Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tobe Sport si nu numai
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Exterior
Andrei Suzuki
Treaba sta in felul urmator:avand in vedere ca au trecut sarbatorile,am pus si eu niste bani la saltea;mai exact vreo 5 mil si un pic.Daca este nevoie...sa zicem 6 mil. Ce vreau eu?Pai ma gandeam sa imi iau o toba finala sport,numai ca sunt cam la limita cu banii.Sau ma gandeam la un filtru sport,care,din pacate,sare de vreo 6 milioane. Sau (inca un sau) ceva la muzica..inca o pereche de boxe...ce ziceti? Va rog..idei,sugestii,propuneri,site-uri...tot ce se poate.Merci
mike.omega
Daca schimbi toba finala, fii atent de care iti iei si cat zgomot face :!:
Pt ca totusi e o masina fe familie si la drum lung pe mine unu m-ar enerva si obosi in plus asa ceva :roll:
Am impresia ca poti gasi tobe din inox YED cu vreo 2-3 milioane care sunt ok sau borla, dar nu terminatii :!:
Decat filtru sport mai bine air intake schimbat smile.gif
SSARG
Jag Fan a spus:

Decat filtru sport mai bine air intake schimbat smile.gif

Ce intelegi, exact, prin air intake si ce inseamna tradus in performante?
Andrei Suzuki
Dupa ce am facut mai multe calcule si masuratori smile.gif am ajuns la concluzia ca e cam nasoala cu toba si ca ar trebui schimbat tot traseu pt ca e o imbarligatura cu toba asta de nu va pot descrie.E pusa peste punte,peste niste bari,prinsa de ceva,e stramba...offf.Din punctu asta de vedere incepe sa imi fie dor de nova.La aia era totu mai simplu.

Cu filtru...e ceva mai simplu.Adica se gaseste mai usor ceva care sa se potriveasca.
Cred ca air intake este considerat (zic eu,dar poate gresesc) filtru propriu-zis+conducta aia care face leg intre filtru si gaura ramasa,adica ce am incercuit eu. (George sper ca nu te deranjeaza ca ti-am pus poza).George ar trebui sa isi dea cu parerea.
Cat despre preturi...nu am gasit nimic pe net si nu prea am timp sa umblu sa ma uit :cry:
Andrei Suzuki
Am gasit niste filtre de aer pe un site de tunig,dar sunt cam ieftine.Mult prea ieftine.Ce ziceti?

http://www.tuningshop.ro/filtre.htm
G e o r g e
la mine nu se deschide site ul respectiv .
SSARG
smile.gif
Nici la mine!
:!:
Andrei Suzuki
Nici la mine nu mai merge. Oricum ideea era ca erau acolo filtre sport de toate marimile si formele,iar cel mai scump era in jur de 45 E sau ceva de genu asta. Tin minte ca era un filtru Simota parca la oferta 25 E. smile.gif
Daniel38082
Acesta este prima imagine a siteului care nu va merge:


Pentru informatii suplimentare si comenzi va rugam sa ne contactati: 0721640898 Adrian ----comenzi@tuningshop.ro .
Comenzile se realizeaza cu un avans de 30% din valoarea totala a comenzii, urmand ca restul sumei sa fie platita la livarea produselor.

Tuningshop unic importator al sistemelor japoneze de inductie directa Simota.Va punem la dispozitie aceasta noua tehnologie testata pe masini japoneze si adaptata de curand si pe modele europene, avand ca rezultat o efecienta maxima la un cost redus de productie. Exemplul cel mai relevant este noul filtru WS25 conceput special pentru a impiedica patrunderea aerului cald in camera de ardere prin protejarea filtrului de o carcasa de carbon veritabil.


Power Stack Twister Filter
The Simota Twister Style is similar to the Power Stack Style but with a twist. The filter element is twisted to give an added vortex effect, increasing air flow. Looks great. Works great.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
WS002TW
Albastru, rosu, crom, carbom



Power Stack Filter
The Simota Power Stack is a 360° conical air filter with a second conical filter that allows air in from the top as well as from the sides. This is the most popular style.
Width 160mm Height 130mm Two Neck Sizes - 77mm & 114
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
WS002
Albastru, rosu, crom, carbom, galbem, verde,

Power Stack Slimline Top Filter
Inside top is 82mm diameter for a slimline look.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
WS190TW
Carbon
25 euro

Narrow Width Power Stack Filter
This is a Power Stack with a narrow width for tight space applications.
Width 150mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
WS001
Carbon
25 euro

Filter Plenum
The Simota Filter Plenum has a uniquely designed tapered end cap which assists the flow of air into the neck of the filter.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
WS002BA_YE_Plenum
Albastru, rosu, galben

Classic Filter
The Simota Classic Style Filter is renowned worldwide for its distinctive styling.
Width 160mm Height 110mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS006
Albastru,rosu, galbem,crom

Classic Twister Filter
The Simota Classic Style Twister Filter is a variation on the distinctive styling of the Classic.
Width 160mm Height 110mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS006TW
Albastru,rosu, galbem, crom



Large Width Power Stack Filter
This is a larger filter that is also shorter for tighter space applications. Features are similar to the WS002 Power Stack style.
Width 180mm Height 110mm Neck 77mm
Also available - Neck size 114mm, 127mm, 152mm*
MODEL
DIMENSIUNI
LATIME DIAMETRU
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS003C-BU
180mm

77mm
Blue 25 euro
SIM-WS003C-CA
180mm

77mm
Carbon
SIM-WS003C-CH
180mm

77mm
Chrome
SIM-WS003C-RE
180mm

77mm
Red
SIM-WS003C2-CH
180mm

114mm
Chrome
SIM-WS003C3-CH
180mm

127mm
Chrome
SIM-WS003C4-CH
195mm

152mm
Chrome



Heat Shield Filter
The Simota Superflow Heat Shield Filter combines a conical front design with a heat shield to allow access to cooler air. This improves performance which increases HP and, more significantly, increases torque. Can also be fitted with the SI017 Cold Air Intake extension kit.
Width 160mm Height 80mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS009 Albastru, crome, carbon, galben

Heat Shield with Wide Neck
MODEL
DIAMETRU
PRET
SIM-WS007B-CA
114mm

36 euro
SIM-WS007D-BU
152mm
SIM-WS007D-CA
152mm
SIM-WS007D-CH
152mm
SIM-WS007D-RE
152mm

Bomb Filter
Striking appearance.
Width 138mm Height 145mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS242 Albastru, crome, rosu, galben, carbon
30 euro

Dynamo Filter
A new style with a unique & distinctive appearance.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS180 Albastru, crome, carbon, rosu

Dynamo Twister Filter
Distinctive appearance with a more effective air flow.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm

MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS180TW Albastru, crome, carbon, rosu

Cobra Filter
For tighter space applications or for a distinctive look.
Width 89mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS005 Albastru, crome, rosu
25 euro


Aerotek Solid Filter
The newest style in high power air filters.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS240B Albastru, crome, rosu, galben, carbon
36 euro

Aerotek Translucent Filter
The newest style in high power air filters. The Aerotek Translucent series is engineered with an exclusive stainless steel filter.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS241A Albastru, rosu, galben, verde
25 euro

HKS Style Direct Drive Filter
Air induction efficiency is improved considerably by curl funnel (velocity stack) effect. Reusable foam element. These are not made by HKS
Width 165mm Height 120mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS245 Albastru, rosu, galben, verde
36 euro

Power Stack Twister Filter
The Simota Twister Style is similar to the Power Stack Style but with a twist. The filter element is twisted to give an added vortex effect, increasing air flow. Looks great. Works great.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS002TW Albastru, crome, rosu, galben, carbon



Computer Type Air Flow Meter Kit
The Simota Computer Type Air Flow Meter Kit bolts directly to the mass air flow sensor, saving space & dramatically increasing air flow.
MODEL
APLICATII CULORI
PRET
SIM-B003-BU

BMW 318i E30

Blue

SIM-B003-CH

BMW 318i E30

Chrome

SIM-B003-RE

BMW 318i E30

Red

SIM-HA01-CH

Hyundai Accent 96-98

Chrome

SIM-MZ02-CH

Mazda 323 1800 89-92

Chrome

SIM-M007-CH

Mitsubishi Galant

Chrome

SIM-M010-CH

Mitsubishi Pajero

Chrome

SIM-N009-BU

Nissan 200SX

Blue

SIM-N009-CH

Nissan 200SX

Chrome

SIM-N009-RE

Nissan 200SX

Red

SIM-N010-CH

Nissan Maxima

Chrome

SIM-SB01-BU

Subaru Impreza WRX 97-99

Blue

SIM-SB01-CH

Subaru Impreza WRX 97-99

Chrome

SIM-SB01-RE

Subaru Impreza WRX 97-99

Red

SIM-SB02-CH

Subaru Legacy 90-94

Chrome

SIM-T011-CH

Toyota Camry 88-91

Chrome



Trust Style Filter*
Highly efficient.
Width 170mm Height 90mm Neck 77mm
MODEL
CULORI
PRET
SIM-WS246

Albastru, verde, rosu, galben,


‘R’ Series Filter
Allows more air flow by featuring slots on the side.
Width 160mm Height 130mm Neck 77mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS243

Albastru,crom, rosu, argintiu

25 euro

Blitz Style Filter
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS249C

Crom

25 euro

Funnel Filter
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS248

Crom, rosu


25 euro

Anti-Heat Shield Filter
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET
SIM-WS247

Crom

36 euro


Karbon Kool Filter
Real Carbon Fibre. Strong, lightweight, heat resistant.
Neck 77 mm
MODEL
CULORI DISPONIBILE
PRET

MARIME
SIM-WS25

Negru carbon.

40 euro
MAre, Medie,Mica


:cheers: :cheers:
Daniel38082
Dar am shi eu o intrebare:

La ce foloseste chestia asta shi se poate monta la mashini cu injectie sau cu carburator? :?: :?: :?:
Nazareno Gabrielli
Filtru sport de poate pune la orice masina indiferent de motor. Scopul este cresterea puterii motorului.

Nu stiu de unde a scos Andrei Suzuki pretul ala mare mentionat initial. Ca sare de 6 milioane de lei. Nici vorba de asa ceva. Gasesti ceva bun si la 40-50 de euri.
Recomand filtru K&N.
Firme de tobe sport sunt multe. Si pretul lor este in medie jur de 100 de euro. Depinde de marca si de performante insa.
Sunt multe firme in Bucuresti care vand si monteaza tobe d-astea.

De asemenea, recomand si montarea de "seripisori" daca tot se umbla evacuare.
SSARG
Mircea KDT a spus:

''De asemenea, recomand si montarea de "seripisori" daca tot se umbla evacuare.[/quote]''

Ce sunt aia ''seripisori''? La ce folosesc?
Nazareno Gabrielli
[quote=SSARG]Mircea KDT a spus:

''De asemenea, recomand si montarea de "seripisori" daca tot se umbla evacuare.[/quote]''

Ce sunt aia ''seripisori''? La ce folosesc?[/quote]


Seprisorii sunt galerii de evacuare (de obicei din inox) care permit eliberarea optima a gazelor de esapament ducand la sporirea puterii masinii.
Uite si o poza. Sper sa se vada desi e cam mica.
Nazareno Gabrielli
Daca tot m-am bagat in discutie o sa zic ceva si despre tobe.

O toba finala sport este cam 100-130 de Euro. Cica ar aduce un plus de 5-7 CP.
Un intreg circuit este cam 400 de Euro. Cica ar aduce 10-12 CP.
Costul poate sa ajunga si la o mie insa. Depinde de firma producatoare.

Cu tot cu serpisori se obtine o crestere, in medie, de 15-20 de CP.

De la niste baieti care se pricep, cica ar fi bune la pret si la calitate produsele Borla, pe care firma mama le fabrica chiar in Romania.

Alte firme producatoare sunt Remus, Sebring........
Cine este interesat poate sa caute pe net informatii suplimentare.....
mike.omega
Cu air-intake-ul a raspuns Andrei smile.gif
Cat despre calitatea esapamentelor borla made in .ro... din cate stiu eu ai o garantie de 5 ani. Si tobele gen sebring, remus & co. iti cad dupa 3 ani :roll:

A si daca va invartiti putin prin Curtea de Arges le puteti face pe comanda(circuitul si diametrul cerut de voi, nu vreun stas). A si sa nu alegeti un diametru mai mare cu 20 de mm decat cel normal deoarece va veti alege cu un sound de nasca tongue.gif
SSARG
Ceva preturi, Jag-Fan? Macar orientativ...
Laur007
Merg montate pe un Uno cu carburator?
Andrei Suzuki
Se pot monta pe orice masina,numai sa iti gasesti tipul care se potriveste.
Am aflat azi ceva de la nenea George care imi scapase:daca pui filtru umbli la motor deci se duce garantia si nu prea imi convine.
Asa ca....cred ca o sa mai imi iau niste boxe smile.gif,niste pedale...mai vedem. smile.gif
mike.omega
QUOTE(SSARG)
Ceva preturi, Jag-Fan? Macar orientativ...

Preturi nu stiu...
Aveam o lista de preturi de la ei dar am pierdut-o :roll:
Oricum cel putin la dacie te costa cam dublu fata de un esapament normal(la aceleasi dimensiuni, presupun eu, ca nu se specifica) smile.gif
cosmin38489
Aveti idee unde poti sa te duci sa-ti testezi motorul (kw, cuplu) dupa un eventual tunning (filtre, toba, etc) ca sa-i afli noile valori?
SSARG
Exista, din cate stiu eu, un singur dyno stand in Romania, la un dealer Seat-Metrotehnica se cheama.
Andrei Suzuki
Din cate stiu eu,aceste teste, se fac (gratuit?) dupa ce iti faci chip-tuning ca sa vezi diferentele dintre caii putere inainte si dupa modificare,la cuplu..etc. Si la Dimsport poti sa faci asa ceva,dar nu sunt sigur.
G e o r g e
teste gratuit se fac DOAR la dim sport si in anume conditii. nu stiu exact care.

momentan nu existat stand petnru 4x4 .
Andrei Suzuki
Ce spuneti de asta?Merita facut asa?Are vre-un efect?

http://www.ignisklub.hu/pics/lively/motor-...ignis_evo_1.jpg

Sau asa.Dar nu prea arata bine.

http://www.ignisklub.hu/pics/lively/motor-...ignis_evo_5.jpg
HalbaSus
prima poza mi se pare OK cu exceptia ca e cam departe de grila radiatorului deci desi va trage mult aer... acesta nu va fi foarte rece... oricum ar trebui sa functioneze (iar zgomotul va fi suficient de "cool")

instalatia din a doua poza a fost facuta de cineva care ori a calculat foarte mult (nu prea cred) ori a avut mult noroc ori si i-a iesit... ori... a diminuat performantele masinii... asta fiindca desi a intuit corect ca are nevoie de aer rece si de aceaa a montat o priza de aer sa duca la filtrul de aer (continuarea burlanului in jos... probabil iese undeva sub spoiler) deci intra aer mult si rece a facut 2 erori imense:
1. Circuitul este mult prea lung... masinile sunt proiectate luand in considerare distanta dintre motor si air intake... ori un circuit foarte lung (in mod sigur muuuuuuult mai lung decat cel stock) poate afecta performantele masinii deoarece aerul "tras" ajunge prea tarziu la motor... practic ceea ce trage motorul fiind aerul ramas in burlan in urma "tragerii" precedente... desigur o prelungire nu foarte mare a circuitului nu e o problema... in unele situatii chiar si un circuit lung e OK cand acesta a fost "calculat" pentru a mari performantele... dar acela din poza cred ca doar dauneaza (dar imbunatateste si el feelingul)
2. De ce exista curbe de 180 de grade intr-un circuit care ar trebui sa fie "DIRECT air intake" ?

o solutie optima ar fi o combinatie dintre cele 2 sisteme prezentate... adica adoptarea primului cu mentiunea ca sub filtru se va adauga un burlan care va trage aer rece de sub spoiler.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.