului infumurat nu le-a raspuns la unele cereri de inscriere sau ajutor. Asa ca fiecare face si tace. Eu cunosc vreo 4 in nord,
cu mine 5. Si dintre restaurari : 2CV, citroen ds,renault alpin, toyota celica(prima),opeluri, skode felicia, porche -uri, mercedes220se,pagoda ,... .
Suntem multi.
Nazareno Gabrielli
Am ramas datror cu niste poze.

Maline, cu inscrierea nu stiu de ce ai apelat la ei. Ei sunt doar o firma de restaurare. Nu le cometez comportamentul....
Nazareno Gabrielli
inca una cu un Triumph. Pacat ca nu se vede tot......
Nazareno Gabrielli
si un Porsche 912 in curs de restaurare.
Poze mai am multe. Daca vreti va mai arat ceva.....
mihai39214
broasca portocalie o stiu.... e a unui tip toni, care dupa ce a facut-o se pare ca o vinde la vreo 7000 euroi... nu o considerati ca fiind barfa.. dar eu cred ca nu trebuia sa se apuce de ea si sa investeasca bani gramada, ca apoi sa o vanda....
doina28847
Stiu si eu broscutza aia la 7000. As fi curioasa cit a costat restaurarea. Acuma, eu zic ca fac treaba buna cei de acolo, cel putin estetic.
Mircea, multumesc de poze. Daca mai ai...
Cristian37384
Pentru Doina 28847.

Am o "broscuta"1300.Mai multe amanunte si detalii la :americansimy@yahoo.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.