Help - Search - Members - Calendar
Full Version: cu ce masini ne-am intrecut..........
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Alexis35404
hai curaj. Cine incepe????????
Andrei Suzuki
Am tras o cursa (dar nu cu plecare de pe loc) cu un Suzuki Jimny,dar nu stiu ce motor avea.A fost misto,era aglomeratie,ba io in fata,ba ala..de la Muncii pana la Lizeanu.Din pacate el a facut la dreapta,iar eu am luat-o in fata.Deci nu a castigat nimeni.Oricum nu cred ca a fost o chestie de castig,ci de amuzament.
Marius11
Cu Suzuki Swift-ul meu de 1.3L m-am ambitionat de multe ori pe ruta Sibiu-Valcea cu o gramada de Solentze si (Super)Nove si de fiecare data am iesit castigator, gratie demarajului foarte bun al masinii (datorita raportului putere/greutate bun), dar am incercat si cu alte masini de capacitate ceva mai mare, majoritatea Diesel, chiar si SUV-uri... Am batut printre alte marci si Renault Clio Simbol si Skoda Fabia si Tico, Cielo, Matiz
A, si sa nu uit, top speed: 170km/h... singur in masina, pe 4 benzi, am vrut sa vad cat duce, dar a doua oara nu mai insist :headbang:
Dan27
brasov-sibiu.Ford focus 1.8tdci 115 cp si Volvo S40,pe benzina(nu stiu ce motor avea),dar nu ma luat.A fost misto..190.Nu s-a declarat nimeni invingator,dar oricum nu am complexe ford/volvo!
James Kilowatt
fara
HalbaSus
- cu opel vectra 2.0 DTL 83 cp singura victorie remarcabila a fost in fatza unui ursuletz de prin 91 cu motor 1.8 (presupun) care la o liniutza a ratat startul (a facut burnout in loc de pornire iar pe cand sa recupereze i-a iesit unul in fatza pe banda lui si a trebuit sa franeze smile.gif)
- cu VW Sharan 1.9 TDI 115 cp - am depasit un E-class (nu stiu ce motor dar nu cred ca se grabea - eu aveam in jur de 180 sigur putea si el atat), si am mai facut un Golf IV 1.9 tdi 90 cp (asta era nervos si nu prea vroia sa se lase depasit de un monovolum)
- cu Audi A4 1.9 TDI 115 cp... pana acum am depasit cam tot ce am vrut... dar nu m-am dus la legale/ilegale cu ea deci nici nu am avut oponenti foarte puternici/grabitzi smile.gif... cel mai inrait (care nu se lasa depasit) a fost un megane, nu stiu ce motor dar presupun ca ceva similar pt ca s-a tinut destul de bine...
- Ah, si am facut la semafoare o gramada de masini cu SuperNova... masina cu demaraj destul de bun... pt o dacie smile.gif
f1anatic
Ford Taurus, Chevrolet Lumina, Chevrolet Impala, Chevrolet Monte-Carlo, Dodge Intrepid, Pontiac Grand Prix (V6, 2.7L-3.8L)

Ford Explorer (V8), Chevrolet Trailblazer, Ford F-150, expedition, Toyota Tacoma, Nissan Pathfinder, Mitsu Montero Sport, Grand Cherokee etc etc tec.

La capitolul Dodge Neon si Ford Focus si alte nenorociri de-astea pe care orice cretin de aici le modifica cu o toba galagioasa si pune pe ea un eleron si pe urma o conduce ca in TOO FAST TOO STUPID , admit ca ma iau in acceleratzie de pe loc...dar le prind imediat. In general nici nu ma pun cu ele decit daca imi taie fatza sau mai stiu eu ce circumstantze speciale. Ce usor uita ca am 2 cilindri si 2 L in plus si ~150 de cai putere peste.

Cel mai dezamagitzi au fost 2 amici ai mei...unul cu un Lexus ES 300 si celalalt cu un Ford Explorer 5.0L V8. I owned them both.

Acum cu Legacy nu am sa-mi mai pun mintea decit cu Nissan 350 Z, Maxima...si Europene.
Gica-6
Prin oras, mai ales prin Bucuresti, cred ca nu isi au rostul intrecerile ziua, chiar daca permite traficul, nu stii cum banda ta e mai norocoasa sau a celuilalt sau cum iti apare rapid vreunul de pe o straduta laturalnica...

Treaba cu intrecerea pe strada in afara orasului insa e foarte incitanta si interesanta pana intalnesti pe cineva care iti tine piept si ajungi la viteze si acceleratii la care incepi sa te intrebi daca mai e "safe". In momentul cand ti-ai pus intrebarea asta, celalalt castiga... :cry:

Acum, intre Sibiu si Sebes eu conducand NubiraII 1.6 si un individ cu nr. de SB cu Golf IV, tot 1.6, foarte apropiati la performante, ne-am depasit de vreo 3-4 ori reciproc pana am intrat in Sibiu si s-a terminat.

:!: :!: Intre Arad si Deva m-a ajuns din urma intr-un sat o DACIE BREAK - din nou nr. de SB - model cu 4 faruri (!!), m-a depasit intr-un sat si am stat in urma ei pana la 140 la ora, curbe, depasiri de camioane etc, nu am avut nici o sansa !! Inaintea unei curbe a depasit un camion la limita, eu am ramas si nu l-am mai vazut de-atunci, nici macar oprit la radarul din satul urmator....( mergea cu 120 prin sate). :!: :bounce:
Ce parere aveti ? avea masina preparata cumva sau o forta doar la limita ?
James Kilowatt
:shock:
DORU
Acest topic e putin pueril...sa nu fiu inteles gresit, toti ne grabim uneori sau ne place sa fim sportivi la volan, dar de cele mai multe ori cei care incearca acest lucru nu au suficienta experienta sau cunosc prea putin masina si se expun sau expun pe altii la accidente.
Ei bine, am avut si eu momentele mele de "nebunie"...conduc de 12 ani si am avut mai multe auto....in prezent strunesc o Octavia 1.8 20v Turbo, cu aprox. 200 CP...Mult pt cine nu cunoaste potentialul acestui motor.
Nu particip la curse pt ca tin prea mult la masina, insa uneori imi permit o joaca la viteza...Avand o astfel de masina, nu e interesant cati am lasat in urma la semafor (are demaraj 0-100 km/h in 7.5 sec).
Insa pot aduce un alt argument al agilitatii acestui motor si anume rezervele de putere la viteze f. ridicate.
1= eu + 3 pasageri, Buc-Pitesti, aveam 180 si am depasit un Audi A6 pe banda din dreapta wink.gif cu 210 foarte din scurt, cred ca s-a mirat omul cum de am putut...era un 2.4L / 170 CP
2= eu + 1 pasager, Splaiul Unirii, un VW Touareg V6 in spatele meu faruri, figuri, am calcat-o intr-a IV, l-am lasat lejer in urma (aveam 60, deci intr-a patra cuplul este mic pt un demaraj puternic, si totusi...)
3= eu + 1 pasager, spre Breaza...aveam 150. In spatele meu venea ca un tanc un Hummer H2...avea viteza mare. Am calcat-o la 180...si nu m-a prins. Masa lui mare ii dadea inertie...dar nu si demaraj. Oricum, m-a depasit peste linia continua cand am franat spre o localitate.

Cam atat.
Nazareno Gabrielli
Si mie mi se pare un pic pueril topicul. In plus, nu e un exemplu bun pentru soferii incepatori.
Sa zicem ca un pusti care tocmai si-a luat carnetul vrea sa se dea si el mare pe forum ca a intrecut masini si incepe sa faca pe nebunu pe strazi. Nu stiu daca exagerez, dar va asigur ca este posibil.
Sunt sigur ca fiecare dintre noi are de povestit tot felul de intreceri, dar eu nu cred ca este un exemplu bun pentru ceilalti. Pentru ca la fiecare intrecere se incalca legile.

Daca vreti cu adevarat sa va intreceti, contactati-ma pe privat si o sa va introduc intr-un club legal de raceri, care organizeaza curse legale.
Eu zic ca este mai sigur asa.

Sper ca n-am ofensat pe nimeni pentru ca nu asta a fost intentia mea.....
James Kilowatt
Poate aveti dreptate. Imi sterg mesajele
Nicolae30758
Cred ca pe forum ar trebui promovat sofatul preventiv. altfel fiecare dintre noi a gasit pe cineva pe ca sa-l intreaca, chiar daca a fost o mobra si sa se mandreasca cu masina lui care a reusit o atare performanta. cu scuzele de rigoare, nu vreau sa jignesc pe nimeni, eu consider ca asemenea "evenimente" frizeaza putin teribilismul, care de cele mai multe ori este periculos si da si un exemplu de tipul "asa nu"
madalina
A existat o initiativa pentru un sofat civilizat. Fara prea mare succes.
Marius11
Am acceptat si eu provocarea de a posta la acest topic doar pentru a evidentia performantele propriei masini si cred ca majoritatea care au postat considera la fel, altfel topicul asta nu si-ar mai avea rostul :!:
Sa nu se inteleaga ca sunt excentric la volan, din contra, conduc destul de prudent de circa 10 ani si nu am avut nici un eveniment rutier (o singura data iarna pe gheata la un stop am fost tamponat din spate stand pe loc, daca asta se poate numi eveniment), n-am luat nici o amenda nici macar de radar
De multe ori ma enerveaza insa sfidarea celorlalti participanti la trafic (in special taximetristi) care daca stai la stop pe banda de mijloc si astepti sa treaca aia care au prioritate, ei se posteaza ostentativ in paralel cu tine, pe banda de virat stanga sau dreapta, desi merg inainte si-ti mai blocheaza si vizibilitatea; :evil: si nici macar n-au cine stie ce bolizi, ci doar Tico, Matiz, Solenza sau Nova, iar masina mea pot spune ca e superioara astora la performante
De aceea nu ma pot abtine uneori sa nu o calc si sa nu-i las pe altii sa-mi taie calea, desi in general nu fac asta biggrin.gif
Watcher
Eu arareori fac chestia asta (accelerat ca sa nu-l las sa se bage in fata mea), din doua motive:
1)mi se intampla adesea sa fiu eu cel 'in plus' care forteaza un pic benzile - si ma astept la ceva intelegre, asa ca e normal sa las si eu cand e randul meu
2) si cel mai important: eram odata la Universitate, exact in pozitia asta, eu pe banda 2 si unu pe banda 3 de und evroia sa mearga inainte si rtebia neaparata sa lpece mai tare ca mine. Ma grabeam destul de tare, si in afara de pozitie, aveam si o masina mai 'tare' decat a lui, deci aveam toate sansele sa nu-l las sa se bage. Si totusi am zis hai sa-l las. Ei bine, tipul a ambalat-o si a pornit tare chiar cand s-a dat verde, intrand intr-unul care trecea pe rosu cu viteza, dinspre dreapta noastra (unde eram eu). Deci daca nu-l lasam, tipul ala ar fi intrar in mine si m-ar fi impins in cel din stanga mea.... Asa s-au lovit decat ei doi.
Nazareno Gabrielli
Q E D
Marius11
QUOTE(Mircea KDT)
Q E D

Ce era de demonstrat Mircea? ...daca initialele alea sunt din latina...
Watcher
Sa nu te tii de intreceri pe strada ca e prea periculos si nu merita.
That was the point.
Marius11
Eu nu am obiceiul sa ma intrec pe strazi prin oras, conduc mai sportiv de felul meu... cum ramane insa cu sfidarea multor participanti la trafic? Cu cei plini de ei cu masini scumpe si puternice nici nu-mi prind mintea, ca-i las intotdeauna sa ma depaseasca, dar cand vezi pe cate unul cu un harb de Dacie ca vrea sa ti-o ia ostentativ inainte la stop? si mai trage si cu coada ochiului la tine si tureaza motorul... asta-i batjocura la adresa mea :evil:
Pe astia cine-i disciplineaza? Si in ce fel? Doar prin umilinta, poate...
Nazareno Gabrielli
Watcher, multumesc ca i-ai raspuns lui Marius. Asta era ideea.
Am vazut ca Marius are si alte dileme legate de cei cu harburi.


Acum doua nopti s-a facut praf unul cu un BMW, pe Kiseleff. Mega viteza avea omul ca se luase la intrecere cu unul, care probabil avea o masina mai slaba decat a lui. A avut noroc ca a scapat cu viata ca masina era varza dupa ce a rupt 2 pomi, iar motorul a sarit la 25 de m de masina.
Watcher
MArius, nu e batjocura decat daca vrei tu sa fie. Nu poti (ar fi bine sa nu iti ocupi timpul cu asta) sa incerci educi pe toata lumea sau sa porti toate luptele care ti se prezinta in viata. Trebuie sa te concetrezi pe ce e importantin viata ta. Daca e sa nu lasi pe cineva la stop sa te 'batjocoreasca' atunci da, tine-te cu toti astia si iti urez sa nu ai vreodata un accident stupid din cauza asta.
Totusi, ce crezi ca obtii daca nu il lasi sa treaca? Crezi k se va gandi si o sa zica "mama, nu mai fac niciodata" sau o sa zica "*&^-l in *&%^ pe ala ca nu m-a lasat si pe mine" si pana seara uita?
James Kilowatt
Sa nu exageram totusi. Nu intotdeauna cursele sunt pericol mortal si nu intotdeauna o distractie intre doi soferi inseamna dusmanie de moarte.
HalbaSus
referitor la "curse"... rareori depinde de masini... in 99% din cazuri depinde de soferi... eu am "facut" cu masini de maxim 115 cai masini incepand de la 745i pana la SLK... deci daca se pune ala cu dacia 1300 cu carburatoru stricat si ochii pe semafor cu ala cu McLaren F1 care isi citeste e-mailurile pe laptop... atunci ghici cine castiga ? sau daca vine solnitza turata la maxim cu 170 (cat arata pe bord cand ii dai la maxim) o sa treci probabil pe langa un seria 7 care merge lejer si nu se grabeste... eu azi am fost nevoit sa parcurg o portiune de 175 km de autostrada intr-o ora (viteza medie 175 km/h adica smile.gif)... am depasit cam tot ce se putea (X5, seria 3,5,7, mertzane.... si ghici cine m-a "depasit" la un moment dat ? un opel astra caravan cu motor de 1.6 care mergea cu aceasi viteza ca si mine (180 km/h dar simtea nevoia sa ma depaseasca si l-am lasat ca ma enerva)...

Deci atata timp cat soferii nu se inteleg sa faca cursa, nu se pregatesc, nu merg pe circuit cu masinile preparate pt cursa nu le putem numi "curse"... sunt pur si simplu depasiri sau distractii... cat timp e in limita "safe" e ok si nu strica niciodata un pic de distractie... cand deja mergi cu 120 in oras nu mai fun... ideea e sa nu mergi intr-o cursa mai tare decat ai merge de unul singur...
James Kilowatt
Nu intotdeauna depinde de sofer... pe autostrada, in cazul in care ambii soferi au chef de joaca decide masina, nu soferul.
Avand sub capota 71 ponei amarati nu incerc sa ma joc cu oamenii mari decat pe serpentine, alfel in linii drepte e inutil... daca celalalt are chef de curse ma lasa in ceata, daca nu are chef, nu mai are nici un farmec. Nu pot spera sa castig decat la plecari de pe loc sau in zonele unde conteaza nervii mai mult decat motorul.
Marius11
La fel zic si eu, la plecarile de pe loc doar demarajul masinii conteaza, iar in acest caz Dacia, fie ca-i 1300, 1400, SN, Solenza, nu se compara cu o masina straina (japoneza, prod. 2003 in cazul meu) cu aceleasi performante sau mai mari ! Oare sunt constienti de asta aia cu Dacii care se "pun" cu masinile straine la stop?
La drum intins conteaza si dexteritatile (si nebunia) soferului, mai ales in curbe, depasiri, pe aia pe care-i vad ca depasesc in curbe sau pe linie continua eu-i las sa treaca... duca-se!!
Johnny_Bravo
QUOTE(Marius11)
Am acceptat si eu provocarea de a posta la acest topic doar pentru a evidentia performantele propriei masini si cred ca majoritatea care au postat considera la fel, altfel topicul asta nu si-ar mai avea rostul :!:
Sa nu se inteleaga ca sunt excentric la volan, din contra, conduc destul de prudent de circa 10 ani si nu am avut nici un eveniment rutier (o singura data iarna pe gheata la un stop am fost tamponat din spate stand pe loc, daca asta se poate numi eveniment), n-am luat nici o amenda nici macar de radar
De multe ori ma enerveaza insa sfidarea celorlalti participanti la trafic (in special taximetristi) care daca stai la stop pe banda de mijloc si astepti sa treaca aia care au prioritate, ei se posteaza ostentativ in paralel cu tine, pe banda de virat stanga sau dreapta, desi merg inainte si-ti mai blocheaza si vizibilitatea; :evil: si nici macar n-au cine stie ce bolizi, ci doar Tico, Matiz, Solenza sau Nova, iar masina mea pot spune ca e superioara astora la performante
De aceea nu ma pot abtine uneori sa nu o calc si sa nu-i las pe altii sa-mi taie calea, desi in general nu fac asta biggrin.gif




Si eu la fel.
f1anatic
Mah brothers,

Eu intzeleg ca fiecare din noi se crede Michael Schumacher dar eu consider nebunie pura si comportament complet anti-Schumi sa te pui cu o masina care se afla in alta categorie. Si nu una direct superioara...ci citeva clase mai sus. Cind ca aud cum incercatzi sa va intrecetzi de la stop cu masinile straine cind voi conducetzi Dacii...apoi asta explica clar stilul haotic de condus din Romania.

Pai cum te pui tu cu 1.4 L si 4 cilindri cu o masina cu V-6 sau V-8. Ce-mi place cind va aud ca atzi rezolvat Mertzane si Bimmer-uri la semafor sau pe serpentine. V-atzi pus vreodata problema ca aia nu si-au pus mintea cu voi ? Incep sa cred ca asemenea comportament creeaza multe din situatziile periculoase de pe drum. Pina la proba contrarie (adica sa va intilnesc personal) cred ca voi atzi fi tipul de sofer care aici este responsabil pt. blocarea benzilor de viteza, pt. incetinirea traficului, pentru crearea de depasiri spectaculoase cind este clar ca masina nu te ajuta s.a.m.d. Politetzea pe sosea incep sa cred ca nu exista in Romania...(nu prea exista nici aici). Va suparatzi cind altul vin din spate si va da flash cu farurile...drept pt care ori incercatzi sa va punetzi cu el ori nu va miscatzi. Si de aceea el incepe sa faca slalom prin trafic...din cauza unei probleme de orgoliu . Viteza ta in care te simtzi in "sigurantza" este cu citziva zeci de kmph mai mica decit a unuia cu BMW. De ce il fortzezi si pe el sa se coboare la limita ta ? Cu ce drept ?

Cind am precizat cu ce masini m-am inttrecut, cred ca am mentzionat in general numai SUV/Minivan si citeva masini mari...toate in segmentul 1650-2200 kg, 200-250 CP. cu V6 sau V8. Dar voi va punetzi cica cu masinil la fel dar uitazi ca avetzi si 2-3 kile lipsa displacement si 2-4 cylindri mai putzini. Si vreo 150-200 de ponei lipsa.

Cred ca acolo sint multzi suferinzi de sindromul Minardi. Nu inseamna ca nu avetzi dreptul sa fitzi pe strada...dar trebuie sa va stitzi locul. Daca vedetzi o masina rosie sau argintie venind din spate datzi-va la o parte..ca pozitia nu o putetzi pastra...dar cinstea si reputatzia o putetzi minji foarte usor...

Si sincer...cred ca pe acolo ar trebui mai multe lectzii de educatzie rutiera...de prin Vest sau SUA.
HalbaSus
f1 stai linistit ca romania este tzara vitezomanilor si trebuie sa te uiti in oglinda mai des decat oriunde (pe putinele portiuni cu 2 benzi pe sens)... asta fiindca daca poti strabate o gramada de autostrazi din tzari mai spre vest cu 180 km/h fara sa te depaseasca decat cateva masini... aici oricine are o masina care prinde 185 (viteza maxima) in mod sigur iti va da flashuri si claxoane, deci nu e o problema de orgoliu... iar aici V6-urile si v8-urile sunt destul de rare... chiar si bmw-urile si mertzanele sunt fie in 4 cilindri sau diesel (ce sa faci, la noi nu e benzina asa ieftina smile.gif)... asta nu inseamna ca pe-aici nu se mere cu cat poate masina... si inafara de cativa figuranti care se dau balene cu dacii cam toata lumea respecta viteza celorlalti... problema reala e cu locurile unde nu sunt 2 benzi... si din cand in cand mai vine o portiune cu 2 benzi de maxim 1 km, unde toata lumea vrea sa depaseasca cele 25 de camioane care merg cu 50 km/h... si aici intra si slk-ul si dacia 1300... daca am avea mai multe autostrade si drumuri cu 2 benzi pe sens atunci treaba ar sta altfel...
f1anatic
QUOTE(Halba-2)
daca am avea mai multe autostrade si drumuri cu 2 benzi pe sens atunci treaba ar sta altfel...

Nu zic nu...ar ajuta...dar si aici avem intre 4 si 8 benzi pe sens si cind se pun in paralel frate de blocheaza totul...si se face coloana ... Avem si 2 benzi dedicate pt. viteza (nu mi-e exact clar daca sint de viteza, toata lumea le numeste asa 'express'...) cert este ca sint atitea animale care uita de ce au plecat de acasa si se trezesc cu 90 in linile "express" cind noi ceilaltzi am merge acolo vreun 120-130 kph. Problema este universala...dar de bine de rau...aici sint mai multe benzi de circulatzie.
Nazareno Gabrielli
Fanatic, care este high speed limit in SUA pe autostrada?
HalbaSus
mda... misto cu 2 benzi de viteza... sau ma rog... oricum cu 4 benzi... si mai ales daca sunt si masini bune care sa le populeze... ca spre exemplu am vazut autostrada cu 3 benzi (aproape de budapesta) unde se circula in felul urmator: banda 1: rezervata masinilor ex-comuniste maxim 100 la ora, banda 2: 100-120 si abia banda a 3-a era de viteza... si bineinteles ca ea tot timpul era ocupata de unul care mergea un pic mai tare decat banda a 2-a... dar oricum cu 4 benzi e bine... poate mi-as imbunatati un pic recordul de medie de viteza pe autostrada... pana acum recordul e 175 km/h viteza medie... (175 km de autostrada strabatuti exact intr-o ora - dar ma grabeam foarte tare smile.gif)...
f1anatic
Pai


Extra-urban in Illinois este 65mph = 100 kph...dar asta este dupa ce iesi din zona metropolitana. In general se merge cu 75/80 mph.

Inter-urban este 55 mph = 85 kph insa in apropierea centrului comercial si acolo unde se intilnesc sau se despart autostrazi este 45 mph = 70 kph. Insa toata lumea baga macar 10 in plus (ma rog...cind zic toata lumea...ma refer la cei care au plecat de acasa cu scop, nu ca sa se afle in treaba)...

Poza arata o vedere pe Kennedy Expressway (I-90-94) mergind spre Down-Town (partea dreapta a pozei). Pe anumite portziuni soseaua are 6 benzi pe sens...si apoi mai sint 2 benzi de viteza...se pot vedea clar care sint. Sint complet insuficiente. Benzile de viteza au sensul de circulatzie reversibil...dimineatza se merge dinspre suburbii spre Down-Town iar de la ora 11 AM se schimba sensul ducind spre suburbii.

De la 1 Ianuarie creste taxa de drum (ma rog...taxa de drum este platita prin niste stickere de numar, parbriz) dar sint tacxe de autostrada...la fiecare 15-20 de mile pe anumite autostrazi se taxeaza 40 centzi ...Dupa cum spuneam se dubleaza de la 40 c. la 80 c. Banii vor fi folositzi spre constructzia unui nou tronson de autostrada in nu stiu ce suburbie pt. decongestionarea traficului spre aeroport (cel mai aglomerat din lume....care si aluia i se vor mai adauga vreo 3 piste de aterizare) si...se vor mai adauga benzi pe aceasta autostrada. Trebuie spus ca Kennedy si Dan Ryan expressways sint cele mai aglomerate cu cite 400 de mii de masini intr-o zi normala de lucru...si pina la 600 de mii in week-end. [/img]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.