Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 530 i sau Passat W8
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Ionut38616
Am si eu o mare nelamurire.
Sunt posesorul unui Passat V6 Syncro din 1998(193 CP) si as dori sa il vand,dar nu pot sa ma hotarasc ce masina sa imi iau dintre un Passat W8(275 CP) si un BMW 530 i an de fabricatie 2002.
Poate puteti sa ma ajutati cu niste date tehnice sau cu ceva ce stiti despre aceste masini.

Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.

Cu Stima si Respect,

Ionut
Watcher
Singurul raspuns care imi vine in cap este ca peste tot unde am citit Passat W8 are critici slabe, adica nu prea il recomanda nimeni, in principal pentru ca motorul este prea mare deci consum mare si devalorizare puternica (greu de revandut).
Andrei Suzuki
La interior e mai misto PAssatu W8;cel putin ecranu ala color vine perfect in consola centrala.La motor la fel,insa la exterior nu se deosebeste prin nimic fata de celelalte modele.Poate prin cele 2 tobe de esapament cu cate 2 iesiri (din cate tin eu minte),rotile mari cu talon mic si inscriptia W8 pe grila frontala.
Ionut38616
Da,stiu ca este posibil sa nu o sa reusesc sa o revand repede si sa pierd ceva bani la aceasta tranzactie dar ma incanta faptul ca este 4X4(Passat-ul W8)pe cand BMW 530 i nu este.
Zilele trecute am fost cu masina mea la service Augsburg si din curiozitate am intrebat seful de service daca stie ceva de W8 si la care el mi-a raspuns ca nu are nici o informatie despre el.
Ma intreb daca un service ca Augsburg nu se baga la un W8 atunci unde mai ramane sa ma duc!?,la Porsche Romania unde stiti si dvs cat este ora de lucru.
Din cate am inteles un 530 i nu poate sa sara de 15% in oras dar despre W8 habar nu am cat consuma in oras.
Andrei Suzuki
Daca cei de la Augsburg au zis ca nu stiu nimic de W8,asta nu inseamna ca nu se baga la o revizie sau stiu eu ce;probabil inseamna ca nu au avut pana acum nici unu la ei in service
mike.omega
Passat-urile W8 sunt destul de rare, eu am vazut unul cu numere de .de si mi-a placut dar parca pana nu l-as da pe un 530i :oops:
mihai38683
buna sunt nou pe aici.. va urmaresc de mult dar.. abia acum mi am facut user .... deci ..mihai incantat...
PArerea mea :shock: BMW nu se mai pune duscutia ...
motive: 1. bmw e bmw
2. la passat ar trebui mult chin la revizii si s ar putea sa ai surprize neplacute.. :blackeye: parerea mea
Nonn
Nici nu stiu cum poti sa mai stai pe ganduri! :roll: Ce e un Passat pe langa un BMW (fara suparare pentru posesori tongue.gif )? D.p.d.v. tehnic cele doua modele nu sunt chiar echivalente, ar trebui sa fie un 540, 530-ul fiind de 6 cilindrii in linie. Oricum, BMW-ul este un model premium, din cu totul alta clasa, alaturi de Mercedes si Audi. Are o imagine si o reputatie superioare, asa ca eu n-as ezita, chiar daca ar fi un pic mai scump.
Ionut38616
Stiu ca un BMW nu se compara cu un Passat dar din cate am inteles eu W8 e 4X4 pe cand 530i nu e.
Poate sa imi spune si mie cineva daca face vreo diferenta tractiunea integrala fata de cea pe spate?
Stiti cumva cat consuma un W8 si un 530i in oras?
Multumesc pt raspunsurile voastre.

Cu Respect,

Ionut
Watcher
Eu am cititi prin reviste comparatie intre BMW si Audi cu quattro. Per total spuneau ca se simte la limita tractiunea integrala, chiar daca BMW are ESP performant.
Pe de alta parte, vorbind cu prietenii din perioada aventurilor cu masini ziceau ca cu awd e mai greu sa faci 'manevre' / 'figuri' - sa o invarti, etc...
Tata zice ca s-a jucat cu A4 pe la munte si ca a reusit sa ia curbele alunecand cu ESPul scos, dar nu a facut o comparatie dupa aia cu RWD...

EDIT: Am o problema insa: la o prima vedere as zice ca nu ar trebui sa compari cu 530i ,ci macar cu 540 daca nu cu un M5. Caci nu cred ca Passatul W8 are acelasi pret cu 530i...
Andrei Suzuki
Nu va suparati,dar Passat W8 e si 4x4,are si motor mai puternic,si are si dotari similare,daca nu si mai bune decat un 530 in bani mult mai putini.W8 4.0 4motion tiptronic (5 trepte) e 45300 euro DDP. Manuala cu 6 trepte (acelasi motor) e 43200 euro ddp.As alege W8 fara sa stau pe ganduri,chiar daca un bmw e...un bmw.
Andrei Suzuki
:oops: :oops: :oops: :oops: M-am uitat mai bine si 530i (modelul nou) e vreo 35000 euro. :oops: :oops: deci,mai ieftin ca w8.Da tot Passatu l-as alege. laugh.gif
Ionut38616
M-am uitat pe site www.mobile.de si la 20.000 + taxe poti sa iti iei si un Passat W8 tiptronic sau un 530i automat.
Sincer inclin spre un W8 datorita tractiuni integrale dar singurul lucru care m-ar speria ar fi consumul unui W8,pt ca sincer sa fiu habar nu am cat consuma in oras pe cand 530i stiu ca nu sare in nici un caz de 15%.
Daca de exemplu mi-ar spune cineva ca in oras W8 sare de 20% cred ca o sa aleg 530i.
De ex masina pe care o am Passat V6 Syncro(193 CP) nu consuma mai mult de 14 in oras lucru care este destul de convenabil.
Ionut38616
Cand am afirmat ca la 20.000+taxe poti sa iti iei BMW 530i ma refeream la un an de fabricatie 2001-2002.

Cu Respect,

Ionut
Nonn
Passat W8: 4.0litri, 275CP, 370NM/2750rot./min., 250km/h v. max. limitata electronic, 0-100km/h: 6.5sec.(6 vit. man.)-7.8sec.(5 vit. aut), consum oras: 19.4-19.5(cut. man), 19.5-19.6(cut. aut.). BMW-ul 530i are 3 litri si 231CP deci normal ca va consuma mai putin. Cum am mai spus, pentru comparatia directa a performantelor si consumului trebuie 540i (4.4 litri, 286CP). Despre W8 am citit si eu ca are un consum cam maricel chiar si pentru puterea asta. Banuiesc insa ca 540-ul este mai scump ca un W8, de accea te intereseaza 530i, corect? Daca vrei neaparat tractiune integrala atunci ia Passat-ul sau de ce nu incerci un Mercedes 430 4matic (dar mult mai scump, cred)? Sau un Audi A6 de 4.2 litri(?) Quattro? Eu tot cu BMW-ul votez, indiferent de tractiune. :cheers:
G e o r g e
consumul e foarte ridicat pentru W8 :cry: iar motorul ala nu se pare a fi chair asa de reusit .
Iulian HondaFan
passat W8 nu se mai fabrica din 2003 ( inteleg ca te uiti dupa SH, though), vanzarile au fost slabe chiar si aici in USA unde benzina e ieftina. Pretul este insa mult sub BMW 530, fully loaded aici a fost vandut la 41000$ nou. eu as alege Beemeru' fara discutie, desi sunt fan Passat. toate W8 sunt AWD/4 motion.
Nazareno Gabrielli
Votez pentru BMW.

E distanta de la VW la BMW.
G e o r g e
daca dam o mica cautare dupa mesajele dlui ionut vom gasi ca a postat de 7 ori , iar in toate mesajele intreaba ce sa faca :shock: laugh.gif
http://www.masini.ro/forum/search.php?sear...thor=Ionut38616
Tupac
W8-ul consuma de rupe! Asta iti spun din surse sigure, undeva pe la 20% laugh.gif
BMW-ul nu stiu cat consuma, dar sigur mai putin smile.gif
Nu ai bani de un Audi Allroad TDI? Ala face toti banii! :cheers:
Mie unul imi palce BMW seria 3, si XI-ul are si tractinue integrala :bounce:
alexmohora39701
Salut la toata lumea!

Chiar nu inteleg atunci cand iti pui problema de a alege intre doua masini de aproximativ 30.000 euro de ce se tot ridica problema consumului?

Daca asta e un criteriu cat de cat important (dupa cum reiese din discutie) atunci alege intre Tico si Matiz...
Marco39856
La banii aia iti iei BMW 330xi de rupe! din 2002
Consumuri:BMW 330xi 10l (consum mediu dat de producator)
BMW 530i 9.6 (consum mediu...)
BMW 545i 11 (consum mediu...)
VW passat W8 14 (consum mediu...)
Sper ca v-am ajutat, daca va ,mai pot ajuta cu ceva, ...!

O zi buna tuturor!
Ion41301
QUOTE(Marco39856)
La banii aia iti iei BMW 330xi de rupe! din 2002
Consumuri:BMW 330xi 10l (consum mediu dat de producator)
BMW 530i 9.6 (consum mediu...)
BMW 545i 11 (consum mediu...)
VW passat W8 14 (consum mediu...)
Sper ca v-am ajutat, daca va ,mai pot ajuta cu ceva, ...!

O zi buna tuturor!


Din propria experienta (am un 530 Diesel),toata vara consumul mediu a fost intre 5.7 si 6.2 iar iarna intre 7.5 si 8.Este un model foarte reusit din seria 5 poate cel mai bun (un prieten care lucreaza in Regensburg la un autohaus BMW mi-a spus ca este modelul cu rata cea mai mica de intrare in service) iar ca putere si sprint smile.gif rupe asfaltul.[img][/img][img][/img]
Dan45727
QUOTE(Ionut38616)
Am si eu o mare nelamurire.
Sunt posesorul unui Passat V6 Syncro din 1998(193 CP) si as dori sa il vand,dar nu pot sa ma hotarasc ce masina sa imi iau dintre un Passat W8(275 CP) si un BMW 530 i an de fabricatie 2002.
Poate puteti sa ma ajutati cu niste date tehnice sau cu ceva ce stiti despre aceste masini.

Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.

Cu Stima si Respect,

Ionut


EU AM AVUT UN BMW SI-MI PARE RAU SI AZI CA L-AM VANDUT. SI NU ERA DECAT 520i. INCERC SA-MI IMAGINEZ CUM S-AR MISCA UN 530. OPINIA MEA: NU MAI STA PE GANDURI, ALEGE BMW!
HalbaSus
eu zic sa uiti de passat si de seria 5... recomandarile mele ar fi:
audi s4 (nu te incadrezi in bani... da' merita smile.gif)
audi a4/a6 quattro (sunt multe motorizari tari... 2.4, 2.8, 4.2, etc...)
bmw 330xi
subaru legacy nou (ok, si asta sare un pic de pret, avantajul ar fi ca e noua la un pret nu cu mult mai mare decat celelalte second... un alt dezavantaj ar fi puterea relativ mica (la motorul de 2.0 normal aspirat) si imaginea asiatica)
seria 5 noua se face si in varianta xi dar nu cred ca exista sh iar nou e destul de scump...
E-class 4-matic (+++imagine dar are si dezavantaje)
passat-ul are deficienta imaginii (degeaba e w8 tot masina poporului inseamna traducerea...) iar seria 5 nu a fost facuta pt o tara in care iarna dureaza juma' de an si dezapezirea e cum e... tractiunea trebuie sa fie macar fata daca nu awd ca sa nu ai probleme iarna...
Impuls
Salutare tuturor!

Ionut, eu am un 330 Xi din 2003. L-am luat de nou si are acelasi motor cu 530 pe care il urmaresti tu. Ma rog, acum nu stiu la ce an de fabricatie te uiti tu dar in mare este acelasi motor: L-6 24V , 225 CP la 5900RPM . Pana si torque-ul este identic. Difera doar sistemul de management al motorului 330 Xi avand Siemens MS 43 si celalalt MS 45.
Consumul meu este in general 10 pentru ca folosesc si highway si oras.
Masina este excelenta, are un demaraj foarte bun (prinde suta in 7.5sec-masurat de mine), frane excelente, ABS pe 4 canale, EBD si double VANOS system.
In doi ani nu am avut absolut nici o problema. Absolut nimic!
Stabilitatea este exceptionala, condusul este o adevarata placere sau chiar o senzatie. Este 4x4 si nu de putine ori am constatat diferenta fata de un FWD sau RWD. Cum spunea un coleg mai sus nu prea poti sa te dai in spectacol cu ea datorita tractiunii integrale.
Desigur in 530 dispui de un comfort mai mare decat in 330.
Diferenta de greutate intre cele doua nu este mai mare de 50 de kg dar ai ractiune spate.

Cat despre VW W8 nu ti-l recomand mai ales daca il folosesti numai in oras. La Passatul W8 ai un motor de 4 l care furnizeaza 275 CP la 6000RPM, ai un torque mai mare si "prinzi" suta in 6.5 Sec. Desi ei dau un consum de 14 in oras si 10 pe autostrada eu personal ma cam indoiesc ca este asa.

Nu stiu pe nimeni cu W8 si nici nu am condus vreuna. Am insa un foarte bun prieten cu un Passat ( V6 - 190 CP) facut la comanda si iti pot spune ca a avut numai si numai probleme. Specific ca masina a luat-o de noua si este genul care ingrijeste insa nu este multumit de ea. Doar ca ex. iti spun ca a trebuit sa inlocuiasca discurile de frana la 55.000 Km, lucru care mi se pare de neimaginat.

Una peste alta, fara a fi subiectiv nu cred ca exista grad de comparatie intre BMW si VW.
Acum ramane sa te hotarasti intre 330 Xi si 530. Daca nu ai burta de 1 metru diametru vei fi de-a dreptul fericit cu un 330. Daca vrei totusi una mai mare atunci ia-ti un 530.
Dar nu uita ca nu este 4x4. Acum BMW are disponibila si varianta 525 Xi (cel putin pe piata canadiana) dar fiind nou lansata nu cred ca poti gasi un SH.
f1anatic
Subaru Legacy 3.0 R There you have it...Masina noua...motor mic...iute suficient (nu chiar ca a mea...dar totusi), fiabilitate beton, tractziune integrala...consum bun, 6 cyl... ce mai vrei ?
Impuls
Un 330 Xi? biggrin.gif
Iulian HondaFan
semnatura lui f1anatic

"2005 Subaru Legacy GT 2.5L H4, turbo @ 300 HP, 315 lb-ft torque, 0-100kph in 5.0 sec
1999 Chevrolet Venture LS, 3.4L V6 @ 220 HP, 235 lb-ft "


masurate sau estimate?

ti-ai pus chip-ul pe Legacy deja?..
Impuls
f1anatic,
Asta ma intrebam si eu: de unde scoti tu aia 300 CP? Torque iarasi este cam exagerat zic eu...

Modelul tau are 250 CP/ 6000RPM si un torque de 250 lb-ft / 3600 RPM.
Este totusi un 2.5 litri turbocharged si intercooled.Tu ai deja turbina destul de solicitata si ma intreb de unde mai scoti putere si torque.

Da-ne niste informatii, date si in ce anume consta noul chip. Este cumva vorba de Turbonator?

Si aia cu 5 sec. mie mi se cam pare trasa de par!!! Sunt masini proiectate sport cu motoare mult mai puternice si nu se pot lauda cu performanta asta.

M3 are un 6 cilindri in linie de 3.2, produce 333 CP si 262 lb-ft /4900 RPM si atinge suta in 5.2 sec. Nu imi spuneti acum ca si Legacy este mai tare ca ma las de forumul asta! :wave:
Ne lamuresti?

PS Din cate stiu eu, V6 de 3,4 l de pe Venture furnizeaza 185 CP.... blink.gif
cosmin45741
daca vrei sa compari seria 5, compar-o cu a6, passatul nu intra in discutie, fie el si w8....
vrei masina sport la banii aia, ia-ti o japoneza..
daca vrei si un pic de lux, comfort si imagine nu stiu la ce te mai gandesti.-seria5- e un abis intre cele 2.........
Impuls
Noi ne conformam situatiei date si incercam sa dam un raspuns initiatorului topicului.
Prin urmare fiecare vine cu pareri pro si contra despre cele doua modele.
f1anatic
QUOTE(Impuls)
f1anatic,
Asta ma intrebam si eu: de unde scoti tu aia 300 CP? Torque iarasi este cam exagerat zic eu...

Modelul tau are 250 CP/ 6000RPM si un torque de 250 lb-ft / 3600 RPM.
Este totusi un 2.5 litri turbocharged si intercooled.Tu ai deja turbina destul de solicitata si ma intreb de unde mai scoti putere si torque.

Da-ne niste informatii, date si in ce anume consta noul chip. Este cumva vorba de Turbonator?

Si aia cu 5 sec. mie mi se cam pare trasa de par!!! Sunt masini proiectate sport cu motoare mult mai puternice si nu se pot lauda cu performanta asta.

M3 are un 6 cilindri in linie de 3.2, produce 333 CP si 262 lb-ft /4900 RPM si atinge suta in 5.2 sec. Nu imi spuneti acum ca si Legacy este mai tare ca ma las de forumul asta! :wave:
Ne lamuresti?

PS Din cate stiu eu, V6 de 3,4 l de pe Venture furnizeaza 185 CP.... blink.gif


Bre...Trebuie sa va dau raportul la fiecare smecherie pe care o pun pe masina...? Atunci imi cer scuze... Uite ca nu m-am prins ca trebuie sa va spun de Cobb Accessport si de intake. Si nu este estimata prea tare...uita-te la grafice...citeste incepind de pe la pagina 17 spre coada. Daca te uitzi in topicul - totul despre masina mea vei afla ce aveam de gind sa fac si...urmeaza ideea mai departe.

Venture-ul are MSD ignition, coils, wires, sparkplugs, an Impala superchip, air intake with removal of silencer and K&N, catalytic converter changed.

Numerele la Legacy sint masurate...nu pe masina mea ci pe masini cu modificari similare. Folosesc harta pt 93 octane. M3-ul pierde in acceleratzie de pe loc pt. ca noi avem AWD dar la viteze ridicate va fi mai iute (ex. 1/4 mile) pt ca sint pierderi mai mici prin transmisie.

La revedere. !
f1anatic
turbina e buna pina pe la 350 de wheel horse power. De unde ai venit tu cu suprasolicitata...NU stiu...

Nu e Turbonator. Dute inapoi la mesajul original si cauta. Cobb Tuning Accessport. Si am pus si diagrama oficiala. Plus una de la K&N iar eu am un sistem modificat. Una peste alta...duce spre 300. E o cifra rotunda...iar acum daca am numai 298...nu oi face git si sa tzipi MURDER !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.