Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CIELO COREEA vs Cielo Romania
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
lucian14
E de discutat calitatea pieselor shi manopera meseriashilor din Romania!
Cred ca Cielo a pierdut mult in ultima vreme prin productia in romania a marcii care a fost ok la vremea ei!
Eu personal nu as da o coreanca pe doua romanesti :!:
dragos28836
mare dreptate mai ai... are un prieten un cielo din '96 correa, plangi langa el... l-a luat nou si dupa atatia ani nu are pic de rugina si nu a schimbat la ea mai nimic... eu la asta din '99... nu mai zic nimic, cred ca la toate sectiunile forumului asta am scris intamplari care mai de care despre piesele de kkt de pe el...
lucian14
daca vrei... eu trebuie sa o vand pe a mea!
mai trebe retusata dar are vopsea originala .
de mecanika nu mai vorbim ca e perfecta tongue.gif
am si postat anuntul... smile.gif
beer.gif
daniel40451
Am avut placerea sa am 2 daewoo cielo din coreea si pot sa va spun ca au fost destul de fiabile ,au fost alergate si nu sa tinut cont pe unde se merge (camp ,macaddam ,etc.).am cumparat un cielo de la radacinii in anul 2003 si pot sa va spun ca dupa 4000 de km i-am refacut toata bucsaraia (noroc ca era in garantie ) am dat masina dupa acel eveniment cu 7000 de euro
lucian14
Raman si eu surprins de ceea ce aflu...
Momentan am o "rabla" coreeana si voiam s-o dau. M-am cam razgandit.
Multumesc ptr. info baietzi beer.gif
lucian39835
QUOTE(lucian14)
Raman si eu surprins de ceea ce aflu...
Momentan am o "rabla" coreeana si voiam s-o dau. M-am cam razgandit.
Multumesc ptr. info baietzi beer.gif


Am un Cielo din 97, facut in strainatate (Republica Autonoma Oltenia), si singurul dezavantaj pe care il are fatza de "o coreeana" e calitatea caroseriei. Cu privire la motor si la performante nu difera.
lucian14
tizule... daca e facut in 97 se poate sa fie mai bun in piese si facuta mai cu simtz de raspundere.
la inceput au stat coreenii cu ochii pe olteni sa nu faca tampenii si reperele veneau toate de afara... cu timpul s-au plictisit si au lasat-o moarta!
pacat de tabla ... aia originala era galvanizata pe dedesubt si dublu decapata (cica!) restul.
tabla de Galatzi .... :bandit:
lucian39835
QUOTE(lucian14)
tizule... daca e facut in 97 se poate sa fie mai bun in piese si facuta mai cu simtz de raspundere.
la inceput au stat coreenii cu ochii pe olteni sa nu faca tampenii si reperele veneau toate de afara... cu timpul s-au plictisit si au lasat-o moarta!
pacat de tabla ... aia originala era galvanizata pe dedesubt si dublu decapata (cica!) restul.
tabla de Galatzi .... :bandit:


CONCLUZIE: CIELO e ca vinul - cu cit e mai vechi cu atit e mai bun.
Stiu ca suna aiurea dar cred ca e adevarat. biggrin.gif :cheers:
Zetics40545
Cred ca topicul ar fi trebuit sa aiba titlul Daewoo Korea vs Daewoo Oltenia. Este valabil si pentru Tico, si pentru Matiz.

Ce s-a facut in prima faza in Ro a mai fost cum a mai fost (de ex Tico-ul meu a fost printre primele facute la Craiova. Nu am avut probleme cu el, dar nici nu a mers asa de finutz ca unul Korean, ca am avut ocazia sa fac comparatia) dar ulterior le-au nasolit rau.
Valter-2
Am facut 30 000 KM (si inca sint bune bucsile) cu dacia mea din 1993 si voi vorbiti de bucsi de cielo schimbate dupa 4000 de km .
Nu cred.
Ma dezamagiti..
Felix60549
Era vorba despre Cielo-rile noi, nu despre alea vechi!
Ce s-a facut la Craiova e apa de ploaie!
Cristi32424
Imi pare rau ca trebuie sa va spun dar nu inteleg de ce va dati cu parerea pe probleme pe care nu le cunoasteti? Masinile de la Craiova sunt doar asamblate si nu fabricate acolo. Daca aveti curiozitatea sa cumparati o masina Daewoo noua, pe factura veti putea citi: "autoturism produs in Romania de DWAR din colectii CKD importate in regim definitiv. Ce se face in Romania incepand cu 1997: motoare si cutii de viteze. Datorita capacitatii mari de productie (300000 motoare/an si 240000 cutii/an) ce mai mare parte a acestora se duc la export pe contracte cu GM Daewoo Motor.
Nu exista nici o asemanare cu ce s-a facut la Dacia pana in 1999 cand a fost preluata de Renault ptr. ca la Dacia s-a lucrat pe licenta. Cand romanii au inceput sa-si bata joc prin nerespectarea tehnologiilor, francezii s-au retras...
eddie
Cristi nu mai deschide alte topicuri te rog cu aceeasi idee,discutia va continua aici.
Eu am avut Cielo din 1999 cu cutie automata si cutia era originala GM,nu era facuta la Craiova.Cred ca-si prindeau urechile in ea.....Am vazut una defecta in garantiei,se chinuiau romanii la ea sa o repare si nu-i dadeau de cap !
gabi63320
Multi isi dau cu parerea, dar sunt aberatii ce vad eu pe aici. Am vorbit la fabrica cu un inginer si mi-a spus ca au dat comanda in Koreea pentru caroserii de Cielo pana in 2007, putine subansamble sunt romanesti. 70% din masina e inca Koreana, asamblata in Romania. Materialele de interior sunt romanesti, tapiteria, plasticele, in rest, caroseria (mai putin aripile care sunt si de productie autohtona) e Koreana, motorul si cutia la fel, trenul de rulare.
Eu in peste 30.000 km am trenul de rulare impecabil, la revizie mi-au schimbat doar filtrele, uleiul si placutele de frana. Masina este solicitata din plin si merg constant pe drumuri grele. In service am mai vazut pe unul la 50.000 ca schimba un rulment pe fata, altul telescoapele pe spate la 60.000, dar nu sunt lucruri extrem de scumpe. Ca fiabilitate a ramas aceiasi, pacat de cele 30% componente facute in Romania, nu ca nu s-ar putea face si ele bune, dar trebuie sa fie ieftine. Normal ca nu se compara cu cele din 95 - 96, dar diferenta nu este chiar asa de mare. Matusa mea a vandut Cielo 95 cu 130.000 km, dar avea o leac de rugina, pompa de apa trebuia schimbata, bucsele la fel, discurile de frana erau subtiate binisor. Asa incat nu cred faze ca bucse schimbate la 4000, pistoane la 20.000 si altele de genul asta. Cielo ramane o masina relativ ieftina, fiabila, obosita ca tehnologie, dar usor de intretinut, cu un aspect inca atragator.
Felix60549
Sincer, mie nu mi se pare normal si firesc ca la un Cielo nou pe care l-am vizitat la reprezenta Daewoo din oras sa fie montate atat de urat chederele de la usi! Cred ca daca ma straduiam si eu le puteam pune mai bine. Acest lucru mi-a sarit in ochi cum am deschis usile.

Bineinteles ca am intrebat dealerul care sincer mi-a raspuns ca sunt unele care sunt asamblate in graba, deoarece au inca comenzi si tb. onorate.

Pacat ca nu toate sunt lucrate la fel!
bonygy
sa traiasca toti cei care inca sunt fericiti cu cielo-urile care le au, ca si eu ma numar printre ei.
sunt din bucuresti si am un cielo cumparat la mana a doua, fabricat prin 1996, pus in circulatie prin 1997. eu l-am luat prin 2004 si pana la mine a fost condus doar de o femeie. pot sa spun ca numai ruj nu avea, in rest prea intretinuta pentru varsta ei. cand am luat-o am fost cam sceptic, stiind din istoria auto ca femeile au ceva impotriva ambreiajelor (le cam tin apasate in timpul mersului), dar am fost stimulat de pretul mic de atunci (2300 euro - tipa era intr-o gaura de bani si am cam pacalit-o) si mi-am spus ca un ambreiaj la o adica nu ar fi atat de scump. dar nu asta a fost problema ci asa cum se specifica mai sus... axul acela cu came care la mine s-a si rupt dupa 1 an. in rest nu am avut decat problemele uzuale la orice masina, nimic major. pot sa spun ca si acum sunt f multumit de ea... INCA ARE SPRINT LA NEVOIE.
am cumparat-o cu tot cu instalatie GPL pe ea si cu cei 48 litri din bomba fac aproape 500 km in oras! in afara nu mai spun... nu stiu daca nu e cumva vreo problema de consuma atat. toti imi recomandau sa merg cu ea pe la mecanici, ca consumul e cam mic pentru cielo (poate o faceau din invidie).
anul trecut intentionam sa o vand, ca mi-am luat si o octavia TDI, dar am decis sa o tin pana se rupe cu totul ca e excelenta pentru bucuresti... gropi, cumparaturi, trafic, zgarieturi... s.a.m.d.
am avut din 2004 si cateva "pupaturi in dos" de la altii din spate neatenti dar bara a tinut neasteptat de bine...
sper sa ma tina cat mai mult
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.