Help - Search - Members - Calendar
Full Version: renault-teapa?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2
ncristi
Am citit apropape tot ce s-a scris aici despre renault si am o mare dilema...
Sunt f multe semnale negative legate de aceasta firma (este vorba despre ce s-a spus in acest site), iar daca umbli prin Europa constati ca este una din cele mai vandute marci...din elvetia,germania (care sunt piete pretentioase), spania (unde este comparata deseori cu vW), italia etc...
Sa fie renault o firma care trage tepe mondiale sau clientul roman este unul foarte pretentios?
krysty
nu, clientul roman e foarte snob! a mancat salam cu soia o viata intreaga si acum are greturi la masinile facute in turcia de parca s-ar fi nascut in mercedez sau bemve.
renault e o marca respectabila si de calitate. singurele diferente intre modelele facute in franta sau spania si modelele facute in turcia sunt lipsa catorva gadgeturi si materialelor interioare de o calitate usor mai slaba. in rest totul este la fel.
ncristi
...aprob pozitiv ...din pacate ai mare dreptate...
V l a d
orice ai fi citit pe site, citeste si ce scrie kla megane bicorp bun sau nu si o sa vezi ca eu nu il critic. Am 14.000 km si sunt super multumit. Ca orice masina insa are si puncte bune si puncte slabe, asta e, dar in mare e o masina foarte buna.
ncristi
Nu sunt un fan renault (desi am un clio symbol) insa ma intriga faptul ca multi vor sa "ciufuleasca" imaginea acestei firme de multe ori fara nici o baza logica sau o acoperire in realitate...
La skoda fenomenul este invers - octavia este ridicata in slavi de multe ori aiurea..
Am lucrat la o firma unde am am avut ocaziza sa vad cum se comporta un megan 1 1.9dci si o octavia 1.9tdi (90 cai) si parerea mea (si nu numai) a fost ca in afara de design skoda era sub megane...in special ca motorizare...
Iulian HondaFan
Intr-adevar Renault este cea mai populara marca in Europa. clasamentul marcilor pe 2004 ar fi:

1) Renault
2) VW
3) Opel/Vauxhall
4) Ford
5) Peugeot
6) Citroen
7) Fiat
8) Toyota
9) Mercedes-Benz
10)Audi
11)BMW
12)Seat
13)Nissan
14)Hyundai
15) Mazda
16)Volvo
17)Skoda
18)Honda
19)Alfa Romeo
20)Suzuki

daca ar fi atat de proaste calitativ sau ca fiabilitate nu ar putea fi in aceasta pozitie pe piata.

in ce priveste fiabilitatea Renault e pe la jumatatea listei, oricum la paritate cu Skoda, Peugeot, Citroen, Ford si Opel si in ultimii ani se pare peste VW, Fiat. japonezele stau insa mai bine la acest capitol...
cosmin39973
am renault sedane 2004 varf de gama comanda speciala .

testat prin tara cateva luni

daca aveti bani cumparati-va.

dar cumparati orice altceva in afara de un renault.
G e o r g e
eu n-am inteles nimic .
ncristi
Nici eu!
ciobanu33567
Ce este aia COMANDA SPECIALA? ti-a dat-o fara bani, sau tia pus 5 roti special pt.tine??
ncristi
laugh.gif
cezar62399
Nu stiu ce sa mai zic de cei care lauda Renault si cei care cumpara aceasta masina...Cred ca acestia fac parte din categoria celor care desi au bani fatza de un roman de rand , se multumesc cu lucruri "acceptabile" la preturi care lor DOAR LI SE PAR REZONABILE....si cu siguranta nu au valeitati sportive...de fapt ei sunt in marea majoritate niste soferi de Logan mai titrati , sau copii de bani gata , sau oameni f usor influentabili de mass-media,reclame si chestii de astea...Renault este cea mai vanduta pt ca clientii lor sunt prea lenesi ca sa se informeze bine,firme care trec reviziile pe cheltuieli si care oricum negociaza si service-ul si altele si carora le convine sa cumpere masini mai ieftine pt angajatii lor.Oricum as scrie f mult aici dar tin sa mai adaug ca spre rusinea mea am un Megane 1.9dci 2001 kombi second-hand care l-am cumparat chiar eu din Olanda,ca este absolut prima mea masina si nu am avut o experienta relevanta inainte in domeniul Auto,inafara de reviste si emisiuni...,ca i-am facut acestei masini 35 mii km intr-un an si o luna si cred ca am cunoscut destule ,si in acest timp am mai condus Passat,Bora,Astra II si Toyota Corolla.Am prieteni care lucreaza ca mecanici la reprezentanta Renault si care-mi spun ca marca e de rahat,si ma bazez pe discutii efective cu mecanici si oameni ,nu doar pe discutii de forum cand spun ca RENAULT ESTE O TZEAPA MARE MARE DE TOT si ca in nici un caz un om care se respecta pe el,nervii si banii lui NU TREBUIE SA CUMPERE RENAULT.Paranoicii pot gandi ca lucrez pt firme concurente dar va asigur ca nu e asa...[size=18][/size]
ciobanu33567
Fiecare cu opinia lui!!! Noi sa fim sanatosi!
ncristi
QUOTE
Nu stiu ce sa mai zic de cei care lauda Renault si cei care cumpara aceasta masina...Cred ca acestia fac parte din categoria celor care desi au bani fatza de un roman de rand , se multumesc cu lucruri "acceptabile" la preturi care lor DOAR LI SE PAR REZONABILE....si cu siguranta nu au valeitati sportive...de fapt ei sunt in marea majoritate niste soferi de Logan mai titrati , sau copii de bani gata , sau oameni f usor influentabili de mass-media,reclame si chestii de astea...Renault este cea mai vanduta pt ca clientii lor sunt prea lenesi ca sa se informeze bine,firme care trec reviziile pe cheltuieli si care oricum negociaza si service-ul si altele si carora le convine sa cumpere masini mai ieftine pt angajatii lor.Oricum as scrie f mult aici dar tin sa mai adaug ca spre rusinea mea am un Megane 1.9dci 2001 kombi second-hand care l-am cumparat chiar eu din Olanda,ca este absolut prima mea masina si nu am avut o experienta relevanta inainte in domeniul Auto,inafara de reviste si emisiuni...,ca i-am facut acestei masini 35 mii km intr-un an si o luna si cred ca am cunoscut destule ,si in acest timp am mai condus Passat,Bora,Astra II si Toyota Corolla.Am prieteni care lucreaza ca mecanici la reprezentanta Renault si care-mi spun ca marca e de rahat,si ma bazez pe discutii efective cu mecanici si oameni ,nu doar pe discutii de forum cand spun ca RENAULT ESTE O TZEAPA MARE MARE DE TOT si ca in nici un caz un om care se respecta pe el,nervii si banii lui NU TREBUIE SA CUMPERE RENAULT.Paranoicii pot gandi ca lucrez pt firme concurente dar va asigur ca nu e asa...


Ce-a mai amre imbecilitate pe care am auzit-o... blink.gif

Rog moderatorii sa stearga aceast text plin de ineptii feroce :puke:

Sa inteleg ca si eu sunt un "copil de bani gata" :evil: ?
Muncesc pe branci zi de zi si nu accept ca un ..... sa spuna asemenea lucruri...asta chear m-a scos din sarite :evil:
guerilla
fiecare are dreptul sa isi expuna parerea si depinde de fiecare sa o accepte sau nu.
eu unul pun pe aceeasi treapta vw cu renault cand ma gandesc la branduri.
dar renault are un avantaj - costa mai putin, daca ar fi fost facut un germania sigur ni s-ar fi cerut un minim 15% taxa de cortex german.
ciobanu33567
"gica" cezar, din cate stiu eu aici se vorbeste despre masini si nu despre proprietarii lor. Nu mai manca kkt aiurea ca nu stii cine suntem .ROMANII SUNT SARACI, DAR NU PROSTI. eu muncesc de la 16 ani ca sa strang bani pt. masina si pt casa, sunt altii care au nevasta si copii.
deci , rezumate doar la masini, alte pareri nu ma intereseaza atata timp cat nu se iau de mine.
ncristi
QUOTE
fiecare are dreptul sa isi expuna parerea si depinde de fiecare sa o accepte sau nu.
eu unul pun pe aceeasi treapta vw cu renault cand ma gandesc la branduri.
dar renault are un avantaj - costa mai putin, daca ar fi fost facut un germania sigur ni s-ar fi cerut un minim 15% taxa de cortex german.


Sa-si expuna parerea da dar sa nu jigneasca :evil:
CRG
Chill, guys. biggrin.gif

Renault este o marca la fel de buna ca si altele, face profit, are vanzari mari (dar in stagnare), si asta nu numai in Romanica. Are atuurile ei, printre care si un pret bun de achizitie si promotii cat incape. Ca-si recupereaza banii prin piese de schimb ulterior.. :angel:

Iar la fiabilitate, este fiabilitatea unei masini frantuzesti, nici prea-prea, nici foarte-foarte.

Acuma sa v-o zic pe-aia care-mi sta pe suflet: daca ar fi sa-mi iau masina, nu mi-as mai lua renault in primul rand din cauza service-urilor din Buc.. N-am auzit o vorba buna de nici unul (nici pe alte forumuri.. :angel: ) . Poate Mach1 este ceva mai ok..
Mircea38023
Am un prieten care are o vorba: Sa nu-ti iei niciodata masina frantuzeasca si parfum nemtzesc......si mare dreptare are.

Acu..lasand la o parte proverbele, eu vad situatia cam asa:

Indiferent ca iei Renault sau o alta marca, dupa o folosire de ..3 ani, cu o medie de 80.000 km in aceasta perioada sa zicem, ajungi cam la aceleasi costuri finale. Asta bineinteles, discutand de masini din aceeasi clasa.

Un Renault il cumperi simtitor mai ieftin decat altele gen VW, Skoda...etc, dar in timp, bagi bani in reparatii....si nu chiar putini.
Un VW, Skoda si ...de ce nu ..Japs-uri, le cumperi mai scump, reviziile uzuale sunt mai costisitoare, dar probabilitatea de defect este mult mai mica pe perioada mentionata.

Nu vorbesc de exceptiile care se intalnesc in orice situatie.

Din experienta mea ...si din pacate nu numai, la Renault se considera exceptie, o masina care trece de perioada amintita mai sus, fara sa aiba nici un fel de problema(in special la trenul de rulare), pe cand la celelalte branduri, e cam pe invers.

Concluzionand, financiar e cam acelasi lucru. La Renault in schimb, s-ar adauga negativ ..nervii consumati si timpul pierdut cu masinile prin service...etc.

Nu spun ca Renault e o tzeapa....depinde de felul in care fiecare isi gestioneaza timpul si banii si..nu in ultimul rand, de gusturi.


Edit: Cat despre snobismul romanilor, nu sunt de acord....
Eu vad mai mult faptul ca, romanii incep sa priceapa ca, pe banii lor ar trebui sa primeasca ceva corespunzator calitativ. Si cred ca majoritatea s-ar lipsi de o gramada de gadget-uri...care mai de care mai atragatoare in oferte, dar, in acelasi timp cu o functionalitate indoielnica...(de exemplu..spuneti-mi cu mana pe inima ca nu v-ati putea lipsi de ...senzor de ploaie, senzor la faruri...etc) in favoarea unei masini oarecum mai spartane, dar cu piese -cel putin in partile functionale- de o mai buna calitate.
Cand directorul meu a avut o problema la Laguna, cu un conector de la computerul de bord, (la nici doua luni de la achizitie) omul din service i-a spus "Pai ..cum credeati ca au facut masinile astea atat de dotate si de ieftine? Au folosit materiale proaste...." ...NO COMMENT
cioaba
nu masinile renault sunt problema, ci service-urile in care esti primit cu acreala specifica romanului care a vandut mult si acum e cineva.
am mai spus, comparandu-ne masinile pe la locul de munca pot spune ca R face motoare excelente, are frane bune, si caroserii.... nu stiu cum sa le zic ...nu asa de bine inchegate ca ale nemtilor. nu intelegeti proaste. fiecare marca are plusuri si minusuri. mie de exemplu nu imi place la masina mea suspensiile prea moi, dar e un combi, care prin definitie nu e sportiva chiar daca e puternica.

ca o concluzie nu sunt dezamagit de R decat daca compar cu greii BMW, Audi si Mert, dar banuiesc ca nu face nimeni asta.
ncristi
QUOTE
Din experienta mea ...si din pacate nu numai, la Renault se considera exceptie, o masina care trece de perioada amintita mai sus, fara sa aiba nici un fel de problema(in special la trenul de rulare), pe cand la celelalte branduri, e cam pe invers.


Da?

Ia vezi www.vw forum.ro si www.reno.ro nu cumva vezi vro asemanare smile.gif ?

Oricum din mesajele de mai sus se pare ca succesul renault vine din partea unor piete mai amarate (belgia, olanda, spania si germania chear) si are parte de o critica exemplara din partea unor cunocstaori consacrati in ale automobilului--poporul roman---inventatorul lui bula si a nenumarator vorbe de duh, bancuri, proverbe & zicatori smile.gif
guerilla
mie imi place lupta intre tren de rulare vs consum de ulei biggrin.gif
mircea9
Eu sint un fan al masinilor frumoase,cu "singe" latin.

Eu prefer sa am la indemina mai multe gadgeuri +confort si o fiabilitate pusa la indoiala de catre unii,decit sa conduc un minitanc german.
Acum depinde de fiecare om ce isi doreste:eu prefer o femeie frumoasa in loc de o gospodina.

Am citit ca multa lume se plinge de calitatea oamenilor din service ,dar banuiesc ca problema este doar a conducerii service-lui si pe plan local ,nu cred ca tb. sa acuzam toata firma Renault.
Altfel cum se explica faptul ca in alte service-uri din tara oamenii sint multumiti de ele?

Pina daunazi si eu eram suparat pe service-ul Renault,dar de cind m-am imprietenit cu un mecanic de acolo vad cu alti ochi relatia cu ei.
_Constantin_
Salut, am fost posesor de Renault pana acum 1 zi. Ieri am vandut Meganelul meu din 2000 de care ma atasasem oarecum. Masinile aste nu sunt masini proaste dar serviciile si servirea after-sale sunt cel putin mizerabile.
Am fost rugat sa schimb de cel putin 4 ori in 115.000km placutele de frana care au fost examinate ulterior de cumparator si care se pare ca erau cat se poate de bune. Multi bani aruncati pe geam pt o masina care a costat destul la vremea ei( 13500 euro) si care si-a foacut treaba. O regret oarecum. Nu m-a lasat in drum sau sa pot spune ca am stat doar in service cu ea dar in general toate masinile made in Fr sunt mai ieftine si au costuri mari de intretinere. Mi-am luat tot ieri adica am platit un avensis nou. deja simt ca sunt tratat altfel de baietii de la dealer si sper sa fie cu noroc achizitia.

Referitor la popularitate : sunt masini superbe din toate unghiurile, ieftine si oarecum fiabile, dar cel putin in Craiova service si orice tine de Renault e de kko. Am facut azi o plangere la renault franta si le-am trimis prin Dhl si un set de placute schimbate impreuna cu factura si devizul de reparatie. Am facut asta nu in speranta sa recuperez 3 mil ci ca astfel de lucruri sa nu li-se intample si altora.
PS: 5700 pt un Megane din 2000 diesel 98cp, cu caseta care are joc mare si gemuri fata ce necesita schimbarea macaralei, si scaun sofer cu un balans mare din cauza unei rupturi a str de rezistenta si tetiera care nu mai sta, credeti ca l-am dat ieftin?
ncristi
QUOTE
Am fost rugat sa schimb de cel putin 4 ori in 115.000km placutele de frana care au fost examinate ulterior de cumparator si care se pare ca erau cat se poate de bune. Multi bani aruncati pe geam pt o masina care a costat destul la vremea ei( 13500 euro) si care si-a foacut treaba.


Si eu am patit treaba asta cu placutele la clio...le-au schimbat si erau mai mult de jumatate bune. Cred ca este practica la toate servisurile renault.

Un amic care are oarece legaturi cu mecanica cand le-a vazut mi-a spus sa ma intorc si sa le dau cu ele in cap...asta e...pcat ca-si bat joc...smile.gif
_Constantin_
Pana la urma placute de frana noi nu strica nimanui dar e vorba de costuri de intretinere care cresc alarmant si indeparteaza potentiali clienti spre masini ce dispun macar de service-uri serioase nu neaparat masini mai bune.
Csiki-2
La serviciu avem 2 Megane Break 1 1,6/16v , sunt conduse de 6 soferi si vad toate gropiile din 4 judete.....
una este din 1999 si are 183k km si alta este din 2001 si are 118k km...
Eu zic ca sunt destul de rezistente la ce au trecut pe sub rotiile lor.
Nici una nu a avut interventii la directie sau la motor ( la cea mai veche s-a schimbat modulele de aprindere in garantie si pompa de apa ).
Schimbari la cea veche pentru ca eu am mai mult grija de ea :
bucsi BA cam la cca. 30k km
pivot 1 buc pe la 100k km
tobe 120k km / 6 ani
amortizoare spate la 180 k km ( a dat intr-o groapa un cole si l-a rupt pe unul si le-am schimbat pe ambele )
pompa de apa 175k km
discuri de frana fata 150k km
modulele de aprindere in cca. 60k km s-au schimbat in garantie si de atunci nu a mai fost cazul ( la cea noua nu s-au schimbat deloc module de aprindere )
in rest consumabile + filtre+ placute de frana ( intotdeauna mi le-au aratat si mi-au recomandat inlocuirea )

Mai nou este un Focus Break 1,6 din 2005 pe care se da seful mai mult ......... si culmea este ca nu este atit de fiabil ca vechile plus ca este mult mai putin dotat decat celelalte masini , nu are scut sub motor etc...
Oricum , cel putin aici in Brasov service-ul Renault este cu 5 clase peste cel de la CASA AUTO ( unde este reprezentanta Ford ) si unde nu au nici o piesa auto pe stoc.
S-a bulit pompa de apa la Focus , in garantie la 48k km si au zis ca o aduc in 10 zile............. dupa interventii ........... au adus-o in 2 zile , la Renault am schimbat-o la 175k km si era pe stoc....
La fel s-a intimplat cand a fost lovita masina ........ la Ford au venit pe comanda piesele in 2 saptamini si la Renault in 3 zile..........
Revizia la 45k km la Ford a costat 750 RON si la Megane cea de 115k km ( este similara ) 380 RON, la prima a durat 2 zile si la Ren a durat 4 ore,
plus ca la Ford au zis ca ar trebui schimbate placutele de frana dar nu le au pe stoc si ar veni in 2 saptamani.

Concluziile sa le trageti voi.

Oricum ca masina personala mi-am luat un second Menage 1 classic 1,9 dTi ......... asa ca parerea mea ati vazut-o .... si parea mea este ca daca nu ai masina noua sa trebuieasca sa beneficiezi de garantie .... cauta un mecanic de reprezentanta si se rezolva altundeva si la alti bani.
Mircea38023
Pai stati putin.
Nu confundati Megane Classic, cu Megane II.
Megane Classic, se pare ca a fost ultima masina intr-adevar fiabila facuta de Renault. Dupa ea....potopul.
_Constantin_
Nu vreau sa-mi sariti in cap dar am 2 prieteni, nu unul, 2 care au luat Megane II Sedan si la amandoi le ploua in ele, nu in cantitati alarmante dar intra apa undeva in spate pe la luneta. Nu stiu daca ei doi sunt niste ghinionisti sau s-a mai intamplat la cineva. E o chetsie neplacuta zic eu dar cred ca e un caz izolat, nu?
ncristi
Nu stiu cat de izolat este cazul dar se spun valuri de tampenii pe seama aceste firme...eu chiar daca am 2 masini (deci presupun ca stiu exact cu se se mananaca renault cu service cu tot) dupa tot ce citesc pe forumuri in special habar nu am ce si cum sunt aceste masini de fapt blink.gif

Eu personal sunt extrem de multumit de ele...sg obiectie o am in legatura cu preturile ff mari la piesele de schimb dar am vazut ca nu numai la renault este asa.

O revizie la MII ma costa in total 2.5-3 mil lei vechi in timp ce la un hyundai accent este de 11mil...si totusi lumea este f multumita de accent.
eddie
Eu sunt super-multumit de Clio bicorp(fabricat in Slovenia)nu am avut nici o problema cu el,pe cand la Opel Zafira(fabricat in Germania),am schimbat un cap de bara si cremaliera de la volan in garantie,desi nu am dat cu ea prin gropi.Dar masinile au la bord numai 15.000 de km fiecare.
CCI
Eu nu am avut nici o problema importanta cu masina, si sunt super multumit. Poate ca e adevarat ca M2 nu e fiabil (desi am colegi la firma care au si nu au nici o problema), dar M1 a fost intr-adevar o masina foarte fiabila.

Costurile sunt absolut ok, sub majoaritatea altor firme (poate exceptand Dacia si Daewoo) si daca incepi sa cunosti lumea la service esti tratat bine.

In consecinta, tot Renault (Laguna2) va fi si urmatoarea masina.
DSF70733
Mentionez de la inceput ca nu sunt un cunoscator al marcii Renault, am un clio fidji 1.4 8valve si vreo 10.000 km cu el. In afara de motor care e o mare dezamagire masina e acceptabila pentru banii la care se vinde.
Problema mea e alta, mi se par deplasate discutiile la modul "tragic" despre suprematia unei marci sau alta.
Adevarata problema, am realizat-o dupa ce am petrecut vreo 2 ani prin vestul Europei, este ca Romania este o piata atipica pentru masini din multe puncte de vedere. Ceea ce nu realizeaza multi dintre cei ce scriu aici este ca Romania nu are sosele ci piste de incercari pentru uzura masinilor, benzina e 3 sferturi diluant, tiner si alti solventi. ( nu uitati ca rafinariile in care se produce motorina si benzina "euro 3" si "euro 7" au fost proaspat modernizate in 1967 ), sevice-urile sunt infectate de vechiul spirit balcanic la preturi actualizate.
Ceea ce vreau sa spun este ca multe din aceste discutii nu isi au rostul deoarece, majoritatea masinilor care circula in romania au fost proiectate pentru conditiile din Europa de Vest. Ceea ce se intampla cu o masina in romania este o concentrare a problemelor tehnice ce pot aparea in vestul europei pe o durate de 10-20 ani, si vreo cateva sute de mii de km intr-o durata mult mai mica din cauza conditiilor mai sus mentionate. Banuiesc ca adesea " specialistii " din service-urile romanesti se confrunta cu probleme de care pe afara nici nu au auzit mecanicii de acolo si producatorul nici nu le-a analizat cand a proiectat masina.
Dupa parerea mea nici fiabilitatea unei marci nu poate fi dovedita sau infirmata in romania, statistic vorbind pentru ca totul e o ruleta in privinta problemelor ce pot aparea. Multe tin de noroc si de cat de bine incerci sa ai grija de masina, ca e plina Romania de Passaturi cu suspensiile varza dupa 2,3 mii de km prin solul selenar de pe DNx, sau de masini de lux cu injectia varza dupa alimentarea cu Top Power 100 (100 grame apa sau diluant la litru de benzina).
Iulian HondaFan
ce e clio fidji?

clio2 se cheama acum campus. varianta sedan ( asamblata in Turcia) e Symbol. care e Fidji?

par sa fie motive sa credem ca benzina si motorina sunt de calitatea proasta in Ro. insa diluantul de vopsea este mai scump decat benzina, asa ca ar fi greu sa invinovatim producatorii ca pun diluant in benzina... blush.gif
Skywalker
QUOTE(DSF70733)
...benzina e 3 sferturi diluant, tiner si alti solventi. ( nu uitati ca rafinariile in care se produce motorina si benzina "euro 3" si "euro 7" au fost proaspat modernizate in 1967 ), sevice-urile sunt infectate de vechiul spirit balcanic la preturi actualizate...

In procesul de extragere a benzinei din titei mai sunt si alti compusi care se extrag din proces la temperaturi apropiate de benzina si care sunt foarte ieftini, acesti compusi se "introduc" in benzina pentru a o face "mai rentabila din punct de vedere economic" adica consumatorul "cumpara" benzina care de fapt nu este benzina ci doar un carburant cu aroma de benzina. Un inginer chimist in chimia organica stie sa-ti spuna mai multe despre acest "procedeu".
Iulian HondaFan
benzina e un amestec de hidrocarburi omogenizat ca cifra octanica si care trebuie sa fie lipsita de impuritati.

in toate rafinariile proportia de benzina extrasa din titei se poate varia prin adaugarea atat de fractiuni mai usoare ( de genul diluantului) cat si mai grele ( de genul petrolului lampant si motorinei care sunt sparte in fragmente mai mici prin cracare). asta depinde de tipul de titei folosit ( unele sunt mai grele, altele mai usoare) cat si de cererea pe piata la un moment dat pentru diferitii produsi de rafinare. toate rafinariile sunt proiectate sa aiba acest tip de flexibilitate.

nu asta e problema. problema, daca este vreuna aici, este probabil ca produsul final nu este bine omogenizat si adus la parametrii de cifra octanica si de puritate corespunzatori
ncristi
DSF70733 tocmai scris un mare adevar smile.gif

Cu durere adaug ca sg drum mai de doamne'ajuta din tara asta si anume DN1 a ajuns intr-o mare mizerie pe portiunea otopeni - baneasa...jale mare ce-i acolo :evil:
Mircea38023
QUOTE(CCI)
Costurile sunt absolut ok, sub majoaritatea altor firme (poate exceptand Dacia si Daewoo) si daca incepi sa cunosti lumea la service esti tratat bine.

.



Pai daca ajungi sa cunosti lumea la service...nu e bine. Inseamna ca ai probleme cu masina, ca doar nu te plimbi pe-acolo de placere biggrin.gif
Pe aia de la service e bine sa nu-i cunosti.

La megane-ul meu, am mai spus. Intr-un an si 3 luni si 32.000 km, i-au fost schimbate: discurile franare spate- pe motiv de defectiune la un senzor ABS, celebrele flanse si pivotii fata. Si o interventie pe la coloana de directie...ceva strans pe-acolo. Se pare ca oricum in curand va trebui schimbata si aia.

Fiabila masina...n-am ce zice.
laur6
renault megane coupe 1.6 16v - 2001 produs la fabrica din Spania
1. la 15.000km schimbata prima bobina de inductie sagem
2. 20.000km schimbat radio-cd-ul
3. 30.000km schimbat kit-ul distributie
4. 35.000km schimbata a doua bobina de inductie defecta + inlocuite si ultimile doua cu bosh
5. 40.000km schimbat rulmentii spate!!!! unul era praf, celalalt statea sa pice.
6. 45.000km vizita de service - 7.800.000 lei! (placute frana fata, verificare sonde lambda, inlocuit bec ars stop, fara ulei si filtru- le schimbasem eu)
7. 46.000 km sonda O2 terminata - costa in jur de 5-6mil. lei
Toate aceste 'mici' si neesentiale piese defecte au costat o gramada de bani. Acest tip de masina costa in jur de 15.500 euro cu toate taxele incluse. Nu este in nici un caz normal ca la acesti bani sa se strice atat de multe lucruri intr-un interval atat de scurt (sau nr. de kilometri). Poate a fost doar ghinionul de a prinde aceea masina 'proasta' din lotul de 100, sau poate nu. Din punctul meu de vedere asta nu inseamna fiabilitate si in nici un caz raport calitate/pret bun. Am reusit sa vand masina, avand in vedere ca modelul de caroserie este dificil de vandut, adresandu-se anumitor categorii (tineri in special). In concluzie, Renault ar trebui sa imbunatateasca atat calitatea pieselor cat si furnizorii cu care lucreaza (vezi sagem) sau sa scada preturile autoturismelor mai aproape de adevarata valoare pt ca altfel, DA, Renault este o teapa!!!
Iulian HondaFan
asta da ghinion. blush.gif cred ca e greu sa mai gasesti multi posesori de Megane cu acelasi numar de probleme.
Lucian72846
Am avut si eu Renault Megane Classic 1.9 dci , abia am scapat de ea . Am facut cu ea 47.000 km ....... varza la mecanica .
Clientul care cumpara Renault , o face o singura data , dupa care nu-i mai trebuie niciodata .
Am facut o medie a vizitelor cu probleme la service , cam la 3000 km !

Sa alegeti bine ! inainte de a cumpara .
ncristi
QUOTE
Am avut si eu Renault Megane Classic 1.9 dci , abia am scapat de ea . Am facut cu ea 47.000 km ....... varza la mecanica .
Clientul care cumpara Renault , o face o singura data , dupa care nu-i mai trebuie niciodata .
Am facut o medie a vizitelor cu probleme la service , cam la 3000 km !

Sa alegeti bine ! inainte de a cumpara .


Explica ce probleme ai avut la partea mecanica pt ca din intamplare zilele astea o sa am de-a face cu o asemenea masina care are 120000km la bord si sunt tare curios...

Poate o sa facem schimb de idei smile.gif

PS
Cam ce s-a schimbat la o asemenea masina (cel putin din ce-am aflat de la proprietat acesta fiind o firma de constructii):

- de 3 ori bieletele de directie
- 1 data pivotii cu brat cu tot
- amortizore spate 1 sg data
- clapeta recirculare caraia
- motorul este impecabil si nu a avut niciodata nici o pb

Masina este exploatata "draconic"...este super alergata si chinuita.
Lucian72846
Vreau sa ma crezi , dar nu vreau sa-mi amintesc de acel cosmar numit Megane . Am mai facut greseala , sa scap mai repede de ea , am dat-o unei rude . Nu mai vorbeste acum cu mine , cauza..........Megane-ul !
Asa ca am incheiat orice subiect legat de Renault .
ncristi
Nu-ti mai amintesti nimic care a cedata la masina blink.gif ?

Zicei ca ai fost cu ea la service din 3000 in 3000km blink.gif
Lucian72846
Ba amortizoare fata , ba spate , tablou de bord , am ramas incuiat in masina , nu se mai descuia . La 18.000 km am schimbat pompa de apa . Facea zgomot si curgea .
Dupa vanzare nu mai selecta treapta a 5 a si sarea den treapta a3a , de aceea omul nu mai vorbea cu mine !
Mentionez ca nu a fost lovita niciodata , nici macar atinsa !
ncristi
Probabil ca ai dat tare de tot in ea de ai schimbat amortizoarele fata si spate in asa putini km blush.gif
Lucian72846
Acelasi stil de condus ( calm si economic ) este adoptat si pe actuala masina ( nu Renault ) , are 54.000 km fara probleme .
Mentionez ca avea la 18.000 de km , un tur de Europa de vreo 4500 km !

Dar al doilea prop al ei tot asa conduce ? sa presupunem ca mergeam eu nasol . Dar el are probleme in continuare .
cioaba
a mea nu zice nimic la 47k. o am de la aproape 40k (habar nu am daca sunt reali) si afara de o electrovalva defecta (asa am luat-o, tzeapa mea) nu da probleme. cu service-ul e alta treaba, si nu-i vina constructorului.
ncristi
Eu ma indoiesc profunmd ca lucian a a avut un m1 si ma indoiesc si mai profund ca i-a picat tabloul de bord smile.gif
V l a d
eu am 30.000km cu a mea si a picat o bobina, schimbata in garantie si captor de axa cu came 650.000. Deci probleme masina nu prea a avut. O fi avut ghinion omul si acum se razbuna pe renault biggrin.gif Ba chiar pot spune ca sunt super multumit de masina, pacat ca acum vreau ceva mai puternic si mai mare biggrin.gif biggrin.gif
deci din punctul meu de vedere renault nu e o teapa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.